Dus er is nog (een kleine) hoop?quote:Op maandag 17 januari 2005 22:00 schreef Captain_Chaos het volgende:
Noodweerexces in verband met een hevige gemoedsbeweging.
Ik hoop dat ze een heel eind komt met de juiste advocaat.
ja, maar dit was een tasje wat gestolen werd. Wel iets anders dan doodslaan en neerschieten...quote:Op maandag 17 januari 2005 22:04 schreef mistraldk het volgende:
ik ben er eigenlijk wel bij dat je als je iemand overvalt of ergens inbreekt dat je daarmee afstand doet van al je rechten als mens. Dus als iemand je dan doodslaat, platrijdt, neerschiet oid of gewoon een paar beuken geeft heb je daar maar mee te leven, je hebt immers zelf het risico genomen.
Er is nog een kleine hoop of in ieder geval een verzachtende omstandigheid.quote:
wat ik bedoel is dus als iemand mijn fiets, tas, laptop, peuken, boterham met kaas, etc steelt en ik ram die persoon volledig de vernieling in dan is dat eigen risico voor die persoon. had hij maar niet moeten stelen.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:07 schreef harlingen het volgende:
[..]
ja, maar dit was een tasje wat gestolen werd. Wel iets anders dan doodslaan en neerschieten...
That kind of narrows it down.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niet zoals het hoort...... wel begrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |