Die schrik van Isabelle was echt, denk ik. Ze had niet door dat de camera op haar gericht was ... heb trouwens nu al een hekel aan die Lottiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef Arinna het volgende:
Ik vond Isabelle's schrik erg neppig bij dat groene scherm trouwens...
Een aantal mensen doen volgens mij erg hun best om verdacht te worden. Sander zou ik zelf ook wel een goede optie vinden, al wordt er erg veel nadruk op gelegd dat hij goed bekend is met het concept en het al jaren volgde...
Ja, die opmerking over dat het zonde zou zijn voor het programma als zij (of Yvonne) er al uit zouden moeten..... pfff. Ik hoop dat het een grapje wasquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die schrik van Isabelle was echt, denk ik. Ze had niet door dat de camera op haar gericht was ... heb trouwens nu al een hekel aan die Lottie![]()
Ik heb me kunnen aanmelden, er staat nu dat ik ben ingelogd, maar verder kom ik ook niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:47 schreef jessie het volgende:
Getver bij mij doet die test t niet op die molsite.
Als ik op 'maak de test' druk krijg ik een verhaaltje, maar kan nergens de test beginnen of inloggen. Meer mensen last van?
Je hebt je ingelogd, dan weer naar je browser waar staat MAAK DE TEST .....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:51 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ik heb me kunnen aanmelden, er staat nu dat ik ben ingelogd, maar verder kom ik ook niet...
had um ontdekt ja... wel wazig dan dat je op 'ga verder' kunt klikken maar er dan niks gebeurt....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je hebt je ingelogd, dan weer naar je browser waar staat MAAK DE TEST .....![]()
popupschermpje, misschien heb je een anti-pop up geval aanstaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:56 schreef jessie het volgende:
Ik kan niet eens ergens inloggen. Dat staat bij mij nergens. Nou ja morgen nog maar een keer proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ja, maar die hadden er wel meer. Yvonne (vd Hurk) is de enige die ik heb gezien zonder dat boekje. Die had een rood schriftje.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef yootje het volgende:
Zag ik het nou goed? Gijs Staverman klapte voor de computer zijn boekje dicht, stond daar nou het wie de mol?-logo op?
Om den drommel nietquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Tinkerbell gezien vanavond, daar kan geen Yvonne Jaspers tegenop.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:07 schreef Leep het volgende:
1. Die gast die had toch twee dingen gelogen zei hij. En dat is tegen de regels doen ze daar niks tegen?
Nee, dat weten ze op dat moment niet...
2. de jury zei: Beatrix is gelogen. En die vent zei: "Ik duim" (DUS de jury had het goed?) Maar hij kreeg wel ¤500?????
De jury zei dat Beatrix waar was.
3. Wat is nou het voordeel van niet potten. Want het was 500 -> 1000-> 1500. Als je 3x doet met potten heb je toch ook ¤1500????
Nee. Als iemand een vraag fout beantwoord gaan ze weer naar 0...
Marc-Marie schijnt de afgelopen jaren ook geen aflevering gemist te hebben, hoorde ik ergens zeggen (weet niet meer waar dat was, kan in een ander programma zijn geweest).quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef golfer het volgende:
Sander de Heer heeft als enige van de BN-deelnemers alle voorgaande De Mol-afleveringen gevolgd en zou, met die kijk-ervaring, natuurlijk wel een geschikte Mol kunnen zijn.
Het filmpje van Jim is ook niet gekozenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb weer zitten genieten!![]()
Mijn vermoeden: Gijs of Sander.
Sander omdat zijn filmpje helemaal niet gekozen is.
Gijs omdat hij de enige was die het filmpje van Lottie koos (toen ik nog niet doorhad dat het filmpje van Sander helemaal niet te zien was geweest).
bronquote:Wie heeft wat verdiend en wie heeft wat verloren?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Victoria speelt voor: ¤ 500: liegt goed
Yvon speelt voor: ¤ 1000: liegt slecht en pot niet dus: In kas: ¤ 0
Jim speelt voor: ¤ 500 liegt slecht dus: In kas: ¤ 0
Isabelle speelt voor: ¤ 500 liegt slecht dus: In kas: ¤ 0
Roeland speelt voor: ¤ 500 liegt goed
Sander speelt voor: ¤ 500 liegt slecht, maar heeft gepot: In kas: ¤ 500
Yvonne speelt voor: ¤ 500 liegt slecht en pot niet dus: In kas: ¤ 500
Gijs speelt voor: ¤ 500 liegt goed dus: In kas: ¤ 500
Marc-Marie speelt voor: ¤ 1000 liegt slecht en pot niet dus: In kas: ¤ 500
Lottie speelt voor: ¤ 500 liegt goed dus: In kas: ¤ 1.000
Tussenstand van de pot na de opdracht: ¤ 1.000
Vrijdagochtend om ik geloof 10 uur.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Ooooooooh neeeeeee hè??!!
Ik heb het dus blijkbaar gemist
Zeg me dat het herhaald wordt, please!![]()
vrijdagmorgen 10.00 geloof ik...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Ooooooooh neeeeeee hè??!!
Ik heb het dus blijkbaar gemist
Zeg me dat het herhaald wordt, please!![]()
Cool, ik ga het meteen opzoeken.quote:
Die foto's van Gijs sloegen ook nergens op... in Australië moesten ze namelijk alle waardevolle spullen inleveren (wat nogal te verwachten was als je het programma kent).quote:
haiquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:37 schreef Tokay het volgende:
Hé Arinna
Bedankt voor je reactie, ik ga het even uitzoeken.
En verder niets lezen in dit topic!
Hij heeft wel uitgebreid de tijd gehad om alles te bekijken (en evt over te schrijven)... en het kan juist een afleidmanoeuvre zijn...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die foto's van Gijs sloegen ook nergens op... in Australië moesten ze namelijk alle waardevolle spullen inleveren (wat nogal te verwachten was als je het programma kent).
Dit bewijst wel weer dat ik absoluut niet goed ben in dit spelletje!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:29 schreef Colsto het volgende:
[..]
Het filmpje van Jim is ook niet gekozen![]()
Ik was ook meteen de teleurstelling dat deze serie met BN'ers werd gehouden kwijtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:35 schreef Christine het volgende:
Bij het invullen van de test zag je bij Gijs als enige het "De Mol" logo in beeld... misschien een hint?
Ik heb er wel ontzettend van genoten, dat dit met BN'ners is vind ik al bijna helemaal niet meer ter zake doen. Spannend!
- Gijs reargeerde daarentegen wel erg (overdreven) opgelucht.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
ik vond trouwens wel dat yvon erg rustig was onder het feit dat ze naar huis zou moeten. DE MOL wist natuurlijk dat er niemand uitging, dus dat maakt Yvon wel verdacht imho.
Goed punt!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
ik vond trouwens wel dat yvon erg rustig was onder het feit dat ze naar huis zou moeten. DE MOL wist natuurlijk dat er niemand uitging, dus dat maakt Yvon wel verdacht imho.
Ik heb het ook gemist, en ik heb het ook nog nooit gezien... dus ik ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:08 schreef -Mk- het volgende:
Jammer dat de aflevering nog niet op uitzendinggemist staat..
quote:Op het kasteel in Lisse komen alle kandi's 1 voor 1 aan. Er is een interviewtje met de kandi's waarin een aantal dingen worden gevraagd. Bij elke kandi wordt ook de vraag gesteld waar het publiek hem of haar van zou kennen. Hierbij worden bij alle kandi's beelden getoond van hun tv verleden. Wat daarbij opvalt zijn de kleuren in deze beelden. Bij bijna alle kandi's heeft rood (of rode accenten)een centrale rol (rood staat m.i. voor afvaller). Dit zijn de beelden:
1) Jim -> hij heeft een rode poncho aan bij een optreden met z'n vader
2) Yvonne -> rode streep onder 'Het Pleidooi' en boven haar naam
3) Marc-Marie -> geen rode kleur te ontdekken, hij heeft een bruin gestreepte badjas aan en zit tussen boomstronken
4) Yvon -> Ze heeft een rood jasje aan
5) Roeland -> Hij staat op een groen grasveld met juichende mensen om zich heen
6) Sander -> hij is aan het werk in een rode studio
7) Gijs -> De leader van Typisch 90 wordt getoond (rode letters) terwijl hij dit programma niet eens noemt. Daarna komt er nog een beeld van gijs met een rode achtergrond
8 ) Isabelle -> Rode achtergrond van in de studio van TMF
9) Lottie -> Ze heeft een rode jas aan (weliswaar in een groene vallei)
10) Victoria -> haar opvallende rode haren
Er zijn 8 kandi's waar rood in de beelden voorkomt. Dit zijn de kandi's die afvallen.
Degene waarbij geen rood te ontdekken valt, zijn Roeland en Marc-Marie.
Bij Roeland is de overheersende kleur groen en staan er juichende mensen om hem heen (Winnaar).
Bij Marc-Marie is de overheersende kleur bruin (de kleur van een mol)
Bij Lottie zie je eerst een heleboel groen (van de vallei) en daarna komt ze close-up in beeld met haar rode jas (Verliezer)
Deze beelden zijn er achteraf ingemonteerd dus zouden ze heel goed een hint kunnen bevatten.
veel te ver gezocht dit....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Weer een theorie die in omloop is, ik heb er zelf niet zo opgelet dus ik zou die promofilmpjes nog even terug moeten kijken, maar dit wordt beweerd:
Op www.wieisdemol.nl is de uitzending te bekijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist, en ik heb het ook nog nooit gezien... dus ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Wel héél ver gezocht.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Weer een theorie die in omloop is, ik heb er zelf niet zo opgelet dus ik zou die promofilmpjes nog even terug moeten kijken, maar dit wordt beweerd:
[..]
Doet het hier niet, krijg fout op foutquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:35 schreef ThomasBerge het volgende:
Op www.wieisdemol.nl is de uitzending te bekijken
RfaD is een geniale film en de soundtrack is heel erg mooi.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Reqiuem for a Dream en Catch me if you Can muziek....erg slecht gestolen
je kan wel zeggend at het vergezocht is,quote:
Ik denk zeker dat dit geen vergezochte theorie is aangezien ze het afgelopen jaar (misschien wel jaren) ook eens een hint hadden verstopt in de kleuren van kleding, en dan idd rood = verliezer enz....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
gisteren was Angela te gast bij GMNL. ze wist nog niet of er wel of geen nieuw seizoen ging komen.quote:het is toch niet zeker dat dit programma na deze serie gaat stoppen, toch?
wat is GMNL?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
gisteren was Angela te gast bij GMNL. ze wist nog niet of er wel of geen nieuw seizoen ging komen.
maar als er nog eentje komt, gaat 't weer twee jaar duren, omdat de voorbereiding e.d. veel tijd in beslag nemen...
zei zij dus he!
Iedereen heeft dat boekje dus, alleen Yvonne vd H. gebruikt een rood schriftje.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:02 schreef Icaä het volgende:
Wow, ik ben blij dat De Mol weer terug is!
Hi easy-going trouwens!![]()
Dat Mol-logo op het notitieboekje van Gijs Staverman is me ook opgevallen. Volgende week maar eens kijken of zijn boekje weer in beeld komt. Als hij gewoon open en bloot met zo'n boekje zou rondlopen, dan is het geen hint, veel te opzichtig.
Goedemorgen Nederlandquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
wat is GMNL?
weet je wat voor vogeltje...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:10 schreef kitkat het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat dit geen vergezochte theorie is aangezien ze het afgelopen jaar (misschien wel jaren) ook eens een hint hadden verstopt in de kleuren van kleding, en dan idd rood = verliezer enz....
Ik vond trouwens dat vogeltje dat er de hele tijd door heen zat te piepen (in 2 verschillende scenes en lokaties als ik me niet vergis) ook erg verdacht...!
Voor de rest echt VET dat het weer is begonnen!![]()
Marc Marie zei in het video-fragment dat als ie de mol zou zijn hij dan vooral zichzelf zou zijn. En dus geen rol zoals George. Wat we tot nu toe van Marc Marie hebben gezien zou het kunnen kloppen. Aan de ene kant is het te opvallend en over the top als Marc Marie de mol zou zijn maar aan de andere kant zullen veel mensen denken: Marc Marie is gewoon zo. Die kan de mol niet zijn. Een beetje hetzelfde effect als George had.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Marc Marie zou een mol van het type George kunnen zijn, maar bij George was het geacteerd en Marc Marie leek eigenlijk altijd zo chaotisch in elk programma waarin ik hem ooit zag.
Ja, je moet overal wat achter zoeken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoezo? Moet je er soms iets in zoeken? Zijn we nou zo achterdochtig geworden dat we bij dit programma achter elke scheet iets moeten zoeken, zover zullen de kandidaten en/of programma-makers ook weer niet gaan
tja dat was nog voordat ze alles moesten inleveren toch [gewoon in Nederland?]quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie het geluid dat je krijgt als je geluidsboxen aan hebt staan en je mobiele telefoon gaat af?
Dat geluid hoorde je bij Sander, toen hij werd voorgesteld (je kunt me kennen van.... blablabla). Dat vond ik wel frappant en apart. Maar ja, ik kan er verder weinig mee.
Ik denk dat ze dat er dan wel hadden uitgeknipt als het perongeluk was geweest.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
tja dat was nog voordat ze alles moesten inleveren toch [gewoon in Nederland?]
dus als er dan 'n sms ofzo binnenkomt in de buurt van apparatuur dan is 't snel verklaard....
Marc-Marie trekt teveel de aandacht naar zich toe, en dat zou de Mol toch niet doen, nou...het zou wel onverstandig zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marc-Marie is de enige waarvan ik zoiets heb van: "Die is het zeker niet." Hij komt gewoon precies zo over als George, en twee keer dezelfde soort mol zullen ze vast nooit doen. Zeker niet omdat in de aflevering van gister de nadruk weer behoorlijk op George kwam te liggen (hij werd met luid applaus onthaald, Sander noemde hem zijn held), zodat mensen weer precies wisten wie hij was en hoe hij Mol was.
Uiteraard kan ook dit een dwaalspoor zijn, om de aandacht van MM af te leiden, maar dat geloof ik niet.
en dus ook weer strategisch....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
het zou wel onverstandig zijn.
Precies. Altijd ijken met hoe jij de Mol ziet, en, voor de mensen die vergelijken met zichzelf, hoe zou jij de Mol spelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies, zo kun je alles dubbel bekijken.
Nou?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:15 schreef berc het volgende:
[..]
weet je wat voor vogeltje...[afbeelding]
Idd, van vorige seizoenen kan ik me ook herinneren dat het dat soort tips waren, exacte voorbeelden kan ik niet noemen...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind die theorie met rood en groen en het promofilmpje helemaal niet vergezocht trouwens. Ik vind dat nou een echte Wie is de Mol-hint.
Van Schotland weet ik nog te herinneren dat je in een museum opdracht de geluidsfragmenten langzaam moest afspelen en achterstevoren, dan hoorde je: "Nico is de mol".quote:Op zondag 16 januari 2005 15:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Idd, van vorige seizoenen kan ik me ook herinneren dat het dat soort tips waren, exacte voorbeelden kan ik niet noemen...
Dat 1881 slaat gewoon op het merk dat hij droeg. ---> Cerruti 1881quote:Op zondag 16 januari 2005 14:50 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik had het opgenomen, en ik heb de aflevering nog eens twee maal bekeken. Dit zijn de dingen die opvallen bij mij:
- Ten eerst valt mij op dat Marc-Marie het jaartal 1881 op zijn rug heeft staan, ik weet niet of dit een aanwijzing is maar vind het wel verdacht
Nja, aan de andere kant hebben de kandidaten dat straatnaambordje dan waarschijnlijk ook wel gezien toen ze naar het restaurant gingen, dus t lijkt me sterk dat het een hint is...quote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef ThomasBerge het volgende:
Het restaurant waar de kandidaten die avond gingen eten "Pasta Palace"
[afbeelding]
En ligt aan de....
[afbeelding]
Op het onderstaande plaatje is te zien, hoe Nico in het Mol logo verscheen:quote:Op zondag 16 januari 2005 15:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Idd, van vorige seizoenen kan ik me ook herinneren dat het dat soort tips waren, exacte voorbeelden kan ik niet noemen...
Vreemd. Ik dacht dat SBS de rechten van 'Wie is de Mol' vanaf komend najaar heeft verworven.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
gisteren was Angela te gast bij GMNL. ze wist nog niet of er wel of geen nieuw seizoen ging komen.
maar als er nog eentje komt, gaat 't weer twee jaar duren, omdat de voorbereiding e.d. veel tijd in beslag nemen...
zei zij dus he!
erg leuk bedachtquote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
En ligt aan de....
[afbeelding]
latuh we hopuh van nietquote:Op zondag 16 januari 2005 19:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Vreemd. Ik dacht dat SBS de rechten van 'Wie is de Mol' vanaf komend najaar heeft verworven.
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
En ligt aan de....
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2005 21:27 schreef Takkembah het volgende:
[..]
geweldig!!!!!!!!
laten we btw niet hopen dat SBS de uitzendrechten heeft... ahhggrrr om de vijf minuten reclame - sms spellen - en hans kraaij als presentator *BRRRRRR*
Mooi gevondenquote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
En ligt aan de....
[afbeelding]
Roeland zat ook aan de alcohol in dat bubbelbadquote:Op maandag 17 januari 2005 15:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En wie zat er aan de alcohol? Jim.
Van 'I pass my time with strangers, But this bottle’s my only friend afgeleid. Maar goed, dit is nog wel extrapoleren tot in het niets.
Ja, die vogels waren heel opvallend, terwijl er zeker geen vogels heel dicht bij de microfoon zaten. Dit is duidelijk een aanwijzing, waarom zouden ze er anders een, na een tijdje nogal irriterend, geluid achter doen.quote:Op maandag 17 januari 2005 17:14 schreef ThomasBerge het volgende:
Is het trouwens iemand opgevallen dat bij de vliegveld en executie scenes er duidelijk fluitende vogels te horen zijn, die steeds hetzelfde wijsje herhalen?
Vandaag bij Schiffers FM hoorde je ook weer vogelgeluiden voordat het interview met Angela begon. Zou het een aanwijzing kunnen zijn?
Ik vind dit een best wel goed bewijs dat je de aanwijzingen idd ver moet zoeken...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:08 schreef Takkembah het volgende:
alle aanwijzingen zijn vergezocht; de muzikale aanwijzingen zijn ook nog eens op honderd manieren te interpreteren
Hier zijn die van de vorige keer met uitleg --> http://www.freewebs.com/wieisdemol/schiffers2.doc
bijna bijna bijnaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:27 schreef Takkembah het volgende:
'old friends' kan ook naar Yvonne verwijzen... een oude vriendin van Angela (deze scheen het fragment te hebben gekozen)
grrr waarom is het nog niet vrijdag?![]()
In beeld stond meen ik dat ie 39 is. Maar dat kan komen omdat het eerder dan 21 december opgenomen is.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:44 schreef Mjam het volgende:
In het paspoort van Marc-Marie staat als geboortedatum 21-12-1964. Dan zou hij dus al 40 zijn. Even gegoogled, zijn echte geboortedatum is 21-12-1966. Kan een foutje zijn, maar bij Wie is de Mol moet je natuurlijk altijd verdacht zijn op boze opzet...
http://www.wieisdemol.nl/(...)oort_marc-marie.aspx
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc-Marie_Huijbregts
Oh jah, dat is natuurlijk zo.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
In beeld stond meen ik dat ie 39 is. Maar dat kan komen omdat het eerder dan 21 december opgenomen is.
En van wie heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De rood theorie kan naar de prullenbak!
Heb vandaag gehoord dat dat bullshit is
Van iemand die bij de opname was van het introductiefilmpje van Sander... er was eerst een andere locatie maar dat ging op last minute niet door en toen zijn ze uitgeweken naar dat rode gedeelte....quote:
Dat hoop ik niet. Ik vind Gijs niet leuk, en dan zou hij er tot het einde inzitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:39 schreef BVO het volgende:
Gijs is de mol.
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:38 schreef Icaä het volgende:
Gijs is dus niet de mol, veel te opvallend!
Ja ahoewel iets te opvallend. Maar als ik weer aan dat plaatje van dat restaurant(ofzo) van vorige week denk...quote:
Huillie.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ik mis soms de reclame bij de Mol.Nu moet ik pissen en mis een minuut.
Ben ik nu de enige die die hele vogel nog nooit heeft gehoord?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:54 schreef Takkembah het volgende:
AAaahgrrr!!!!!!!!WEER die vogel
hier ga ik van wakker liggen
I'm sorry can't help myself..![]()
Ik wil ook plaspauzes!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ik mis soms de reclame bij de Mol.Nu moet ik pissen en mis een minuut.
Maar dat is wél achteraf gesproken!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hadden naar Yvonne moeten luisteren, zij wou 10 kiezen
Yvonne is dan niet de Mol, denk ik....
Ik bedoel: ik heb haar zelf niet horen zeggen in de groep: laten we voor 10 gaan. Is wel makkelijk om dat achteraf in je eentje te zeggen, of ben ik nou erg verzoekend?quote:
Best hoog IQ hoor, ze heeft in elk geval een universitaire studie afgerond. Maar ze speelt in Goede TIjden Slechte TIjden, om dat publiek te trekkenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Die Koblenko, hoe moet ik die kennen ? Ze heeft een grote bek een IQ van 80 en heeft gekleurd haar. Dus alles om een bekende Nederlander te zijn. Maar hoe heb ik haar ooit kunnen ontwijken ?
Jezelf als mol laten verdenken is ook een taktiek om mensen op een verkeerde mol te laten stemmen, en daarmee je eigen kansen te vergroten! Gijs is het echt niet.... de mol gaat zeker door de tunnel, die wil niet zo opvallen. In vorige afleveringen zag je ook steeds dat mollen dergelijke opdrachten wel uitvoeren, alleen dan wel zo slecht mogelijk....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Alhoewel, Gijs is het eventueel toch....'per ongeluk' jezelf verwonden om daarna met een goed excuus de opdrachten niet te doen en daardoor geld te laten zitten.....
Hééé Loisquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef Lois het volgende:
Ik ben heel erg blij dat ik niet in dat tunneltje hoef te kruipen *hyperventileert*
O, dat heb ik sowieso even gemist... je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:01 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik heb haar zelf niet horen zeggen in de groep: laten we voor 10 gaan. Is wel makkelijk om dat achteraf in je eentje te zeggen, of ben ik nou erg verzoekend?
Maar dat kápselquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Best hoog IQ hoor, ze heeft in elk geval een universitaire studie afgerond. Maar ze speelt in Goede TIjden Slechte TIjden, om dat publiek te trekken
Lijkt mij juist ontzettend gaafquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef Lois het volgende:
Ik ben heel erg blij dat ik niet in dat tunneltje hoef te kruipen *hyperventileert*
Dan is het een briljante actricequote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Best hoog IQ hoor, ze heeft in elk geval een universitaire studie afgerond. Maar ze speelt in Goede TIjden Slechte TIjden, om dat publiek te trekken
* djenneke meldtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:03 schreef Icaä het volgende:
[..]
Maar dat kápsel
Of ben ik de enige die dat vindt??
Loopt gvd eerst te roepen dat ie bang is en dat ie iemand mee wil die het echt wel durft, werpt Roeland zich op als persoon die wel roept, begint die Sander nu te roepend at dat een mollenstreek is. Wat wil die gast nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede theorie van Sander, zeer goed!
In hoop in het belang van de kijkcijfers dat ze er straks uitvliegt. Wat een vervelend kind zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:05 schreef Icaä het volgende:
Ik vind haar wel wat pedant hoor, die Victoria.
Het lijkt erop dat er in het achtergrondmuziekje vogelgeluidjes zitten en er zijn hier mensen die dat heel verdacht vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
WTF ..... vogels???
Ik ben doof denk ik ...
Maar is dat wel ECHT zoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:15 schreef Icaä het volgende:
Victoria: niet sander, isabelle, ms Marc Marie
Isabelle: wel mol: Yvon, Gijs
Gijs: weet het echt niet
Sander: wel: MM of twijfel, wél Roeland
Roeland: wel: Yvon
Yvon: de mol is man
Lottie: de mol is man
Jim: MM Yvonne Sander....
Yvonne: Lottie
MM: Roeland, geen Gijs
Yep, Roeland is hetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:17 schreef golfer het volgende:
Roeland is de mol, daar blijf ik voorlopig bij.
Dag Gijs!
MWhhuhuahahahahahquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn naam is Ji ..... Ow, wacht ff, kan dat over
daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om de mol en de jacht daarop. Niet bepaald WIE dat doenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Gijs leek me één van de gezelligste en als BN'er natuurlijk ook leuk om naar te kijken...dit is niet goed voor het programma
Maar gelukkig hebben we nu wel iemand aan wie we allemaal een hekel hebben!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Gijs leek me één van de gezelligste en als BN'er natuurlijk ook leuk om naar te kijken...dit is niet goed voor het programma
zolang yvonne er nog niet uit is kijk ik het nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Lottie is ook erg onopvallend. Yvonne ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:22 schreef Tasha het volgende:
Jullie weten er niks van, het is gewoon JimDie is zo low profile dat er niemand op stemt gewoon.
En daarin zit 'm de clou per aflevering/persoon. Een onbegrijpelijke omissie van de Avro; immers zolang ik bijvoorbeeld nog geen duikscenes heb gezien, weet ik zeker dat ... blijft.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
Oh nu moet er iemand uit.Leuk want dan moet je soms weer iemand anders verdenken.
Marc Marie gaat er niet uit want we hebben een voorstukje gezien dat ie kwaad werd op iemand anders.
Ja, en dan dat biermerk, het is allemaal erg opvallend.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook opvallend: bij dat graafspel riep Victoria: "Ik zou weer een hoek pakken!"
Dat is natuurlijk onjuist. Als je een hoek pakt, weet je van maar 3 vlakken of er iets zit. Als je vanuit de hoek een naar links/rechts en een omhoog/omlaag gaat weet je van veel meer vlakken of er eventueel iets kan zitten.
Bovendien was Victoria heeel erg raar bezig met het uitleggen van het spel en schoof ze de schuld naar Gijs.
iddquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is natuurlijk onjuist. Als je een hoek pakt, weet je van maar 3 vlakken of er iets zit. Als je vanuit de hoek een naar links/rechts en een omhoog/omlaag gaat weet je van veel meer vlakken of er eventueel iets kan zitten.
Bovendien was Victoria heeel erg raar bezig met het uitleggen van het spel en schoof ze de schuld naar Gijs.
Dat zijn dus de redenen dat ik nog steeds Victoria verdenkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gebruiken ze goede muziekquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vorige week bij die liegopdracht hoorde je een nummer van de soundtrack van Requiem for a Dream. Nu hoorde je datzelfde nummer weer toen ze met Gijs zat te babbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |