Ik erger me altijd aan die Struikroverquote:Op maandag 17 januari 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik probeer het altijd zo serieus mogelijk te doen, maar het lukt nooit![]()
Ik erger me vooral aan Kepler. En ja, dat heeft enigszins te maken met de rocketlauncher en het zwaard.
Overigens vind ik die CTF of Bomb missies ook wel iets leuker
Zo ja, 3 tegen 2 en jij had 2 keer zoveel kills als de restquote:Op maandag 17 januari 2005 09:54 schreef kepler het volgende:
[..]als we drie tegen drie spelen dan ben ik op mijn best. Als er veel mensen zijn (8 tegen 8 ofzo) dan haal ik echt maar 4 kills ofzo
verder is het echt een prachtig spel
33 killsquote:Op maandag 17 januari 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo ja, 3 tegen 2 en jij had 2 keer zoveel kills als de restZo'n last gister:
!KUT! Een springend groen mannetje met een rocketlaaaaauuu.... Roy was killed by Kepler
Zoooo gister inderdaad: "Ghehe, die Roy weet niet wat hem overkomt"quote:Op maandag 17 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die Struikrover![]()
voel me altijd heeeerlijk als ik hem heb afgeschoten
hij zit altijd zo serieus te gamen
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo ja, 3 tegen 2 en jij had 2 keer zoveel kills als de restZo'n last gister:
!KUT! Een springend groen mannetje met een rocketlaaaaauuu.... Roy was killed by Kepler
mietjequote:Op maandag 17 januari 2005 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* -Struikrover- heeft een vrije dag opgenomen *
Askja al gebeld?quote:
ik ook gijsquote:
die Neroquote:Op maandag 17 januari 2005 10:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Zooooooooooooo gelachen gister. Die Brown met z`n irritante rochetlancher en sniperen die Roy
![]()
![]()
![]()
Die Nero; Jullie mogen blij zijn dat ik niemand heb neergeschoten![]()
![]()
![]()
So true, so truequote:Op maandag 17 januari 2005 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
i
maar gisteren even RSBA gedaan en serieus![]()
![]()
dat trok ik echt niet meer
![]()
niet als je de gameplay en graphics van Halo2 al gewend bent
Dat heb ik ook,..... mateloosquote:Op maandag 17 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die Struikrover![]()
voel me altijd heeeerlijk als ik hem heb afgeschoten
hij zit altijd zo serieus te gamen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |