Die schrik van Isabelle was echt, denk ik. Ze had niet door dat de camera op haar gericht was ... heb trouwens nu al een hekel aan die Lottiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef Arinna het volgende:
Ik vond Isabelle's schrik erg neppig bij dat groene scherm trouwens...
Een aantal mensen doen volgens mij erg hun best om verdacht te worden. Sander zou ik zelf ook wel een goede optie vinden, al wordt er erg veel nadruk op gelegd dat hij goed bekend is met het concept en het al jaren volgde...
Ja, die opmerking over dat het zonde zou zijn voor het programma als zij (of Yvonne) er al uit zouden moeten..... pfff. Ik hoop dat het een grapje wasquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die schrik van Isabelle was echt, denk ik. Ze had niet door dat de camera op haar gericht was ... heb trouwens nu al een hekel aan die Lottie![]()
Ik heb me kunnen aanmelden, er staat nu dat ik ben ingelogd, maar verder kom ik ook niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:47 schreef jessie het volgende:
Getver bij mij doet die test t niet op die molsite.
Als ik op 'maak de test' druk krijg ik een verhaaltje, maar kan nergens de test beginnen of inloggen. Meer mensen last van?
Je hebt je ingelogd, dan weer naar je browser waar staat MAAK DE TEST .....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:51 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ik heb me kunnen aanmelden, er staat nu dat ik ben ingelogd, maar verder kom ik ook niet...
had um ontdekt ja... wel wazig dan dat je op 'ga verder' kunt klikken maar er dan niks gebeurt....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je hebt je ingelogd, dan weer naar je browser waar staat MAAK DE TEST .....![]()
popupschermpje, misschien heb je een anti-pop up geval aanstaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:56 schreef jessie het volgende:
Ik kan niet eens ergens inloggen. Dat staat bij mij nergens. Nou ja morgen nog maar een keer proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ja, maar die hadden er wel meer. Yvonne (vd Hurk) is de enige die ik heb gezien zonder dat boekje. Die had een rood schriftje.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:52 schreef yootje het volgende:
Zag ik het nou goed? Gijs Staverman klapte voor de computer zijn boekje dicht, stond daar nou het wie de mol?-logo op?
Om den drommel nietquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Tinkerbell gezien vanavond, daar kan geen Yvonne Jaspers tegenop.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:07 schreef Leep het volgende:
1. Die gast die had toch twee dingen gelogen zei hij. En dat is tegen de regels doen ze daar niks tegen?
Nee, dat weten ze op dat moment niet...
2. de jury zei: Beatrix is gelogen. En die vent zei: "Ik duim" (DUS de jury had het goed?) Maar hij kreeg wel ¤500?????
De jury zei dat Beatrix waar was.
3. Wat is nou het voordeel van niet potten. Want het was 500 -> 1000-> 1500. Als je 3x doet met potten heb je toch ook ¤1500????
Nee. Als iemand een vraag fout beantwoord gaan ze weer naar 0...
Marc-Marie schijnt de afgelopen jaren ook geen aflevering gemist te hebben, hoorde ik ergens zeggen (weet niet meer waar dat was, kan in een ander programma zijn geweest).quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef golfer het volgende:
Sander de Heer heeft als enige van de BN-deelnemers alle voorgaande De Mol-afleveringen gevolgd en zou, met die kijk-ervaring, natuurlijk wel een geschikte Mol kunnen zijn.
Het filmpje van Jim is ook niet gekozenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb weer zitten genieten!![]()
Mijn vermoeden: Gijs of Sander.
Sander omdat zijn filmpje helemaal niet gekozen is.
Gijs omdat hij de enige was die het filmpje van Lottie koos (toen ik nog niet doorhad dat het filmpje van Sander helemaal niet te zien was geweest).
bronquote:Wie heeft wat verdiend en wie heeft wat verloren?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Victoria speelt voor: ¤ 500: liegt goed
Yvon speelt voor: ¤ 1000: liegt slecht en pot niet dus: In kas: ¤ 0
Jim speelt voor: ¤ 500 liegt slecht dus: In kas: ¤ 0
Isabelle speelt voor: ¤ 500 liegt slecht dus: In kas: ¤ 0
Roeland speelt voor: ¤ 500 liegt goed
Sander speelt voor: ¤ 500 liegt slecht, maar heeft gepot: In kas: ¤ 500
Yvonne speelt voor: ¤ 500 liegt slecht en pot niet dus: In kas: ¤ 500
Gijs speelt voor: ¤ 500 liegt goed dus: In kas: ¤ 500
Marc-Marie speelt voor: ¤ 1000 liegt slecht en pot niet dus: In kas: ¤ 500
Lottie speelt voor: ¤ 500 liegt goed dus: In kas: ¤ 1.000
Tussenstand van de pot na de opdracht: ¤ 1.000
Vrijdagochtend om ik geloof 10 uur.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Ooooooooh neeeeeee hè??!!
Ik heb het dus blijkbaar gemist
Zeg me dat het herhaald wordt, please!![]()
vrijdagmorgen 10.00 geloof ik...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Ooooooooh neeeeeee hè??!!
Ik heb het dus blijkbaar gemist
Zeg me dat het herhaald wordt, please!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |