Dat bedoel ik, na al die verhalen op de frontpage.. Er moet wel wat ellendigs achter zitten. Volgens mij smeden ze boosaardige plannen. Wat mij betreft mogen ze het direct "Booswigtenclub" noemenquote:Op zondag 16 januari 2005 01:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Verdorie zeg.. maak je maandag wel een afspraak met je psycholoog. Mensen die aardige dingen tegen je zeggen! Wat zeg ik?! Buitenlandse mensen die aardige dingen tegen je zeggen! The horror!
Nederlanders hebben vast geen krulletjeshaarquote:Op zondag 16 januari 2005 01:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He, dat waren gewoon Nederlanders, ja?!
Rekels zijn het! Allemaal! Ik zou er wat aan doen... Misschien een brief schrijven aan Wilders over het inpertinente gedrag dat deze heren hebben vertoond jegens jouw persoon?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, na al die verhalen op de frontpage.. Er moet wel wat ellendigs achter zitten. Volgens mij smeden ze boosaardige plannen. Wat mij betreft mogen ze het direct "Booswigtenclub" noemen
quote:Een maag vol ellende,
een vinger vol vuil,
een hoofd gebroken,
dat is Ons lot.
Een kuil vol mensen,
modderig, stinkend,
daarin vallen, dat,
dat is Ons lot.
Zwart bloed voelen Wij,
wanneer we aan onszelf denken.
Dat is Ons lot.
quote:Op zondag 16 januari 2005 01:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nederlanders hebben vast geen krulletjeshaar
Hier in Brabant hebben ze zelfs een spreekwoord hiervoor ..quote:Op zondag 16 januari 2005 01:14 schreef Harry_Sack het volgende:
Dat bedoel ik, na al die verhalen op de frontpage.. Er moet wel wat ellendigs achter zitten. Volgens mij smeden ze boosaardige plannen. Wat mij betreft mogen ze het direct "Booswigtenclub" noemen
Typisch Brabants.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier in Brabant hebben ze zelfs een spreekwoord hiervoor ..
- Wat een boer niet kent vreet hij niet. - ...
Dat klinkt als " Een waarheid als een koe".
Brabo's denken altijd in eigen stratums end, dus dat neem ik maar met een korreltje zout.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat valt me nog mee. Ik dacht dat die infame Brabanders juist alles verslonden wat zij niet kenden.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je tien euro in je hand hebt, dan verwacht je een dienst, Maerycke... Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen..quote:Op zondag 16 januari 2005 01:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nederlanders hebben vast geen krulletjeshaarAlthans.. ik ging er vanuit dat Harry het hoofdhaar bedoelde uiteraard
Mijn magnum opus is nog lang niet af. Er is net weer een nieuw Wilders-topic geopend om vol te spammen.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:08 schreef Sidekick het volgende:
Je excuses voor je gehele post-historie is geaccepteerd, mede dankzij je compliment aan mij.
Azijnpisser.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:22 schreef pberends het volgende:
Ik vind Moni een zure man.
Is het wel een man?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:22 schreef pberends het volgende:
Ik vind Moni een zure man.
Je bent in de war met chinezen..quote:Op zondag 16 januari 2005 01:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat valt me nog mee. Ik dacht dat die infame Brabanders juist alles verslonden wat zij niet kenden.
Ik pin altijd Harry... met 10 euro in je hand rondlopen is zó passé...quote:Op zondag 16 januari 2005 01:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je tien euro in je hand hebt, dan verwacht je een dienst, Maerycke... Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen..![]()
Het pasje door de sleuf halen is zoooo opwindend....quote:Op zondag 16 januari 2005 01:23 schreef Maerycke het volgende:
Ik pin altijd Harry... met 10 euro in je hand rondlopen is zó passé...
Hoe moet ik dat nou weten? Daar is het een dark room voor.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:25 schreef PJORourke het volgende:
Wie zijn Hugo, Michel en Rene?
Geen Pim daar toevallig?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten? Daar is het een dark room voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |