Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:38 schreef Icaä het volgende:
Gijs is dus niet de mol, veel te opvallend!
Ja ahoewel iets te opvallend. Maar als ik weer aan dat plaatje van dat restaurant(ofzo) van vorige week denk...quote:
Huillie.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ik mis soms de reclame bij de Mol.Nu moet ik pissen en mis een minuut.
Ben ik nu de enige die die hele vogel nog nooit heeft gehoord?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:54 schreef Takkembah het volgende:
AAaahgrrr!!!!!!!!WEER die vogel
hier ga ik van wakker liggen
I'm sorry can't help myself..![]()
Ik wil ook plaspauzes!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ik mis soms de reclame bij de Mol.Nu moet ik pissen en mis een minuut.
Maar dat is wél achteraf gesproken!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hadden naar Yvonne moeten luisteren, zij wou 10 kiezen
Yvonne is dan niet de Mol, denk ik....
Ik bedoel: ik heb haar zelf niet horen zeggen in de groep: laten we voor 10 gaan. Is wel makkelijk om dat achteraf in je eentje te zeggen, of ben ik nou erg verzoekend?quote:
Best hoog IQ hoor, ze heeft in elk geval een universitaire studie afgerond. Maar ze speelt in Goede TIjden Slechte TIjden, om dat publiek te trekkenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Die Koblenko, hoe moet ik die kennen ? Ze heeft een grote bek een IQ van 80 en heeft gekleurd haar. Dus alles om een bekende Nederlander te zijn. Maar hoe heb ik haar ooit kunnen ontwijken ?
Jezelf als mol laten verdenken is ook een taktiek om mensen op een verkeerde mol te laten stemmen, en daarmee je eigen kansen te vergroten! Gijs is het echt niet.... de mol gaat zeker door de tunnel, die wil niet zo opvallen. In vorige afleveringen zag je ook steeds dat mollen dergelijke opdrachten wel uitvoeren, alleen dan wel zo slecht mogelijk....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Alhoewel, Gijs is het eventueel toch....'per ongeluk' jezelf verwonden om daarna met een goed excuus de opdrachten niet te doen en daardoor geld te laten zitten.....
Hééé Loisquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef Lois het volgende:
Ik ben heel erg blij dat ik niet in dat tunneltje hoef te kruipen *hyperventileert*
O, dat heb ik sowieso even gemist... je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:01 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik heb haar zelf niet horen zeggen in de groep: laten we voor 10 gaan. Is wel makkelijk om dat achteraf in je eentje te zeggen, of ben ik nou erg verzoekend?
Maar dat kápselquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Best hoog IQ hoor, ze heeft in elk geval een universitaire studie afgerond. Maar ze speelt in Goede TIjden Slechte TIjden, om dat publiek te trekken
Lijkt mij juist ontzettend gaafquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:00 schreef Lois het volgende:
Ik ben heel erg blij dat ik niet in dat tunneltje hoef te kruipen *hyperventileert*
Dan is het een briljante actricequote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Best hoog IQ hoor, ze heeft in elk geval een universitaire studie afgerond. Maar ze speelt in Goede TIjden Slechte TIjden, om dat publiek te trekken
* djenneke meldtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:03 schreef Icaä het volgende:
[..]
Maar dat kápsel
Of ben ik de enige die dat vindt??
Loopt gvd eerst te roepen dat ie bang is en dat ie iemand mee wil die het echt wel durft, werpt Roeland zich op als persoon die wel roept, begint die Sander nu te roepend at dat een mollenstreek is. Wat wil die gast nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede theorie van Sander, zeer goed!
In hoop in het belang van de kijkcijfers dat ze er straks uitvliegt. Wat een vervelend kind zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:05 schreef Icaä het volgende:
Ik vind haar wel wat pedant hoor, die Victoria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |