Dit lijkt me nou een leuk plan. Maar dan moeten het idd wel A-sterren zijn!quote:
Victoria Koblenko gaat acte de présence geven in de eerste Nederlandse BN'er versie van het populaire sabotteurprogramma Wie is de mol? Dit vertelde ze aan Sylvie Meis in haar TMF-programma Babetrap. In de Amerikaanse versie Celebrity Mole bleek onze Frederique van der Wal de rol van het ondergrondse zoogdiertje te vervullen.
In Nederland zijn ze al lang bezig een interessante groep bij elkaar te krijgen en dit blijkt geen eenvoudige opgave. Ook Bobo's in the bush beloofde dit jaar met A-sterren te komen. In plaats van dat ze Victoria mee sleepten naar Borneo, kwamen ze uiteindelijk met een legertje C-artiesten aanzetten. We zijn benieuwd wie Victoria straks gaat vergezellen. De opnames zijn komende zomer.
erg jammer ja....quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
wie is de mol is een supertof programma.
ik zie niet in waarom BN-ers zich daar nou mee moeten gaan bemoeien?
De vorige seizoenen hadden nogal lage kijkcijfers en de mol is een erg dure serie. Dit lijkt een poging om de serie nieuw leven in te blazen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
wie is de mol is een supertof programma.
ik zie niet in waarom BN-ers zich daar nou mee moeten gaan bemoeien?
Ron Brandsteder, Henny Huisman, enz.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:13 schreef BobRooney het volgende:
A-sterren?? noem eens een A-ster?
jammer hequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:16 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
André van Duin
André Hazes
Albert Verlinden
Ankie van Grunsven
Astrid Joosten
Ali G.
en natuurlijk Albert Mol: die is dan de mol. Jammer dat-ie dood is.............
Goh, echte A-sterren. Van dit rijtje namen ken ik er welgeteld éénquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:12 schreef VincentB het volgende:
Behalve Victoria schijnen ook Sander de Heer, Yvon Jaspers en Fabienne de Vries mee te doen.
O, ik wel alledrie hoor...quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh, echte A-sterren. Van dit rijtje namen ken ik er welgeteld één![]()
Met Fabienne 'heb' ik niet zoveel. Maar Sander de Heer en Yvon Jaspers vind ik altijd wel leuk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh, echte A-sterren. Van dit rijtje namen ken ik er welgeteld één![]()
ow dat wist ik niet, maar in dat geval geef ik de makers het voordeel van de twijfel, het zou heel jammer zijn als het programma niet meer gemaakt zou worden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:12 schreef VincentB het volgende:
De vorige seizoenen hadden nogal lage kijkcijfers en de mol is een erg dure serie. Dit lijkt een poging om de serie nieuw leven in te blazen.
De pest met Wie is de Mol? was dat het eigenlijk alleen leuk was om te kijken als je het vanaf het begin gezien had (of in ieder geval niet al teveel gemist had). Mensen die er later 'invielen' keken dus vaak niet de week erop weer, waardoor de kijkcijfers tegenvielen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie is de Mol? is een geweldig programma. De kracht van het programma is, dat het mysterieuze van de deelnemers, die onbekende Nederlanders zijn. Nu er een versie met bekende Nederlanders, gaat die kracht al verloren. En wordt het meer de publieke omroep versie van Bobo's In The Bush, en dat zou erg zonde zijn voor het geweldige programma, die nu een stille dood zal sterven, aangezien dit het laatste seizoen is.
Ja inderdaad, was ook bij Shownieuws. Ze hadden al allerlei dingen opgenomen, maar doordat er een hacker achterkwam. Moeten ze nu weer heel wat dingen opnieuw gaan opnemen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had gehoord bij Boulevard dat door een hacker de mol van dit jaar was uitgelekt, en dat dus een nieuwe mol wordt gezocht.
Tja, blijkbaar gaat de publieke omroep ook voor de kijkcijfers, en dat gaat weer ten koste van dit mooie programma.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef Eightball het volgende:
Waarom nou weer die stink BN'ers...
Het was toch goed zoals het was?
Lijkt mij onzin, volgens mij hebben ze nog niet eens een mol uitgekozen. De selectieprocedure is pas net klaar en bovendien gaan ze pas aan het eind van de zomer opnemen. Dat is wat ik gehoord heb althansquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had gehoord bij Boulevard dat door een hacker de mol van dit jaar was uitgelekt, en dat dus een nieuwe mol wordt gezocht.
Tuurlijk, ik ook.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:31 schreef babette21 het volgende:
maar ik ga wél weer kijken haha!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |