Je naam zegt het al: Sjoe! Als in, krijg de tyfus en rot opquote:
sorry hoorquote:Op maandag 17 januari 2005 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je naam zegt het al: Sjoe! Als in, krijg de tyfus en rot op
Morguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh Nooooooooooooooooooooooooooootquote:Op maandag 17 januari 2005 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
THOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Gijsjequote:
Stroooooooooooooolquote:Op maandag 17 januari 2005 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssss
Sorry dat ik er vrijdag niet was, maar Chantal had nog erg last van haar rug ('s middags moedervlekken laten weghalen). Maar ik wil je beschilderde billen snel weer zien hoor.
Gijs................. fan fucking tastischquote:Op maandag 17 januari 2005 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsje
Hoe is RE4? Heb je gegild dit weekend???
Veel succes Gijs. Heb je er een goed gevoel over?quote:Op maandag 17 januari 2005 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alles goed Gijs? Zo weer lekker schilderen op mensen? Ik mag strax lekker tentamen maken
zal ik zeggen dat we niets besteld hebben als ze vandaag het pakje komen brengen??quote:Op maandag 17 januari 2005 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsje
Hoe is RE4? Heb je gegild dit weekend???
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:02 schreef silver-surfer het volgende:
Zooooooooooo RE4 is zoooo fucking goed!!!!! Gisteravond weer zo genoten...
Die villagechief![]()
Heeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 17 januari 2005 09:03 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs................. fan fucking tastisch
Echt een briljant spel hoor!!!
Ik hoop zo dat jullie hem allemaak deze week krijgen
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:04 schreef Toadette het volgende:
[..]
zal ik zeggen dat we niets besteld hebben als ze vandaag het pakje komen brengen??![]()
Hoeveel jaren wil je pikstraf?quote:Op maandag 17 januari 2005 09:05 schreef Toadette het volgende:
zal ik zeggen dat we niets besteld hebben, als ze vandaga het pakje komen brengen??![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ga vanavond inbreken bij je hoor
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neem dat meteen een biertje mee![]()
Echt niet.quote:
Laat maar, we eten wel brood.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:09 schreef Toadette het volgende:
Ik moet toch boodschappen doen van je...
alsof je daarop zit te wachten.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt niet.A. komt woensdag toch langs?
Gijs meet of anders???quote:Op maandag 17 januari 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wie komen er zaterdag eigenlijk allemaal nog naar de meet in Leiden?
We hadden een Gijs-meet geplanned in Annie's Verjaardag. Maar (heel) veel mensen konden niet. Volgens mij zijn alleen ik, Toadette, Struikrover + kuiken en Kepler over.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:12 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijs meet of anders???
Ik niet gijs...quote:Op maandag 17 januari 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wie komen er zaterdag eigenlijk allemaal nog naar de meet in Leiden?
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hadden een Gijs-meet geplanned in Annie's Verjaardag. Maar (heel) veel mensen konden niet. Volgens mij zijn alleen ik, Toadette, Struikrover + kuiken en Kepler over.![]()
we hebben gisteren alleen maar Slayer gegamed en dat is idd chaotisch.... Team Skirmish games zijn leuker om te doen, dan is taktiek ook nog wel handig jaquote:Op maandag 17 januari 2005 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Gijssssssssssssssssssjes
Ik vond vroeger de Rainbow Six avonden leuker zeg maarHet is allemaal zo choatisch en snel. Schieten,... dood, schieten.... dood, boem heeee 1 kill
Ik probeer het soms wel maar je moet echt goed de tijd nemen wil je in Halo 2 komen. Trek het niet zo
Wel erg genoten van de SP uiteraard.
Heb hem net een sms gestuurd om te vragen of hij last heeft.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:47 schreef mr_Brown het volgende:
lekker rustig hier trouwens zo zonder die Struikrover![]()
![]()
![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
![]()
Gijs, ik probeer het altijd zo serieus mogelijk te doen, maar het lukt nooitquote:Op maandag 17 januari 2005 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
we hebben gisteren alleen maar Slayer gegamed en dat is idd chaotisch.... Team Skirmish games zijn leuker om te doen, dan is taktiek ook nog wel handig jamaar gisteren vond ik het wel heel erg gezellig, heb voornamelijk voor de gezelligheid gegamed en me heeeeeerlijk geėrgerd aan de mensen die serieus bezig waren
![]()
als je het niet vaak gedaan hebt dan heb je idd geen ideeee wat je aan het doen bent en dan ben je dood voordat je de kans hebt gekregen om lekker in het spel te komen
Toegegeven, als je weet waar je moet wezen, wat je moet doen, waar de wapens liggen en beschikt over snelle reflexen, haal je er meer uit dan dat je gewoon es binnen stapt en rond kijkt.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Gijssssssssssssssssssjes
Ik vond vroeger de Rainbow Six avonden leuker zeg maarHet is allemaal zo choatisch en snel. Schieten,... dood, schieten.... dood, boem heeee 1 kill
Ik probeer het soms wel maar je moet echt goed de tijd nemen wil je in Halo 2 komen. Trek het niet zo
Wel erg genoten van de SP uiteraard.
zit tie in zijn keetjequote:Op maandag 17 januari 2005 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hem net een sms gestuurd om te vragen of hij last heeft.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik probeer het altijd zo serieus mogelijk te doen, maar het lukt nooit![]()
Ik erger me vooral aan Kepler. En ja, dat heeft enigszins te maken met de rocketlauncher en het zwaard.
Overigens vind ik die CTF of Bomb missies ook wel iets leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |