Wat is er niet fris aan mijn discussiemethode? Iedereen kan de postgeschiedenis van deze user bekijken en zijn conclusies trekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:50 schreef machteld het volgende:
[..]
Gedraag jij je eens wat volwassener, erg frisse discussiemethoden houd je er niet op na.
Geef gewoon toe dat je er naast zat, of ga in op wat er gezegd wordt.
Ik ben BSB zijn "leraar nederlands" dus waarschijnlijk werk ik op een school voor zwakzinnigen, dus dat verklaart mijn nalaten om een hoofdletter te gebruikenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:51 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Slordig van een "leraar nederlands" om niet met een hoofdletter te beginnen.
De rest heeft elkaar bij toeval ontmoet of ze waren al jaren vrienden. Is dat zo moeilijk voor je om te begrijpen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ehhhhh, en de rest dan? Ik bedoel die 80 % wat je eerder schreef, er rest nog 20%. Zijn dat maar hooguit 10 moslima's?
Ondanks het grote gehalte aan pedofiele beambten aanwezig in diverse stromingen van een grote religie als bv. het Christendom is het niet de bedoeling dat we de hele religie in kwestie gaan afkraken vanwege de "dienaren". Ok, we weten dat er in de donkere spelonken van diverse kerken veel priesters en bisschoppen de bekende tekst:"Kinderen, komt tot mij." wel erg serieus nemen. Maar dat ligt nog steeds aan de personen zelf, niet aan de religie. Hoogstens zou je kunnen zeggen dat het celibatairschap niet bevorderend werkt om met je handen van kinderen af te blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:54 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Een priester is toch een gelovige christen? Dat maakt het Christendom toch niet een religie die pedofiele goedkeurt?