Dus er is nog (een kleine) hoop?quote:Op maandag 17 januari 2005 22:00 schreef Captain_Chaos het volgende:
Noodweerexces in verband met een hevige gemoedsbeweging.
Ik hoop dat ze een heel eind komt met de juiste advocaat.
ja, maar dit was een tasje wat gestolen werd. Wel iets anders dan doodslaan en neerschieten...quote:Op maandag 17 januari 2005 22:04 schreef mistraldk het volgende:
ik ben er eigenlijk wel bij dat je als je iemand overvalt of ergens inbreekt dat je daarmee afstand doet van al je rechten als mens. Dus als iemand je dan doodslaat, platrijdt, neerschiet oid of gewoon een paar beuken geeft heb je daar maar mee te leven, je hebt immers zelf het risico genomen.
Er is nog een kleine hoop of in ieder geval een verzachtende omstandigheid.quote:
wat ik bedoel is dus als iemand mijn fiets, tas, laptop, peuken, boterham met kaas, etc steelt en ik ram die persoon volledig de vernieling in dan is dat eigen risico voor die persoon. had hij maar niet moeten stelen.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:07 schreef harlingen het volgende:
[..]
ja, maar dit was een tasje wat gestolen werd. Wel iets anders dan doodslaan en neerschieten...
That kind of narrows it down.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niet zoals het hoort...... wel begrijpelijk.
Ja. Precies.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:12 schreef mistraldk het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dus als iemand mijn fiets, tas, laptop, peuken, boterham met kaas, etc steelt en ik ram die persoon volledig de vernieling in dan is dat eigen risico voor die persoon. had hij maar niet moeten stelen.
Het verloren gaan van een, waarschijnlijk jong, leven is altijd tragisch.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:22 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
Eens!quote:Op maandag 17 januari 2005 22:22 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
Kan de mol hier geen show van maken. Sloop de crimineelquote:Op maandag 17 januari 2005 22:23 schreef ChAoZ-026 het volgende:
strakke actie!
Hier moeten we een televisiemarathon voor houden!
Geld inzamelen voor een advocatenleger voor deze mevrouw!
als hij zich aan de wet had gehouden had hij nog geleefd!
Deze mevrouw beschermt haar eigendommen!
En daar heeft ze alle recht toe!
Hij kan iig niet meer jatten.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Het verloren gaan van een, waarschijnlijk jong, leven is altijd tragisch.
Allah heeft het zo gewild.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:22 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
Haar tasje is platgeredenquote:Op maandag 17 januari 2005 22:28 schreef Falco het volgende:
Heeft deze vrouw trouwens haar tasje terug?
Waarom? Weer een crimineel minder, wat is daar zo erg aan. Of mogen alleen oude criminelen doodgaan.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Het verloren gaan van een, waarschijnlijk jong, leven is altijd tragisch.
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:28 schreef Falco het volgende:
Heeft deze vrouw trouwens haar tasje terug?
leg uit...vast alleen omdat het een maroc was.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:22 schreef Meki het volgende:
Jammer dat ie dood is
Neeh heb me bedachtquote:Op maandag 17 januari 2005 22:45 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
leg uit...vast alleen omdat het een maroc was.![]()
Kan er niet om treuren, en welke reactie je er op geeft, door al dat doden en mishandelen maken ze het er zelf naar dat we onverschillig reageren als er eentje bloedend op straat ligt. Nederland is het zat, ze kwamen als gast, en maken steeds meer kapot en denken met de Islam boven de nederlandse wet te staan.Hoe verklaar je anders de steeds groter wordende onrust na dit soort dingen?
Eh maak daar maar 100% van.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:46 schreef Brendovic het volgende:
Maybe achtervolgde ze wel en remde hij en zag ze dat niet zo snel, tsja jammer voor hem maar zeer terecht. Ik zeg 80% kans op een marokkaan
Neen, het afhakken van een of beiden handen was mijns inziens genoeg geweest...quote:Het klinkt erg lullig, maar die dief heeft voor zijn vergrijp niet de doodstraf verdiend, toch?
Of door je eigen vader als je een islamitische achtergrond hebt..quote:Wraak nemen doe je via politie en rechter.
*ROFL* ik zie het al voor me.. maai soon deet nix faut!quote:Op maandag 17 januari 2005 22:58 schreef J_CDA het volgende:
Het is nu rellen in Amsterdam. De vader van het slachtoffer gaat uit zijn naad.
Whahaha, goede, via de politie en de rechter. Alleen jammer dat de kans dat dit soort hufters gepakt worden zo klein is dat hier niet aan te beginnen valt. Net zoals met inbrekers, pakkans is redelijk klein. Vind dat de burger in dit soort gevallen wel klappen uit mag delen, zolang het geen mishandeling is.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:41 schreef Alecks het volgende:
[..]
Het klinkt erg lullig, maar die dief heeft voor zijn vergrijp niet de doodstraf verdiend, toch? Dit soort regels zijn er om iets wat op beschaving lijkt heel te houden. Wraak nemen doe je via politie en rechter. Als iedereen voor zichzelf zou beginnen zou er gewoon anarchie zijn.
[..]
Die is zo weer terug hoor, die was ff boodschappen doen. Ze was met de auto, dus het kan nooit lang duren.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 23:27 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Ik kan er geen traan omlaten dat er zo'n *** maroc naar Allah is gegaan en zijn 90 maagden met bijbehorende geiten.
Dat kan ik me voorstellen, het is wel zijn kind dat daar ligt.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:58 schreef J_CDA het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003317.html#comments
Ik weet zeker dat meer dan 50% van de etnische Nederlanders in z'n vuistje lacht.quote:
Eigen schuld hadden ze dat kutkind maar fatsoenlijk op moeten voeden.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, het is wel zijn kind dat daar ligt.
Maar goed, die knul had kunnen weten dat een dergelijke actie een keer fout moest gaan.
Risico vh vak wmb, maar voor de nabestaanden blijft het hun kind, broer etc.
en voor hen vind ik het dubbel tragisch, je kind verliezen en dan de wetenschap dat zijn laatste daad een misdaad was
aaah familie trots was dat toch in hun cultuurquote:Op maandag 17 januari 2005 22:58 schreef J_CDA het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003317.html#comments
hehe en ook nog doodgereden door een vrouwquote:Op maandag 17 januari 2005 23:40 schreef Gixxer_Dude het volgende:
[..]
aaah familie trots was dat toch in hun cultuur![]()
tja dat is al jaren zo, maar de trend lijkt eerder radicalisering dan emmigratie van probleemMarokkanenquote:Op maandag 17 januari 2005 23:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nederland kotst jongeren van Marokkaanse afkomst massaal uit. En het wordt veel eerder erger, dan milder. Omdat de negatieve berichtgeving in de media de positieve natuurlijk zwaar overschaduwt.
onder welke steen kom jij in godsnaam vandaan gekropen?quote:Op maandag 17 januari 2005 23:46 schreef Herald het volgende:
[..]
tja dat is al jaren zo, maar de trend lijkt eerder radicalisering dan emmigratie van probleemMarokkanen
Waar staat dat ze hen is ingereden??quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef Aurelium het volgende:
Maar toch... hoe ver kan je gaan? Die vrouw weet dat een van die jongens dood had kunnen gaan toen ze er op in reed...
Die voorkant ligt goed in puin. Ik ben benieuwd hoeveel salto's die knul heeft gemaakt voordat zijn kop op het trottoir uit elkaar spatte.quote:
Het was een vrouw dus per definitie extreem gevaarlijk in een auto.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:58 schreef Brendovic het volgende:
Hopelijk heb ze hem echt mooi van de weg af gedrukt, en niet eens met de instelling um dood te maken maar door langzame zachte tikjes te laten vallen.
Rustig rustig.... Job Cohen is al een lekker bakje thee aan het zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef Pracissor het volgende:
Spanningen in A'dam na dood berover
AMSTERDAM Spanningen maandagavond in de Derde Oosterparkstraat in Amsterdam, nadat een 19-jarige man rond 18: 30 uur was doodgereden.
De man had even daarvoor samen met een handlanger een tas uit een stilstaande auto gestolen. Het tweetal ging er op een brommer vandoor, maar werd achtervolgd door de auto. De 43-jarige bestuurster kwam in botsing met de brommer. Eén van de mannen, waarschijnlijk van Marokkaanse komaf, kwam daarbij om. De vrouw is aangehouden.
De 'spanningen' die na het incident ontstonden, begonnen nadat de vader van het slachtoffer ter plaatse kwam.
Waarom danquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:11 schreef VeX- het volgende:
Wat een domme feeks. Ik hoop dat ze wordt gestraft. En flink ook.
als je geen oordeel wilt vellen, moet je ook niet zeggen dat ze op hen in reed en "hoe ver kan je gaan".quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef Aurelium het volgende:
Tja ja... weetje.... emotioneel gezien kan het me geen fuck schelen. Ik zie al weer 2 van die kansloze asociale kampers/marrokanen die besluiten om iemand te beroven, gewoon zoals gewoonlijk.... Lekker voor ze, dood, onder de grond, niemand meer last van
Maar toch... hoe ver kan je gaan? Die vrouw weet dat een van die jongens dood had kunnen gaan toen ze er op in reed... Dit soort dingen zijn zo moeilijk. Ik kan hier simpelweg geen oordeel over vellen, wat ik dus ook niet ga doen.
Tja, de buurtvaders in Oost zullen al weer driftig aan het vergaderen zijn. Zal wel weer wat extra subsidie naar toegaan...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rustig rustig.... Job Cohen is al een lekker bakje thee aan het zetten.![]()
Komt allemaal goed hoor.
Ze moet gehuldigd wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:11 schreef VeX- het volgende:
Je hebt je zin. Er stond inderdaad een flitskast.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:11 schreef VeX- het volgende:
En ik hoop dat jij en je hele familie door de medeplichtige in de reet geneukt worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:22 schreef dokter19 het volgende:
Als ik op dit forum ben, moet ik altijd wel weer lachen hoor. WAT EEN NIVEAU!!!
We hebben het hier over iemands leven! Ik hoop dat heel haar huis wordt leeggeroofd als ze in de gevangenis zit!
En dit is niveau zeg!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:22 schreef dokter19 het volgende:
We hebben het hier over iemands leven! Ik hoop dat heel haar huis wordt leeggeroofd als ze in de gevangenis zit!
Sukkel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:22 schreef dokter19 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |