abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24658098
Jaja CluppieWilders gaat de grootste partij worden
Het is maar goed ook wanneer Wilders de dienst uit gaat maken in Volland, het is goed voor iedereen die hier woont dus ook voor de marokkanen.
Want als er nu niet van uit de politiek wordt opgetreden, dan slaat de vlam in de pan in nederland. En ik heb kennissen in belgie die volgen het nederlandse klimaat op de voet en daar slaat de vlam in de pan wanneer in holland de samenleving op ze gat gaat. Vervolgens slaat de vlam over naar Frankrijk, want daar heeft Deheer Le Pen een grote achterban en dan slaat het over naar het rechtse Italia, kortom totale escalatie.
Wil men dit doem scenario voorkomen dan moet Geertje aan de macht komen, of anders zal het volk de problemen eigenhandig oplossen en dat is niet de beste oplossing lijkt mij, maarja als het niet anders kan, dan tja.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24660163
Jij overschat het volk. Jij denkt dat iedereen oorlog wil. Hoeveel Nederlanders hebben nog bewust oorlog meegemaakt? 15%?
pi_24660226
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jij overschat het volk. Jij denkt dat iedereen oorlog wil. Hoeveel Nederlanders hebben nog bewust oorlog meegemaakt? 15%?
Wij willen juist geen oorlog, daarom moet dat externe-extreme volk weg.
Kijk als mijn doemscenario uitkomt en alle moslims worden gedumpt in een moslim land en desnoods geven we ze nog een zakkie geld mee dan zijn er een stuk minder problemen in de wereld.
Wij weer ouderwets ons eigen stukkie grond en zij weer hun ouderwetse stukkie grond dan zijn we allemaal gelukkig.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 21 januari 2005 @ 01:40:43 #104
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_24661643
quote:
Als het aan Wilders ligt gaan alle Marokkaanse criminele jongeren linea directa het land uit. ''Ik wil alle Marokkaanse raddraaiers het land uitzetten. Ik word hier helemaal gek van. De mensen zijn de raddraaiers in de steden en dorpen zat. Bij herhaalde straatterreur moeten we deze jongens simpelweg het land uitzetten.''
van de frontpage. En criminele surinamers? criminele chinezen? criminele nederlanders? (ow wacht die criminele marokkanen zijn nederlanders.. hoe gaat hij dit dan doen.. populistisch gezeur)
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_24671236
Een zeer hypothetische en utopische vraag lijkt me.
Op dit moment scoort hij goed inderdaad, maar we hoeven voorlopig nog niet te stemmen en ik denk dat hij op niet meer dan 5 zetels kan rekenen.
Bovendien kunnen er de komende tijd nog andere zaken een belangrijke rol gaan spelen (waar we nu og geen weet van hebben) en dan raakt de speerpunt van Wilders: bestrijden uitwassen Islam waarschijnlijk onder gesneeuwd.
In Nederland is het denk ik nog te vroeg om een premier 'op de man' te kiezen en kiest men meer voor een veilige grote partij.
Yeah baby Yeah!
pi_24671308
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:43 schreef Elgigante het volgende:
Een zeer hypothetische en utopische vraag lijkt me.
Op dit moment scoort hij goed inderdaad, maar we hoeven voorlopig nog niet te stemmen en ik denk dat hij op niet meer dan 5 zetels kan rekenen.
Bovendien kunnen er de komende tijd nog andere zaken een belangrijke rol gaan spelen (waar we nu og geen weet van hebben) en dan raakt de speerpunt van Wilders: bestrijden uitwassen Islam waarschijnlijk onder gesneeuwd.
In Nederland is het denk ik nog te vroeg om een premier 'op de man' te kiezen en kiest men meer voor een veiligenietzeggende besluiteloze gevestigde grote partij.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:48:08 #107
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24672262
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:40 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

van de frontpage. En criminele surinamers? criminele chinezen? criminele nederlanders? (ow wacht die criminele marokkanen zijn nederlanders.. hoe gaat hij dit dan doen.. populistisch gezeur)
Omdat de criminele Marokkanen vaak een dubbele nationaliteit hebben, en daardoor juridisch makkelijker te deporteren vallen.

Voor andere bevolkingsgroepen werkt zijn aanpak niet, en daarom probeert hij de aandacht op de Marokkaanse raddraaiers te houden.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:20:24 #108
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24674015
Marokkanen zijn dan ook van alle bevolkingsgroepen in Nederland zo'n beetje het minst aaibaar.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24674767
Ik verwacht niet dat Wilders premier wordt maar als hij het wordt dan worden tegenstellingen in land nog groter.
Als er verkiezingen zijn zal hij maar 19 krijgen dus niet grootste worden.
Conventie, een soort herinnering, is enige beletsel om te genieten van leven en kunst.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:05:44 #110
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24674908
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:58 schreef Blackmagic85 het volgende:
Ik verwacht niet dat Wilders premier wordt maar als hij het wordt dan worden tegenstellingen in land nog groter.
Die tegenstellingen worden groter omdat delen van bepaalde bevolkingsgroepen zich structureel niet kunnen gedragen, niet omdat politici uitspraken doen.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:08:14 #111
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24674964
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijd dat Bolkesteijn terug komt
Beste politicus die we ooit hebben gehad... met zijn dualisme...
Hij kon in hetzelfde debat 2 verschillende petten dragen... en achteraf heeft hij een goed visionair beeld gehad waar de samenleving naar toe ging..... (linkse partijen hebben hem uitgemaakt voor alles en nogwat). Maar als ik nu het publieke debat volg dan zie ik dezelfde standpunten in een ander jasje maar met minder overredingskracht (met veel minder tegenwerpingen als 10 jaar geleden).
1 Bolkenstein = 10 x G.Wilders......

Links... ...... ze hebben het toen niet begrepen... nu niet begrepen... en ze zullen het ook nooit begrijpen....
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:36:40 #113
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24675507
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:58 schreef Blackmagic85 het volgende:
Volgens Maurice de Hond en peil.nl nog maar 17 zetels. 2 weken terug nog 18, en eind vorig jaar nog 19.

Langzaam maar zeker zijn er steeds meer mensen die beginnen in te zien dat die sukkel van een Wilders eigenlijk helemaal niets te zeggen heeft, buiten een paar populistische opmerkingen over de Islam om.

Met wie gaat ie die 17 zetels trouwens vullen?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:53:00 #114
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24675817
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:36 schreef maartena het volgende:
Volgens Maurice de Hond en peil.nl nog maar 17 zetels. 2 weken terug nog 18, en eind vorig jaar nog 19.

Langzaam maar zeker zijn er steeds meer mensen die beginnen in te zien dat die sukkel van een Wilders eigenlijk helemaal niets te zeggen heeft, buiten een paar populistische opmerkingen over de Islam om.

Met wie gaat ie die 17 zetels trouwens vullen?
Makkelijk he, cynisch commentaar als je het zinkende schip al verlaten hebt. En dan maar links stemmen zeker. Blijven de mensen die wel zijn gebleven met de problemen opgescheept en kunnen die er nog extra voor betalen ook. Bah, opportunistisch het land verlaten maar wel de achtergebleven bevolking willen vertellen hoe ze het moeten doen. Zonder zelf met de gevolgen of kosten te zitten.

Zijn die 42 zetelvullers van de PvdA of die 44 van het CDA zo bijzonder dan?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:08:41 #115
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24676125
Wilders zal best wel wat stemmen kunnen trekken, maar dat zal wel net zoiets als de LFP worden met een partij vol opportunistische leeghoofden die ook wel een kamerzeteltje willen.
Een partij met maar één agendapunt kan nooit wat worden.

* sungaMsunitraM blijft ook lekker links stemmen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 22 januari 2005 @ 00:36:06 #116
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24680848
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:53 schreef PJORourke het volgende:
Makkelijk he, cynisch commentaar als je het zinkende schip al verlaten hebt.
Waarom is dat anders dan al die Nederlanders die cynisch commentaar geven op Bush? Ik ben nog steeds een Nederlander, en heb nog steeds Nederlandse familie die ik een goede toekomst gun. Mag dat geen reden zijn om nog te stemmen dan?
quote:
En dan maar links stemmen zeker.
Ik heb nog nooit op een linkse partij als PvdA, SP, of Groen Links gestemd. Mijn stemmen zijn naar D'66 en CDA gegaan in de afgelopen 14 jaar dat ik stemgerechtigd ben.
quote:
Blijven de mensen die wel zijn gebleven met de problemen opgescheept en kunnen die er nog extra voor betalen ook. Bah, opportunistisch het land verlaten maar wel de achtergebleven bevolking willen vertellen hoe ze het moeten doen. Zonder zelf met de gevolgen of kosten te zitten.
Nogmaals, wat geeft een Nederlander wel het recht om commentaar te geven op Bush, Amerika, etc terwijl ze er zelf nog nooit geweest zijn of zelfs geen familie hebben wonen, terwijl ik in Nederland nog ruim 50+ familieleden heb wonen die ik ook een goede toekomst gun. Als mijn stem daar aan bijdraagt, dan vindt ik het prima.

Ik ben nog steeds een Nederlander, en mischien kom ik ooit wel weer terug naar Nederland. Mischien dat jij alleen aan jezelf denkt bij het uitbrengen van je stem, maar ik denk nog steeds aan mijn familieleden. En wie ben jij om te zeggen dat ik niet voor mijn eigen familie mag opkomen?

[ Bericht 0% gewijzigd door maartena op 22-01-2005 01:11:25 ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_24684160
quote:
Waarom is dat anders dan al die Nederlanders die cynisch commentaar geven op Bush?
Dat is al even dom.
pi_24684202
GEWELDIG nieuws
Als hij nou zelf ook verschrompelt tot het Pinkeltje niveau kunnen we in Nederland gewoon weer verder gaan.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 10:27:45 #119
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24684558
Aanhang Wilders verschrompeld tot vijf zetels

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 10:51:32 #120
112524 Forzawilders.com
Correcte politiek my ass
pi_24684838
Die peilingen kloppen niet echt. Nu niet en zal ook nooit gebeuren. Zolang de media in linkse handen is.. zullen ze dit blijven doen.
Vote de Wilders - www.forzawilders.com
pi_24684872
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 09:38 schreef Yosomite het volgende:
GEWELDIG nieuws
Als hij nou zelf ook verschrompelt tot het Pinkeltje niveau kunnen we in Nederland gewoon weer verder gaan.
Verder gaan met ons land naar de kloten te helpen.... de multicul erfenis van Links zien we dagelijks op ons scherm.

Wilders wordt erg groot ... het is nu ECHT tijd voor de grote schoonmaak voordat het recht definitief in eigen hand wordt genomen.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 10:54:56 #122
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24684875
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 10:51 schreef Forzawilders.com het volgende:
Die peilingen kloppen niet echt. Nu niet en zal ook nooit gebeuren. Zolang de media in linkse handen is.. zullen ze dit blijven doen.
That's the spirit my boy.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24684915
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 10:27 schreef popolon het volgende:
Aanhang Wilders verschrompeld tot vijf zetels

Ja, geweldige kop .

Ach, en die aanhang zal nog wel verder schrompelen als Wilders zijn standpunten over de sociale zekerheid en zorg kenbaar maakt. Dat durft hij nou niet.

.
pi_24684954
quote:
Ach, en die aanhang zal nog wel verder schrompelen als Wilders zijn standpunten over de sociale zekerheid en zorg kenbaar maakt. Dat durft hij nou niet.
"Als het aan mij ligt, gaan we naar een ministelsel", was zijn bewoording geloof ik. Lijkt mij een van de weinige goede plannen van Wilders.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:01:54 #125
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24684963
Nou maar hopen dat het bij het verschrompelen van alleen z'n zetels blijft als ie dit leest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')