Idd een verassend goede film. Ik heb gisteren The Grudge gekeken, hoorde dat ie echt supereng was maarrequote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond trouwens een hele goede film gezien
The Butterfly Effect
Aanrader!![]()
Ik heb me met de hele film wel goed vermaakt.. dat met die gevangenis was spannend hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik had echt een beetje standaardfilm verwacht! Maar hij is echt goed en verrassend. Alleen het einde was een beetje slap. Maar nu lees ik net dat er een director's cut is met een donkerder alternatief einde.![]()
Nee, ik twijfel nog tussen de originele Japanse versie en de US remake. Japanse versie schijnt enger te zijn maar de US remake is met Sarah Michelle Gellar.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:47 schreef QueenR het volgende:
Maar goed de recencies zijn wel lovend. Iemand van jullie hem al gezien?
Zoooooooooooo...ik zat echt met samengeknepen billen op de bank. Einde was best ok hoor, maar vergeleken met het alternatieve einde een beetje slap.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
Ik heb me met de hele film wel goed vermaakt.. dat met die gevangenis was spannend he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoooooooooooo...ik zat echt met samengeknepen billen op de bank. Einde was best ok hoor, maar vergeleken met het alternatieve einde een beetje slap.Dat einde is ook strak inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verzin je het he
The truth was in here.
Ik heb hem gehuurd maar ga hem nu zeker kopen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:
Dat einde is ook strak inderdaad
Hoe verzin je het he
gaaf straaljagerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
Teeerrring heee.... we hebben een nieuwe stofzuiger... die maakt een lawaai!!!Lijkt wel een straaljager die wil opstijgen
Je piemel al in de slang proberen te steken?quote:
Ik sta me te verwonderen om je smiley-keuze hierbij.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo danHuisgenoot stuurt een filmpje door... Half uur lang 2 vrijende vrouwen
![]()
misschien zijn het 2 heeeeeeeele dikke vrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik sta me te verwonderen om je smiley-keuze hierbij.![]()
Die pijn die je gevoelt moet hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu..... net wakker... zo mol... wat een avond gisteren
![]()
Nero ging op me zitten![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die pijn die je gevoelt moet hebben
In ieder geval kijken ja.. als ie er is neem ik m mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Ga je outlaw nog halen vandaag B?
net wakker ookquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu..... net wakker... zo mol... wat een avond gisteren
![]()
Nero ging op me zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |