Dus misschien 26 cm??quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Geen idee, nooit opgemeten maar schat toch wel zo'n 24 cm vleeslul ongeveer. Kan ook 2 cm meer of minder zijn. Niet altijd even fijn.
Helowwwwwwwwwwww, pfffffffffffffffffffff....quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Geen idee, nooit opgemeten maar schat toch wel zo'n 24 cm vleeslul ongeveer. Kan ook 2 cm meer of minder zijn. Niet altijd even fijn.
Hij is gewoon de komma vergetenquote:Op woensdag 6 april 2005 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Helowwwwwwwwwwww, pfffffffffffffffffffff....
Dat is een lastige jongen om te verwerken
kinderkutjequote:Op woensdag 6 april 2005 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Helowwwwwwwwwwww, pfffffffffffffffffffff....
Dat is een lastige jongen om te verwerken
Mwaw, tienerkutje krijg ik nog wel eens te horen, maar kinderkutje is rijkelijk overdrevenquote:
Volgens mij doet dit bij veel vrouwen heel veel pijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Als het waar zou zijn wel jaquote:Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Volgens mij doet dit bij veel vrouwen heel veel pijn.
No not really for a 4 year oldquote:Op woensdag 6 april 2005 23:44 schreef Pracissor het volgende:
4 cm, ben ik nu raar?
pitysexquote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef shaun81 het volgende:
denk gemiddeld ofzo met me 16 cm ofzo, krijg nooit klachten en komen in ieder geval terug na de eerste keer dus das in ieder geval verkeerd, doe ik het toch wel goed denk ik zo
Als de vrouw al een behoorlijk "uitgewoonde" vagina heeft en niet meer zo strak is als vroeger, is het toch wel prettig denk ik als er een beetje lengte en vooral omvang aanwezig isquote:Op donderdag 7 april 2005 00:50 schreef Super_Six_One het volgende:
Groot, Middel, Klein... Tis allemaal even fijn... haha
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 7 april 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de vrouw al een behoorlijk "uitgewoonde" vagina heeft en niet meer zo strak is als vroeger, is het toch wel prettig denk ik als er een beetje lengte en vooral omvang aanwezig is
Vandaar dat je zoveel topics in SEX opent.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:22 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja, ik heb overduidelijk een bloedlul. Niet dat het me enigzins boeit, want kom op, mensen die zoveel waarde hechten aan seks staan nog erg laag op de evolutionaire ladder.
Zie het alsof een kind een poosje met zijn LEGO speelt.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel topics in SEX opent.
Als je met een grote lul alleen maar superdikke wijven zal kunnen neuken, lijkt dat me toch een behoorlijk nadeel...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:50 schreef Super_Six_One het volgende:
Het gaat erom hoe je hem gebruikt. We hebben het wel over de grootte van de penis, maar als jij een superdikke vrouw uitkiest dan zal die pik van 20+ cm ook gelijk een stuk kleiner lijken hoor. Ik bedoel hiermee te zeggen, alles is relatief gezien. Size doesn't matter, een grote "size" heeft zijn voordelen, maar kan ook weer zijn nadelen hebben.
Hoe groot of hoe dik een vrouw is heeft bar weinig met wat ze kan verhapstukken te maken...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:50 schreef Super_Six_One het volgende:
Het gaat erom hoe je hem gebruikt. We hebben het wel over de grootte van de penis, maar als jij een superdikke vrouw uitkiest dan zal die pik van 20+ cm ook gelijk een stuk kleiner lijken hoor. Ik bedoel hiermee te zeggen, alles is relatief gezien. Size doesn't matter, een grote "size" heeft zijn voordelen, maar kan ook weer zijn nadelen hebben. En hetzelfde geldt natuurlijk ook voor al die andere "sizes". Het heeft ook allemaal met verhoudingen te maken, Logischer wijs gezien is het zo dat kleinere mannen kleinere pikken moeten hebben dan langere mensen. Want anders zou dus de verhouding niet kloppen. Maar zo zie ik het dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |