Ik doe wel aan taalpurisme en ondanks dat het laat is, kan ik mezelf soms niet beheersen in het uitoefenen van deze verderfelijke en verkapte hobby.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ijshockey, dus kan me niet schelen hoe je t schrijft... tis al laat hoor! Maar ja, dat bedoel ik!
Er wordt hier een serieus topic geopend, en iedereen doet alsof ie iets heel raars vraagt. Terwijl het een heel veel voorkomend probleem is.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ga je ergens anders zitten irriteren
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:24 schreef Markster het volgende:
Terwijl het een heel veel voorkomend probleem is.
Je kunt hem ook gewoon bijna leeghalen en leeghouden, denk ik? Met het topic is niet zoveel mis.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:47 schreef Aventura het volgende:
Teveel flauwe reacties..gaat dicht.
Helaas werkt dit niet bij alle mannen!quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:53 schreef erodome het volgende:
Draag een goede stevige(strakke) onderbroer, dan kan hij wel stijf worden, maar wordt het niet zo opgemerkt.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:53 schreef erodome het volgende:
een onderbroer
Hoezo niet, ok als je echt tegen iemand aan gaat staan kan je het wel voelen, maar als jij gewoon een niet al te strakke broek aan hebt met daaronder een goede strakke onderbroek dan ziet verder niemand het hoor...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef xman het volgende:
[..]
Helaas werkt dit niet bij alle mannen!
Laat je lekker gaan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Ik heb het ook. Zelfs als ik met mijn moeder praat krijg ik een harde. Ik vind het niet erg, 't is juist tof.
Ik heb het ook. Zelfs als ik met Jouw moeder praat krijg ik een harde. Ik vind het niet erg, 't is juist tof.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Ik heb het ook. Zelfs als ik met mijn moeder praat krijg ik een harde. Ik vind het niet erg, 't is juist tof.
Strakke onderbroeken zijn kutquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo niet, ok als je echt tegen iemand aan gaat staan kan je het wel voelen, maar als jij gewoon een niet al te strakke broek aan hebt met daaronder een goede strakke onderbroek dan ziet verder niemand het hoor...
Als je ze erg lang draagt schijnt het daarop te gaan lijken, ja.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je ze erg lang draagt schijnt het daarop te gaan lijken, ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |