Volgens mij was 't een flinke kut avond, anders had je rond deze tijd inmiddels je bed onder gekotst...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:26 schreef Chocobo het volgende:
Godverdegodver,...... wat heb ik een avond gehad gisteren![]()
Drank, drugs, vrienden, en Surfer die in elkaar geslagen wordt door Nero
![]()
Godver wat doet een mens zo'n avond goed !!!!!! Was 03:00 thuis
Punt 1 : WTF doe je hier !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:36 schreef Drazzy® het volgende:
[..]
Volgens mij was 't een flinke kut avond, anders had je rond deze tijd inmiddels je bed onder gekotst...
Je reactie zegt genoeg ;-)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Punt 1 : WTF doe je hier !
Punt 2: Niet iedereen hoeft stomdronken te worden om een leuke avond te hebben
Punt 3: Ik ben vanaf 06:30 vanmorgen alweer papa aan het spelen
Dus please [afbeelding]
OPZOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:09 schreef Drazzy® het volgende:
[..]
Je reactie zegt genoeg ;-)
En wat ik hier doe? Nou, simpel; bijkomen van een geweldige avond zonder drank, nu jij weer ;-)
Ben je pas gestopt met roken, ben je gefrustreerd of heb je last van een ochtendhumeur?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
OPZOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en waarom?
1 je bent geen Gijs
2 je bent niet welkom
3 ik vind je nu al irritant
4 je moet gewoon opzouten
5 je moet gewoon opzouten
6 je moet gewoon opzouten
7 je moet gewoon opzouten
8 je moet gewoon opzouten
9 je moet gewoon opzouten
10 je moet gewoon opzouten
11je moet gewoon opzouten
12 je moet gewoon opzouten
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Draz® (8:55 AM) :
Ik zit wat fokkers over de zeik te trekken; wat zijn die snel aangebrand zeg als je ze niet meteen in hun kont kruipt:P
![]()
quote:
Waar je je druk om kunt maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:48 schreef P-Style het volgende:
Niks persoonlijks hoor... maar het is wel door jou dat ik een hekel heb gekregen aan de-smiley
Wacht ff op choas.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:02 schreef Drazzy® het volgende:
[..]Ja en ik vind ook dat je een slechte vader bent als je aan de drugs zit; dan kun je inderdaad nog beter je zelf bezuipen... Maar daar lezen ze overheen natuurlijk, want rellen is leuker ;-) Ik vond 't een paar jaar geleden hier toch een stuk gezelliger toen er nog guusjes waren met bouviers enzo..
Zullen we 't eens wat ouderwets gezellig gaan maken in dit topic?
ik ook nog nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb O-Ren nog niet gezien op Fox-kids !Maar Daan en ik wachten geduldig af schat !
![]()
Die is goed hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond trouwens een hele goede film gezien
The Butterfly Effect
Aanrader!![]()
Ja, ik had echt een beetje standaardfilm verwacht! Maar hij is echt goed en verrassend. Alleen het einde was een beetje slap. Maar nu lees ik net dat er een director's cut is met een donkerder alternatief einde.quote:
Idd een verassend goede film. Ik heb gisteren The Grudge gekeken, hoorde dat ie echt supereng was maarrequote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond trouwens een hele goede film gezien
The Butterfly Effect
Aanrader!![]()
Ik heb me met de hele film wel goed vermaakt.. dat met die gevangenis was spannend hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik had echt een beetje standaardfilm verwacht! Maar hij is echt goed en verrassend. Alleen het einde was een beetje slap. Maar nu lees ik net dat er een director's cut is met een donkerder alternatief einde.![]()
Nee, ik twijfel nog tussen de originele Japanse versie en de US remake. Japanse versie schijnt enger te zijn maar de US remake is met Sarah Michelle Gellar.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:47 schreef QueenR het volgende:
Maar goed de recencies zijn wel lovend. Iemand van jullie hem al gezien?
Zoooooooooooo...ik zat echt met samengeknepen billen op de bank. Einde was best ok hoor, maar vergeleken met het alternatieve einde een beetje slap.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
Ik heb me met de hele film wel goed vermaakt.. dat met die gevangenis was spannend he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoooooooooooo...ik zat echt met samengeknepen billen op de bank. Einde was best ok hoor, maar vergeleken met het alternatieve einde een beetje slap.Dat einde is ook strak inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verzin je het he
The truth was in here.
Ik heb hem gehuurd maar ga hem nu zeker kopen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:
Dat einde is ook strak inderdaad
Hoe verzin je het he
gaaf straaljagerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
Teeerrring heee.... we hebben een nieuwe stofzuiger... die maakt een lawaai!!!Lijkt wel een straaljager die wil opstijgen
Je piemel al in de slang proberen te steken?quote:
Ik sta me te verwonderen om je smiley-keuze hierbij.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo danHuisgenoot stuurt een filmpje door... Half uur lang 2 vrijende vrouwen
![]()
misschien zijn het 2 heeeeeeeele dikke vrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik sta me te verwonderen om je smiley-keuze hierbij.![]()
Die pijn die je gevoelt moet hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu..... net wakker... zo mol... wat een avond gisteren
![]()
Nero ging op me zitten![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die pijn die je gevoelt moet hebben
In ieder geval kijken ja.. als ie er is neem ik m mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Ga je outlaw nog halen vandaag B?
net wakker ookquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu..... net wakker... zo mol... wat een avond gisteren
![]()
Nero ging op me zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |