Ik kwam erachter met de meet dat ik ook niet echt een diehard meer ben wat bier betreftquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:15 schreef Marruk het volgende:
[..]
Bweuh, alleen even niet meer. Ik ben bier drinken echt verleerd. En ja, dan moet je met wat bekenden bij hare majesteit (kroeg hier) komen, ik liep echt 4 bier achter op een gegeven moment.....
s nachts wel dan ziet ie niks in het donkerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij mag geen bier van je geloof, lul...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:16 schreef ChicaneBT het volgende:
Aan zn reacties en icoon te zien moet het wel een nicht zijn.
Goeie keusquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Dag dag!
Kon niet slapen, dus ik ben mijn kamer maar gaan opruimen... Maar daar ben ik mee gestopt toen ik dit liefdevolle topic tegenkwam...
Ah, dat verklaart de teringzooi hier ook zo af en toe.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goeie keus![]()
Opruimen of Fok!ken, de keus is zoooooo makkelijk
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:18 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
s nachts wel dan ziet ie niks in het donker.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:17 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf zegt.
ik kom je in elkaar slaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bepaalde kutkneuzen uitgezonderd, uiteraard.
Inderdaad een zeer eenvoudige keus, alleen wordt de zooi er niet echt minder van...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goeie keus![]()
Opruimen of Fok!ken, de keus is zoooooo makkelijk
Na de meeting verklaren wel meer dingen de zooi hierquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart de teringzooi hier ook zo af en toe.
Ik sta te trillen op m'n benen.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sta te trillen op m'n benen.
Rododendronstraat 188, Rotterdam. Als je dit weekend niet langskomt wil ik je daarna niet meer horen miepen, deal?
* PrintScreen Marruk wel lief vindquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:20 schreef Marruk het volgende:
[..]![]()
Ik ben alles behalve een 'domme' boer
Ik word steeds nieuwsgieriger.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Na de meeting verklaren wel meer dingen de zooi hier
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:22 schreef whoops het volgende:
Mag er trouwens geblowed worden van de Islam?
Niet dat ik me daar iets van aantrek, maar ik was gewoon benieuwd...
Jawel hoor.quote:
Laat de zooi nou niet weggaan en wij welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Inderdaad een zeer eenvoudige keus, alleen wordt de zooi er niet echt minder van...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen Marruk wel lief vind
Hmmm... Dan vraag ik me toch echt af waarom die Islamietjes altijd om een hijsje komen zeuren als ik aan het blowen ben...quote:
Wij overleven kauwgom en bierblikjes op de straat.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat de zooi nou niet weggaan en wij wel
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:20 schreef Marruk het volgende:
[..]![]()
Ik ben alles behalve een 'slimme' boer
allen viesze christenen doe n datquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm... Dan vraag ik me toch echt af waarom die Islamietjes altijd om een hijsje komen zeuren als ik aan het blowen ben...
Hier kan ik heel jong zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:23 schreef Marruk het volgende:
[..]
![]()
Waarom ben je niet jonger? Dan zouden we namelijk in 2007 gaan trouwen namelijk![]()
Die zoot komt, net als jullie, ook vanzelf wel weer terug... Dus waarom weghalen in the first place?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat de zooi nou niet weggaan en wij wel
Jawel. Maar ik merk al dat je niet durft.quote:
En over de rest wat je op straat tegenkomt maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wij overleven kauwgom en bierblikjes op de straat.
ik durf het welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik merk al dat je niet durft.
Je bent niet de eerste hoor.
Dat doe ik altijd met Dubbel Frisss, ontzettend stoer.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Die zoot komt, net als jullie, ook vanzelf wel weer terug... Dus waarom weghalen in the first place?
Ik drink nu water uit het meest belachelijke wijnglas, omdat de afwas ook al een tijdje gedaan moet worden...![]()
Yeah right...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:24 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
allen viesze christenen doe n dat![]()
Ik zie je dit weekend wel dan. Neem je EHBO-kit mee.quote:
Ik kom niet want je woont niet daarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zie je dit weekend wel dan. Neem je EHBO-kit mee.
Dat is een beetje dit gevoel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met Dubbel Frisss, ontzettend stoer.
En onkruid vergaat niet hoor.
Ik kom foto's maken.... Zinvol geweld enzo... Zal het goed doen op de FP...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Die zoot komt, net als jullie, ook vanzelf wel weer terug... Dus waarom weghalen in the first place?
Ik drink nu water uit het meest belachelijke wijnglas, omdat de afwas ook al een tijdje gedaan moet worden...![]()
je mag hem niet lenen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jammer joh, dat je plaatje niet werkt...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:28 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Dat is een beetje dit gevoel.
[afbeelding]
Ik zie de reacties van Meki en BSB al voor me.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kom foto's maken.... Zinvol geweld enzo... Zal het goed doen op de FP...
Op een zondag? Vind ik goed, in ieder geval, als je het mij belooft (want beloftes zijn bij mij heilig) dan zal 17 juni 2007 in ieder geval een meet worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier kan ik heel jong zijn
17 juni 2007 vind ik een mooie datum
Klikken mag hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Jammer joh, dat je plaatje niet werkt...
Damn, ik dacht dat je dat er niet uit zou halen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Jij noemt mij zooi?
Ik drink wijn uit een beker, niet omdat er zoveel afwas staat, maar die beker was binnen handbereik
Deeplinken niet...quote:
Ga je moeder in haar anus neuken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:29 schreef TurkboY15 het volgende:
oke heiden6 alsj e excuses aanbied aan mij dan is het goed
Zondagen zijn bij mij altijd vrij en deze specifieke zondag is voor jou en mijquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:29 schreef Marruk het volgende:
[..]
Op een zondag? Vind ik goed, in ieder geval, als je het mij belooft (want beloftes zijn bij mij heilig) dan zal 17 juni 2007 in ieder geval een meet worden.
Roept u allen maar! (alleen Printscreen heeft meer effect op roepen![]()
![]()
)
Ben benieuwd of dat van het geloof mag.... Vast wel...quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga je moeder in haar anus neuken.
Dat betekent nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |