Die schrik van Isabelle was echt, denk ik. Ze had niet door dat de camera op haar gericht was ... heb trouwens nu al een hekel aan die Lottiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef Arinna het volgende:
Ik vond Isabelle's schrik erg neppig bij dat groene scherm trouwens...
Een aantal mensen doen volgens mij erg hun best om verdacht te worden. Sander zou ik zelf ook wel een goede optie vinden, al wordt er erg veel nadruk op gelegd dat hij goed bekend is met het concept en het al jaren volgde...
Ja, die opmerking over dat het zonde zou zijn voor het programma als zij (of Yvonne) er al uit zouden moeten..... pfff. Ik hoop dat het een grapje wasquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die schrik van Isabelle was echt, denk ik. Ze had niet door dat de camera op haar gericht was ... heb trouwens nu al een hekel aan die Lottie![]()
Ik heb me kunnen aanmelden, er staat nu dat ik ben ingelogd, maar verder kom ik ook niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:47 schreef jessie het volgende:
Getver bij mij doet die test t niet op die molsite.
Als ik op 'maak de test' druk krijg ik een verhaaltje, maar kan nergens de test beginnen of inloggen. Meer mensen last van?
Je hebt je ingelogd, dan weer naar je browser waar staat MAAK DE TEST .....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:51 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ik heb me kunnen aanmelden, er staat nu dat ik ben ingelogd, maar verder kom ik ook niet...
had um ontdekt ja... wel wazig dan dat je op 'ga verder' kunt klikken maar er dan niks gebeurt....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je hebt je ingelogd, dan weer naar je browser waar staat MAAK DE TEST .....![]()
popupschermpje, misschien heb je een anti-pop up geval aanstaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:56 schreef jessie het volgende:
Ik kan niet eens ergens inloggen. Dat staat bij mij nergens. Nou ja morgen nog maar een keer proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ja, maar die hadden er wel meer. Yvonne (vd Hurk) is de enige die ik heb gezien zonder dat boekje. Die had een rood schriftje.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef yootje het volgende:
Zag ik het nou goed? Gijs Staverman klapte voor de computer zijn boekje dicht, stond daar nou het wie de mol?-logo op?
Om den drommel nietquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Tinkerbell gezien vanavond, daar kan geen Yvonne Jaspers tegenop.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:07 schreef Leep het volgende:
1. Die gast die had toch twee dingen gelogen zei hij. En dat is tegen de regels doen ze daar niks tegen?
Nee, dat weten ze op dat moment niet...
2. de jury zei: Beatrix is gelogen. En die vent zei: "Ik duim" (DUS de jury had het goed?) Maar hij kreeg wel ¤500?????
De jury zei dat Beatrix waar was.
3. Wat is nou het voordeel van niet potten. Want het was 500 -> 1000-> 1500. Als je 3x doet met potten heb je toch ook ¤1500????
Nee. Als iemand een vraag fout beantwoord gaan ze weer naar 0...
Marc-Marie schijnt de afgelopen jaren ook geen aflevering gemist te hebben, hoorde ik ergens zeggen (weet niet meer waar dat was, kan in een ander programma zijn geweest).quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef golfer het volgende:
Sander de Heer heeft als enige van de BN-deelnemers alle voorgaande De Mol-afleveringen gevolgd en zou, met die kijk-ervaring, natuurlijk wel een geschikte Mol kunnen zijn.
Het filmpje van Jim is ook niet gekozenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb weer zitten genieten!![]()
Mijn vermoeden: Gijs of Sander.
Sander omdat zijn filmpje helemaal niet gekozen is.
Gijs omdat hij de enige was die het filmpje van Lottie koos (toen ik nog niet doorhad dat het filmpje van Sander helemaal niet te zien was geweest).
bronquote:Wie heeft wat verdiend en wie heeft wat verloren?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Victoria speelt voor: ¤ 500: liegt goed
Yvon speelt voor: ¤ 1000: liegt slecht en pot niet dus: In kas: ¤ 0
Jim speelt voor: ¤ 500 liegt slecht dus: In kas: ¤ 0
Isabelle speelt voor: ¤ 500 liegt slecht dus: In kas: ¤ 0
Roeland speelt voor: ¤ 500 liegt goed
Sander speelt voor: ¤ 500 liegt slecht, maar heeft gepot: In kas: ¤ 500
Yvonne speelt voor: ¤ 500 liegt slecht en pot niet dus: In kas: ¤ 500
Gijs speelt voor: ¤ 500 liegt goed dus: In kas: ¤ 500
Marc-Marie speelt voor: ¤ 1000 liegt slecht en pot niet dus: In kas: ¤ 500
Lottie speelt voor: ¤ 500 liegt goed dus: In kas: ¤ 1.000
Tussenstand van de pot na de opdracht: ¤ 1.000
Vrijdagochtend om ik geloof 10 uur.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Ooooooooh neeeeeee hè??!!
Ik heb het dus blijkbaar gemist
Zeg me dat het herhaald wordt, please!![]()
vrijdagmorgen 10.00 geloof ik...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Ooooooooh neeeeeee hè??!!
Ik heb het dus blijkbaar gemist
Zeg me dat het herhaald wordt, please!![]()
Cool, ik ga het meteen opzoeken.quote:
Die foto's van Gijs sloegen ook nergens op... in Australië moesten ze namelijk alle waardevolle spullen inleveren (wat nogal te verwachten was als je het programma kent).quote:
haiquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:37 schreef Tokay het volgende:
Hé Arinna
Bedankt voor je reactie, ik ga het even uitzoeken.
En verder niets lezen in dit topic!
Hij heeft wel uitgebreid de tijd gehad om alles te bekijken (en evt over te schrijven)... en het kan juist een afleidmanoeuvre zijn...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die foto's van Gijs sloegen ook nergens op... in Australië moesten ze namelijk alle waardevolle spullen inleveren (wat nogal te verwachten was als je het programma kent).
Dit bewijst wel weer dat ik absoluut niet goed ben in dit spelletje!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:29 schreef Colsto het volgende:
[..]
Het filmpje van Jim is ook niet gekozen![]()
Ik was ook meteen de teleurstelling dat deze serie met BN'ers werd gehouden kwijtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:35 schreef Christine het volgende:
Bij het invullen van de test zag je bij Gijs als enige het "De Mol" logo in beeld... misschien een hint?
Ik heb er wel ontzettend van genoten, dat dit met BN'ners is vind ik al bijna helemaal niet meer ter zake doen. Spannend!
- Gijs reargeerde daarentegen wel erg (overdreven) opgelucht.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
ik vond trouwens wel dat yvon erg rustig was onder het feit dat ze naar huis zou moeten. DE MOL wist natuurlijk dat er niemand uitging, dus dat maakt Yvon wel verdacht imho.
Goed punt!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
ik vond trouwens wel dat yvon erg rustig was onder het feit dat ze naar huis zou moeten. DE MOL wist natuurlijk dat er niemand uitging, dus dat maakt Yvon wel verdacht imho.
Ik heb het ook gemist, en ik heb het ook nog nooit gezien... dus ik ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:08 schreef -Mk- het volgende:
Jammer dat de aflevering nog niet op uitzendinggemist staat..
quote:Op het kasteel in Lisse komen alle kandi's 1 voor 1 aan. Er is een interviewtje met de kandi's waarin een aantal dingen worden gevraagd. Bij elke kandi wordt ook de vraag gesteld waar het publiek hem of haar van zou kennen. Hierbij worden bij alle kandi's beelden getoond van hun tv verleden. Wat daarbij opvalt zijn de kleuren in deze beelden. Bij bijna alle kandi's heeft rood (of rode accenten)een centrale rol (rood staat m.i. voor afvaller). Dit zijn de beelden:
1) Jim -> hij heeft een rode poncho aan bij een optreden met z'n vader
2) Yvonne -> rode streep onder 'Het Pleidooi' en boven haar naam
3) Marc-Marie -> geen rode kleur te ontdekken, hij heeft een bruin gestreepte badjas aan en zit tussen boomstronken
4) Yvon -> Ze heeft een rood jasje aan
5) Roeland -> Hij staat op een groen grasveld met juichende mensen om zich heen
6) Sander -> hij is aan het werk in een rode studio
7) Gijs -> De leader van Typisch 90 wordt getoond (rode letters) terwijl hij dit programma niet eens noemt. Daarna komt er nog een beeld van gijs met een rode achtergrond
8 ) Isabelle -> Rode achtergrond van in de studio van TMF
9) Lottie -> Ze heeft een rode jas aan (weliswaar in een groene vallei)
10) Victoria -> haar opvallende rode haren
Er zijn 8 kandi's waar rood in de beelden voorkomt. Dit zijn de kandi's die afvallen.
Degene waarbij geen rood te ontdekken valt, zijn Roeland en Marc-Marie.
Bij Roeland is de overheersende kleur groen en staan er juichende mensen om hem heen (Winnaar).
Bij Marc-Marie is de overheersende kleur bruin (de kleur van een mol)
Bij Lottie zie je eerst een heleboel groen (van de vallei) en daarna komt ze close-up in beeld met haar rode jas (Verliezer)
Deze beelden zijn er achteraf ingemonteerd dus zouden ze heel goed een hint kunnen bevatten.
veel te ver gezocht dit....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Weer een theorie die in omloop is, ik heb er zelf niet zo opgelet dus ik zou die promofilmpjes nog even terug moeten kijken, maar dit wordt beweerd:
Op www.wieisdemol.nl is de uitzending te bekijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist, en ik heb het ook nog nooit gezien... dus ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Wel héél ver gezocht.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Weer een theorie die in omloop is, ik heb er zelf niet zo opgelet dus ik zou die promofilmpjes nog even terug moeten kijken, maar dit wordt beweerd:
[..]
Doet het hier niet, krijg fout op foutquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:35 schreef ThomasBerge het volgende:
Op www.wieisdemol.nl is de uitzending te bekijken
RfaD is een geniale film en de soundtrack is heel erg mooi.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Reqiuem for a Dream en Catch me if you Can muziek....erg slecht gestolen
je kan wel zeggend at het vergezocht is,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |