Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef Rhoona het volgende:
Weltrusen lieve medefok!kers... (en om eens leuk mee te lopen) Jij ook weltrusten turkboy15
...
Mijn reddende engel in melige tijden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet altijd, ik heb het wel gezien eigenlijk
Maar voor heiden6 ben ik er
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus dan is er 1 weg
OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!
Had die IRL ervaring zo'n impactquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
Niet altijd, ik heb het wel gezien eigenlijk
INTEGREREN, en de Nederlandse taal behoorlijk beheersen is een pré op dit forumquote:
Whahaha newbequote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef TurkboY15 het volgende:
vriendinloze kneus
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
INTEGREREN, en de Nederlandse taal behoorlijk beheersen is een pré op dit forum
Trusten Rhoonaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef Rhoona het volgende:
lol...
Tijd voor mijn bed...
Weltrusen lieve medefok!kers... (en om eens leuk mee te lopen) Jij ook weltrusten turkboy15
...
Was PS op de meet?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Had die IRL ervaring zo'n impact
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:38 schreef heiden6 het volgende:
Welterusten, dames en heren. Dank voor de steun.
Ik ga zo maar eens wat Ali G-afleveringen kijken en mijn bed opzoeken met een kop thee.
A women got to do whats she's got to doquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn reddende engel in melige tijden.
Die mag nog net op m'n reet, ik ben in een goede bui.quote:
Low-profile is okquote:
homooooquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die mag nog net op m'n reet, ik ben in een goede bui.
Ik hoef niet te bukken om een beetje aandacht te krijgen klojoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
rot zelf maar op. vriendinloze kneus
Wel héél erg low-profile dan...quote:
Yepz, ik was erquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was PS op de meet?![]()
Ik kon niet van iedereen de nick verstaan, maar die heb ik vast níet over het hoofd gezien.
Heb ik je gesproken, en andersom?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, ik was er
Pas rond een uur of half 3 maar toch
In B&W
Tis altijd een hoge drempel in het begin. Maar hopelijk komt het goed met zijn gesteldheid.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:40 schreef Mikkie het volgende:
je wil het ook niet snappen hè?
Vast niet, ik heb ripley, nikky, tessje, gurgeh en de zoon van yvonne gesprokenquote:
Baal er nog steeds van hoorquote:
Vast wel. Damn, wat word ik nu nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vast niet, ik heb ripley, nikky, tessje, gurgeh en de zoon van yvonne gesproken
Misschien heb ik je gezienen jij mij
Geloof me, ik val niet zo tegen als ..................quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vast wel. Damn, wat word ik nu nieuwsgierig.
Wie viel er tegen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geloof me, ik val niet zo tegen als ..................![]()
jij krijgt nooit een vriedninquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bukken om een beetje aandacht te krijgen klojo
PS, ik wist niet dat je lesbisch was. Ik hoor ook nooit wat he.quote:
ik wist heus wel dat ze een meisje wasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
PS, ik wist niet dat je lesbisch was. Ik hoor ook nooit wat he.
Ik heb vriendinnen loser, das meer dan jij over kan dromenquote:
Laat je niet gek maken door die loserquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
PS, ik wist niet dat je lesbisch was. Ik hoor ook nooit wat he.
Welke kneus heeft je op deze site gewezenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:55 schreef TurkboY15 het volgende:
ik kreeg de link van deze site gister en vandaag ging ik erop en het bevalt me wel weet je![]()
Via een chatsite met spellenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welke kneus heeft je op deze site gewezen
Laat die eens een fijn ongeluk krijgen
Das meer iets voor julliequote:
Chatten met homo's zeker dat uitmond in "spelletjes" die jullie eigenlijk niet mogen doenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Chatten met homo's zeker dat uitmond in "spelletjes" die jullie eigenlijk niet mogen doen
Marrukquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:57 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik ken mijzelf het beste![]()
(weer teveel bier vanavond)
De homo's die vanwege het geloof geen homo mogen zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |