Met welk van onderstaande gevallen kan jij je identificeren?
Voor mij gelden ze allemaal
quote:Met deze, en dat geld zowel als ik zelf aan het voetballen ben, als als ik aan het kijken ben..
Op vrijdag 19 april 2002 13:47 schreef Draaitafeltje het volgende:
De wet van onze goede vriend Murphy : "Als iets mis kan gaan, dan zal het ook misgaan"Met welk van onderstaande gevallen kan jij je identificeren?
De goal valt altijd als je net even niet kijkt.
Strange
quote:
De wet van onze goede vriend Murphy : "Als iets mis kan gaan, dan zal het ook misgaan"Met welk van onderstaande gevallen kan jij je identificeren?
Als een boterham van tafel valt, valt hij altijd op de beboterde kant. De file op het rijvak naast je is altijd sneller, totdat je er zelf in gaat staan. Welke weg je als fietser neemt, je hebt altijd tegenwind. Hoe slechter het weer, hoe langer je op de bus moet wachten. De goal valt altijd als je net even niet kijkt. De hardheid van boter is evenredig aan de breekbaarheid van je beschuitje. Degene die snurkt, zal het eerste in slaap vallen. Voor mij gelden ze allemaal
Gewoon beetje positief in het leven staan helpt enorm..
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:47 schreef Draaitafeltje het volgende:Als een boterham van tafel valt, valt hij altijd op de beboterde kant. De file op het rijvak naast je is altijd sneller, totdat je er zelf in gaat staan. Hoe slechter het weer, hoe langer je op de bus moet wachten. De hardheid van boter is evenredig aan de breekbaarheid van je beschuitje. Degene die snurkt, zal het eerste in slaap vallen.
Als je wilt slapen in de trein zitten er altijd dagjesmensen en kwebbeltantes naast je
Als jij op tijd bent is de bus of te vroeg of te laat. Als jij te laat bent is de bus te vroeg en als jij te vroeg bent is de bus te laat.
Witte kleren trekken rode wijn aan
Als je twee toetsen tegelijk aanslaat, verschijnt altijd de ongewenste letter op het beeldscherm.
Als je trein op tijd rijdt, is je aansluiting te laat. Als je trein te laat is, rijdt je aansluiting op tijd.
Kinderen morsen nooit op een vuile vloer.
Tachtig procent van het examen gaat over die ene les die je hebt gemist, waarin dat ene boek werd behandeld dat je niet hebt gelezen.
Als er maar twee programma's op TV het waard zijn om te worden bekeken, zullen ze tegelijkertijd worden uitgezonden.
Kiespijn heeft de neiging om op zaterdagavond te beginnen.
quote:Gelukkig ben ik de snurker
Degene die snurkt, zal het eerste in slaap vallen.
quote:Deze variaties kwam ik tegen ik een boekje, maar er zijn natuurlijk veel meer situaties
Op vrijdag 19 april 2002 14:26 schreef Reintje het volgende:
Voor mij werkt alles...
Je vergeet er echter wat; oa
Als je in een fotoalbum op zoek bent naar die éne foto, is het óngeaht in welke volgorde je zoekt, altijd de laatste...
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:47 schreef Draaitafeltje het volgende:Met welk van onderstaande gevallen kan jij je identificeren?
Degene die snurkt, zal het eerste in slaap vallen.
quote:
Als een boterham van tafel valt, valt hij altijd op de beboterde kant. De file op het rijvak naast je is altijd sneller, totdat je er zelf in gaat staan. Welke weg je als fietser neemt, je hebt altijd tegenwind. Hoe slechter het weer, hoe langer je op de bus moet wachten. De goal valt altijd als je net even niet kijkt. De hardheid van boter is evenredig aan de breekbaarheid van je beschuitje. Degene die snurkt, zal het eerste in slaap vallen. Voor mij gelden ze allemaal
quote:Nee hoor, dan dondert die op zijn zijkant op de grond
Op vrijdag 19 april 2002 14:02 schreef The_Matrix het volgende:
ja, en als je een gesmeerde boterham op de rug van een kat bindt (gesmeerde kant boven uiteraard) dan blijft deze zo'n 5 centimeter boven de grond zweven.
quote:En jij bent keeper?
Op vrijdag 19 april 2002 13:49 schreef Frenkie het volgende:[..]
Met deze, en dat geld zowel als ik zelf aan het voetballen ben, als als ik aan het kijken ben..
Tevens vertrekt een bus of trein, die normaal altijd te laat is, te vroeg als jij net een tikkie later bent.
Wat ook altijd het geval is: Als je iets niet nodig hebt, struikel je er dagelijks over en zodra je het nodig hebt, is het spoorloos
Pistol Pete
Die gelden idd allemaalquote:# Welke weg je als fietser neemt, je hebt altijd tegenwind.
# Bewaar alles lang genoeg en je kunt het weggooien. Gooi het weg en je hebt het de volgende dag nodig.
# Als er maar twee programma's op TV het waard zijn om te worden bekeken, zullen ze tegelijkertijd worden uitgezonden.
# Witte kleren trekken rode wijn aan
# Bij de mooiste cassiere is de rij altijd het langst.
Ik moest er even over nadenken, maar inderdaad, hij kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:30 schreef Bartje71 het volgende:
Je vindt iets altijd op de laatste plek waar je zoekt.
Dat is de wet van Boob.
Beetje logisch wel, want als je het gevonden hebt stop je met zoeken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |