en ik maar wachten tot ik de lotto win
quote:Moet je minder loten kopen
Op woensdag 9 oktober 2002 17:14 schreef shavirah het volgende:
en ik maar wachten tot ik de lotto win
Maar een bekend probleem
quote:gelukkig hoef ik dat niet te betalen
Op woensdag 9 oktober 2002 17:16 schreef Glacius het volgende:
Maar gelukkig kun je internet nog wel betalen.
wie geld wilt moet werken ja..en ik werk me uit de naad voor geld..maar sommige mensen hebben alleen maar meevallers en zijn binnen no-time rijk..of worden rijk geboren..ik hoef geen miljoennen..een half miljoen is ook goed
of meer werken.
quote:Nog beter: semi-ambtenaar!
Op woensdag 9 oktober 2002 17:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Een woord :ambtenaar
quote:Nee man ,een full-fledged ambtenaar verdient veel meer
Op woensdag 9 oktober 2002 18:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nog beter: semi-ambtenaar!
quote:Nee hoor, ik heb wel een CAO vergelijkbaar met die van een ambtenaar maar ik ga er volgend jaar meer als 2,5% op vooruit!
Op woensdag 9 oktober 2002 18:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nee man ,een full-fledged ambtenaar verdient veel meer
quote:Volgende keer bij Aldi boodschappen doen he! en je DVD's alleen halen als ze afgeprijst zijn!
Op woensdag 9 oktober 2002 17:31 schreef detulp050 het volgende:
Same here, maar bij mij is het extra stom omdat het steeds opnieuw mijn eigen schuld is. Te positief rekenen, niet nadenken, impulsaankopen, DVD-gekte en te veel dure boodschappen zorgen bij mij ook voor financiele zorgen. Gelukkig zorgt mijn bezuinigingsplan ervoor dat ik volgende maand weer blauw sta en nog iets over houd. Daarna kan ik weer gewoon verder leven, maar dan zonder die impulsaankopen
En niet te bang zijn om bij te lenen, ik heb er ook lang moeite mee gehad, maar je houdt geen leven over als je steeds zonder geld zit. Ik ben blij dat ik gewoon de stap genomen heb om te lenen, ook al is het niet veel, het scheelt je veel kopzorgen.
quote:Dus als je wat meer geld over wil houden moet je je uitgaven aan gaan pakken. Maar ja dat kan ik natuurlijk makkelijk zeggen he.
Op woensdag 9 oktober 2002 17:14 schreef shavirah het volgende:zodra ik geld op mijn rekening heb moet ik het al weer uitgeven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |