gossie meneer heeft geen zin, wat een verbeelding.... ennehh NS, stront gaat voor de bezem...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in bashtopic zoveel.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat modereren veel méér behelst dan wat meelezen en hier en daar een vermaning plaatsen of een slotje aan een topic hangen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:02 schreef NorthernStar het volgende:
Hoewel we volgens Lithion soweiso niks doen
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:24 schreef Ferrari-racer het volgende:
...
Die vrouw heeft prima gehandeld, weer een jongetje van etnisch mindere afkomst ...
ga nu niet op elke slak zout leggen... Youssef noemt homo's ook zieke medemens e.d. en veelen noemen hem ook nazi... en zo ken je wel ff doorgaanquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]Als dat geen racisme is dan weet ik het ook niet meer
"Vrouw reed tasjesdief expres aan"
Geen vermaning richting Youssef, geen waarschuwing: niks.quote:een bepaald volk (de joden) moeten worden uitgeroeid
Ook goed.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:25 schreef NorthernStar het volgende:
Wat wil je, mij iets vragen of alleen 'een klacht' uiten? In geval van dat laatste zit je namelijk verkeerd en moet je mailen naar forum@fok.nl. Komt het bij alle FA's aan.
Topics 'verdwijnen' niet als er een slotje op gezet wordt of als ze vol zijn, maar zakken naar beneden in de index (onderaan de pagina).quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:45 schreef QED het volgende:
Mijn vraag verdween òòk.
Ik heb een nieuwe vraag: Welk soort censuur word hier toegepast en heeft het enig nut om vragen te stellen?
Dank.
eerlijk is eerlijk, je speelt je rol goedquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:03 schreef QED het volgende:
Ah. Mijn dank is groot, NorthernStar.
'T is nog een beetje wennen, hier.
Je mening (die je mag hebben verder) zorgt voor felle reacties. Denk dat je daar begrip voor moet hebben. Schelden gaat over en weer dus als ik dat allemaal weg moet halen gaat er meer verloren dan alleen posts van andromeda1968. Afijn, jullie hebben elkaar inmiddels vriendelijk welterusten gewenst dus ruimte voor een vriendelijk woord is er gelukkig nog wel.quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:54 schreef Monus het volgende:
Zou iemand het off-topic geblaat van o.a. andromeda1968 willen opschonen?
Sommige personen weten de hele tropic niks zinnig te melden.
Zeer resistente en agressieve variant HIV in VS
Ja je kan het ook bagatelliserenquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:11 schreef Prego het volgende:
[..]
ga nu niet op elke slak zout leggen... Youssef noemt homo's ook zieke medemens e.d. en veelen noemen hem ook nazi... en zo ken je wel ff doorgaan
Dus het feit, dat een ander ´het ook doet´ geeft iemand een vrijbrief voor dergelijke reacties?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:11 schreef Prego het volgende:
[..]
ga nu niet op elke slak zout leggen... Youssef noemt homo's ook zieke medemens e.d. en veelen noemen hem ook nazi... en zo ken je wel ff doorgaan
Overigens is hier ook nog niet op gereageerd.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]Als dat geen racisme is dan weet ik het ook niet meer
"Vrouw reed tasjesdief expres aan"
(overigens vraag ik me ook af wat deze post van meneer Ferrari-racer in dit topic doet)
.--- . / -- --- . - / -. .. . - / --.. . ..- .-. . -.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Overigens is hier ook nog niet op gereageerd.
Huh? Waar slaat zo een antwoord nou weer op ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
.--- . / -- --- . - / -. .. . - / --.. . ..- .-. . -.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Voor de niet-morse lezers onder ons: er staat "Je moet niet zeuren".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |