Als ie maar groot en dik is en liefst met een kromming erinquote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
En girls, wat vinden jullie nu fijner: een "Bloedlul" of een "Vleeslul"?
Laat me raden, die wens heb je sinds een maand of 11?quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ie maar groot en dik is en liefst met een kromming erin
sinds een jaar of 10quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, die wens heb je sinds een maand of 11?.
Ik heb er nog nooit een meetlat naast gehouden, het is puur natte vingerwerkquote:Op donderdag 13 januari 2005 03:40 schreef Nickthedick het volgende:
Wat noemen julliie een 'grote'?
Naja, groot in mijn geval is; wel af en toe pijnkreetjes horen, maar haar niet helemaal uit elkaar scheuren....quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:40 schreef Nickthedick het volgende:
Wat noemen julliie een 'grote'?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een meetlat naast gehouden, het is puur natte vingerwerk![]()
En nu wil ik weten wie die vrouw in je avatar isquote:Op donderdag 13 januari 2005 03:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Size does matter...
Ennuh, een vlezende bloedlul ben je vergeten...
Daarom heb ik altijd een mes bij mequote:Op donderdag 13 januari 2005 09:09 schreef Kreator het volgende:
Als je de baarmoeder niet aan kan tikken, moet je even aan jezelf gaan twijfelen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:09 schreef Kreator het volgende:
Als je de baarmoeder niet aan kan tikken, moet je even aan jezelf gaan twijfelen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:09 schreef Kreator het volgende:
De gemiddelde lengte van de pé-nis in NL is iets tussen de 14 en 16 cm. Vraag het 100 mannen en het gemiddelde ligt ineens op 18 cm.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
20cm stijf
als een mooie dame aan je vraagt hoe groot je piemel is, zeg je toch sneller 20 dan 11quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte van de pé-nis in NL is iets tussen de 14 en 16 cm. Vraag het 100 mannen en het gemiddelde ligt ineens op 18 cm..
Omdat de mannen er zelf over beginnen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Ze zeggen toch altijd: "Size doesn't matter?"
Als dat zo is, waarom komt het veelbesproken onderwerp dan toch altijd weer ter sprake?
Nee. Je gaat een vrouw toch niet vertellen hoe groot je pé-nis is? Waarom zou je....quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
als een mooie dame aan je vraagt hoe groot je piemel is, zeg je toch sneller 20 dan 11
nog leuker wordt het in dat geval als ze het vragen in een drukke winkelstraatquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Je gaat een vrouw toch niet vertellen hoe groot je pé-nis is? Waarom zou je....
Als ze het echt zo graag wil weten, laat je em zien.
En als je 20 zegt en je hebt 11 en je doet je broek omlaag, dan sta je mooi zonder lul.
Een uitspraak die het meest gebezigd wordt door een man met een kleine penis of een vrouw met een dergelijke onzekere vriendquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
Size doesn't matter.. it's all about the motion in the ocean
Och, 85% van overijssel (en een paar procentjes in Utrecht) weet inmiddels wel hoe m'n penis eruitzietquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:33 schreef WeirdMicky het volgende:
nog leuker wordt het in dat geval als ze het vragen in een drukke winkelstraat
voor het mannelijke gedeelte van je procenten zou ik dat niet zo heel erg vindenquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, 85% van overijssel (en een paar procentjes in Utrecht) weet inmiddels wel hoe m'n penis eruitziet
En dat zonder ze allemaal te neuken.
Och, telkens m'n lul uit de broek halen zonder hem daadwerkelijk te gebruiken, maakt hem onzekerquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
voor het mannelijke gedeelte van je procenten zou ik dat niet zo heel erg vinden
Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Constant?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:07 schreef dafjedaf het volgende:
Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn
De vraag is: "wordt ie hard van jouw aanwezigheid?"quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.
Daarom heeft ze ook telkens van die simpele vriendjes; ze hebben geen bloed meer in hun hersenenquote:
mwah... post eens wat foto's...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet hoe het tot stand komt als het maar hard en van een redelijk formaat is. Als ik in de buurt ben hoort ie stijf te zijn, dus boeit het me niet hoe hij er op andere momenten uitziet. Het interesseert jullie toch ook niet hoe ik er uit zie met been-, oksel- en schaamhaar.
Misschien is de TS van dit topic wat voor d'r: Tè gemakkelijk erectie krijgenquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daarom heeft ze ook telkens van die simpele vriendjes; ze hebben geen bloed meer in hun hersenen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Is allemaal wel leuk en aardig wat hier besproken wordt. Maar ik vind dat ze ook is moeten kijken naar de omvang van de poes. Lengte etc van de penis is leuk. Maar sommige vrouwen die lopen te zeiken over kleine pikkies, terwijl ze zelf een grote flubber poes hebben, En zich zelf moeten mastruberen met een appelmoespot(je weet wel die hele dikke van Hak)
Ik ben persoonlijk weg van een bloederige vleeslul.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Ja paarse! Nooit gezien? Wees maar blij, die vind ik echt smerig. Tja en dat hard zijn (is wel nodig zeker) ligt wel aan beide partijen tuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Paarse?
Persoonlijk? Als hij maar stijf is als je aan het vrijen bent... als ik ergens NIET tegenkan is het wel zo'n halfzacht naaktslakje... daar krijg ik echt de kriebels van...
De enige paarse die ik heb heeft batterijen!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:15 schreef seilram het volgende:
Ja paarse! Nooit gezien? Wees maar blij, die vind ik echt smerig. Tja en dat hard zijn (is wel nodig zeker) ligt wel aan beide partijen tuurlijk.
Lolquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De enige paarse die ik heb heeft batterijen!
Nee, grapje... ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt... die zien eruit alsof ze elk moment kunnen gaan ontploffen of zo.
Ik krijg echt ineens spontaan kippevel als ik er aan denk!
Die omschrijvingen in dit topic!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
zo'n halfzacht naaktslakje...
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef seilram het volgende:
Eeeiiiww![]()
Zonder tuurlijk! Wil jij graag naar een dikke blauwe kloppende ader kijken??
Of het is gewoon zo.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een uitspraak die het meest gebezigd wordt door een man met een kleine penis of een vrouw met een dergelijke onzekere vriend
Vrouwen die van hard rammen klaar komen zie je alleen in filmsquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Of het is gewoon zo.
Ik heb gehoord dat sommige vrouwen zelfs kunnen klaarkomen van strelen en masseren. Dus het is niet altijd hard rammen met je lul. Tenzij de vrouw er expliciet om vraagt.
Ik ben trouwens gemiddeld. Bloedlul!
Zolang ie in beeld is liefst wel ja. Ik vind het erg onsmakelijk om constant tegen een slappe piemel aan te kijken, zeker als ie ook nog zwabbert, dus ik heb zoiets van of stijf of boxer aan. Ik loop ook niet in mn blote kont door het huis als ik ongesteld ben en als ik later lelijke hangborsten krijg zal ik ze ook gepast opbergen.quote:
Dan vergeet mijn vorige bericht!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:42 schreef erodome het volgende:
Hmmmmzzzzz, van echt goed hard neuken kom ik als een beest klaar en ik ken wel meer vrouwen die dat erg jummy vinden...
*proest*quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:43 schreef dafjedaf het volgende:
Paars is idd afschuwelijk idd, of als ie zo'n wijd uitlopende pisbuis heeft dat je er voor zit op je knieen dat ie je zo aankijkt met dat ene oog, ieieieieh!!
Oh dan moet je het gewoon volgende keer pas doen als ie dronken is, dan kun je er ook oogjes bij tekenen, merken ze niks vanquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes moet bekennen dat ze wel eens 'mondje' heeft gespeeld met de pisbuis van een vriendjeAls je een beetje in de eikel knijpt gaat hij open en dicht, en dan met een raar stemmetje erbij praten... Hij vond het niet leuk...
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Zolang ie in beeld is liefst wel ja. Ik vind het erg onsmakelijk om constant tegen een slappe piemel aan te kijken, zeker als ie ook nog zwabbert, dus ik heb zoiets van of stijf of boxer aan.
Toen werd 'i een "zacht naakslakje"?quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes moet bekennen dat ze wel eens 'mondje' heeft gespeeld met de pisbuis van een vriendjeAls je een beetje in de eikel knijpt gaat hij open en dicht, en dan met een raar stemmetje erbij praten... Hij vond het niet leuk...
Ja hoor, vrouwen moeten om de dag vrijwel iedere vierkante cm. van hun lichaam ontharen, en ik mag niet vinden dat een onderbroek mooier staat. Ik geef gewoon mn mening, hij mag zonder onderbroek rondlopen, ik mag zeggen dat ik dat niet mooi vind als ie slap hangt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:
Oh dan moet je het gewoon volgende keer pas doen als ie dronken is, dan kun je er ook oogjes bij tekenen, merken ze niks van![]()
Toch lukt het me geregeld bij mijn vriendinquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Vrouwen die van hard rammen klaar komen zie je alleen in filmsAlhoewel dat op zijn best prettig kan zijn ken ik geen 1 vrouw die daar van komt.
Eensch! Tijdens vrijen en sex natuurlijk niets liever dan stijf, maar helemaal in ruste zijn ze ook wel ok hoor. Zo lekker zacht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Nou nou, wat een praatjes. Als mijn vriendje naakt door het huis zou willen lopen moet ie dat lekker doen hoor, zwabberend of niet. Het is toch een heel natuurlijk deel van zijn lichaam, ik ga echt niet zitten doen alsof het iets raars is.
Das Luba, bekent van Petter Hegre (is zijn vrouw)quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:41 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
En nu wil ik weten wie die vrouw in je avatar is
Das te beinvloeden mbv temperatuur.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef Nickthedick het volgende:
Hangende zak? of ineengekrompen?
Ik zit hier ook te grinniken hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:28 schreef erodome het volgende:
Blijkt ze dus zijn voorhuid te pakken, zachtjes uit te trekken en erop te fluiten voor de gein, iedereen die me een klein beetje kent weet dat je mij dan echt kan opvegen van het lachen.
quote:Maar goden zeg, dat gepraat over maten van pikken, worden jullie mannen daar nooit moe van???
Hoe groot hij is maakt echt niet zo bar veel uit zolang je buiten de extremen blijft(als in dat het gewoon heel erg lekker kan zijn), laat je door niemand wat aanpraten, een grote is igg geen garantie dat het lekker is...
Dat is dus ook wel mijn 'ervaring' ja.quote:Maar al met al heb ik liever een bloedlul, is vaak wat harder...
quote:Zijn balzak, ach zolang het geen mastino napolitano balzak is valt het allemaal weer reuze mee
Iedereen die weleens een mastino reu heeft zien lopen weet wat ik bedoel, dat ziet er echt ranzig uit...
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:39 schreef Frezer het volgende:
Welke onderdelen van Het Mannelijk Geslachtsorgaan komen nog meer aanbod vandaag? Begint op een vleeskeuring te lijken hier!
Grappig themaquote:Op donderdag 13 januari 2005 03:28 schreef KingSize het volgende:
Als dat zo is, waarom komt het veelbesproken onderwerp dan toch altijd weer ter sprake?
Hoe groot is ie nu eigenlijk echt?
Ik heb het over de penis uiteraard.
In een kroeg hoorde ik onlangs dat er onderscheid wordt gemaakt tussen een "Bloedlul" en een "Vleeslul". Van een "Bloedlul" is sprake wanneer de penis een groot zwellingsvermogen heeft. Dus van een relatief kleine penis in slappe toestand, naar een relatief grote bij een erectie. Van een "Vleeslul" wordt gesproken wanneer het verschil tussen slappe toestand en erectie niet zo groot is. Dit kan komen doordat iemand al een grote penis heeft in slappe toestand en daarom alleen nog maar dikker wordt bij een erectie.
Guys, wees eens eerlijk deze keer, hoe groot is nu echt in slappe toestand en bij een erectie?
de wokkelquote:Op donderdag 13 januari 2005 16:03 schreef erodome het volgende:
Dan mag ik voor je hopen dat ze daarmee geen mannelijk varken bedoelen
Die piemel, daar zou ik dan nog mee kunnen leven, maar iedere man die die likken als lassie zin bezigt kan mij verder vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:42 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Mijn penis is klein en flubberig alsie slap is. Wanneer hij hard is wordt hij paars en komt er een kloppende ader tevoorschijn. Mijn balharen scheer ik nooit, 1 bal hangt een stuk lager. Als mijn penis stijf is is hij 11cm lang 3cm breed. Mijn penis trekt alsie stijf ie zeker 45graden naar links, ook zit er een bochel in. Ik heb een veel te lange voorhuid.
Maar het gaat er om wat je er mee doet
Ik kan likken als lassie
* Huilt van het lachen hierquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Paars is idd afschuwelijk idd, of als ie zo'n wijd uitlopende pisbuis heeft dat je er voor zit op je knieen dat ie je zo aankijkt met dat ene oog, ieieieieh!!
Wehehe... dat deed een ex van me ook weleensquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Betekent dit dat m'n leuter NOG langer wordt als ik eenmaal 30+ ben?quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:24 schreef desiredbard het volgende:
Gemiddelde lengte in relatie tot leeftijd;
12 jaar - 12,2 centimeter - 13 jaar - 13,5 centimeter
14 jaar - 14,5 centimeter - 15 jaar - 15,0 centimeter
16 jaar - 15,7 centimeter - 17 jaar - 15,7 centimeter
18 jaar - 16,0 centimeter - 19 jaar - 16,0 centimeter
20+ jaar - 16,0 centimeter - 30+ jaar - 16,5 centimeter
40+ jaar - 16,3 centimeter - 50+ jaar - 16,0 centimeter
quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... Frezer... Jullie begonnen er zelf over, en natuurlijk zijn wij nooit te beroerd om een mening te geven!
Het was slechts een constateringquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:14 schreef Elin het volgende:
Jamoet je maar eens bij een willekeurg b&h onderwerp gaan kijken dat over vrouwen gaat, net zo erg..
Zit je weer ons op te geilen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:42 schreef erodome het volgende:
Hmmmmzzzzz, van echt goed hard neuken kom ik als een beest klaar en ik ken wel meer vrouwen die dat erg jummy vinden...
Een bijna rechte lul is zo saaiquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:18 schreef FlowDesign het volgende:
Achja... ik kan iig zeggen dat ik een bloedlul heb maar als ik zeg dat ie in erectie 20 cm is dan gelooft toch niemand het ondanks dat het statistisch bewezen is dat 10% v/d mannen een pénis heeft tussen de 19,5 en 21 cm. en hij is bijna recht en de dikte is naar mijn idee goed in verhouding met de breedte.
Dus dames, kijk maar wat jullie er mee doen
Hij loopt ietstje krom omhoog ofzo...quote:
Mijn lul kan de hoek omkijkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:36 schreef FlowDesign het volgende:
Hij loopt ietstje krom omhoog ofzo...
Maar waarom vind jij dat? Komt ie bij jou dan niet op fijne plekjes?
Jakkes, hangende zak.. Als je uit een warm bad komt dan is er te veel zwaartekracht om mooi te zijn...quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef Nickthedick het volgende:
Hangende zak? of ineengekrompen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |