Nee, de Gijsjes denk ik. Maar die tellen niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:03 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Is dit de langstlopende SC ooit?
Wat had ze geflikt dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:35 schreef pberends het volgende:
Vorige was recordlang in POL. Teringyvonne.
quote:You were just a waste of sperm
They way you look
Makes my stomach turn
The way you think
Is no way at all
God you really think you have balls
I hate you ain’t it true
I hate you and everything you do
You walk around like a fucking dick
And everytime you’re near
You know I get real sick
You’re so stupid
There’s nothing in your head
God how I wish that you were dead
I hate you ain’t it true
I hate you and everything you do
Ze waren niet zo aardig tegenover de PvdA, dus heb ik yvonne opgedragen om wat users te bannen.quote:
Het is dat je te jong bent voor een Stasi-verleden...quote:Op zondag 16 januari 2005 20:35 schreef Sidekick het volgende:
Ze waren niet zo aardig tegenover de PvdA, dus heb ik yvonne opgedragen om wat users te bannen.
Theedrinken in het kwadraat?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:53 schreef Monidique het volgende:
Ik ga wat thee drinken, misschien even douchen en dan naar bed. Doe ze.
quote:Ik hoop echter van harte dat het echtpaar hun problemen naar tevredenheid van beiden, en van hun kinderen op kan lossen.
Bron: Wouter van der Wulp, fractievoorzitter PvdA Geuzenveld-Slotermeer in een brief aan de leden van 4 januari 2005.quote:Ons standpunt over het “dumpen” van vrouwen in Marokko is duidelijk. Dat vinden wij niet te tolereren. Daarover kan ik me geen misverstand voorstellen, evenmin als over het belang dat wij hechten aan de rechtstaat. Deze standpunten worden onverkort gedeeld door onze fractiegenoot Mohammed.
Ingegaan op een banvraag. Supersneu.quote:
Ik wist dat het Dora wasquote:Op maandag 17 januari 2005 00:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit blijft een genot om te lezen.
Meer voer voor Dora. Geert's veilige gevoel in Amerika bleek wel erg subjectief.quote:
Prachtig, iedereen in het wit gekleed. Mannen, vrouwen, negers, aziaten, blanken, iedereen is gelijk, iedereen dezelfde kledij. Geen verschil zichtbaar tussen rijk en arm....quote:Op maandag 17 januari 2005 11:45 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[afbeelding]
Een mooi vooruizicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |