Wat ben jij een kneus zegquote:
Zeg, de mazzel, slimme boer. Ik ga ook eens naar m'n nest zometeen. (Dat zeg ik al vanaf 1:00 ofzo.)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:49 schreef Marruk het volgende:
Goed menschen, ik ga nu maar eens slaap zoeken. Welterusten allemaal nieuwelingen en Heiden6 en Whoops.
Het was mij weer een waar genoegen om met u allen te mogen baggeren.
En natuurlijk Printscreen, die van mij een extra uitgebreid afscheid krijgt. Dikke zoen je kant op en sowieso tot 17 Juni 2007![]()
![]()
Sleep well!! Het genoegen was wederzijds...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:49 schreef Marruk het volgende:
Goed menschen, ik ga nu maar eens slaap zoeken. Welterusten allemaal nieuwelingen en Heiden6 en Whoops.
En natuurlijk Printscreen, die van mij een extra uitgebreid afscheid krijgt. Dikke zoen je kant op en sowieso tot 17 Juni 2007![]()
![]()
Zwakke replyquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:47 schreef eBay het volgende:
[..]
Om een foto te maken van heiden6 en m' hier te plaatsen![]()
![]()
![]()
Goede polls zijn nooit wegquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:49 schreef whoops het volgende:
Over homo's gesproken, ChicaneBT heeft net zijn coming-out gehad... [Stelling]Wat vind jij lekkerder als je gepijpt wordt....
Nee, niet echt. Jammer he?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:50 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja en jij bent een snol dan zeker.
Hoe verbazend.quote:
Truste manquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:49 schreef Marruk het volgende:
Goed menschen, ik ga nu maar eens slaap zoeken. Welterusten allemaal nieuwelingen en Chicane, Heiden6 en Whoops.
![]()
Trusten sweetiequote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:49 schreef Marruk het volgende:
Goed menschen, ik ga nu maar eens slaap zoeken. Welterusten allemaal nieuwelingen en Chicane, Heiden6 en Whoops.
![]()
Misschienquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:50 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja en jij bent een snol dan zeker.
Jij moest eens wetenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien
Maar ik zal nooit zo triest worden als jij bent
Dit keer weet ik niet eens wat je precies bedoelt, maar het is ongetwijfeld weer een domme opmerking. Amateuristische relnicht.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:52 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Voor mij niet maar voor je holbewoner waarschijnlijk wel.
quote:
quote:
Dus je geeft toe dat jij een relnicht bent? En dan nog wel een proffesionele, zo zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit keer weet ik niet eens wat je precies bedoelt, maar het is ongetwijfeld weer een domme opmerking. Amateuristische relnicht.
Ik weet hetquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe mensen reageren als ze geen steun krijgen hé?
Ga maar weer rukken op je gay plaatjes jongentje.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Volgende meet krijg je wat te drinken van me. Welterusten eenieder, nu ga ik echt.
Nee, dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:54 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat jij een relnicht bent? En dan nog wel een proffesionele, zo zo.
Ja, dat ben je wel. Closetfag.quote:Even een ander punt recht zetten ben geen relnicht
Trusten heiden6, sweet dreamsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Volgende meet krijg je wat te drinken van me. Welterusten eenieder, nu ga ik echt.
Wat heb jij toch voor obsessie met homoseksualiteit?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:55 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ga maar weer rukken op je gay plaatjes jongentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |