En ga maar zo doorquote:"Ik ben een marokaan ik laat geen fiets staan of (2x) We haten de politie/Het zijn de hoeren van justitie En ga zo maar door.
"ik stak die boer want hij schold me moeder uit voor hoer"
Volgens mij zijn die raps ook niet bedoeld om te patsen met je kennis van het ABN.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:11 schreef dVTB het volgende:
Jeez.... Ik heb nog nooit zo veel taalfouten gelezen in één minuut. Deze jochies zijn straks volkomen kansloos op de arbeidsmarkt... stakkers.
Tuurlijk niet, maar het zegt wel iets over hun belabberde kennis van het Nederlands. Dze jochies krijgen nog niet eens drie regels tekst op papier wanneer ze een sollicitatiebrief moeten schrijven. Sterker nog: bij de adressering gaat het waarschijnlijk al fout. Sommigen kunnen het woord Hotmail nog niet eens schrijven...quote:Op maandag 17 januari 2005 12:12 schreef Posdnous het volgende:
Volgens mij zijn die raps ook niet bedoeld om te patsen met je kennis van het ABN.
Dus?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:29 schreef pberends het volgende:
Aan de namen te zien zijn het wederom allochtonen.
quote:
Jij ziet raps als serieuze teksten die je letterlijk moet nemen?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:34 schreef pberends het volgende:
[..]
![]()
Weinig respect voor de originele bewoners van dit land, niet geintegreerd.
Deze randdebielen waarschijnlijk wel. En al is het allemaal gepats, het is een ongewenst import-product. (Gangsta)rap dan, deze malloten hebben waarschijnlijk helaas de Nederlandse nationaliteit. (Vandaar dat ze zich ook Marokkaan noemen.)quote:Op maandag 17 januari 2005 12:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jij ziet raps als serieuze teksten die je letterlijk moet nemen?
Whehe, negerbevolkingquote:Rap-liedjes over historische gebeurtenissen, meestal gezien door de ogen van de negerbevolking,
Of een Belg!quote:Op maandag 17 januari 2005 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
Het kan net zo goed een Nederlander zijn die een Marokkaan wil zwart maken. Net als die advocate.
Zulke gasten zijn moeilijk serieus te nemenquote:Op maandag 17 januari 2005 12:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jij ziet raps als serieuze teksten die je letterlijk moet nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |