Als je er last van hebt sla je mn posts toch over, zoals meestalquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:00 schreef jessie het volgende:
Tc vanwaar dan dat gekots bij trouwen als je het zelf ook wilde doen?
Enne Mous gooi er ff uit waar je last van heb of hou je snater, dit is te kinds gewoonDat ge edit en ik wil wat zeggen wat gemeen is en dat zeg ik niet, maar ik zeg wel ff dat ik het wil zeggen.
Maar dan trouw je toch ook niet 'wanneer het je uitkomt' maar is 't toch net zo goed ook gepland?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef ThunderChild het volgende:
Trouwen![]()
Heb vier zwagers en schoonzusters het ja-woord zien geven en elke weer op de receptie/after party/after after party/and so on kwam het grut weer met "Wanneer gaan jullie het doen ??" met zo'n grote grijns erbij waar je spontaan over je nek gaat. Sodemieter toch op, trouwen zouden wij gedaan hebben wanneer het ons uit kwam en dat zou nou net de dag zijn geweest dat we elkaar tien jaar zouden kennen . . .
Dan ken je m'n schoonfamilie niet. Lieve mensen hoor, maar af en toe rijp om met een honkbal knuppel bewerkt te worden . . .quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:06 schreef mallemeid het volgende:
TC, ik vind het ook lichtelijk overdreven, dat soort geblaat krijg je toch overal mee. Gewoon antwoord geven, of zeggen dat je het no fun vind dat ze het vragen of gewoon negeren ofzo.
Trouwen op zich heb ik niks op tegen, had het zelf wel mooi gevonden, maar dat oeverloze gedram van de (schoon)familie, kennissenkring(en) en ander loslopend niet verbonden gepeupel, daar werden we niet goed van . . .quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:00 schreef jessie het volgende:
Tc vanwaar dan dat gekots bij trouwen als je het zelf ook wilde doen?
In de het buurtje met de grasdaken aan het begin van Schalkwijk, als je het kent, in het gebouw waar de reformwinkel zit en en kdv.quote:
Missie geslaagdquote:
Need I to say more . . . ??quote:Beste Tripod Member,
Jouw misbruik van de Tripod service schaadt andere Tripod gebruikers. Om de kwaliteit van de Tripod service naar andere gebruikers te kunnen garanderen, hebben we besloten om de toegang tot je website http://members.lycos.nl/joost_vh/ te sluiten. Je kunt je site wel aanpassen via je FTP software en je hebt 30 dagen de tijd om belangrijke files op te slaan. Na deze periode heb je geen toegang meer tot je website via browser of FTP.
Het Lycos Tripod team.
eitjequote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Missie geslaagd![]()
Morgen hebben we een kinderverjaardag van een meisje dat 2 wordt en eigenlijk weet ik niet zo goed wat te kopenKomt iemand verder met tips dan kartonnen boekjes?
Potloden en papier. Popje. Kinderwagentje/buggy. Dat waren een paar van de succescadeautjes op Sterres 2e verjaardag. Ik heb even in de oude fotoboeken gekekenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Missie geslaagd![]()
Morgen hebben we een kinderverjaardag van een meisje dat 2 wordt en eigenlijk weet ik niet zo goed wat te kopenKomt iemand verder met tips dan kartonnen boekjes?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:15 schreef Jonnetje het volgende:
-knip-
En Jelief...Gefeli met jullie nieuwe stekje!
Ziet er leuk uuuuuuiiiiiiiiit ! ! ! ! !
sokken strijken?quote:
Uhhh, da's toch vrij normaal???quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik loop me nu alleen een beetje op te vreten, ik heb de neiging om nu direct alles in te pakken en meteen alles wat we nog nodig hebben (kasten kasten en kasten) te gaan kopen. Helaas kan ik nog ff niks doen. We hebben de verhuizing voorlopig gepland op 20 februari, das best snel
. Ik slaap ook nog eens slecht want 's avonds denk ik aan hoe we het allemaal gaan/moeten doen en zodra ik wakker ben begint het weer dus weer in slaap vallen ho maar
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:42 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Uhhh, da's toch vrij normaal???
Heb ik ook altijd last van gehad. In je gedachten al helemaal het huis inrichten, tot je er hoofdpijn van krijgt.
Alle woon-reclameblaadjes doorspitten en woon-warenhuizen leeg willen kopen.
Wij leven al jaren en jaren in huizen die zich in permanente staat van verbouwing bevinden... Het went hoor. Dus mocht het allemaal niet op tijd af zijn dan is het handig te weten dat er best te leven valt in een niet geverfd huisquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:53 schreef Jelief het volgende:
Ik slaap ook nog eens slecht want 's avonds denk ik aan hoe we het allemaal gaan/moeten doen en zodra ik wakker ben begint het weer dus weer in slaap vallen ho maar
Ernstig verschil van mening over de manier van opvoeden. Laten we het daar op houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:35 schreef Syrena het volgende:
Waarom ging het niet goed bij de schoonouders?
Welnee! Deze muts blijft piepklein! Ik heb katten die groter zijn dan dit mormel ooit zal wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:33 schreef jessie het volgende:
Grote kans dat ik voor dit hondje ook tig blokkies om loop als ik hem zou zien
ow das het probleem ook niet zo, ik kan eigenlijk gewoon niet wachten om me arm te kopen en in te gaan richten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wij leven al jaren en jaren in huizen die zich in permanente staat van verbouwing bevinden... Het went hoor. Dus mocht het allemaal niet op tijd af zijn dan is het handig te weten dat er best te leven valt in een niet geverfd huis
Daar moet je nu al mee beginnen hoor! Want tegen de tijd dat je gaat verhuizen zijn er dan opeens dingen in de aanbieding die je helemaal niet nodig hebt terwijl die nu wel zijn afgeprijst... Enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:40 schreef Jelief het volgende:
[..]
ow das het probleem ook niet zo, ik kan eigenlijk gewoon niet wachten om me arm te kopen en in te gaan richten.
Ik ben eerlijk gezegd nog steeds niet dol op de meeste honden. Maar ik ben nu meer bang dat ze Casper wat doen dan dat ze mij wat doenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:48 schreef jessie het volgende:
Je komt over als een "ik ben voor geen 1 dier bang" type
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:59 schreef jessie het volgende:
Maar met uitlaten liep ik wel een route dat hij geen anderen honden tegen kwam. En toch t leek wel of ze ze lokteHet waren dus vaak korte blokkies als ik haar uitliet
![]()
De wasdroger mogen we niet meer gebruiken, want de slang mag niet uit het raam. Ze vinden het geen gezicht (de verhuurder van dit pand) We gebruikten 'm al niet veel eigenlijk, want het is echt een energievreter eerste klas, dus we kunnen 'm wel missen...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:25 schreef jessie het volgende:
Wilde je geen wasdroger mee rdan? Of heb je er 2?
Echt grappig he dat het allemaal zo snel weg kan
wij hebbenook geen raam of gat naar buiten maar gewoon een bakje ....een condensopvangbakje of hoe het dan ook heet van de karwei....die je vult met water en waarop je de slang kunt aansluiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:43 schreef melonovy het volgende:
[..]
De wasdroger mogen we niet meer gebruiken, want de slang mag niet uit het raam. Ze vinden het geen gezicht (de verhuurder van dit pand) We gebruikten 'm al niet veel eigenlijk, want het is echt een energievreter eerste klas, dus we kunnen 'm wel missen...
Ja zo'n dinge hebben we ook nog geprobeerd, maar was hier echt geen succes, mijn hele huis zat onder de condens.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:47 schreef Githa het volgende:
[..]
wij hebbenook geen raam of gat naar buiten maar gewoon een bakje ....een condensopvangbakje of hoe het dan ook heet van de karwei....die je vult met water en waarop je de slang kunt aansluiten.
Werkt perfect hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |