Als ie maar groot en dik is en liefst met een kromming erinquote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
En girls, wat vinden jullie nu fijner: een "Bloedlul" of een "Vleeslul"?
Laat me raden, die wens heb je sinds een maand of 11?quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ie maar groot en dik is en liefst met een kromming erin
sinds een jaar of 10quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, die wens heb je sinds een maand of 11?.
Ik heb er nog nooit een meetlat naast gehouden, het is puur natte vingerwerkquote:Op donderdag 13 januari 2005 03:40 schreef Nickthedick het volgende:
Wat noemen julliie een 'grote'?
Naja, groot in mijn geval is; wel af en toe pijnkreetjes horen, maar haar niet helemaal uit elkaar scheuren....quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:40 schreef Nickthedick het volgende:
Wat noemen julliie een 'grote'?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een meetlat naast gehouden, het is puur natte vingerwerk![]()
En nu wil ik weten wie die vrouw in je avatar isquote:Op donderdag 13 januari 2005 03:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Size does matter...
Ennuh, een vlezende bloedlul ben je vergeten...
Daarom heb ik altijd een mes bij mequote:Op donderdag 13 januari 2005 09:09 schreef Kreator het volgende:
Als je de baarmoeder niet aan kan tikken, moet je even aan jezelf gaan twijfelen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:09 schreef Kreator het volgende:
Als je de baarmoeder niet aan kan tikken, moet je even aan jezelf gaan twijfelen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:09 schreef Kreator het volgende:
De gemiddelde lengte van de pé-nis in NL is iets tussen de 14 en 16 cm. Vraag het 100 mannen en het gemiddelde ligt ineens op 18 cm.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
20cm stijf
als een mooie dame aan je vraagt hoe groot je piemel is, zeg je toch sneller 20 dan 11quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte van de pé-nis in NL is iets tussen de 14 en 16 cm. Vraag het 100 mannen en het gemiddelde ligt ineens op 18 cm..
Omdat de mannen er zelf over beginnen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Ze zeggen toch altijd: "Size doesn't matter?"
Als dat zo is, waarom komt het veelbesproken onderwerp dan toch altijd weer ter sprake?
Nee. Je gaat een vrouw toch niet vertellen hoe groot je pé-nis is? Waarom zou je....quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
als een mooie dame aan je vraagt hoe groot je piemel is, zeg je toch sneller 20 dan 11
nog leuker wordt het in dat geval als ze het vragen in een drukke winkelstraatquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Je gaat een vrouw toch niet vertellen hoe groot je pé-nis is? Waarom zou je....
Als ze het echt zo graag wil weten, laat je em zien.
En als je 20 zegt en je hebt 11 en je doet je broek omlaag, dan sta je mooi zonder lul.
Een uitspraak die het meest gebezigd wordt door een man met een kleine penis of een vrouw met een dergelijke onzekere vriendquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
Size doesn't matter.. it's all about the motion in the ocean
Och, 85% van overijssel (en een paar procentjes in Utrecht) weet inmiddels wel hoe m'n penis eruitzietquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:33 schreef WeirdMicky het volgende:
nog leuker wordt het in dat geval als ze het vragen in een drukke winkelstraat
voor het mannelijke gedeelte van je procenten zou ik dat niet zo heel erg vindenquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, 85% van overijssel (en een paar procentjes in Utrecht) weet inmiddels wel hoe m'n penis eruitziet
En dat zonder ze allemaal te neuken.
Och, telkens m'n lul uit de broek halen zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maakt hem onzekerquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
voor het mannelijke gedeelte van je procenten zou ik dat niet zo heel erg vinden
Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Constant?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:07 schreef dafjedaf het volgende:
Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn
De vraag is: "wordt ie hard van jouw aanwezigheid?"quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.
Daarom heeft ze ook telkens van die simpele vriendjes; ze hebben geen bloed meer in hun hersenenquote:
mwah... post eens wat foto's...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.
Misschien is de TS van dit topic wat voor d'r: Tè gemakkelijk erectie krijgenquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daarom heeft ze ook telkens van die simpele vriendjes; ze hebben geen bloed meer in hun hersenen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Is allemaal wel leuk en aardig wat hier besproken wordt. Maar ik vind dat ze ook is moeten kijken naar de omvang van de poes. Lengte etc van de penis is leuk. Maar sommige vrouwen die lopen te zeiken over kleine pikkies, terwijl ze zelf een grote flubber poes hebben, En zich zelf moeten mastruberen met een appelmoespot(je weet wel die hele dikke van Hak)
Ik ben persoonlijk weg van een bloederige vleeslul.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Ja paarse! Nooit gezien? Wees maar blij, die vind ik echt smerig. Tja en dat hard zijn (is wel nodig zeker) ligt wel aan beide partijen tuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Paarse?
Persoonlijk? Als hij maar stijf is als je aan het vrijen bent... als ik ergens NIET tegenkan is het wel zo'n halfzacht naaktslakje... daar krijg ik echt de kriebels van...
De enige paarse die ik heb heeft batterijen!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:15 schreef seilram het volgende:
Ja paarse! Nooit gezien? Wees maar blij, die vind ik echt smerig. Tja en dat hard zijn (is wel nodig zeker) ligt wel aan beide partijen tuurlijk.
Lolquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De enige paarse die ik heb heeft batterijen!
Nee, grapje... ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt... die zien eruit alsof ze elk moment kunnen gaan ontploffen of zo.
Ik krijg echt ineens spontaan kippevel als ik er aan denk!
Die omschrijvingen in dit topic!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
zo'n halfzacht naaktslakje...
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef seilram het volgende:
Eeeiiiww![]()
Zonder tuurlijk! Wil jij graag naar een dikke blauwe kloppende ader kijken??
Of het is gewoon zo.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een uitspraak die het meest gebezigd wordt door een man met een kleine penis of een vrouw met een dergelijke onzekere vriend
Vrouwen die van hard rammen klaar komen zie je alleen in filmsquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Of het is gewoon zo.
Ik heb gehoord dat sommige vrouwen zelfs kunnen klaarkomen van strelen en masseren. Dus het is niet altijd hard rammen met je lul. Tenzij de vrouw er expliciet om vraagt.
Ik ben trouwens gemiddeld. Bloedlul!
Zolang ie in beeld is liefst wel ja. Ik vind het erg onsmakelijk om constant tegen een slappe piemel aan te kijken, zeker als ie ook nog zwabbert, dus ik heb zoiets van of stijf of boxer aan. Ik loop ook niet in mn blote kont door het huis als ik ongesteld ben en als ik later lelijke hangborsten krijg zal ik ze ook gepast opbergen.quote:
Dan vergeet mijn vorige bericht!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:42 schreef erodome het volgende:
Hmmmmzzzzz, van echt goed hard neuken kom ik als een beest klaar en ik ken wel meer vrouwen die dat erg jummy vinden...
*proest*quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:43 schreef dafjedaf het volgende:
Paars is idd afschuwelijk idd, of als ie zo'n wijd uitlopende pisbuis heeft dat je er voor zit op je knieen dat ie je zo aankijkt met dat ene oog, ieieieieh!!
Oh dan moet je het gewoon volgende keer pas doen als ie dronken is, dan kun je er ook oogjes bij tekenen, merken ze niks vanquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes moet bekennen dat ze wel eens 'mondje' heeft gespeeld met de pisbuis van een vriendjeAls je een beetje in de eikel knijpt gaat hij open en dicht, en dan met een raar stemmetje erbij praten... Hij vond het niet leuk...
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Zolang ie in beeld is liefst wel ja. Ik vind het erg onsmakelijk om constant tegen een slappe piemel aan te kijken, zeker als ie ook nog zwabbert, dus ik heb zoiets van of stijf of boxer aan.
Toen werd 'i een "zacht naakslakje"?quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes moet bekennen dat ze wel eens 'mondje' heeft gespeeld met de pisbuis van een vriendjeAls je een beetje in de eikel knijpt gaat hij open en dicht, en dan met een raar stemmetje erbij praten... Hij vond het niet leuk...
Ja hoor, vrouwen moeten om de dag vrijwel iedere vierkante cm. van hun lichaam ontharen, en ik mag niet vinden dat een onderbroek mooier staat. Ik geef gewoon mn mening, hij mag zonder onderbroek rondlopen, ik mag zeggen dat ik dat niet mooi vind als ie slap hangt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:
Oh dan moet je het gewoon volgende keer pas doen als ie dronken is, dan kun je er ook oogjes bij tekenen, merken ze niks van![]()
Toch lukt het me geregeld bij mijn vriendinquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Vrouwen die van hard rammen klaar komen zie je alleen in filmsAlhoewel dat op zijn best prettig kan zijn ken ik geen 1 vrouw die daar van komt.
Eensch! Tijdens vrijen en sex natuurlijk niets liever dan stijf, maar helemaal in ruste zijn ze ook wel ok hoor. Zo lekker zacht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.
Das Luba, bekent van Petter Hegre (is zijn vrouw)quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:41 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
En nu wil ik weten wie die vrouw in je avatar is
Das te beinvloeden mbv temperatuur.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef Nickthedick het volgende:
Hangende zak? of ineengekrompen?
Ik zit hier ook te grinniken hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:28 schreef erodome het volgende:
Blijkt ze dus zijn voorhuid te pakken, zachtjes uit te trekken en erop te fluiten voor de gein, iedereen die me een klein beetje kent weet dat je mij dan echt kan opvegen van het lachen.
quote:Maar goden zeg, dat gepraat over maten van pikken, worden jullie mannen daar nooit moe van???
Hoe groot hij is maakt echt niet zo bar veel uit zolang je buiten de extremen blijft(als in dat het gewoon heel erg lekker kan zijn), laat je door niemand wat aanpraten, een grote is igg geen garantie dat het lekker is...
Dat is dus ook wel mijn 'ervaring' ja.quote:Maar al met al heb ik liever een bloedlul, is vaak wat harder...
quote:Zijn balzak, ach zolang het geen mastino napolitano balzak is valt het allemaal weer reuze mee
Iedereen die weleens een mastino reu heeft zien lopen weet wat ik bedoel, dat ziet er echt ranzig uit...
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:39 schreef Frezer het volgende:
Welke onderdelen van Het Mannelijk Geslachtsorgaan komen nog meer aanbod vandaag? Begint op een vleeskeuring te lijken hier!
Grappig themaquote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Als dat zo is, waarom komt het veelbesproken onderwerp dan toch altijd weer ter sprake?
Hoe groot is ie nu eigenlijk echt?
Ik heb het over de penis uiteraard.
In een kroeg hoorde ik onlangs dat er onderscheid wordt gemaakt tussen een "Bloedlul" en een "Vleeslul". Van een "Bloedlul" is sprake wanneer de penis een groot zwellingsvermogen heeft. Dus van een relatief kleine penis in slappe toestand, naar een relatief grote bij een erectie. Van een "Vleeslul" wordt gesproken wanneer het verschil tussen slappe toestand en erectie niet zo groot is. Dit kan komen doordat iemand al een grote penis heeft in slappe toestand en daarom alleen nog maar dikker wordt bij een erectie.
Guys, wees eens eerlijk deze keer, hoe groot is nu echt in slappe toestand en bij een erectie?
de wokkelquote:Op donderdag 13 januari 2005 16:03 schreef erodome het volgende:
Dan mag ik voor je hopen dat ze daarmee geen mannelijk varken bedoelen
Die piemel, daar zou ik dan nog mee kunnen leven, maar iedere man die die likken als lassie zin bezigt kan mij verder vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:42 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Mijn penis is klein en flubberig alsie slap is. Wanneer hij hard is wordt hij paars en komt er een kloppende ader tevoorschijn. Mijn balharen scheer ik nooit, 1 bal hangt een stuk lager. Als mijn penis stijf is is hij 11cm lang 3cm breed. Mijn penis trekt alsie stijf ie zeker 45graden naar links, ook zit er een bochel in. Ik heb een veel te lange voorhuid.
Maar het gaat er om wat je er mee doet
Ik kan likken als lassie
* Huilt van het lachen hierquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Paars is idd afschuwelijk idd, of als ie zo'n wijd uitlopende pisbuis heeft dat je er voor zit op je knieen dat ie je zo aankijkt met dat ene oog, ieieieieh!!
Wehehe... dat deed een ex van me ook weleensquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Betekent dit dat m'n leuter NOG langer wordt als ik eenmaal 30+ ben?quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:24 schreef desiredbard het volgende:
Gemiddelde lengte in relatie tot leeftijd;
12 jaar - 12,2 centimeter - 13 jaar - 13,5 centimeter
14 jaar - 14,5 centimeter - 15 jaar - 15,0 centimeter
16 jaar - 15,7 centimeter - 17 jaar - 15,7 centimeter
18 jaar - 16,0 centimeter - 19 jaar - 16,0 centimeter
20+ jaar - 16,0 centimeter - 30+ jaar - 16,5 centimeter
40+ jaar - 16,3 centimeter - 50+ jaar - 16,0 centimeter
quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... Frezer... Jullie begonnen er zelf over, en natuurlijk zijn wij nooit te beroerd om een mening te geven!
Het was slechts een constateringquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:14 schreef Elin het volgende:
Jamoet je maar eens bij een willekeurg b&h onderwerp gaan kijken dat over vrouwen gaat, net zo erg..
Zit je weer ons op te geilen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:42 schreef erodome het volgende:
Hmmmmzzzzz, van echt goed hard neuken kom ik als een beest klaar en ik ken wel meer vrouwen die dat erg jummy vinden...
Een bijna rechte lul is zo saaiquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:18 schreef FlowDesign het volgende:
Achja... ik kan iig zeggen dat ik een bloedlul heb maar als ik zeg dat ie in erectie 20 cm is dan gelooft toch niemand het ondanks dat het statistisch bewezen is dat 10% v/d mannen een pénis heeft tussen de 19,5 en 21 cm. en hij is bijna recht en de dikte is naar mijn idee goed in verhouding met de breedte.
Dus dames, kijk maar wat jullie er mee doen
Hij loopt ietstje krom omhoog ofzo...quote:
Mijn lul kan de hoek omkijkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:36 schreef FlowDesign het volgende:
Hij loopt ietstje krom omhoog ofzo...
Maar waarom vind jij dat? Komt ie bij jou dan niet op fijne plekjes?
Jakkes, hangende zak.. Als je uit een warm bad komt dan is er te veel zwaartekracht om mooi te zijn...quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef Nickthedick het volgende:
Hangende zak? of ineengekrompen?
D is toch een jehova'sgetuige als je deurbel het niet doetquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
....a-seksuele benamingen als 'kloppend lid' enzo...
Que?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:06 schreef erodome het volgende:
Als je echt perse wil meten, vanaf de buik...
En niet stiekum je voorhuid uitrekken! Dat telt niet mee!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:27 schreef Staps.nl het volgende:
Is een vleeslul niet gewoon een halfstijve bloedlul?
Wel goed om te lezen dat ie na je 30e eindelijk niet nog groter wordt
En je meet aan de bovenkant tot op je buik natuurlijk, niet onderlangs achter je ballen tot aan je stuitje ofzo. ..
Tja, mannen met een kleine pik of vleeslul zullen dat niet graag melden, mannen met een fijne lul wel, easy as thatquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:10 schreef kiw het volgende:
niemand heeft een vleeslul. en ook niemand schijnt een lul te hebben kleiner dan het gemiddelde, terwijl kleine piemels toch echt nodig zijn om een gemiddelde te verkrijgen, anders zouden ze steeds groter worden, of iedereen een evengrote lul hebben..
Haha je kunt echt niet met weinig schaamhaar een grotere voorwenden, want het voelt nog steeds klein..van binnenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:52 schreef Nickthedick het volgende:
Vaak geldt ook: hoe dunner je bent hoe groter hij LIJKT, Korter schaamhaar=grotere lul en natuurlijk: kleine mannen, grote jannen!
Oh nee? en Peter R. De Vries z'n bovenlip dan? Die lijkt toch ook groter zonder snor?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Haha je kunt echt niet met weinig schaamhaar een grotere voorwenden, want het voelt nog steeds klein..van binnen
Zijn bovenlip kan zeker mijn baarmoeder niet kietelen... van binnenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Oh nee? en Peter R. De Vries z'n bovenlip dan? Die lijkt toch ook groter zonder snor?
Maar hij voelt niet groter aan in Xen's kutquote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Oh nee? en Peter R. De Vries z'n bovenlip dan? Die lijkt toch ook groter zonder snor?
Peter heeft zo z'n truukjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zijn bovenlip kan zeker mijn baarmoeder niet kietelen... van binnen
Ik had natturlijk aan moeten geven dat bij alle 3 punten OPTISCHE toename van grootte wordt bedoeld *zucht* je moet hier ook alles uitleggenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:52 schreef Nickthedick het volgende:
Vaak geldt ook: hoe dunner je bent hoe groter hij LIJKT, Korter schaamhaar=grotere lul en natuurlijk: kleine mannen, grote jannen!
Lijkt me een goed plan, heb je die vriendin bij de hand? Hoe moeten we meten?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:54 schreef raphidae het volgende:
Ik heb een vriendin die jaren in de 'escort business' heeft gewerkt. En zij wist me te vertellen dat de grootte van de neus te maken heeft met de grootte van de lul. Nou heeft ze er zo een paar honderd, zo niet honderden gehad, dus ze weet er wel wat vanEn daarbij hebben we in de kroeg een keer een weddenschap gehad dat ze aan de hand van de neus van 5 mensen in de kroeg de penislengte kon raden, en die heeft ze mooi gewonnen.
Misschien interessant als iedereen ook even de lengte, breedte en hoogte van z'n neus erbij zet
Ze slaapt al, ik zal het morgenochtend even vragen als ze wakker is enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 04:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, heb je die vriendin bij de hand? Hoe moeten we meten?
te..weinig..tijd..voor..mastubatie!quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Size does matter...
Ennuh, een vlezende bloedlul ben je vergeten...
Haha jij ook een paarse met batterijen? Tjee wat een lelijk ding he? Ben blij dat ik m niet hoef te zien als die zijn werk maar doet:)quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De enige paarse die ik heb heeft batterijen!
Nee, grapje... ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt... die zien eruit alsof ze elk moment kunnen gaan ontploffen of zo.
Ik krijg echt ineens spontaan kippevel als ik er aan denk!
Waar spreken we af vanavond?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:34 schreef Famke72 het volgende:
Doe mij maar een besneden bloedlul...lekker lief en zacht en "klein" in slappe toestand en WAUW wat een harde dikke paal in stijve toestand!!!![]()
toch vanaf de knieën?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:57 schreef desiredbard het volgende:
Inderdaad een goede vraag .... hoe meet je eigenlijk
vanav de buik
bovenlant zak
of van de wortel
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 16 januari 2005 23:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ontopic:
Lengte vind ik niet eens zo belangrijk, maar dikte des te meer, daar voel ik wat van!!! Lengte kan alleen maar pijnlijk zijn als ie zo diep gaat....
en?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Haha je kunt echt niet met weinig schaamhaar een grotere voorwenden, want het voelt nog steeds klein..van binnen
Niet dat het wat uitmaakt, maar alsje wilt dat iemand iets gelooft moet je er géén 'echt waar' achter zeggenquote:Op zondag 23 januari 2005 01:34 schreef AgeEll het volgende:
vleeslul en bloedlul? nog nooit van gehoord, wel een bloeier en een groeier. bijvoorbeeld negers hebben vaak een bloeier, die is slap al 25cm.
ik heb duidelijk een groeier, slap is ie klein (7 cm) maar stijf zo'n 18 cm, echt waar
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
gemiddeld? nou ik vond het nogal een klokkenspel wat ie mee moet zeulen hoor...quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:27 schreef Aventura het volgende:
Ik heb weleens eerder zo'n topic voorbij zien komen hier. toen had ik nog nooit van dit verschijnsel gehoord.
Nu snap ik het wel. Doet me denken aan een programma vorige week op TV, waarin iemand pr0nster Jeff Stryker interviewde. Die heeft dan ws. een bloedlul, want hij liet zijn piem0l zien in slappe toestand en toen zag-ie er heel gemiddeld uit, maar iIn erecte toestand echter deed dat ding me denken aan mijn onderarm
Heb jij er wel eens last van met oraal bevredigen, dat hij je huig raakt?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:45 schreef Ahura het volgende:
Lengte/dikte vind ik eigenlijk alleen boeiend als je een gozer pijpt enzo. Met neuken maakt het geen flikker uit
Denk dat die voorkeur meer in de lengte zit, er zijn vrouwen met een heel gevoelige baarmoedermond, bij wie het pijn doet als iemand zo lang gebouwt is dat hij steeds tegen hun baarmoedermond aanstoot, hoe langer iemand is daar, hoe sneller en feller dat gebeurt...quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:30 schreef DS4 het volgende:
Wat een gelul... ;-)
BTW: De grootte maakt uit, maar niet altijd in positieve zin. Er zijn vrouwen die een grote prettig vinden, maar er zijn er ook die liever een meer naar gemiddelde lengte neigende hebben... waarbij ik aanteken dat die voorkeur volgens mij meer in de dikte zit dan in de lengte, maar dat terzijde.
Ja, WTF, en ik maar trots zijn op mijn kaarsrechte penis! Willen jullie ineens een kromme banaan!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:04 schreef stijgende_ster het volgende:
Jezus, wat een benamingen hier zeg!![]()
Maar ik dacht juist dat vrouwen afknappen op de kromming..
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:50 schreef LSS het volgende:
[..]
Ja, WTF, en ik maar trots zijn op mijn kaarsrechte penis! Willen jullie ineens een kromme banaan!![]()
![]()
conclusie?quote:Op zondag 3 april 2005 02:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik besef me nu net dat dit topic in mijn actieve topics staat.........
Ik durf niet terug te kijken.quote:
grinnek. ik heb het ook wel eens.quote:Op zondag 3 april 2005 02:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik durf niet terug te kijken.
Had ik al gezegd dat ik af en toe ontoerekeningsvatbaar ben ?
wees blij met wat je hebt, het kan altijd slechterquote:Op zondag 3 april 2005 02:52 schreef Nickthedick het volgende:
16320 views en maar een handjevol mensen die hier ooit gereageerd hebben...
Ik ben prima tevreden hoor, maar ik zie een hoop mannen altijd in dit soort topics met grote lullen en een gemiddelde klopt altijd stukken beter als je er zo'n 3 cm vanaf haalt per persoon. Dus ik dacht dan tel ik er bij voorbaat alvast 3 bij op zodat de statistici in ieder geval mij niets hoeven vragenquote:Op zondag 3 april 2005 13:26 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
3cm erbij nemen voor de show? Dan ben je duidelijk niet tevreden met wat je hebtIk kan iig zeggen dat ik dat nooit gedaan heb.
Mijn dikte is iets boven gemiddeld, en mijn lengte is een stukje meer bovengemiddeld, maar of dat nou bovengemiddeld is of dat het ondergemiddeld zou zijn, zou me niks boeien. Ik kan namelijk zeggen dat ik qua omvang zowiezo nog nooit klachen heb gehad, alleen moet ik opletten hoever ik ga. Behalve bij m'n laatste ex, daar was het wat lastiger, maar die was dan ook erg klein. Maar ook zoiets is te ondervangen.
Ik denk dat je niet moet aannemen dat iedereen 3 cm erbij telt (de 'moderne man'quote:Op zondag 3 april 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben prima tevreden hoor, maar ik zie een hoop mannen altijd in dit soort topics met grote lullen en een gemiddelde klopt altijd stukken beter als je er zo'n 3 cm vanaf haalt per persoon. Dus ik dacht dan tel ik er bij voorbaat alvast 3 bij op zodat de statistici in ieder geval mij niets hoeven vragen![]()
Ja, want jij hebt 21.5 cm.quote:Op zondag 3 april 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben prima tevreden hoor, maar ik zie een hoop mannen altijd in dit soort topics met grote lullen en een gemiddelde klopt altijd stukken beter als je er zo'n 3 cm vanaf haalt per persoon. Dus ik dacht dan tel ik er bij voorbaat alvast 3 bij op zodat de statistici in ieder geval mij niets hoeven vragen![]()
Neem dat maar aan dan.quote:Op zondag 3 april 2005 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt 21.5 cm.![]()
![]()
.
Echt, wat een lulverhaal.
Rocco, die heeft 21.5cm schoon aan de haak. Jij droomde gisteravond dat je Rocco bent.
Jep.. mensen uit Taiwan staan bekend om de groottequote:
Dat het gemiddelde van de fokker die zijn penislengte plaatst hoger ligt dan het landelijke gemiddelde is wel vrij normaal. De mensen met een klein pikkie zullen gewoon niet in dit topic reageren, terwijl mensen met een grote dat juist wel doen. Dan krijg je een duidelijk vertekend beeld dus.quote:Op zondag 3 april 2005 20:10 schreef marky het volgende:
Ik lees vaak mee in dit forum. Dit soort topics komen regelmatig voorbij. Er gebeurd altijd het zelfde. Zolang iemand een leuter rond de 15 cm heeft dan komt er geen reaktie maar zodra het de 18 cm overstijgt dan vertrouwd men de meetkunde van desbetreffende persoon niet (en misschien ook wel terecht). Kortom mannen praten niet graag over de lengte van hun snikkel. Vraag er niet naar dan weet je het niet en dan hebben we allemaal een lekkere grote dikke.
quote:Op zondag 3 april 2005 20:28 schreef DOGMAN het volgende:
dikker als datie lang is
Ja en nu al weer flink wat meer;), maar ook het mooie.. Topic is pas paar dagen open, en al bijna 20.000 views.. Blijkbaar is zo'n onderwep wel heel interessant;)quote:Op zondag 3 april 2005 02:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wees blij met wat je hebt, het kan altijd slechter![]()
dat het dus inmiddels exen zijn,quote:Op maandag 4 april 2005 13:53 schreef Garin84 het volgende:
Tsja weet alleen dat ik hem zelf niet zo bijzonder vind;) , maar kep tot nu toe van geen enkele ex klachten gehoord:P ook niet achteraf dus blijkbaar maakt grootte niet echt uit, zolang je hem (of je vingers/mond/andere hulpstukken) maar goed gebruikt
Kep wel vaker van exen van vrienden gehoord.. dat achteraf gezeik natuurlijk altijd, dat de sex verschrikkelijk was:P dus ja vooral zodra het uit is krijg je daarover gezeik;)quote:Op maandag 4 april 2005 14:30 schreef SeLang het volgende:
Net alsof vrouwen tegen je gaan zeggen "ik heb je gedumpt omdat je zo'n kleine lul hebt".
Dat vinden ze zielig, want ze weten ook wel dat veel mannen die klap nooit meer te boven komen
Probeer het zo veel mogelijk uit mijn ged8e te bannen jah...quote:Op maandag 4 april 2005 14:21 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
dat het dus inmiddels exen zijn,
daar denk je niet over na?
![]()
benamingen als beftekkel en kantenraggertje getuigen niet van respectquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:17 schreef Garin84 het volgende:
[..]
Probeer het zo veel mogelijk uit mijn ged8e te bannen jah...
Bedoel ze zijn niet bepaald daarom me exen (zeker de laatste paar, gezien ik het uitmaakte:P)
ik wel.. 1tjequote:Op donderdag 13 januari 2005 13:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Vrouwen die van hard rammen klaar komen zie je alleen in filmsAlhoewel dat op zijn best prettig kan zijn ken ik geen 1 vrouw die daar van komt.
Vul je 'm op met water?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:52 schreef ArmaniMania het volgende:
Met mijn lul kan ik een sjasliek van vrouwen maken. Alleen een nadeel is als ik een stijve krijg, wordt ik 30kg zwaarder.
varkensvleesquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:52 schreef ArmaniMania het volgende:
Met mijn lul kan ik een sjasliek van vrouwen maken. Alleen een nadeel is als ik een stijve krijg, word ik 30kg zwaarder.
Het is ook bekend dat door bodybuilding je lul krimpt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:00 schreef flamoes het volgende:
Oke dan, ik heb 17,5 centimeter en daar soms ontevreden mee, want ik ben zelf 1,98m. En 140kg door bodybuilding.
Oke... ik waag het er op...quote:Op zondag 3 april 2005 02:48 schreef Nickthedick het volgende:
conclusie ?
Netjes!quote:Op woensdag 6 april 2005 02:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke... ik waag het er op...
Ik ga kijken wat ik eerder gepost heb en of ik heb gelogen.
Niet dus
hoe komt mijn tekst in die quotequote:Op woensdag 6 april 2005 02:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke... ik waag het er op...
Ik ga kijken wat ik eerder gepost heb en of ik heb gelogen.
Niet dus
Dus misschien 26 cm??quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Geen idee, nooit opgemeten maar schat toch wel zo'n 24 cm vleeslul ongeveer. Kan ook 2 cm meer of minder zijn. Niet altijd even fijn.
Helowwwwwwwwwwww, pfffffffffffffffffffff....quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Geen idee, nooit opgemeten maar schat toch wel zo'n 24 cm vleeslul ongeveer. Kan ook 2 cm meer of minder zijn. Niet altijd even fijn.
Hij is gewoon de komma vergetenquote:Op woensdag 6 april 2005 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Helowwwwwwwwwwww, pfffffffffffffffffffff....
Dat is een lastige jongen om te verwerken
kinderkutjequote:Op woensdag 6 april 2005 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Helowwwwwwwwwwww, pfffffffffffffffffffff....
Dat is een lastige jongen om te verwerken
Mwaw, tienerkutje krijg ik nog wel eens te horen, maar kinderkutje is rijkelijk overdrevenquote:
Volgens mij doet dit bij veel vrouwen heel veel pijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Als het waar zou zijn wel jaquote:Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Volgens mij doet dit bij veel vrouwen heel veel pijn.
No not really for a 4 year oldquote:Op woensdag 6 april 2005 23:44 schreef Pracissor het volgende:
4 cm, ben ik nu raar?
pitysexquote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef shaun81 het volgende:
denk gemiddeld ofzo met me 16 cm ofzo, krijg nooit klachten en komen in ieder geval terug na de eerste keer dus das in ieder geval verkeerd, doe ik het toch wel goed denk ik zo
Als de vrouw al een behoorlijk "uitgewoonde" vagina heeft en niet meer zo strak is als vroeger, is het toch wel prettig denk ik als er een beetje lengte en vooral omvang aanwezig isquote:Op donderdag 7 april 2005 00:50 schreef Super_Six_One het volgende:
Groot, Middel, Klein... Tis allemaal even fijn... haha
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 7 april 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de vrouw al een behoorlijk "uitgewoonde" vagina heeft en niet meer zo strak is als vroeger, is het toch wel prettig denk ik als er een beetje lengte en vooral omvang aanwezig is
Vandaar dat je zoveel topics in SEX opent.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:22 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja, ik heb overduidelijk een bloedlul. Niet dat het me enigzins boeit, want kom op, mensen die zoveel waarde hechten aan seks staan nog erg laag op de evolutionaire ladder.
Zie het alsof een kind een poosje met zijn LEGO speelt.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel topics in SEX opent.
Als je met een grote lul alleen maar superdikke wijven zal kunnen neuken, lijkt dat me toch een behoorlijk nadeel...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:50 schreef Super_Six_One het volgende:
Het gaat erom hoe je hem gebruikt. We hebben het wel over de grootte van de penis, maar als jij een superdikke vrouw uitkiest dan zal die pik van 20+ cm ook gelijk een stuk kleiner lijken hoor. Ik bedoel hiermee te zeggen, alles is relatief gezien. Size doesn't matter, een grote "size" heeft zijn voordelen, maar kan ook weer zijn nadelen hebben.
Hoe groot of hoe dik een vrouw is heeft bar weinig met wat ze kan verhapstukken te maken...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:50 schreef Super_Six_One het volgende:
Het gaat erom hoe je hem gebruikt. We hebben het wel over de grootte van de penis, maar als jij een superdikke vrouw uitkiest dan zal die pik van 20+ cm ook gelijk een stuk kleiner lijken hoor. Ik bedoel hiermee te zeggen, alles is relatief gezien. Size doesn't matter, een grote "size" heeft zijn voordelen, maar kan ook weer zijn nadelen hebben. En hetzelfde geldt natuurlijk ook voor al die andere "sizes". Het heeft ook allemaal met verhoudingen te maken, Logischer wijs gezien is het zo dat kleinere mannen kleinere pikken moeten hebben dan langere mensen. Want anders zou dus de verhouding niet kloppen. Maar zo zie ik het dus.
Een te grote doos is inderdaad een enorme afknapperquote:Op donderdag 7 april 2005 09:22 schreef FuifDuif het volgende:
Want ook in de vrouwelijke vagina bestaan grote verschillen. Een vrouw met een uitgerekte kut moet niet zeiken over de penis van een man bijvoorbeeld.
Bestaat er ook een mannelijke vagina dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:22 schreef FuifDuif het volgende:
Want ook in de vrouwelijke vagina bestaan grote verschillen.
vraag dat maar aan kelly...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bestaat er ook een mannelijke vagina dan?
Dat is meer een nep-vaginaquote:
gatverdamme!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe groot of hoe dik een vrouw is heeft bar weinig met wat ze kan verhapstukken te maken...
Ik ken hele kleine en fijne vrouwen die echt enorme dingen weg kunnen werken, inc. fikse handen, ik ken grotere en dikkere vrouwen die een grote jongen niet weggewerkt krijgen.
Ikzelf ben krap 1.60, weeg rond de 50 kilo, groot ben ik niet in ieder geval, maar er kan aardig wat in hoor met een beetje voorbereiding, maar een pink krijg ik ook strak omhult.
Kwestie van een goede bekkenbodemspier hebben, kan je alle kanten mee op...
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:04 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
gatverdamme!
dergelijke info wil ik helemaal niet weten
en is gezien de strekking van dit topic
geheel off-topic!![]()
ooit beschuldigde (ik dacht) jan woilkers jan lenferink van het hebben van een 'vrouwenpenis'. veel beeldener kon het niet zijn imo.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is meer een nep-vagina.. Vrouwelijke vagina is net zoiets als witte sneeuw, vrouwelijke hoofdrolspelster, foute duitser... enz enz .... (pleonasme)
die laatste was een geintje
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:57 schreef Kogando het volgende:
Mijn vriendin vergeleek het ooit met een enorme stapel pannenkoeken.
Zo'n verhaal sluit ook precies aan bij de maten die doorgaans in mode bij modellenburo's en couturiers worden gehanteerd voor mannelijke modellen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:24 schreef desiredbard het volgende:
8cm klein 17.5 groot en 4,5- 5 doorsnee schat ik
De lengte van de penis in rust heeft niets te maken met de lengte van de penis in erectie; anders gezegd een kleine penis in rust kan zich in staat van opwinding ontpoppen tot een fatsoenlijke lengte. De grootte heeft eigenlijk weinig belang omdat het eerste (derde) deel van de vagina de meeste zenuwuiteinden bevat en dus het meest gevoelig is.
Maten van de penis
(Onderzoek met 2.500 mannen)
Gemiddelde lengte slappe
situatie = 8.6 centimeter
Gemiddelde lengte in erectie = 16.1 Centimeter
Gemiddelde omtrek in erectie = 12.7 centimeter
bescheiden = 14 centimeter normaal = 16 centimeter wel bedeeld = 18 centimeter
Grootte
25 personen (1%) maten 7.5 cm
30 personen (1,2%) maten 9.0 cm
70 personen (2,8%) maten 10.5 cm
110 personen (4,4%) maten 12.0 cm
250 personen (10%) maten 13.5 cm
490 personen (19,6%) maten 15.0 cm
480 personen (19,2%) maten 16.5 cm
475 personen (19%) maten 18.0 cm
250 personen (10%) maten 19.5 cm
170 personen (6,8%) maten 21.0 cm
70 personen (2,8%) maten 22.5 cm
45 personen (1,8%) maten 24.0 cm
35 personen (1,4%) maten 25.5 cm
5 personen (0,2%) maten 27.0 cm
Gemiddelde lengte in relatie tot leeftijd;
12 jaar - 12,2 centimeter - 13 jaar - 13,5 centimeter
14 jaar - 14,5 centimeter - 15 jaar - 15,0 centimeter
16 jaar - 15,7 centimeter - 17 jaar - 15,7 centimeter
18 jaar - 16,0 centimeter - 19 jaar - 16,0 centimeter
20+ jaar - 16,0 centimeter - 30+ jaar - 16,5 centimeter
40+ jaar - 16,3 centimeter - 50+ jaar - 16,0 centimeter
Dat zeggen alleen mensen met een kleine lul.quote:Op maandag 11 april 2005 01:05 schreef patrickt35 het volgende:
Ook kan 80% van de vrouwen geen vaginaal orgasme krijgen
Veel mannen relateren het niet vaginaal kunnen laten klaarkomen van een vrouw met een te kleine lul.quote:Op maandag 11 april 2005 04:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen met een kleine lul.
Mijn ervaring is heel anders
Dan wordt het misschien ook een beetje duidelijk waarom veel vrouwen klagen over hoe een "standaard" vrouw eruit ziet op tv en in (porno)films...quote:Op maandag 11 april 2005 14:57 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik ben zelf gelukkig vrij goed geschapen (VLEESLUL) met een lengte van 17,7 cm op zijn maximum. Toch is het beeld dat in video's en foto's gemaakt wordt wat eenzijdig en komt de penis met een lengte van 22 cm of meer het meest aan bod. Dat is erg onrealistisch eigenlijk.
Dat is vlg. mij wel weer onzin omdat de meeste vrouwen kledingmaat 36/38 hebben, maat M en dat is de modus (=mode).quote:Op maandag 11 april 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien ook een beetje duidelijk waarom veel vrouwen klagen over hoe een "standaard" vrouw eruit ziet op tv en in (porno)films...
quote:Op maandag 11 april 2005 18:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Dat is vlg. mij wel weer onzin omdat de meeste vrouwen kledingmaat 36/38 hebben, maat M en dat is de modus (=mode).
Volgens mij moet je toch ech wat meer de echte wereld in kijken en wat minder tv...quote:Op maandag 11 april 2005 18:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Dat is vlg. mij wel weer onzin omdat de meeste vrouwen kledingmaat 36/38 hebben, maat M en dat is de modus (=mode).
Dat is dus gelijk het tegenstrijdige aan de pornofilms, daar zijn de vrouwen dus gewoon vlg. de mode en de mannen zijn meestal onrealistisch breed en fors en hebben vaak een te lange lul en vallen daarmee buiten de mode.
Dat komt het dus inderdaad niet en dat komt wel meer voor. Ik weet ook wel waarom, maar ik vind dat je er beter vanaf kunt wijken om een groter publiek aan te spreken. Maar dat is dan niet vlg de nederlanse gemiddelde of meest voorkomende kledingmaat, maar volgens de Europese, dan om je iets slanker uit omdat Zuid-Europeanen iets kleiner en iets slanker zijn dan wij.quote:Hoe bedoel je dat komt over met het echte leven???????
Maar voor genoeg mensen is een grote lul wel gewoon een stuk geiler waardoor een orgasme wel weer eerder kan optreden. Hoeft niet perse met het gevoel te maken hebben maar meer met het ideequote:Voor een man is een grote lul alleen maar belangrijk voor het douchen na de voetbal. :-)
Elvis had naar het schijnt een piemeltje van onder de 14 cm, het heeft hem echter niet belemmert meer wijven te scoren dan de populatie van een gemiddelde nederlandse stadquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:57 schreef FuifDuif het volgende:
Stretto, als iemand zich onzeker voelt met zijn klein lulletje dan heeft diegene een psychisch probleem als je het mij vraagt. Het heeft namelijk natuurlijk totaal niets met mannelijkheid te maken. Ook al bulk je van de androgenen, je kunt nog steeds een kleine piel hebben.
Precies, je kleine pik compenseren met een enorme vetkuif doet wonderen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Elvis had naar het schijnt een piemeltje van onder de 14 cm, het heeft hem echter niet belemmert meer wijven te scoren dan de populatie van een gemiddelde nederlandse stad
Alhoewel het gemiddelde lager is als in pornofilms willen de meeste mannen toch het liefste zien hoe zo'n meid door midden gespleten wordt door een groot wapen...quote:Op maandag 11 april 2005 22:40 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Dat komt het dus inderdaad niet en dat komt wel meer voor. Ik weet ook wel waarom, maar ik vind dat je er beter vanaf kunt wijken om een groter publiek aan te spreken. Maar dat is dan niet vlg de nederlanse gemiddelde of meest voorkomende kledingmaat, maar volgens de Europese, dan om je iets slanker uit omdat Zuid-Europeanen iets kleiner en iets slanker zijn dan wij.
Blijft een feit dat de grootste groep mannen een lul heeft van 15 cm en dat meer mannen (en hun vrouwen) zich zullen herkennen in een lul van 15 cm dat zou meer verkopen op moeten leveren.
hebben we hem ook weer, mr.Wannabee-Christen, hoe was de uitvaart van de Big Boss?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:01 schreef FuifDuif het volgende:
Eigenlijk best vreemd, dat mannen ook graag op plaatjes en in films zien dat de mannelijke acteurs grote penissen hebben. Ja, doompje, het lijkt wel alsof het geil is om een meid moeite te zien hebben die grote paal te accepteren in haar fragiele, slanke en wulpse lichaam.
Ik weet zeker dat de acteurs/actrices uit de pornobiz per film nog geen 10 procent verdienen van een gewoon kassucces. Bijv. Rambo, Jurassic Park, Platoon of Beverly Hills Cop.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Alhoewel het gemiddelde lager is als in pornofilms willen de meeste mannen toch het liefste zien hoe zo'n meid door midden gespleten wordt door een groot wapen...
Het zou de verkoop niet ten goede komen acteurs te gebruiken met kleine penissen of gemiddelde penissen, daarbij is dat ook moeilijker te filmen, minder ruimte he...
Idd, men fantaseert het liefst met eigen lul in den hand dat ze zelf net zo'n kamelenlul hebben die een klein maagdje totaal openrijt!quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:21 schreef erodome het volgende:
En jij denkt dat daar niet al over nagedacht is???????
Daar is veel over nagedacht, er zijn ook wel wat markt onderzoeken geweest hierover en ze willen echt grote pikken zien.
Er zijn namelijk ook wel films waar er niet zulke grote pikken zijn, die kan je wel vinden ergens diep onder het stof omdat niemand ze wil kopen...
Hahahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
hebben we hem ook weer, mr.Wannabee-Christen, hoe was de uitvaart van de Big Boss?
<1% of nog minder zou ik eerder zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:33 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de acteurs/actrices uit de pornobiz per film nog geen 10 procent verdienen van een gewoon kassucces. Bijv. Rambo, Jurassic Park, Platoon of Beverly Hills Cop.
Hiermee wordt echt vet meer verdiend. Als je eerst nadenkt over je publiek dan levert het je ook meer op.
Daarentegen maken ze dan ook minimaal zo'n 30 films per jaar ofzo. En de echte grote namen verdienen wel degelijk vrij veel per film!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:30 schreef Modwire het volgende:
[..]
<1% of nog minder zou ik eerder zeggen.
Preciesquote:Kama, ja, eigenlijk schuilt er toch een soort van seksuele sadist in de man
En dan beweren sommigen dat verkrachting niet normaal isquote:Op woensdag 13 april 2005 01:09 schreef Ahura het volgende:
[..]
PreciesIk denk dat 80% zeker een dominante drang hebben en gewoon een meidje willen neuken en dan haar willen zien als een sletje waar je je flink op kunt uitleven
Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar lesbische scenes. Scenes met mannen is wat mij betreft toch wat minder.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:13 schreef FuifDuif het volgende:
En ik merk ook bij mijzelf dat in hardcore scenes mijn voorkeur uitgaat naar mooie en echte meisje meisjes die worden gepaald door echte kerels met grote (ook weer niet te groot trouwens, het moet nog wel normaal lijken) pikken en het liefst het meisje in een onderdanige positie.
Sterker, dit leeft in de fantasie van veel meisjes eigenlijk ook... (vrnl. de nymfo's). Zo lijkt de drang van man en vrouw toch meer op elkaar dan gedachtquote:Op woensdag 13 april 2005 01:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En dan beweren sommigen dat verkrachting niet normaal is.
Nee even serieus, ik zelf heb die drang ook. Ik zou liegen als ik zeg dat ik nooit naar pornografisch materiaal kijk (op het internet). En ik merk ook bij mijzelf dat in hardcore scenes mijn voorkeur uitgaat naar mooie en echte meisje meisjes die worden gepaald door echte kerels met grote (ook weer niet te groot trouwens, het moet nog wel normaal lijken) pikken en het liefst het meisje in een onderdanige positie.
Volgens mij zijn die films met mode-lullen niet of nauwelijks gemaakt en zitten er gewoon een paar figuren achter in de pornbiz die zelf een grote lul hebben en dat opleggen aan de koper.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:21 schreef erodome het volgende:
Daar is veel over nagedacht, er zijn ook wel wat markt onderzoeken geweest hierover en ze willen echt grote pikken zien.
Er zijn namelijk ook wel films waar er niet zulke grote pikken zijn, die kan je wel vinden ergens diep onder het stof omdat niemand ze wil kopen...
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 13 april 2005 10:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Sterker, dit leeft in de fantasie van veel meisjes eigenlijk ook... (vrnl. de nymfo's).
Ik moet zeggen dat ik liever naar pr0n kijk met een kerel met een flinke staaf dan iemand met een pinkeltje.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:21 schreef erodome het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:51 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik liever naar pr0n kijk met een kerel met een flinke staaf dan iemand met een pinkeltje.
Whehe, dus alle meisjes die pr0n kijken zijn sletten?quote:
Dat laatste, ik heb zelf namelijk maar een pikkie.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehe, dus alle meisjes die pr0n kijken zijn sletten?
Of alleen degenen die het liefst grote pikken in beeld zien?
Mja, dan ben ik bang dat er veel sletten op de wereld zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 23:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat laatste, ik heb zelf namelijk maar een pikkie.
Kom nou, natuurlijk ziet dat er niet beter uit. Wie denk jij wie je bent als meid om dat voor een man te bepalen? Het is trouwens ook vreemd dat jij jouw voorkeur generaliseert tot alle vrouwen. De meeste vrouwen zijn nog steeds fatsoenlijk hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mja, dan ben ik bang dat er veel sletten op de wereld zijn
Het ziet er gewoon beter uit, zeker in zo'n film als het toch een beetje als 'heftige seks' over moet komen.
Oh, ik wist niet dat het alleen voor mannen was in dit topic.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom nou, natuurlijk ziet dat er niet beter uit. Wie denk jij wie je bent als meid om dat voor een man te bepalen? Het is trouwens ook vreemd dat jij jouw voorkeur generaliseert tot alle vrouwen. De meeste vrouwen zijn nog steeds fatsoenlijk hoor.
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom nou, natuurlijk ziet dat er niet beter uit. Wie denk jij wie je bent als meid om dat voor een man te bepalen? Het is trouwens ook vreemd dat jij jouw voorkeur generaliseert tot alle vrouwen. De meeste vrouwen zijn nog steeds fatsoenlijk hoor.
FuifDuif, zou je niet eerst eens gaan neuken alvorens zoveel in SEX te posten...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:55 schreef FuifDuif het volgende:
Bovendien is SEX natuurlijk een broeinest van op seks beluste personen, dus wat hier gezegd wordt is alleen van belang binnen de grenzen van SEX.
Er is nog hoop.
De meeste vrouwen willen ook gewoon opengereten worden door een formaat pneumatische drilboor... sorry voor de bruuskheid van dit feit. Blame fuckin' womenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, dus in feite moeten die wijven eens ophouden met dat gezeur.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen ook gewoon opengereten worden door een formaat pneumatische drilboor... sorry voor de bruuskheid van dit feit. Blame fuckin' women
Er is een groot verschil tussen harde seks en verkrachten.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, dus in feite moeten die wijven eens ophouden met dat gezeur.
Kom mannen, grijpen die wijven en neuk ze maar kapot! Ook al willen ze niet!
Vrouwen... het zijn werkelijk grote slettebakken en ze zijn er stiekem nog trots op ook.
Iets met dwang enzo, naar het schijnt.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen harde seks en verkrachten.
Wat een fantasieën. Je hebt duidelijk teveel porno gekeken kerel. Dat vertekent je kijk op wat seks nou eigenlijk is.quote:Op donderdag 14 april 2005 04:02 schreef danni het volgende:
Ach vrouwen zijn 'zo'... (en mannen hebben ze altijd verkeerd begrepen),
meisjes in porno zijn de sletten en worden 'verkracht' en "vernederd" volgens
vrouwen.. hoe kunnen ze! mannen zijn varkens (klaag-klaag..)
Mar als ze het zelf ondergaan (het liefst), door tig mannen met een grote
genomen worden, vinden ze het prachtig.
vrouwen zijn hypocriet.
Een stil meisje moet je niet 'verwarren' met fatsoen. ze zijn ook maar mens....
Och, welnee, ik geef alleen aan dat het verstandiger om wat realistischer naar vrouwen te kijken. Word het opeens ook een stuk makkelijker allemaal.quote:Op donderdag 14 april 2005 04:06 schreef danni het volgende:
oh.. jij komt effe stoer doen als 'the know it all'..
You go girlquote:Op woensdag 13 april 2005 23:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het alleen voor mannen was in dit topic.
Naja, dan is het iig mijn mening dat het er beter uitziet met een iets grotere pik vanwege de 'heftige seks' die je in zo'n film ziet.
En ik geloof niet dat het een kwestie van fatsoen is of een vrouw een grote of een kleine pik aantrekkelijker vindt, maar meer van smaak![]()
Wat jij leuk vind om naar te kijken moet je zelf maar weten, maar ik zie het liefste een flinke jongen, dat is visueel gewoon aantrekkelijker, het spijt me voor jequote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben een enorme slet en er erg blij mee, maar de eerste de beste vent die denkt over mijn nee heen te kunnen gaan die komt erachter dat heel erg pijnlijk voor hem gaat worden, dat ik niet meer zo weerloos ben als dat ik ooit eens was...quote:Op donderdag 14 april 2005 02:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, dus in feite moeten die wijven eens ophouden met dat gezeur.
Kom mannen, grijpen die wijven en neuk ze maar kapot! Ook al willen ze niet!
Vrouwen... het zijn werkelijk grote slettebakken en ze zijn er stiekem nog trots op ook.
Ow dus je mag gewoon openljk zeggen dat het allemaal stinkhoeren zijn dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 04:08 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Och, welnee, ik geef alleen aan dat het verstandiger om wat realistischer naar vrouwen te kijken. Word het opeens ook een stuk makkelijker allemaal.![]()
Stinkslet een compromis?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:11 schreef erodome het volgende:
Stinkhoeren klinkt zo naar, gebruik dan sletje, dat klinkt nog een beetje leuk...
Nou, zie die hele grote jongens maar eens normaal in je mond te krijgen als je zo klein bent als ik ben, dat glijdt niet zo makkelijk mijn keel in, waar een dunnere dat wel doet, maar ach van een beetje moeite doen is nog nooit iemand dood gegaan, dus ik prop welquote:Op donderdag 14 april 2005 10:14 schreef JooB het volgende:
Ach, ik begrijp ook wel dat het er geiler uitziet, zo'n enorme paal. Zeker in films. Het zal ook wel lekker voelen bij het pijpen neem ik aan. Ik heb echter nooit echt klachten gehad over mijn dunne pikkie. It's all about the action baby...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |