Ik zei toch al dat het een liefdevol topic was...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zondagen zijn bij mij altijd vrij en deze specifieke zondag is voor jou en mij![]()
* PrintScreen 17 juni 2007 noteert in agenda
rasistquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat van het geloof mag.... Vast wel...
Wel eerst de burka af, mits je het in huis doet...
Vast niet. Maar ik neem aan dat ze wel huisdieren hebben ter vermaak.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat van het geloof mag.... Vast wel...
Wel eerst de burka af, mits je het in huis doet...
* 19,95 alstublieftquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga je moeder in haar anus neuken.
Dat betekent nee.
Nee. Hoe kom je daarbij dan?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat je dat er niet uit zou halen...
Hmmm het komt beide voort uit luiheid... Nice...
Ik ga naar hele bijzondere supermarkten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:32 schreef Marruk het volgende:
[..]
* 19,95 alstublieft
- Alstublieft
* Wilt u daar ook zegeltjes bij?
- Ga je moeder in haar anus neuken
* Ok, dank u wel, tot ziens!
- Jo, tot ziens
Vreemde gang van zaken....de nederlandsche taal verbasterd heb ik al zo in de gaten![]()
Damn, dat je Nederlands brak is is overduidelijk, maar volgens mij ben je echt de enige turk die dit woord niet goed spelt...quote:
Ik ga morgen mijn vriednnin neukenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]best nog wel een beetje wakker dus
Lui zijn is soms best okay
Behalve als je morgen iets moet
Ik moet morgen niets
Deal, zondag 17 juni 2007 zien wij elkaar ergens. Al een gepaste plek in gedachten?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zondagen zijn bij mij altijd vrij en deze specifieke zondag is voor jou en mij![]()
* PrintScreen 17 juni 2007 noteert in agenda
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Damn, dat je Nederlands brak is is overduidelijk, maar volgens mij ben je echt de enige turk die dit woord niet goed spelt...
Het is toch jammer voor haar dat ik haar niet wilde.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn vriednnin neuken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet morgen werken... Dus zo gaan slapen... Eigenlijk...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]best nog wel een beetje wakker dus
Lui zijn is soms best okay
Behalve als je morgen iets moet
Ik moet morgen niets
Loser gebruik je spellingscontrole eensquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Ik spel het goed je bent echt dom
Moslims mogen niet neuken voor het huwelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach ja, jij gelooft wel in meer dingen die niet waar zijn...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Ik spel het goed je bent echt dom
Ja jij hebt ook zo een g**le kop hequote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is toch jammer voor haar dat ik haar niet wilde.
Moslims mogen niet neuken voor het huwelijk, schuinsmarcheerder...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja. toch jammer voor jou ook dat ik hetero ben.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:36 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook zo een g**le kop he.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:36 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook zo een g**le kop he.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moslims mogen niet neuken voor het huwelijk
Je zal dus wel een meisje gaan verkrachten?
Neem je je vriendjes mee om haar in bedwang te houden uglyboy15
je bent een twijfel geval in de homo scene maar ook in de hetero scene ben je een shemalequote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja. toch jammer voor jou ook dat ik hetero ben.
Ja daar heb je niks op te zeggen... Nepmoslim...quote:
Strand van Scheveningen, de pier?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef Marruk het volgende:
[..]
Deal, zondag 17 juni 2007 zien wij elkaar ergens. Al een gepaste plek in gedachten?
Vroeg ik me ook af.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:37 schreef ChicaneBT het volgende:
Dank u
[afbeelding]
Nemen we er nog 1?
Godver, volgens mij weet ik al wie je bent, je bent de loverboy van TurkboyNummertjeZoveel...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:38 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
je bent een twijfel geval in de homo scene maar ook in de hetero scene ben je een shemale?
Geen idee wat 'de pier' is, of het nu een echte pier is of een bar ik vind het goed in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Strand van Scheveningen, de pier?
Nog heel ff pleasequote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken... Dus zo gaan slapen... Eigenlijk...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:39 schreef eBay het volgende:
wisten jullie al dat heiden6 een vieze travestiet is ?![]()
[afbeelding]
rasistenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:39 schreef TurkboY15 het volgende:
Jullie weten niet eens iets van moslims![]()
rasisten
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog heel ff please
Hoe laat moet je beginnen?
Das alles als reactiequote:
Wat wil je hier mee zeggen n00bquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Godver, volgens mij weet ik al wie je bent, je bent de loverboy van TurkboyNummertjeZoveel...
Ik weet wel dat de meest irritante moslim Yasin heet, en dat degene in dit topic niet kan spellen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:39 schreef TurkboY15 het volgende:
Jullie weten niet eens iets van moslims![]()
rasisten
Waar kom jij opeens vandaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:38 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
je bent een twijfel geval in de homo scene maar ook in de hetero scene ben je een shemale?
Maar dit is Hassan zonder jasanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:42 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de meest irritante moslim Yasin heet, en dat degene in dit topic niet kan spellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |