Volgens mij was 't een flinke kut avond, anders had je rond deze tijd inmiddels je bed onder gekotst...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:26 schreef Chocobo het volgende:
Godverdegodver,...... wat heb ik een avond gehad gisteren![]()
Drank, drugs, vrienden, en Surfer die in elkaar geslagen wordt door Nero
![]()
Godver wat doet een mens zo'n avond goed !!!!!! Was 03:00 thuis
Punt 1 : WTF doe je hier !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:36 schreef Drazzy® het volgende:
[..]
Volgens mij was 't een flinke kut avond, anders had je rond deze tijd inmiddels je bed onder gekotst...
Je reactie zegt genoeg ;-)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Punt 1 : WTF doe je hier !
Punt 2: Niet iedereen hoeft stomdronken te worden om een leuke avond te hebben
Punt 3: Ik ben vanaf 06:30 vanmorgen alweer papa aan het spelen
Dus please [afbeelding]
OPZOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:09 schreef Drazzy® het volgende:
[..]
Je reactie zegt genoeg ;-)
En wat ik hier doe? Nou, simpel; bijkomen van een geweldige avond zonder drank, nu jij weer ;-)
Ben je pas gestopt met roken, ben je gefrustreerd of heb je last van een ochtendhumeur?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
OPZOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en waarom?
1 je bent geen Gijs
2 je bent niet welkom
3 ik vind je nu al irritant
4 je moet gewoon opzouten
5 je moet gewoon opzouten
6 je moet gewoon opzouten
7 je moet gewoon opzouten
8 je moet gewoon opzouten
9 je moet gewoon opzouten
10 je moet gewoon opzouten
11je moet gewoon opzouten
12 je moet gewoon opzouten
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Draz® (8:55 AM) :
Ik zit wat fokkers over de zeik te trekken; wat zijn die snel aangebrand zeg als je ze niet meteen in hun kont kruipt:P
![]()
quote:
Waar je je druk om kunt maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:48 schreef P-Style het volgende:
Niks persoonlijks hoor... maar het is wel door jou dat ik een hekel heb gekregen aan de-smiley
Wacht ff op choas.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:02 schreef Drazzy® het volgende:
[..]Ja en ik vind ook dat je een slechte vader bent als je aan de drugs zit; dan kun je inderdaad nog beter je zelf bezuipen... Maar daar lezen ze overheen natuurlijk, want rellen is leuker ;-) Ik vond 't een paar jaar geleden hier toch een stuk gezelliger toen er nog guusjes waren met bouviers enzo..
Zullen we 't eens wat ouderwets gezellig gaan maken in dit topic?
ik ook nog nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb O-Ren nog niet gezien op Fox-kids !Maar Daan en ik wachten geduldig af schat !
![]()
Die is goed hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond trouwens een hele goede film gezien
The Butterfly Effect
Aanrader!![]()
Ja, ik had echt een beetje standaardfilm verwacht! Maar hij is echt goed en verrassend. Alleen het einde was een beetje slap. Maar nu lees ik net dat er een director's cut is met een donkerder alternatief einde.quote:
Idd een verassend goede film. Ik heb gisteren The Grudge gekeken, hoorde dat ie echt supereng was maarrequote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond trouwens een hele goede film gezien
The Butterfly Effect
Aanrader!![]()
Ik heb me met de hele film wel goed vermaakt.. dat met die gevangenis was spannend hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik had echt een beetje standaardfilm verwacht! Maar hij is echt goed en verrassend. Alleen het einde was een beetje slap. Maar nu lees ik net dat er een director's cut is met een donkerder alternatief einde.![]()
Nee, ik twijfel nog tussen de originele Japanse versie en de US remake. Japanse versie schijnt enger te zijn maar de US remake is met Sarah Michelle Gellar.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:47 schreef QueenR het volgende:
Maar goed de recencies zijn wel lovend. Iemand van jullie hem al gezien?
Zoooooooooooo...ik zat echt met samengeknepen billen op de bank. Einde was best ok hoor, maar vergeleken met het alternatieve einde een beetje slap.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
Ik heb me met de hele film wel goed vermaakt.. dat met die gevangenis was spannend he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoooooooooooo...ik zat echt met samengeknepen billen op de bank. Einde was best ok hoor, maar vergeleken met het alternatieve einde een beetje slap.Dat einde is ook strak inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verzin je het he
The truth was in here.
Ik heb hem gehuurd maar ga hem nu zeker kopen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:
Dat einde is ook strak inderdaad
Hoe verzin je het he
gaaf straaljagerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
Teeerrring heee.... we hebben een nieuwe stofzuiger... die maakt een lawaai!!!Lijkt wel een straaljager die wil opstijgen
Je piemel al in de slang proberen te steken?quote:
Ik sta me te verwonderen om je smiley-keuze hierbij.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo danHuisgenoot stuurt een filmpje door... Half uur lang 2 vrijende vrouwen
![]()
misschien zijn het 2 heeeeeeeele dikke vrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik sta me te verwonderen om je smiley-keuze hierbij.![]()
Die pijn die je gevoelt moet hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu..... net wakker... zo mol... wat een avond gisteren
![]()
Nero ging op me zitten![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die pijn die je gevoelt moet hebben
In ieder geval kijken ja.. als ie er is neem ik m mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Ga je outlaw nog halen vandaag B?
net wakker ookquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu..... net wakker... zo mol... wat een avond gisteren
![]()
Nero ging op me zitten![]()
Ben net echt een lacher maar gisteren had ik echt buikpijn Gijsquote:
Paranormale beurs??? coolquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanavond weer
Vandaag naar een paranormale beurs en ff kijken of Terminal te huur is.
zelden zooooooooveel gelachen op 1 avondquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben net echt een lacher maar gisteren had ik echt buikpijn Gijs![]()
Schotelflat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:25 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
marokkaanse muziek keihard van beneden
![]()
dit ga ik even beantwoorden met ONE
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:25 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben alleeeeeeeeeeeeeeen thuis. DJ Zany dreunt nu MINSTENS 3 verdiepingen doorquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:25 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
schoonheidquote:
nu Slow Down van Intwine KEIHARDquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben alleeeeeeeeeeeeeeen thuis. DJ Zany dreunt nu MINSTENS 3 verdiepingen door
Welke herrie Gijsquote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA Zooo droog... dat beeld !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:11 schreef Soos_Nexium het volgende:
zeepbel met brug
Hoe heet hij ook alweerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:28 schreef Soos_Nexium het volgende:
Vertical op bank met hakmes
quote:
En bevalt je vakantie??quote:
Ahem, dat was ik dusquote:
Pjeequote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ahem, dat was ik dus, blijkbaar was er iemand anders op mijn laptop ingelogd geweest
Dan weten we dus meteen met wie je date gisteravond was.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:34 schreef ChOas het volgende:
Ahem, dat was ik dus, blijkbaar was er iemand anders op mijn laptop ingelogd geweest
Scherpquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan weten we dus meteen met wie je date gisteravond was.![]()
Fotoboek van cinnamongirl
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan weten we dus meteen met wie je date gisteravond was.![]()
Fotoboek van cinnamongirl
Die liefde toen alquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol!
geen stuiver op zak...
Elkaar nog niet kennen
en is het wat? de plantronics x20 is iig best fijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:54 schreef GinaG het volgende:
Eindelijk haar HALO 2 headset heeft![]()
na dik 2,5 maand, maar ach
Het zit behoorlijk fijn, ik kan het helemaal afstemmen naar mijn koppie, zelf die oordopjes krijg je in diverse maten erbijquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
en is het wat? de plantronics x20 is iig best fijn
naisquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het zit behoorlijk fijn, ik kan het helemaal afstemmen naar mijn koppie, zelf die oordopjes krijg je in diverse maten erbij![]()
Ik hoop dat het leuk (lees lekker) was Gijsquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
* -Struikrover- gunt dit ChOas van harte*quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Mr. White: When you're dealing with a store like this, they're insured up the ass. They're not supposed to give you any resistance whatsoever. If you get a customer, or an employee, who thinks he's Charles Bronson, take the butt of your gun and smash their nose in. Everybody jumps. He falls down screaming, blood squirts out of his nose, nobody says fucking shit after that. You might get some bitch talk shit to you, but give her a look like you're gonna smash her in the face next, watch her shut the fuck up. Now if it's a manager, that's a different story. Managers know better than to fuck around, so if you get one that's giving you static, he probably thinks he's a real cowboy, so you gotta break that son of a bitch in two. If you wanna know something and he won't tell you, cut off one of his fingers. The little one. Then tell him his thumb's next. After that he'll tell you if he wears ladies underwear. I'm hungry. Let's get a taco.
Choas, ur ass is mine![]()
(En het was Jason)
quote:1/15/05 8:13 pm Departing origin. Kowloon, Hong Kong
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik ben nog blijer dan jou als je het spel hebt.. dat gezeik!
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:14 schreef Magneet het volgende:
Nintendo-games krijgen spraakherkenningik zie het al voor me, Noot die tegen zijn cube zit te ouwehoeren
eh nee...quote:Op zondag 16 januari 2005 09:49 schreef Toadette het volgende:
Gaat er iemand nog iets leuks doen vandaag?
studerenquote:Op zondag 16 januari 2005 09:49 schreef Toadette het volgende:
Gaat er iemand nog iets leuks doen vandaag?
Heb ik niet gedaan ;'(quote:Op zondag 16 januari 2005 11:44 schreef Toadette het volgende:
[..]
je moet er ook niet op gaan zitten![]()
dan zal die van strol eerdaags het ook wel begevenquote:Op zondag 16 januari 2005 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kweet niet... hij is gewoon stuk na 2500 uur ofzo
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:19 schreef Toadette het volgende:
[..]
dan zal die van strol eerdaags het ook wel begeven![]()
Diequote:Op zondag 16 januari 2005 12:19 schreef Toadette het volgende:
dan zal die van strol eerdaags het ook wel begeven![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Diesmiley ooooooooooooooooooook.
![]()
![]()
BA Gijsquote:Op zondag 16 januari 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De gewone of Black Arrow?Als jullie lang genoeg online blijven doe ik ook nog wel ff mee
schokgolven zijn zoveeeeeel coolerquote:Op zondag 16 januari 2005 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemiddag Gijsjes. Zo leuk om op zondagmiddag te lezen over vliegtuigkosten en vliegrechten
ik hoop dat strol hem ook niet heeft.....quote:Op zondag 16 januari 2005 14:15 schreef Bastard het volgende:
kheb geen BA
Ik ben voorquote:Op zondag 16 januari 2005 17:43 schreef Chocobo het volgende:
Dan is het misschien beter als we allemaal Halo 2 gaan doen
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:51 schreef Magneet het volgende:
2100h it is, lekker wer eens gezelli met de Gijsjes
HALO2 RSBA who caresquote:
doen we die eerst ofzo evenquote:Op zondag 16 januari 2005 18:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
HALO2 RSBA who caresals ik maar kan gamen
ik heb zelf meer zin in RSBA
ik kijk rond een uur of 9 wel welke game we spelenquote:
met haarquote:Op zondag 16 januari 2005 18:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik kijk rond een uur of 9 wel welke game we spelen
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Mr. White: When you're dealing with a store like this, they're insured up the ass. They're not supposed to give you any resistance whatsoever. If you get a customer, or an employee, who thinks he's Charles Bronson, take the butt of your gun and smash their nose in. Everybody jumps. He falls down screaming, blood squirts out of his nose, nobody says fucking shit after that. You might get some bitch talk shit to you, but give her a look like you're gonna smash her in the face next, watch her shut the fuck up. Now if it's a manager, that's a different story. Managers know better than to fuck around, so if you get one that's giving you static, he probably thinks he's a real cowboy, so you gotta break that son of a bitch in two. If you wanna know something and he won't tell you, cut off one of his fingers. The little one. Then tell him his thumb's next. After that he'll tell you if he wears ladies underwear. I'm hungry. Let's get a taco.
Choas, ur ass is mine![]()
(En het was Jason)
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sla over...voel me wat ziekjes...vroeg naar bed.![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sla over...voel me wat ziekjes...vroeg naar bed.![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:56 schreef kepler het volgende:
Halo2
Ja doe maar!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:49 schreef Chocobo het volgende:
Daan is vandaag bij de kinderboerderij geweest
Heeeeee, wat doen jullie daar?
[afbeelding]
Kijk eens hoe goed ik kan lopen
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeps
[afbeelding]
Dikke kus Quinny
Daanquote:Op zondag 16 januari 2005 21:49 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeps
[afbeelding]
Dikke kus Quinny
Trusten! Doei doeiquote:Op zondag 16 januari 2005 22:21 schreef Chocobo het volgende:
Ohja dit was Quinny trouwens
En nu ga ik slapie doen
Doeiiiii
Slaap lekker!quote:Op zondag 16 januari 2005 22:21 schreef Chocobo het volgende:
Ohja dit was Quinny trouwens
En nu ga ik slapie doen
Doeiiiii
He wat groeit ie hardquote:Op zondag 16 januari 2005 21:49 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeps
[afbeelding]
Dikke kus Quinny
Gijs ik volg het voor geen meterquote:Op zondag 16 januari 2005 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halo 2 zuigt zoEr bestaan volgens mij geen oneerlijkere, minder gebalanceerde shooters als deze
Ik ook niet. Ik weet 80% van de sterfgevallen niet eens wat me overkomtquote:
Ik zie wel eens 'Odin killed die en die' en ik van ....... Ohquote:Op zondag 16 januari 2005 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet 80% van de sterfgevallen niet eens wat me overkomt
Nou zo erg nu ook weer niet. Heb genoten van de SP maar ik kom maar niet in de MP van het spelquote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef D-Devil het volgende:
Dus ik moet blij zijn dat ik Halo 2 niet heb?
Drink dan wodka... gaat stukke beterquote:Op maandag 17 januari 2005 00:13 schreef D-Devil het volgende:
9 flessen bier, geen plezier en geen slappe lach.
Slaap lekker Dinequote:Op maandag 17 januari 2005 00:44 schreef Nadientje het volgende:
Daaaaantje, wat een lekker ding, en hij lacht zo vrolijk![]()
heerlijk
nu douchen en slapen
Je naam zegt het al: Sjoe! Als in, krijg de tyfus en rot opquote:
sorry hoorquote:Op maandag 17 januari 2005 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je naam zegt het al: Sjoe! Als in, krijg de tyfus en rot op
Morguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh Nooooooooooooooooooooooooooootquote:Op maandag 17 januari 2005 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
THOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Gijsjequote:
Stroooooooooooooolquote:Op maandag 17 januari 2005 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssss
Sorry dat ik er vrijdag niet was, maar Chantal had nog erg last van haar rug ('s middags moedervlekken laten weghalen). Maar ik wil je beschilderde billen snel weer zien hoor.
Gijs................. fan fucking tastischquote:Op maandag 17 januari 2005 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsje
Hoe is RE4? Heb je gegild dit weekend???
Veel succes Gijs. Heb je er een goed gevoel over?quote:Op maandag 17 januari 2005 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alles goed Gijs? Zo weer lekker schilderen op mensen? Ik mag strax lekker tentamen maken
zal ik zeggen dat we niets besteld hebben als ze vandaag het pakje komen brengen??quote:Op maandag 17 januari 2005 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsje
Hoe is RE4? Heb je gegild dit weekend???
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:02 schreef silver-surfer het volgende:
Zooooooooooo RE4 is zoooo fucking goed!!!!! Gisteravond weer zo genoten...
Die villagechief![]()
Heeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 17 januari 2005 09:03 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs................. fan fucking tastisch
Echt een briljant spel hoor!!!
Ik hoop zo dat jullie hem allemaak deze week krijgen
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:04 schreef Toadette het volgende:
[..]
zal ik zeggen dat we niets besteld hebben als ze vandaag het pakje komen brengen??![]()
Hoeveel jaren wil je pikstraf?quote:Op maandag 17 januari 2005 09:05 schreef Toadette het volgende:
zal ik zeggen dat we niets besteld hebben, als ze vandaga het pakje komen brengen??![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ga vanavond inbreken bij je hoor
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neem dat meteen een biertje mee![]()
Echt niet.quote:
Laat maar, we eten wel brood.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:09 schreef Toadette het volgende:
Ik moet toch boodschappen doen van je...
alsof je daarop zit te wachten.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt niet.A. komt woensdag toch langs?
Gijs meet of anders???quote:Op maandag 17 januari 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wie komen er zaterdag eigenlijk allemaal nog naar de meet in Leiden?
We hadden een Gijs-meet geplanned in Annie's Verjaardag. Maar (heel) veel mensen konden niet. Volgens mij zijn alleen ik, Toadette, Struikrover + kuiken en Kepler over.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:12 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijs meet of anders???
Ik niet gijs...quote:Op maandag 17 januari 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wie komen er zaterdag eigenlijk allemaal nog naar de meet in Leiden?
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hadden een Gijs-meet geplanned in Annie's Verjaardag. Maar (heel) veel mensen konden niet. Volgens mij zijn alleen ik, Toadette, Struikrover + kuiken en Kepler over.![]()
we hebben gisteren alleen maar Slayer gegamed en dat is idd chaotisch.... Team Skirmish games zijn leuker om te doen, dan is taktiek ook nog wel handig jaquote:Op maandag 17 januari 2005 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Gijssssssssssssssssssjes
Ik vond vroeger de Rainbow Six avonden leuker zeg maarHet is allemaal zo choatisch en snel. Schieten,... dood, schieten.... dood, boem heeee 1 kill
Ik probeer het soms wel maar je moet echt goed de tijd nemen wil je in Halo 2 komen. Trek het niet zo
Wel erg genoten van de SP uiteraard.
Heb hem net een sms gestuurd om te vragen of hij last heeft.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:47 schreef mr_Brown het volgende:
lekker rustig hier trouwens zo zonder die Struikrover![]()
![]()
![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
![]()
Gijs, ik probeer het altijd zo serieus mogelijk te doen, maar het lukt nooitquote:Op maandag 17 januari 2005 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
we hebben gisteren alleen maar Slayer gegamed en dat is idd chaotisch.... Team Skirmish games zijn leuker om te doen, dan is taktiek ook nog wel handig jamaar gisteren vond ik het wel heel erg gezellig, heb voornamelijk voor de gezelligheid gegamed en me heeeeeerlijk geërgerd aan de mensen die serieus bezig waren
![]()
als je het niet vaak gedaan hebt dan heb je idd geen ideeee wat je aan het doen bent en dan ben je dood voordat je de kans hebt gekregen om lekker in het spel te komen
Toegegeven, als je weet waar je moet wezen, wat je moet doen, waar de wapens liggen en beschikt over snelle reflexen, haal je er meer uit dan dat je gewoon es binnen stapt en rond kijkt.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Gijssssssssssssssssssjes
Ik vond vroeger de Rainbow Six avonden leuker zeg maarHet is allemaal zo choatisch en snel. Schieten,... dood, schieten.... dood, boem heeee 1 kill
Ik probeer het soms wel maar je moet echt goed de tijd nemen wil je in Halo 2 komen. Trek het niet zo
Wel erg genoten van de SP uiteraard.
zit tie in zijn keetjequote:Op maandag 17 januari 2005 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hem net een sms gestuurd om te vragen of hij last heeft.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik probeer het altijd zo serieus mogelijk te doen, maar het lukt nooit![]()
Ik erger me vooral aan Kepler. En ja, dat heeft enigszins te maken met de rocketlauncher en het zwaard.
Overigens vind ik die CTF of Bomb missies ook wel iets leuker
Ik erger me altijd aan die Struikroverquote:Op maandag 17 januari 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik probeer het altijd zo serieus mogelijk te doen, maar het lukt nooit![]()
Ik erger me vooral aan Kepler. En ja, dat heeft enigszins te maken met de rocketlauncher en het zwaard.
Overigens vind ik die CTF of Bomb missies ook wel iets leuker
Zo ja, 3 tegen 2 en jij had 2 keer zoveel kills als de restquote:Op maandag 17 januari 2005 09:54 schreef kepler het volgende:
[..]als we drie tegen drie spelen dan ben ik op mijn best. Als er veel mensen zijn (8 tegen 8 ofzo) dan haal ik echt maar 4 kills ofzo
verder is het echt een prachtig spel
33 killsquote:Op maandag 17 januari 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo ja, 3 tegen 2 en jij had 2 keer zoveel kills als de restZo'n last gister:
!KUT! Een springend groen mannetje met een rocketlaaaaauuu.... Roy was killed by Kepler
Zoooo gister inderdaad: "Ghehe, die Roy weet niet wat hem overkomt"quote:Op maandag 17 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die Struikrover![]()
voel me altijd heeeerlijk als ik hem heb afgeschoten
hij zit altijd zo serieus te gamen
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo ja, 3 tegen 2 en jij had 2 keer zoveel kills als de restZo'n last gister:
!KUT! Een springend groen mannetje met een rocketlaaaaauuu.... Roy was killed by Kepler
mietjequote:Op maandag 17 januari 2005 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* -Struikrover- heeft een vrije dag opgenomen *
Askja al gebeld?quote:
ik ook gijsquote:
die Neroquote:Op maandag 17 januari 2005 10:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Zooooooooooooo gelachen gister. Die Brown met z`n irritante rochetlancher en sniperen die Roy
![]()
![]()
![]()
Die Nero; Jullie mogen blij zijn dat ik niemand heb neergeschoten![]()
![]()
![]()
So true, so truequote:Op maandag 17 januari 2005 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
i
maar gisteren even RSBA gedaan en serieus![]()
![]()
dat trok ik echt niet meer
![]()
niet als je de gameplay en graphics van Halo2 al gewend bent
Dat heb ik ook,..... mateloosquote:Op maandag 17 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die Struikrover![]()
voel me altijd heeeerlijk als ik hem heb afgeschoten
hij zit altijd zo serieus te gamen
![]()
dat moet ik ook ooit nog eens gaan doenquote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Brown,.......... Surfer en ik hebben net lootjes getrokken over wie als eerste gaat springen bij de Bungeejump. Ik ben eerst, dan jij en dan Surfer. We jumpen in april
check de vernieuwde site voor details
www.beentheredonethat.tk
zooo nerveus !
Schatjeeeequote:Op maandag 17 januari 2005 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die Nero![]()
serieus, sta ik te schieten in zo'n jeep en ik wacht op een bestuurder, zie ik iemand tegen die jeep aanspringen wtf ben je aan het doen??? stap in man
hoor je Nero dat lukt dus niet hahahahaha X GIjssss.... X hahahaha oohhhhhhh
Ik wil er zeeeeeeeeeker bijzijn Gijs!quote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Brown,.......... Surfer en ik hebben net lootjes getrokken over wie als eerste gaat springen bij de Bungeejump. Ik ben eerst, dan jij en dan Surfer. We jumpen in april
www.beentheredonethat.tk
zooo nerveus !
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil er zeeeeeeeeeker bijzijn Gijs!Vind het nu al de beste site van 2005
![]()
We zaten met klamme handen en klamme ballen die papiertjes open te makenquote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
www.beentheredonethat.tk
zooo nerveus !
eindelijk een spel waar ik maar af en toe in suck Gijs, gewoon dom knallen is waar ik goed in benquote:Op maandag 17 januari 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind Magneet, Struikrover en Bastard wel goed gewordenLijkt wel alsof ze het full-time doen in de week
Drie pagina's inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2005 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Er komen regelmatig updates.... uiteraard onze ervaringen van een Owned aktie
Heb je de shops sectie al gezien.... 3 pages
Gijs... ik ben zoo vaak neergeschoten door jou gisteren...quote:Op maandag 17 januari 2005 10:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
eindelijk een spel waar ik maar af en toe in suck Gijs, gewoon dom knallen is waar ik goed in benmisschien moet ik unreal tournament 2 toch maar gaan halen
Gijs.... serieus..... ik wil niet eens dat Surfer als eerste gaat, dan is het elastiek zo fucking uitgerekt dat het voor ieder ander niet meer veilig is om te gaanquote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
www.beentheredonethat.tk
zooo nerveus !
Wat een slechte voorspelbare kut grap zegquote:Op maandag 17 januari 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... serieus..... ik wil niet eens dat Surfer als eerste gaat, dan is het elastiek zo fucking uitgerekt dat het voor ieder ander niet meer veilig is om te gaan
giro 555 linkquote:Op maandag 17 januari 2005 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Er komen regelmatig updates.... uiteraard onze ervaringen van een Owned aktie
Heb je de shops sectie al gezien.... 3 pages
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik ben zoo vaak neergeschoten door jou gisteren...... ik heb hem echt paar keer op mute gezet om je te vervloeken..
![]()
![]()
Ik speel met PGR2 samen niet andersquote:Op maandag 17 januari 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind Magneet, Struikrover en Bastard wel goed gewordenLijkt wel alsof ze het full-time doen in de week
tis geen grap manquote:Op maandag 17 januari 2005 10:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat een slechte voorspelbare kut grap zeg![]()
Zouden ze hem vandaag nog proberen te bezorgen?quote:1/17/05 9 : 59 am Clearance processing complete. Amsterdam, Netherlands
1/16/05 2 : 44 pm Processed for clearance. Amsterdam, Netherlands
1/15/05 8 : 50 pm Arrived at DHL facility. Kowloon, Hong Kong
1/15/05 8 : 13 pm Picked Up by DHL. Kowloon, Hong Kong
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis geen grap manhet is gewoon waar, je zal het zelf wel te horen krijgen als we gaan springen
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Shops sectie is down![]()
Mijn FTP breekt af na 10k
dus ik stuur maar halve .html bestanden
Vanavond werkt die weer
Ik moet er zelf niet aan denken! Stelletje gestoorden!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... hou op ...hahahahahahahahha briljant ahhahahahahaha
..tjonge jonge...
Je hebt hem gewoon eerder dan ik nog. Hier:quote:Op maandag 17 januari 2005 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zouden ze hem vandaag nog proberen te bezorgen?
Wel gaaf dat je het zo helemaal kunt volgen
Ja heel veel mensen denken dat we het niet doen ofzoquote:Op maandag 17 januari 2005 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet er zelf niet aan denken! Stelletje gestoorden!![]()
![]()
Dat steen gehalte in jouquote:Op maandag 17 januari 2005 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wat lach je nou man
het is geen grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |