Dus er is nog (een kleine) hoop?quote:Op maandag 17 januari 2005 22:00 schreef Captain_Chaos het volgende:
Noodweerexces in verband met een hevige gemoedsbeweging.
Ik hoop dat ze een heel eind komt met de juiste advocaat.
ja, maar dit was een tasje wat gestolen werd. Wel iets anders dan doodslaan en neerschieten...quote:Op maandag 17 januari 2005 22:04 schreef mistraldk het volgende:
ik ben er eigenlijk wel bij dat je als je iemand overvalt of ergens inbreekt dat je daarmee afstand doet van al je rechten als mens. Dus als iemand je dan doodslaat, platrijdt, neerschiet oid of gewoon een paar beuken geeft heb je daar maar mee te leven, je hebt immers zelf het risico genomen.
Er is nog een kleine hoop of in ieder geval een verzachtende omstandigheid.quote:
wat ik bedoel is dus als iemand mijn fiets, tas, laptop, peuken, boterham met kaas, etc steelt en ik ram die persoon volledig de vernieling in dan is dat eigen risico voor die persoon. had hij maar niet moeten stelen.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:07 schreef harlingen het volgende:
[..]
ja, maar dit was een tasje wat gestolen werd. Wel iets anders dan doodslaan en neerschieten...
That kind of narrows it down.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niet zoals het hoort...... wel begrijpelijk.
Ja. Precies.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:12 schreef mistraldk het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dus als iemand mijn fiets, tas, laptop, peuken, boterham met kaas, etc steelt en ik ram die persoon volledig de vernieling in dan is dat eigen risico voor die persoon. had hij maar niet moeten stelen.
Het verloren gaan van een, waarschijnlijk jong, leven is altijd tragisch.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:22 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
Eens!quote:Op maandag 17 januari 2005 22:22 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
Kan de mol hier geen show van maken. Sloop de crimineelquote:Op maandag 17 januari 2005 22:23 schreef ChAoZ-026 het volgende:
strakke actie!
Hier moeten we een televisiemarathon voor houden!
Geld inzamelen voor een advocatenleger voor deze mevrouw!
als hij zich aan de wet had gehouden had hij nog geleefd!
Deze mevrouw beschermt haar eigendommen!
En daar heeft ze alle recht toe!
Hij kan iig niet meer jatten.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Het verloren gaan van een, waarschijnlijk jong, leven is altijd tragisch.
Allah heeft het zo gewild.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:22 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
Haar tasje is platgeredenquote:Op maandag 17 januari 2005 22:28 schreef Falco het volgende:
Heeft deze vrouw trouwens haar tasje terug?
Waarom? Weer een crimineel minder, wat is daar zo erg aan. Of mogen alleen oude criminelen doodgaan.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Het verloren gaan van een, waarschijnlijk jong, leven is altijd tragisch.
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:28 schreef Falco het volgende:
Heeft deze vrouw trouwens haar tasje terug?
leg uit...vast alleen omdat het een maroc was.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:22 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
Neeh heb me bedachtquote:Op maandag 17 januari 2005 22:45 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
leg uit...vast alleen omdat het een maroc was.![]()
Kan er niet om treuren, en welke reactie je er op geeft, door al dat doden en mishandelen maken ze het er zelf naar dat we onverschillig reageren als er eentje bloedend op straat ligt. Nederland is het zat, ze kwamen als gast, en maken steeds meer kapot en denken met de Islam boven de nederlandse wet te staan.Hoe verklaar je anders de steeds groter wordende onrust na dit soort dingen?
Eh maak daar maar 100% van.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:46 schreef Brendovic het volgende:
Maybe achtervolgde ze wel en remde hij en zag ze dat niet zo snel, tsja jammer voor hem maar zeer terecht. Ik zeg 80% kans op een marokkaan
Neen, het afhakken van een of beiden handen was mijns inziens genoeg geweest...quote:Het klinkt erg lullig, maar die dief heeft voor zijn vergrijp niet de doodstraf verdiend, toch?
Of door je eigen vader als je een islamitische achtergrond hebt..quote:Wraak nemen doe je via politie en rechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |