abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19409849
quote:

Victoria Koblenko gaat acte de présence geven in de eerste Nederlandse BN'er versie van het populaire sabotteurprogramma Wie is de mol? Dit vertelde ze aan Sylvie Meis in haar TMF-programma Babetrap. In de Amerikaanse versie Celebrity Mole bleek onze Frederique van der Wal de rol van het ondergrondse zoogdiertje te vervullen.

In Nederland zijn ze al lang bezig een interessante groep bij elkaar te krijgen en dit blijkt geen eenvoudige opgave. Ook Bobo's in the bush beloofde dit jaar met A-sterren te komen. In plaats van dat ze Victoria mee sleepten naar Borneo, kwamen ze uiteindelijk met een legertje C-artiesten aanzetten. We zijn benieuwd wie Victoria straks gaat vergezellen. De opnames zijn komende zomer.
Dit lijkt me nou een leuk plan. Maar dan moeten het idd wel A-sterren zijn!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19410050
wie is de mol is een supertof programma.
ik zie niet in waarom BN-ers zich daar nou mee moeten gaan bemoeien?
pi_19413720
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
erg jammer ja....
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
pi_19416938
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
De vorige seizoenen hadden nogal lage kijkcijfers en de mol is een erg dure serie. Dit lijkt een poging om de serie nieuw leven in te blazen.

Behalve Victoria schijnen ook Sander de Heer, Yvon Jaspers en Fabienne de Vries mee te doen.
pi_19416957
A-sterren?? noem eens een A-ster?
pi_19416983
Hmm, ben benieuwd...
Ik vind het al heel leuk zonder sterren, maar met zal ook wel geen probleem zijn.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19416990
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:13 schreef BobRooney het volgende:
A-sterren?? noem eens een A-ster?
Ron Brandsteder, Henny Huisman, enz.
pi_19417044
André van Duin
André Hazes
Albert Verlinden
Ankie van Grunsven
Astrid Joosten
Ali G.

en natuurlijk Albert Mol: die is dan de mol. Jammer dat-ie dood is.............
pi_19417298
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:16 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
André van Duin
André Hazes
Albert Verlinden
Ankie van Grunsven
Astrid Joosten
Ali G.

en natuurlijk Albert Mol: die is dan de mol. Jammer dat-ie dood is.............
jammer he
pi_19417686
Ik hoop een beetje op Balkenende, maar die zullen ze wel niet meekrijgen om een maandje een spelletje te spelen.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19417960
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:12 schreef VincentB het volgende:

Behalve Victoria schijnen ook Sander de Heer, Yvon Jaspers en Fabienne de Vries mee te doen.
Goh, echte A-sterren. Van dit rijtje namen ken ik er welgeteld één
pi_19417969
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

O, ik wel alledrie hoor... .

Yvon Jaspers is in ieder geval leuk. .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19418025
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Met Fabienne 'heb' ik niet zoveel. Maar Sander de Heer en Yvon Jaspers vind ik altijd wel leuk.
pi_19418374
neeeee niet bn-ers

dat zuigt zwaar
.
pi_19421522
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:12 schreef VincentB het volgende:
De vorige seizoenen hadden nogal lage kijkcijfers en de mol is een erg dure serie. Dit lijkt een poging om de serie nieuw leven in te blazen.
ow dat wist ik niet, maar in dat geval geef ik de makers het voordeel van de twijfel, het zou heel jammer zijn als het programma niet meer gemaakt zou worden.
pi_19421751
Wie is de Mol? is een geweldig programma. De kracht van het programma is, dat het mysterieuze van de deelnemers, die onbekende Nederlanders zijn. Nu er een versie met bekende Nederlanders, gaat die kracht al verloren. En wordt het meer de publieke omroep versie van Bobo's In The Bush, en dat zou erg zonde zijn voor het geweldige programma, die nu een stille dood zal sterven, aangezien dit het laatste seizoen is.
pi_19430565
Leuk hoor... ik ga kijken.
pi_19445024
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie is de Mol? is een geweldig programma. De kracht van het programma is, dat het mysterieuze van de deelnemers, die onbekende Nederlanders zijn. Nu er een versie met bekende Nederlanders, gaat die kracht al verloren. En wordt het meer de publieke omroep versie van Bobo's In The Bush, en dat zou erg zonde zijn voor het geweldige programma, die nu een stille dood zal sterven, aangezien dit het laatste seizoen is.
De pest met Wie is de Mol? was dat het eigenlijk alleen leuk was om te kijken als je het vanaf het begin gezien had (of in ieder geval niet al teveel gemist had). Mensen die er later 'invielen' keken dus vaak niet de week erop weer, waardoor de kijkcijfers tegenvielen.

Doordat ze nu met BNers aan de slag gaan is de kans groot dat er meer mensen gaan kijken die het idee achter de serie leuk zullen vinden. Wanneer er eenmaal een grote(re) kijkersgroep is kan men het volgend seizoen misschien wéér proberen met onbekende Nederlanders.

Ik geloof overigens niet dat de kracht van de serie ligt in het feit dat het om onbekende Nederlanders gaat en denk dat het best een leuk seizoen kan gaan worden.
pi_19446428
Ik had gehoord bij Boulevard dat door een hacker de mol van dit jaar was uitgelekt, en dat dus een nieuwe mol wordt gezocht.
pi_19451627
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had gehoord bij Boulevard dat door een hacker de mol van dit jaar was uitgelekt, en dat dus een nieuwe mol wordt gezocht.
Ja inderdaad, was ook bij Shownieuws. Ze hadden al allerlei dingen opgenomen, maar doordat er een hacker achterkwam. Moeten ze nu weer heel wat dingen opnieuw gaan opnemen.
pi_19451688
Waarom nou weer die stink BN'ers...

Het was toch goed zoals het was?
pi_19452362
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef Eightball het volgende:
Waarom nou weer die stink BN'ers...

Het was toch goed zoals het was?
Tja, blijkbaar gaat de publieke omroep ook voor de kijkcijfers, en dat gaat weer ten koste van dit mooie programma.
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:31:02 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19454096
Hm ben ook nog niet overtuigd... "Wie is de mol" is zwaar cool zoals het nu is, beetje jammer dat ze dan deelnemers kiezen die alleen maar voor hun eigen ego strijden...

ze moeten wel met verdomd coole personen komen om het originele concept te overtreffen....
maar ik ga wél weer kijken haha!!!
pi_19456552
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lijkt mij onzin, volgens mij hebben ze nog niet eens een mol uitgekozen. De selectieprocedure is pas net klaar en bovendien gaan ze pas aan het eind van de zomer opnemen. Dat is wat ik gehoord heb althans
pi_19458203
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:31 schreef babette21 het volgende:
maar ik ga wél weer kijken haha!!!
Tuurlijk, ik ook.

Maar waarom moet het nou weer 'specialer'?
Het programma was toch al ultra-tof? Waarom dat nou weer naar de kloten helpen met BN'ers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')