Ik erger me altijd aan die Struikroverquote:Op maandag 17 januari 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik probeer het altijd zo serieus mogelijk te doen, maar het lukt nooit![]()
Ik erger me vooral aan Kepler. En ja, dat heeft enigszins te maken met de rocketlauncher en het zwaard.
Overigens vind ik die CTF of Bomb missies ook wel iets leuker
Zo ja, 3 tegen 2 en jij had 2 keer zoveel kills als de restquote:Op maandag 17 januari 2005 09:54 schreef kepler het volgende:
[..]als we drie tegen drie spelen dan ben ik op mijn best. Als er veel mensen zijn (8 tegen 8 ofzo) dan haal ik echt maar 4 kills ofzo
verder is het echt een prachtig spel
33 killsquote:Op maandag 17 januari 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo ja, 3 tegen 2 en jij had 2 keer zoveel kills als de restZo'n last gister:
!KUT! Een springend groen mannetje met een rocketlaaaaauuu.... Roy was killed by Kepler
Zoooo gister inderdaad: "Ghehe, die Roy weet niet wat hem overkomt"quote:Op maandag 17 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die Struikrover![]()
voel me altijd heeeerlijk als ik hem heb afgeschoten
hij zit altijd zo serieus te gamen
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo ja, 3 tegen 2 en jij had 2 keer zoveel kills als de restZo'n last gister:
!KUT! Een springend groen mannetje met een rocketlaaaaauuu.... Roy was killed by Kepler
mietjequote:Op maandag 17 januari 2005 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* -Struikrover- heeft een vrije dag opgenomen *
Askja al gebeld?quote:
ik ook gijsquote:
die Neroquote:Op maandag 17 januari 2005 10:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Zooooooooooooo gelachen gister. Die Brown met z`n irritante rochetlancher en sniperen die Roy
![]()
![]()
![]()
Die Nero; Jullie mogen blij zijn dat ik niemand heb neergeschoten![]()
![]()
![]()
So true, so truequote:Op maandag 17 januari 2005 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
i
maar gisteren even RSBA gedaan en serieus![]()
![]()
dat trok ik echt niet meer
![]()
niet als je de gameplay en graphics van Halo2 al gewend bent
Dat heb ik ook,..... mateloosquote:Op maandag 17 januari 2005 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die Struikrover![]()
voel me altijd heeeerlijk als ik hem heb afgeschoten
hij zit altijd zo serieus te gamen
![]()
dat moet ik ook ooit nog eens gaan doenquote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Brown,.......... Surfer en ik hebben net lootjes getrokken over wie als eerste gaat springen bij de Bungeejump. Ik ben eerst, dan jij en dan Surfer. We jumpen in april
check de vernieuwde site voor details
www.beentheredonethat.tk
zooo nerveus !
Schatjeeeequote:Op maandag 17 januari 2005 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die Nero![]()
serieus, sta ik te schieten in zo'n jeep en ik wacht op een bestuurder, zie ik iemand tegen die jeep aanspringen wtf ben je aan het doen??? stap in man
hoor je Nero dat lukt dus niet hahahahaha X GIjssss.... X hahahaha oohhhhhhh
Ik wil er zeeeeeeeeeker bijzijn Gijs!quote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Brown,.......... Surfer en ik hebben net lootjes getrokken over wie als eerste gaat springen bij de Bungeejump. Ik ben eerst, dan jij en dan Surfer. We jumpen in april
www.beentheredonethat.tk
zooo nerveus !
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil er zeeeeeeeeeker bijzijn Gijs!Vind het nu al de beste site van 2005
![]()
We zaten met klamme handen en klamme ballen die papiertjes open te makenquote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
www.beentheredonethat.tk
zooo nerveus !
eindelijk een spel waar ik maar af en toe in suck Gijs, gewoon dom knallen is waar ik goed in benquote:Op maandag 17 januari 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind Magneet, Struikrover en Bastard wel goed gewordenLijkt wel alsof ze het full-time doen in de week
Drie pagina's inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2005 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Er komen regelmatig updates.... uiteraard onze ervaringen van een Owned aktie
Heb je de shops sectie al gezien.... 3 pages
Gijs... ik ben zoo vaak neergeschoten door jou gisteren...quote:Op maandag 17 januari 2005 10:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
eindelijk een spel waar ik maar af en toe in suck Gijs, gewoon dom knallen is waar ik goed in benmisschien moet ik unreal tournament 2 toch maar gaan halen
Gijs.... serieus..... ik wil niet eens dat Surfer als eerste gaat, dan is het elastiek zo fucking uitgerekt dat het voor ieder ander niet meer veilig is om te gaanquote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
www.beentheredonethat.tk
zooo nerveus !
Wat een slechte voorspelbare kut grap zegquote:Op maandag 17 januari 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... serieus..... ik wil niet eens dat Surfer als eerste gaat, dan is het elastiek zo fucking uitgerekt dat het voor ieder ander niet meer veilig is om te gaan
giro 555 linkquote:Op maandag 17 januari 2005 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Er komen regelmatig updates.... uiteraard onze ervaringen van een Owned aktie
Heb je de shops sectie al gezien.... 3 pages
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik ben zoo vaak neergeschoten door jou gisteren...... ik heb hem echt paar keer op mute gezet om je te vervloeken..
![]()
![]()
Ik speel met PGR2 samen niet andersquote:Op maandag 17 januari 2005 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind Magneet, Struikrover en Bastard wel goed gewordenLijkt wel alsof ze het full-time doen in de week
tis geen grap manquote:Op maandag 17 januari 2005 10:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat een slechte voorspelbare kut grap zeg![]()
Zouden ze hem vandaag nog proberen te bezorgen?quote:1/17/05 9 : 59 am Clearance processing complete. Amsterdam, Netherlands
1/16/05 2 : 44 pm Processed for clearance. Amsterdam, Netherlands
1/15/05 8 : 50 pm Arrived at DHL facility. Kowloon, Hong Kong
1/15/05 8 : 13 pm Picked Up by DHL. Kowloon, Hong Kong
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis geen grap manhet is gewoon waar, je zal het zelf wel te horen krijgen als we gaan springen
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Shops sectie is down![]()
Mijn FTP breekt af na 10k
dus ik stuur maar halve .html bestanden
Vanavond werkt die weer
Ik moet er zelf niet aan denken! Stelletje gestoorden!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... hou op ...hahahahahahahahha briljant ahhahahahahaha
..tjonge jonge...
Je hebt hem gewoon eerder dan ik nog. Hier:quote:Op maandag 17 januari 2005 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zouden ze hem vandaag nog proberen te bezorgen?
Wel gaaf dat je het zo helemaal kunt volgen
Ja heel veel mensen denken dat we het niet doen ofzoquote:Op maandag 17 januari 2005 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet er zelf niet aan denken! Stelletje gestoorden!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |