quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De homo's die vanwege het geloof geen homo mogen zijn
Oi, je taal gaat vooruitquote:
Jij ook last van een spontane actie?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:00 schreef Marruk het volgende:
[..]
Eey lekker ding
Je bent niet de enige hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oi, je taal gaat vooruit
Nu je nog uitloggen van hier en het word gezellig hier
Jij bent echt een goede ambassadeur van je geloof!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:00 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
kutwijf homo's zijn vies en jij bent vies want jij bent lesbi
Lees eens terug klojoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:00 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
kutwijf homo's zijn vies en jij bent vies want jij bent lesbi
Ja, als het zo lang geleden is wordt het wel spontaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij ook last van een spontane actie?
Lang geleden zeg
heb je er ietrs tegenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede ambassadeur van je geloof!![]()
Ze zullen trots op hem zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede ambassadeur van je geloof!![]()
Mij een beetje niet kennen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ja, als het zo lang geleden is wordt het wel spontaan
Ik ben nogal druk bezig geweest met dingen enzo waardoor ik niet echt meer tijd had voor onzinfok. Maar na deze maandagavondviering vond ik dat ik mijzelf weer eens verplicht moest stellen aan het geweldige clubje fokkers.
(hoewel jij de enige bent die nog bekend is eigenlijk....waar is DP?)
ontken het maar niewt nanananaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lees eens terug klojo
Maar begrijpend lezen zal niet je sterkste punt zijn
Permban.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik ben nogal druk bezig geweest met dingen enzo waardoor ik niet echt meer tijd had voor onzinfok. Maar na deze maandagavondviering vond ik dat ik mijzelf weer eens verplicht moest stellen aan het geweldige clubje fokkers.
Nee sorry, ik ben al verlicht met het feit dat er geen god is.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:06 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
jij bent vast een vieze christen een domme
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
Allah straft je als je niet in hem gelooftquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben al verlicht met het feit dat er geen god is.
Leuk voor Allah, zien we dan wel weer hè.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:07 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Allah straft je als je niet in hem gelooft![]()
Hoi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |