abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2005 @ 22:10:18 #101
92009 kitkat
Have a break...
pi_24588098
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 19:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Weer een theorie die in omloop is, ik heb er zelf niet zo opgelet dus ik zou die promofilmpjes nog even terug moeten kijken, maar dit wordt beweerd:
[..]
Ik denk zeker dat dit geen vergezochte theorie is aangezien ze het afgelopen jaar (misschien wel jaren) ook eens een hint hadden verstopt in de kleuren van kleding, en dan idd rood = verliezer enz....
Ik vond trouwens dat vogeltje dat er de hele tijd door heen zat te piepen (in 2 verschillende scenes en lokaties als ik me niet vergis) ook erg verdacht...!
Voor de rest echt VET dat het weer is begonnen!
Wie is daar....
  zaterdag 15 januari 2005 @ 22:11:29 #102
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_24588121
quote:
het is toch niet zeker dat dit programma na deze serie gaat stoppen, toch?
gisteren was Angela te gast bij GMNL. ze wist nog niet of er wel of geen nieuw seizoen ging komen.
maar als er nog eentje komt, gaat 't weer twee jaar duren, omdat de voorbereiding e.d. veel tijd in beslag nemen...

zei zij dus he!
pi_24588167
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:

[..]

gisteren was Angela te gast bij GMNL. ze wist nog niet of er wel of geen nieuw seizoen ging komen.
maar als er nog eentje komt, gaat 't weer twee jaar duren, omdat de voorbereiding e.d. veel tijd in beslag nemen...

zei zij dus he!
wat is GMNL?
pi_24588174
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:02 schreef Icaä het volgende:
Wow, ik ben blij dat De Mol weer terug is!

Hi easy-going trouwens!

Dat Mol-logo op het notitieboekje van Gijs Staverman is me ook opgevallen. Volgende week maar eens kijken of zijn boekje weer in beeld komt. Als hij gewoon open en bloot met zo'n boekje zou rondlopen, dan is het geen hint, veel te opzichtig.
Iedereen heeft dat boekje dus, alleen Yvonne vd H. gebruikt een rood schriftje.
pi_24588222
GoedeMorgen NederLand @ Airelle
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 15 januari 2005 @ 22:17:17 #106
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_24588227
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
wat is GMNL?
Goedemorgen Nederland
sorry...
pi_24588441
eindelijk is het er weer
ik vindt het meevallen, ik dacht echt dat het kut zou worden met die BN'ers
ik ga me dit jaar absoluut niet mengen in theorieen (als ik het kan laten dan he ) de avro weet wel beter, als er aanwijzing in zitten die rechtstreeks naar de mol verwijzen en die wordt bekend gemaakt valt heel het concept in het water..in de eerste 2 series konden ze het nog wel doen aangezien er toen toch nog niemand op lette maar nu is het gewoon onverstandig.
ik vindt het een heftige eerste aflevering hoor pfff niemand die afvalt en een kans dat er volgende week 2 gaan, ik had het niet verwacht allemaal
ja ik heb er weer zin in de komende spannende weken
good hunting, ik heb nog geen enkel idee wie het is
pi_24589284
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:10 schreef kitkat het volgende:

[..]

Ik denk zeker dat dit geen vergezochte theorie is aangezien ze het afgelopen jaar (misschien wel jaren) ook eens een hint hadden verstopt in de kleuren van kleding, en dan idd rood = verliezer enz....
Ik vond trouwens dat vogeltje dat er de hele tijd door heen zat te piepen (in 2 verschillende scenes en lokaties als ik me niet vergis) ook erg verdacht...!
Voor de rest echt VET dat het weer is begonnen!
weet je wat voor vogeltje...
pi_24589406
Je kunt nog steeds niet de aflevering bekijken op de site
pi_24589889
Kennen jullie het geluid dat je krijgt als je geluidsboxen aan hebt staan en je mobiele telefoon gaat af?

Dat geluid hoorde je bij Sander, toen hij werd voorgesteld (je kunt me kennen van.... blablabla). Dat vond ik wel frappant en apart. Maar ja, ik kan er verder weinig mee.
pi_24589921
Hoezo? Moet je er soms iets in zoeken? Zijn we nou zo achterdochtig geworden dat we bij dit programma achter elke scheet iets moeten zoeken, zover zullen de kandidaten en/of programma-makers ook weer niet gaan
pi_24589955
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Marc Marie zou een mol van het type George kunnen zijn, maar bij George was het geacteerd en Marc Marie leek eigenlijk altijd zo chaotisch in elk programma waarin ik hem ooit zag.
Marc Marie zei in het video-fragment dat als ie de mol zou zijn hij dan vooral zichzelf zou zijn. En dus geen rol zoals George. Wat we tot nu toe van Marc Marie hebben gezien zou het kunnen kloppen. Aan de ene kant is het te opvallend en over the top als Marc Marie de mol zou zijn maar aan de andere kant zullen veel mensen denken: Marc Marie is gewoon zo. Die kan de mol niet zijn. Een beetje hetzelfde effect als George had.

(Snappen jullie me nog? . .)

Ik heb nog geen idee wie de mol is. Mijn gevoel zegt Jim omdat ie nog vrij onopvallend is. Maar ook Marc Marie (zie bovenstaand verhaal), Yvon Jaspers en Sander de Heer vind ik verdacht. Maar dat zal wel na elke aflevering veranderen. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_24589960
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoezo? Moet je er soms iets in zoeken? Zijn we nou zo achterdochtig geworden dat we bij dit programma achter elke scheet iets moeten zoeken, zover zullen de kandidaten en/of programma-makers ook weer niet gaan
Ja, je moet overal wat achter zoeken.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 23:47:15 #114
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_24589978
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie het geluid dat je krijgt als je geluidsboxen aan hebt staan en je mobiele telefoon gaat af?

Dat geluid hoorde je bij Sander, toen hij werd voorgesteld (je kunt me kennen van.... blablabla). Dat vond ik wel frappant en apart. Maar ja, ik kan er verder weinig mee.
tja dat was nog voordat ze alles moesten inleveren toch [gewoon in Nederland?]
dus als er dan 'n sms ofzo binnenkomt in de buurt van apparatuur dan is 't snel verklaard....

trouwens over dat inleveren: ze proberen ook Victoria "verdacht" te maken idzv "waar was ze op 't vliegveld" enzo? maar die is altijd zo vol van dat voetballertje van d'r, opzeker dat ze gewoon naar 't thuisfront ging bellen ofzo.... 't was ook wat ze tegen Jim zei: "jij lag toch ook op bed?"...
nah ja dat maakt 't leuk he: al die verdachte dingen die heel gewoon blijken te zijn....
pi_24590082
Marc-Marie is de enige waarvan ik zoiets heb van: "Die is het zeker niet." Hij komt gewoon precies zo over als George, en twee keer dezelfde soort mol zullen ze vast nooit doen. Zeker niet omdat in de aflevering van gister de nadruk weer behoorlijk op George kwam te liggen (hij werd met luid applaus onthaald, Sander noemde hem zijn held), zodat mensen weer precies wisten wie hij was en hoe hij Mol was.
Uiteraard kan ook dit een dwaalspoor zijn, om de aandacht van MM af te leiden, maar dat geloof ik niet.
pi_24590098
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
tja dat was nog voordat ze alles moesten inleveren toch [gewoon in Nederland?]
dus als er dan 'n sms ofzo binnenkomt in de buurt van apparatuur dan is 't snel verklaard....
Ik denk dat ze dat er dan wel hadden uitgeknipt als het perongeluk was geweest. .
pi_24590121
*edit* dubbelpost
pi_24590128
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marc-Marie is de enige waarvan ik zoiets heb van: "Die is het zeker niet." Hij komt gewoon precies zo over als George, en twee keer dezelfde soort mol zullen ze vast nooit doen. Zeker niet omdat in de aflevering van gister de nadruk weer behoorlijk op George kwam te liggen (hij werd met luid applaus onthaald, Sander noemde hem zijn held), zodat mensen weer precies wisten wie hij was en hoe hij Mol was.
Uiteraard kan ook dit een dwaalspoor zijn, om de aandacht van MM af te leiden, maar dat geloof ik niet.
Marc-Marie trekt teveel de aandacht naar zich toe, en dat zou de Mol toch niet doen, nou...het zou wel onverstandig zijn.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 23:55:03 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_24590156
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
het zou wel onverstandig zijn.
en dus ook weer strategisch....
pi_24590178
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:55 schreef babette21 het volgende:
en dus ook weer strategisch....
Precies, zo kun je alles dubbel bekijken.
pi_24593518
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Precies, zo kun je alles dubbel bekijken.
Precies. Altijd ijken met hoe jij de Mol ziet, en, voor de mensen die vergelijken met zichzelf, hoe zou jij de Mol spelen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24596287
Ik ga niet eens gokken, heb het nog nooit goed gehad
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zondag 16 januari 2005 @ 13:47:20 #123
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_24596383
*zucht* George

My quess tot nu toe is Victoria, maar goed; zal eerst wat spellen moeten zien.

Ik vind het trouwens niet gek dat iedereen zich rotzoekt naar ontzettend vergezochte 'aanwijzingen', vond ze de afgelopen jaren ook wazig (moet ook, maar goed)
Net als een achtergrondmuziekje wat, als je het omkeerde en sneller speelde, 'fur elise' was (of zoiets was het iig) --> ik was vrijdag ook meteen verdacht toen die irritante vogel telkens fluitte
also also....

we zullen zien kan niet wachten tot vrijdag!! woohoo
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 16 januari 2005 @ 13:58:07 #124
92009 kitkat
Have a break...
pi_24596523
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:15 schreef berc het volgende:

[..]

weet je wat voor vogeltje...[afbeelding]
Nou?
Wie is daar....
pi_24597109
Ik had het opgenomen, en ik heb de aflevering nog eens twee maal bekeken. Dit zijn de dingen die opvallen bij mij:

- Ten eerst valt mij op dat Marc-Marie het jaartal 1881 op zijn rug heeft staan, ik weet niet of dit een aanwijzing is maar vind het wel verdacht
- Bij de lieg-opdracht laten ze alleen bij Sander de Heer eerst de waarheid horen die hij eerder als antwoord gaf op de vraag die de jury hem stelde en daarna pas het gelogen antwoord tegenover de jury.
- De quote van Victoria uit GTST "Ik ben geen dertien in een dozijn type"
- Het antwoord van Marc-Marie Spaghetti Blue Sky
- Toen ik de aflevering voor het eerst bekeek viel mij het vogeltje niet op, nu is het heel duidelijk te horen. Iemand herkende "Blue Sky" erin wat het verband met het gelogen antwoord van Marc-Marie verdacht maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')