quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:15 schreef Jonnetje het volgende:
-knip-
En Jelief...Gefeli met jullie nieuwe stekje!
Ziet er leuk uuuuuuiiiiiiiiit ! ! ! ! !
sokken strijken?quote:
Uhhh, da's toch vrij normaal???quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik loop me nu alleen een beetje op te vreten, ik heb de neiging om nu direct alles in te pakken en meteen alles wat we nog nodig hebben (kasten kasten en kasten) te gaan kopen. Helaas kan ik nog ff niks doen. We hebben de verhuizing voorlopig gepland op 20 februari, das best snel
. Ik slaap ook nog eens slecht want 's avonds denk ik aan hoe we het allemaal gaan/moeten doen en zodra ik wakker ben begint het weer dus weer in slaap vallen ho maar
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:42 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Uhhh, da's toch vrij normaal???
Heb ik ook altijd last van gehad. In je gedachten al helemaal het huis inrichten, tot je er hoofdpijn van krijgt.
Alle woon-reclameblaadjes doorspitten en woon-warenhuizen leeg willen kopen.
Wij leven al jaren en jaren in huizen die zich in permanente staat van verbouwing bevinden... Het went hoor. Dus mocht het allemaal niet op tijd af zijn dan is het handig te weten dat er best te leven valt in een niet geverfd huisquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:53 schreef Jelief het volgende:
Ik slaap ook nog eens slecht want 's avonds denk ik aan hoe we het allemaal gaan/moeten doen en zodra ik wakker ben begint het weer dus weer in slaap vallen ho maar
Ernstig verschil van mening over de manier van opvoeden. Laten we het daar op houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:35 schreef Syrena het volgende:
Waarom ging het niet goed bij de schoonouders?
Welnee! Deze muts blijft piepklein! Ik heb katten die groter zijn dan dit mormel ooit zal wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:33 schreef jessie het volgende:
Grote kans dat ik voor dit hondje ook tig blokkies om loop als ik hem zou zien
ow das het probleem ook niet zo, ik kan eigenlijk gewoon niet wachten om me arm te kopen en in te gaan richten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wij leven al jaren en jaren in huizen die zich in permanente staat van verbouwing bevinden... Het went hoor. Dus mocht het allemaal niet op tijd af zijn dan is het handig te weten dat er best te leven valt in een niet geverfd huis
Daar moet je nu al mee beginnen hoor! Want tegen de tijd dat je gaat verhuizen zijn er dan opeens dingen in de aanbieding die je helemaal niet nodig hebt terwijl die nu wel zijn afgeprijst... Enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:40 schreef Jelief het volgende:
[..]
ow das het probleem ook niet zo, ik kan eigenlijk gewoon niet wachten om me arm te kopen en in te gaan richten.
Ik ben eerlijk gezegd nog steeds niet dol op de meeste honden. Maar ik ben nu meer bang dat ze Casper wat doen dan dat ze mij wat doenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:48 schreef jessie het volgende:
Je komt over als een "ik ben voor geen 1 dier bang" type
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:59 schreef jessie het volgende:
Maar met uitlaten liep ik wel een route dat hij geen anderen honden tegen kwam. En toch t leek wel of ze ze lokteHet waren dus vaak korte blokkies als ik haar uitliet
![]()
De wasdroger mogen we niet meer gebruiken, want de slang mag niet uit het raam. Ze vinden het geen gezicht (de verhuurder van dit pand) We gebruikten 'm al niet veel eigenlijk, want het is echt een energievreter eerste klas, dus we kunnen 'm wel missen...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:25 schreef jessie het volgende:
Wilde je geen wasdroger mee rdan? Of heb je er 2?
Echt grappig he dat het allemaal zo snel weg kan
wij hebbenook geen raam of gat naar buiten maar gewoon een bakje ....een condensopvangbakje of hoe het dan ook heet van de karwei....die je vult met water en waarop je de slang kunt aansluiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:43 schreef melonovy het volgende:
[..]
De wasdroger mogen we niet meer gebruiken, want de slang mag niet uit het raam. Ze vinden het geen gezicht (de verhuurder van dit pand) We gebruikten 'm al niet veel eigenlijk, want het is echt een energievreter eerste klas, dus we kunnen 'm wel missen...
Ja zo'n dinge hebben we ook nog geprobeerd, maar was hier echt geen succes, mijn hele huis zat onder de condens.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:47 schreef Githa het volgende:
[..]
wij hebbenook geen raam of gat naar buiten maar gewoon een bakje ....een condensopvangbakje of hoe het dan ook heet van de karwei....die je vult met water en waarop je de slang kunt aansluiten.
Werkt perfect hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |