Nou ja, dat zien we wel als we beiden de 30 zijn gepasseerd hequote:Op zondag 16 januari 2005 01:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik pin altijd Harry... met 10 euro in je hand rondlopen is zó passé...
Gaat voor jou ook niet lang meer durenquote:Op zondag 16 januari 2005 01:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou ja, dat zien we wel als we beiden de 30 zijn gepasseerd he
Nee, ik heb liever big mama'squote:Op zondag 16 januari 2005 01:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
PimJORourke?
Nuclear Research Groupquote:Op zondag 16 januari 2005 01:28 schreef Harry_Sack het volgende:
he PJOrourke, is het NRG niets voor jou? Da's het Nieuw Republikeins Genootschap
Make me beautifuk.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:28 schreef Maerycke het volgende:
Kale plekken op het hoofd? Wildgroeiend neushaar?
Zijn dat van die lui die tegen Trix zijn? Met Folkert Jensma en zo?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:28 schreef Harry_Sack het volgende:
he PJOrourke, is het NRG niets voor jou? Da's het Nieuw Republikeins Genootschap
Bibberende handen alleen als ik te vroeg opsta na het zuipen, kale plekken geen last van. Jij toch ook niet hoop ik? M'n neus is keurig in orde.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Gaat voor jou ook niet lang meer durenHeb je al ouderdomskwalen? Bibberende handen? Kale plekken op het hoofd? Wildgroeiend neushaar?
Pure walging dus.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:30 schreef Monidique het volgende:
Het is dat ik niet hoef over te geven, maar anders zou ik het graag doen. Gadverdamme.
Ben je nou een republikein of niet?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zijn dat van die lui die tegen Trix zijn? Met Folkert Jensma en zo?
Ja, maar ze was nog even bezig geloof ik...quote:Op zondag 16 januari 2005 01:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft iemand de Flirtlijn al gebeld?
Nee, maar die erotische films gisteren waren niets.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft iemand de Flirtlijn al gebeld?
Damn right I am.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Ben je nou een republikein of niet?
Een Republican is nog geen republikein.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ben je nou een republikein of niet?
quote:Op zondag 16 januari 2005 01:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een Republican is nog geen republikein.
Wat was het toch een vreselijke demagoog.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:34 schreef pberends het volgende:
http://www.vangaalen.com/Public/Upload/jensen.wmv
En de handlanger van de vorige president?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:38 schreef Monidique het volgende:
Het is niet bepaald Republiekeins dat de volgende president de zoon van de vorige Republiekeinse president is. Zoiets stond er in 2000 in de Volkskrant, Wetenschap.
Alleen principieel uiteraard.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:39 schreef pberends het volgende:
Maar hoor ik nou dat Bush tegen het Nederlandse koningshuis is?
En de volgende president de broer van de huidige. Volgens de Economist dan.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:38 schreef Monidique het volgende:
Het is niet bepaald Republiekeins dat de volgende president de zoon van de vorige Republiekeinse president is. Zoiets stond er in 2000 in de Volkskrant, Wetenschap.
Kom Rourke...niet je perverse fantasietjes hier poneren...quote:Op zondag 16 januari 2005 00:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of is het haat.... etnische haat...
De Grote Leider zegt: "fatsoen moet je doen". En befehl ist befehl, dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:47 schreef Bluesdude het volgende:
Kom Rourke...niet je perverse fantasietjes hier poneren...
Ga maar naar de frontpage... leef je maar eens uit en gooi dat laagje van 'fatsoen' daar van je af.
Wie is je Grote Leider ?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Grote Leider zegt: "fatsoen moet je doen". En befehl ist befehl, dat weet jij ook wel.
Meen je dat nou dat hij je grote leider is ?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:54 schreef PJORourke het volgende:
Prof Dr J.P. Balkenende, Fuehrer van de polder en naar eigen zeggen een extreme christen-democraat.
?quote:
Nee, die andere Bush zal het niet verder schoppen dan gouverneur. Ik zet mijn geld in op Giulianiquote:Op zondag 16 januari 2005 01:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En de volgende president de broer van de huidige. Volgens de Economist dan.![]()
Onder het laagje sjunismen zit een groot radicaal. Dat moet je alleen kunnen inzien.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:55 schreef Bluesdude het volgende:
Meen je dat nou dat hij je grote leider is ?
Balkenende is heel wat genuanceerder dan jij .
Lijkt me sterk, hij vind zichzelf hooguit gematigd gematigd.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:54 schreef PJORourke het volgende:
naar eigen zeggen een extreme christen-democraat.
Te oud, te weinig prostaat, te gescheiden, gok ik zo.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, die andere Bush zal het niet verder schoppen dan gouverneur. Ik zet mijn geld in op Giuliani
Ik weet het niet. Er kan zoveel gebeuren.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, die andere Bush zal het niet verder schoppen dan gouverneur. Ik zet mijn geld in op Giuliani
Volgens mij zien we het (bijna) allemaal, ..wat nou alleen?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onder het laagje sjunismen zit een groot radicaal. Dat moet je alleen kunnen inzien.![]()
Dream on..quote:Op zondag 16 januari 2005 01:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onder het laagje sjunismen zit een groot radicaal. Dat moet je alleen kunnen inzien.![]()
Je kan natuurlijk hier op blijven hopen:quote:Op zondag 16 januari 2005 01:58 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij zien we het (bijna) allemaal, ..wat nou alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |