quote:dan had dat nog eens een opwindend erotisch moment kunnen worden....Ik heb er ook last btw, net zoals 95% van alle andere mannen op deze planeet.
Op vrijdag 4 juli 2003 03:39 schreef LouDNesS het volgende:
, want stel dat die het had gezien.![]()
quote:hoe bedoel je verkeerde momenten???
Op vrijdag 4 juli 2003 03:39 schreef LouDNesS het volgende:
Nou bleef er gister een vriend van me slapen, hij sliep in dezelfde kamer als mij alleen ik heb een hoogslaper dus ik lig wat hoger (gelukkig) nu wordt ik gvd bijna elke morgen wakker met een stijve en dat is dus echt irritant! Ik hem maar ff met een smoesje weggelokt uit me kamer zodat ik ff snel me broek kon aandoen, want stel dat die het had gezien.Wie heeft ook wel eens een stijve op momenten waarop je het gewoon niet kunt gebruiken?
En je hoeft je er niet voor te schamen ofzo hoor
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 03:41 schreef melliw-naj het volgende:[..]
is bij zuster ook een verkeerd moment?
quote:ik dan
Op vrijdag 4 juli 2003 03:41 schreef HAL9000S het volgende:[..]
, ik denk het wel ja!!
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 03:44 schreef LouDNesS het volgende:
Vorige week zat ik een meisje te tongzoenen en schoot die opeens omhoog tegen haar buik aan! Ben toen meteen gekapt, jezus ook weer zo'n kut moment waarop je pikkie maar weer es laat zien dat hij een eigen wil heeft.
quote:niet doen joh...
Vorige week zat ik een meisje te tongzoenen en schoot die opeens omhoog tegen haar buik aan! Ben toen meteen gekapt, jezus ook weer zo'n kut moment waarop je pikkie maar weer es laat zien dat hij een eigen wil heeft.
quote:en?? Heb je dr gelijk droog in dr kont genomen??
Op vrijdag 4 juli 2003 03:42 schreef melliw-naj het volgende:[..]
ik dan
in het ziekenhuis bedoel ik hoor niet mijn zuster
quote:Vragen is overbodig
Op vrijdag 4 juli 2003 03:45 schreef melliw-naj het volgende:[..]
niet doen joh...
beter moment om te vragen "neuken" is er niet
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 03:42 schreef melliw-naj het volgende:[..]
ik dan
in het ziekenhuis bedoel ik hoor niet mijn zuster
Sorry, ben een beetje melig.
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenGrendel op 04-07-2003 03:46]
quote:uhh.. neen
Op vrijdag 4 juli 2003 03:45 schreef HAL9000S het volgende:[..]
en?? Heb je dr gelijk droog in dr kont genomen??
quote:i think we have a problem here
Op vrijdag 4 juli 2003 03:46 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Sorry, ben een beetje melig.
![]()
quote:Ontopic dan maar; gelukkig nog nooit last van gehad...hij doet 't alleen als 't nodig is.
Op vrijdag 4 juli 2003 03:47 schreef LouDNesS het volgende:
Dit is NIET geplaatst in ONZIN dus hou het ff schoon en serieus bedoeld!
quote:Jij bent toch degene die begint te vertellen dat je een stijve krijgt als er een vriend van je blijft slapen en vervolgens probeer je jezelf uit die lastige situatie te manouvreren waarin je jezelf geplaatst hebt.........
Op vrijdag 4 juli 2003 03:47 schreef LouDNesS het volgende:
Dit is NIET geplaatst in ONZIN dus hou het ff schoon en serieus bedoeld!
ontopic: Volgens mij is dat normaal, de uitdrukking ODOL komt niet voor niets in het leven.
quote:Hoe oud ben je?
quote:haha, inderdaad, ik weet nog dat ik de eerste keer met mijn huidige man lag te zoenen op bed en zijn stijve door de broek heen tegen mijn been aan voelde....ik was helemaal trots, haha....
Op vrijdag 4 juli 2003 08:13 schreef MikeyMo het volgende:
waar maakt de TS zich druk om hey... denk je dat een meisje het niet leuk vindt als je alfred jodocus kwakspuiter ff bij haar aanklopt? Vinden ze alleen maar leuk om zo te merken dat zij jou opwinden...
quote:Er zijn anders genoeg mannen die dolblij zouden zijn als ie daar al hard van werd
Op vrijdag 4 juli 2003 08:14 schreef blup het volgende:[..]
Hoe oud ben je?
Dat ie daar al hard van word.
quote:Bij 't zoenen is toch echt iets te vroeg.
Op vrijdag 4 juli 2003 08:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Er zijn anders genoeg mannen die dolblij zouden zijn als ie daar al hard van werd
quote:waarom...meestal is dat toch al een vorm van voorspel. En helemaal als je nog nooit verder met diegene bent geweest, dan is het helemaal zo gepiept
Op vrijdag 4 juli 2003 08:16 schreef blup het volgende:[..]
Bij 't zoenen is toch echt iets te vroeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |