Oh, jammer.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:38 schreef Furby het volgende:
Het topic dan he, niet dat figuur dat 20 uur per dag zit te f5-en.
Ach, dat zijn jullie in eindhoven wel gewend, nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:42 schreef Furby het volgende:
Ik had net een soort van dia-show.
Juist, daarvoor sta je in het veld!quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:38 schreef kreischer2000 het volgende:
Hij scoort toch, dan is het goed
Zoals ie ze vaker zal maken en het liefst maakt. Met het hoofd.quote:In de 35ste minuut kopte Charisteas uit een vrije trap van Rafael van der Vaart fraai raak.
Mido kon ook wel aardig koppen dacht ik zo.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoals ie ze vaker zal maken en het liefst maakt. Met het hoofd.
Wat ben ik blij dat Ajax eindelijk iemand in de gelederen heeft die kan koppen.. En hoe..
En wie scoorde er 10 goals in de laatste 3 maanden van seizoen 2001/2002?quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mido kon ook wel aardig koppen dacht ik zo.
Ik weet zeker dat Charisteas de 10 nog wel haalt komende competitiehelft!
Griekenland - Frankrijkquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
Hij kan inderdaad aardig hoogspringen.
Beetje vanuit de counter,vond ik, maar wel mooie combinaties af-en-toe.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:09 schreef twi het volgende:
Helaas vandaag vergeten te kijken naar de stream, maar goed. Hoe speelden we over 't algemeen?
Ik blijf er voorstander van om maar intensief op zoek te gaan naar iets nieuws op links.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:09 schreef twi het volgende:
Als nu Mitea ook nog begint te draaien en om zich heen kijkt om af en toe een voorzet te geven. Dan kan niemand ons van de titel af houdenVan alledrie de prijzen niet
Helaas vandaag vergeten te kijken naar de stream, maar goed. Hoe speelden we over 't algemeen?
En wat was je eerste indruk van onze Griekse God?quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje vanuit de counter,vond ik, maar wel mooie combinaties af-en-toe.
Effectief, zal ik maar zeggen.
Hij heeft de naam Griekse godenzoon nog niet verdiend, wat mij betreft, maar staat opvallend vaak op de juiste plek, dus er is vertrouwen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
En wat was je eerste indruk van onze Griekse God?
Er staat God, geen Godenzoon.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft de naam Griekse godenzoon nog niet verdiend, wat mij betreft, maar staat opvallend vaak op de juiste plek, dus er is vertrouwen.
Zoals ik al zei: hij heeft wel de potentie en staat vaak op de juiste plek bij (mislukte) voorzetten, dus hij zou wel eens de goede spits voor Ajax kunnen zijn, hoewel het hem soms wat aan Ajax- techniek ontbreekt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er staat God, geen Godenzoon..
Ik doelde niet op zijn Godenzoonstatus bij Ajax maar aan z'n Godstatus in Griekenland.
Mja, hij is niet bijzonder technisch. Dat was ook wel bekend. Laat soms wel indrukwekkende dingen zien, maar een indrukwekkend afstandschot heeft ie niet echt. Kan wel goed z'n man voorbij.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: hij heeft wel de potentie en staat vaak op de juiste plek bij (mislukte) voorzetten, dus hij zou wel eens de goede spits voor Ajax kunnen zijn, hoewel het hem soms wat aanAjax- techniek ontbreekt.
Ik denk dat ie er wel komt, het komende seizoen, zolang Babel nog niet echt is dorgebroken als eerste spits.
Bron is The Sun, dus ws niet zo veel waard.quote:Ajax linked as West Brom seek Kanu buyer
tribalfootball.com - January 13, 2005
West Brom are touting striker Nwankwo Kanu to interested clubs.
The Sun says the Baggies are prepared to give Kanu away for nothing - but the catch for interested clubs is that the Nigerian's wages are £27,000 a week - and he does not score many goals.
Ajax have been linked with the lanky former Arsenal striker
Het komt goed, BMG heeft namelijk de man van DE wissel als trainer, en DE goaltjesdief uit Belgie als spitsquote:Op donderdag 13 januari 2005 07:35 schreef ChAoZ het volgende:
Ok, er moest natuurlijk ook een addertje onder het gras zitten. Vanochtend in de Spits stond dat Borussia MG Sonck tot het eind van het seizoen heeft gehuurd en als ze niet degraderen, dan pas wordt hij gekocht. Anders komt ie terug
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Van Gaal eat your heart out!.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat ben ik blij dat Ajax eindelijk iemand in de gelederen heeft die kan koppen..
Mitea kan om zich heen kijken wat ie wil, maar als je geen voorzet kunt geven, wordt het lastig...........quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:09 schreef twi het volgende:
Als nu Mitea ook nog begint te draaien en om zich heen kijkt om af en toe een voorzet te geven.
Ik kan mij nog heel goed voor de geest halen dat ie een bijzonder belangrijke goal scoorde uit een corner.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan hebben we misschien ook eens een keer wat aan al die corners die we krijgen
Er is geen één spits die iedere kans in het netje prikt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:45 schreef keeper het volgende:
Tegenover die goal stonden wel weer 3 kansen die Charisteas miste, dus voor dat we allemaal orgastisch beginnen te schreeuwen hier.
Maar goed, een kopsterke spits is sowieso een verademing voor Ajax.
Das niet zo vreemd. Was pas de 2de wedstrijd..quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:43 schreef Suijk het volgende:
Zo optimistisch als Dr.Daggla wil ik nog niet worden, maar buiten zijn kop-mogelijkheden, had ie gisteren ook een aantal goede loopacties. Jammer dat de rest van het team hem nog niet begreep.
Dat zei ik al voor ie kwam. Bal springt op z'n Kuijt's vaak net van z'n voet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
Zijn balaanname vond ik daarentegen nog tegenvallen, maar dan heeft ie nog iets om aan te werken.
we hebben hem ook niet eens meer nodig.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bron is The Sun, dus ws niet zo veel waard.
Inderdaad maar hopen dat die kale dat zooitje in de bundesliga houdt!quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef RayMania het volgende:
Als Gladbach degradeert dan komt Sonck terug.
Gladbach![]()
![]()
quote:West Brom manager Bryan Robson has dismissed reports that he wants to offload Nigerian striker Nwankwo Kanu.
Kanu joined the Baggies on a free transfer from Arsenal last summer but has only scored two goals.
And with the arrival of Kevin Campbell from Everton, Kanu's future was in doubt with Robson reportedly ready to sell the 29-year-old.
But Robson said: "Is Kanu going anywhere? No. All the strikers are part of the squad and we need them all."
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef RayMania het volgende:
Als Gladbach degradeert dan komt Sonck terug.
Gladbach![]()
![]()
Kanuquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zei ik al voor ie kwam. Bal springt op z'n Kuijt's vaak net van z'n voet.
Z'n uitschuifbenen maken wel weer een hoop goed dan.
Die gaat gewoon transfervrij weg hoor. Hopelijk redt ie het bij AZ wel. Het was wel een aardige voetballer, maar niet voor Ajax.quote:
Martin Jol (Tottenham) is idd geïnteresseerd....quote:
Doelde op de Spurs maar het blijkt nu dus dat ie gratis naar AZ gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die gaat gewoon transfervrij weg hoor. Hopelijk redt ie het bij AZ wel. Het was wel een aardige voetballer, maar niet voor Ajax.
Ik denk dat ze echt wel gaan als ze een leuk salaris krijgen aangeboden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:17 schreef jobosrulez het volgende:
Ik denk daat van de vaart en Sneijder zich te goed vinden voor de Spurs eerlijk gezegd
Waarvan het merdendeel van de keren op een voor hem oneigenlijke positie.............quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
2 jaar falen noem ik geen vormcrisis meer.
Dus als je veel talent hebt moet je op elke plaats kunnen spelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Vaart zou met zijn talent op elke plaats aardig moeten voetballen. Wat is volgens jou zijn eigenlijke postie, die van linkshalf?
Hij speelde tegen Cape Town gewoon goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
2 jaar falen noem ik geen vormcrisis meer.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad maar hopen dat die kale dat zooitje in de bundesliga houdt!
Eensch isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:11 schreef Radegast het volgende:
Ik word een beetje moe van het gezeik op Van der Vaart...
Waarom zou je in godsnaam je beste speler verkopen als hij net weer beter gaat spelen na een vormcrisis?
Hij heeft gefaald omdat hij niet uitblonk; om te bewerwen dat hij zich niet staande kon houden de afgelopen twee jaar gaat mij te verquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet op elke plek even goed, maar hij zou zich bijna overal wel staande moeten kunnen houden. Het meerendeel van de wedstrijden heeft hij wel gewoon op dezelfde plek gespeeld als ik me niet vergis. Ik denk nog altijd dat hij achter de spitsen het beste tot zijn recht komt, al denkt hij er zelf anders over.
Die bewoordingen van mij over staande houden waren niet de goeie. Ik bedoelde dat hij ook op de voor hem 'vreemde' posities met zijn talent wel zou moeten uitblinken. En of linkshalf zijn beste positie is waar hij het best uit de verf komt kun je over discussieren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:01 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij heeft gefaald omdat hij niet uitblonk; om te bewerwen dat hij zich niet staande kon houden de afgelopen twee jaar gaat mij te ver
Volgens mij heeft het spits, hangend op links, op tien en heeeeel af en toe linkshalf gespeeld.
Familie van Martin ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:39 schreef Denni5 het volgende:
Volgens een zekere Dick in Londen is ene Arjen R. de nieuwe Johan Cruijff
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij bedoelde natuurlijk de engelse term "Dick" !!!
Jij was toch ook de man die zei dat Sonck een basisplaats zou krijgen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoezo Manucharyan krijgt hoogstwaarschijnlijk geen contract? Bullshit.
Hij heeft in de minuten dat hij speelde, zeer degelijk gespeeld en ook op de trainingen is hij in een positieve wijze opgevallen en heeft hij zelfs indruk gemaakt.
Ze willen wachten met het aanbieden van een contract in verband met zijn blessure.
Emanuelson is geen Nederlander dus dat slaat ook al nergens op.
Tevens heeft Filipe heeft meer potentie dan Emanuelson ooit zal krijgen.
Oh, dus hij staat nog in je top-10quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard heeft Wesley Sneijder de meeste natuurlijke aanleg van de hele eredivisie en wellicht het Nederlandse voetbal, samen met Arjen Robben. Ook Maxwell is beter dan VdV.
En verder vind ik Nigel de Jong als speler veelzijdiger en zie ik in feite ook nog meer in Babel, Maduro, Heitinga en Pienaar. Trabelsi misschien ook nog wel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:39 schreef JeroenV het volgende:
Zijn er hier nog mensen die gaan? Ik vind dat ze vrij laat zijn met de verkoop, en de prijzen eigenlijk nog wel goedkoop zijn. Verwachten ze dat het niet zo druk wordt dan, met vier kaarten per Club Card? Ik dacht eigenlijk dat het toch wel vol zou zitten. Moet je om 9 uur voor de deur staan met je supp.clubkaart of loopt het niet zo'n storm? Ik wil er zeker wel heen, heb er wel zin in.
pssst bij subsidesports is het thuisshirt van BMG nu in de aanbiedingquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk blijft BMG in de Bundesliga.![]()
zat ik ook aan te denken, maar denk dat het heel moeilijk wordt om in het uitvak plaats te kunnen nemen aangezien de uitkaarthouders voorrang hebben. jammer dat die site van auxerre ook niet in het engels is want dan kon ik daar nog eens op kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Auxerre thuis zeker van de partij, over uit wordt nog gediscussierd hier
in de thuisvakken is nog genoeg plaatsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:16 schreef superjoden het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken, maar denk dat het heel moeilijk wordt om in het uitvak plaats te kunnen nemen aangezien de uitkaarthouders voorrang hebben. jammer dat die site van auxerre ook niet in het engels is want dan kon ik daar nog eens op kijken
hm.. sorry ik ben niet naar de nieuwjaarsreceptie van ajax geweest..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:18 schreef Suijk het volgende:
Ze worden notabene bij de nieuwjaarsreceptie van Ajax daar nog op aangesproken...
Dan heb je wat gemist want het is bijna overal wel geplaatst dat Ajax dat joden-geroep wil stoppen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:22 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hm.. sorry ik ben niet naar de nieuwjaarsreceptie van ajax geweest..
ik bedoel alleen dat het niet zo groot word gemaakt in de media als het andere,
of heb ik wat gemist![]()
Oe, bedankt. Nog met de oude sponsor, en niet met dat vieze Aziatische electronicamerk.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:02 schreef superjoden het volgende:
[..]
pssst bij subsidesports is het thuisshirt van BMG nu in de aanbieding![]()
dat is bullshit want als ze joden,joden zingen dan kwetsen ze daar niemand echt mee. het is gewoon dom.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:34 schreef Lu_uK het volgende:
Dan zullen ze ook de wedstrijd moeten stil leggen als er over word gezongen en als ze er mee beginnen voor ze terug naar huis sturen net als ze bij utrecht deden, dat is misschien een beetje 'ouwe koeien uit de sloot halen' maar dan moeten ze ook eerlijk zijn
Het gaat dan inderdaad ook om een paar kaarten in een thuisvakquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:16 schreef superjoden het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken, maar denk dat het heel moeilijk wordt om in het uitvak plaats te kunnen nemen aangezien de uitkaarthouders voorrang hebben. jammer dat die site van auxerre ook niet in het engels is want dan kon ik daar nog eens op kijken
kan eerlijk gezegd nog niks erover vinden op de site van auxerre. maar moet ook zeggen dat ik geen frans kanquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat dan inderdaad ook om een paar kaarten in een thuisvak
Er is een onderdeel 'Biletterie', daar kun je voor 'reservez vos tickets' kiezen, maar deze wedstrijd staat er nog niet op. Alleen een stukje over hoe de Auxerre supporters naar Amsterdam moeten reizen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:49 schreef superjoden het volgende:
[..]
kan eerlijk gezegd nog niks erover vinden op de site van auxerre. maar moet ook zeggen dat ik geen frans kan
is er ergens een stream van te zien?quote:Op zondag 16 januari 2005 13:54 schreef superjoden het volgende:
als het goed is begint over een uurtje de wedstrijd van Ajax in Zuid-Afrika.
via de site van Ajax kan je voor 2 euro die wedstrijd zien alleen deed die stream het volgens mij niet zo best toen Ajax tegen Ajax Cape Town speelde.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is er ergens een stream van te zien?
Ziet eruit als een mooie opstellingquote:Op zondag 16 januari 2005 15:08 schreef JeroenV het volgende:
--------------------------Vonk-----------------------
Trabelsi---------Grygera--------Escude--------Maxwell
-------------------------Heitinga--------------------
-----------Sneijder--------------------Van der Vaart--
--Rosales---------------Charisteas----------Mitea-----
Dit is het enige wat ik kan vinden. Ziet er uit als de opstelling voor na de winterstop.
Ach, als ze allemaal erg kut spelen, kun je niet van 'm verwachten dat 'ie ze erin peert.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:02 schreef keeper het volgende:
Charisteas, miskoop. Als je tegen de Moroka Swallows niet eens weet te scoren.
quote:Op zondag 16 januari 2005 16:02 schreef keeper het volgende:
Charisteas, miskoop. Als je tegen de Moroka Swallows niet eens weet te scoren.
I bet she's a go-er, know what I mean, nudge nudge, say no more!quote:Op zondag 16 januari 2005 17:09 schreef twi het volgende:
Trouwens, is Maroka een lekker ding?
quote:Ajax gaat binnenkort zijn selectie tegen het licht houden om te kijken waar versterking nodig is. Tijdens de winterstop hoopt de voetbalclub nieuwe spelers te kopen. Ajax heeft ongeveer 30 miljoen euro in kas om deze transfers te bekostigen.
Sinds wanneer heeft Ajax een gedegen verdediging dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind anders 2 tegendoelputen tegen zo'n club niet echt getuigen van een gedegen verdediging hoor....
Die van Juventusquote:
Nou ja, Arie is eigenlijk ook niet zo geweldig.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zolang Arie er nog zit zal Co never niet komen...
Hoeft van mij ook niet zo, hij wil Ajax naar zijn hand zetten, lijkt me niet de bedoeling...
30 miljoen euro.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:54 schreef keeper het volgende:
Tja, er zou nog een middenvelder komen.
Check ook dit topic op ajax.netwerk http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/1752.php
Quote-je uit het Parool
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2005 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van de Cup. Goed resultaat tegen de Beautiful Birds. Zag er prima uit.
wat een bullshit gezeik. V.d.Vaart moet Sylvie gewoon een rotschop verkopen en de bruiloft een dagje verplaatsen.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Van AT5:
Huwelijk-heibel in Ajax-selectie
De geplande bruiloft van Rafael van der Vaart en Sylvie Meis heeft voor heibel gezorgd binnen de selectie van Ajax.
Rafael en Sylvie willen op 10 juni trouwen. Ploeggenoot Maarten Stekelenburg heeft zijn trouwerij echter al eerder op dezelfde dag gepland.
De Ajax-selectie zal zich zodoende op de tiende juni in tweeën moeten splitsen. Naar verluidt wilde Sylvie de datum niet verplaatsen. Dat is in het verkeerde keelgat geschoten bij enkele Ajax-spelers, die dan ook overwegen om Van der Vaarts bruiloft te boycotten. De problemen spelen al langer maar kwamen via een fansite naar buiten.
Wat is Raffie toch een mietje. Bijt van je af man!
Ik las vanochtend nog dat het huwelijk wel werd uitgesteld......quote:Op maandag 17 januari 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Van AT5:
De geplande bruiloft van Rafael van der Vaart en Sylvie Meis heeft voor heibel gezorgd binnen de selectie van Ajax.
Rafael en Sylvie willen op 10 juni trouwen. Ploeggenoot Maarten Stekelenburg heeft zijn trouwerij echter al eerder op dezelfde dag gepland.
De Ajax-selectie zal zich zodoende op de tiende juni in tweeën moeten splitsen. Naar verluidt wilde Sylvie de datum niet verplaatsen. Dat is in het verkeerde keelgat geschoten bij enkele Ajax-spelers, die dan ook overwegen om Van der Vaarts bruiloft te boycotten. De problemen spelen al langer maar kwamen via een fansite naar buiten.
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:31 schreef Gtr28 het volgende:
Johan Derksen schrijft in zijn colum dat Co een goeie TD zal zijn voor Ajax wat vinden jullier daarvan?
Dit soort praktijken komt bij PSV nou nooit voorquote:Op maandag 17 januari 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Van AT5:
en hoeveel zijn er daarvan quotesquote:Op maandag 17 januari 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
iedereen leest trouwens goed terug, 3 keer hetzelfde bericht op één pagina
quote:Op maandag 17 januari 2005 18:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en hoeveel zijn er daarvan quotes
Marokkaanse toppers? Zijn die er dan?quote:Op maandag 17 januari 2005 20:44 schreef Denni5 het volgende:
Je moet denk ik ook wel rekening houden met het verschil in potentie tussen jong Marokko en jong Brazilië.
Er hoeft in principe niet zoveel verschil te zitten tussen een Marokkaanse topper en een redelijke Braziliaan.
Ik volg heel jong Ajax niet, dus ik kan in principe niets zeggen over de kwaliteiten van die jongens.quote:Op maandag 17 januari 2005 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Marokkaanse toppers? Zijn die er dan?
Toppers als in Boukhari, Hadji? Ik ken namelijk geen Marokkaanse toppers.
Redelijke Brazilianen als in Ailton, Franca, Maxwell en Juan?
Nou...daar zit toch nog heel wat verschil in...
Lijkt me ook sterk dat ajax dat openbaar maakt, lijkt me eerder een hersenspinsel van een of andere journalist.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:05 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind het niet bijster verstandig trouwens om even openbaar te maken dat je 30 miljoen hebt liggen voor een speler.
Hij moet er wel instaan omdat hij in betere doen verkeert dan Vonk, en niet omdat hij potentieel meer te bieden heeft. Het beste team moet er wel instaan om te winnen.quote:Op maandag 17 januari 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Steek is de man van de toekomst, goed dus.
quote:Op maandag 17 januari 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit soort praktijken komt bij PSV nou nooit voorWat ben ik blij dat ik niet voor Ajax ben zeg. Al die Privé en Story binken zitten niet voor niets bij Ajax op de tribune
quote:Ajax-voorzitter John Jaakke verklaarde vanavond tegenover de Amsterdamse zender AT5 dat nog dit seizoen de opvolger gevonden wil worden van Louis van Gaal. Er gaan geruchten rondom Amsterdam dat vooral Foeke Booy in de belangstelling zou staat, maar ook als opvolger van de mogelijk vertrekkende Ronald Koeman wordt hij genoemd.
"Die vacature is nog open en wij hopen die functie uiteraard in te vullen", aldus Jaakke tegen de lokale televisiezender. "Wij zijn daar mee bezig, maar nemen er wel even de tijd voor om een goede man te vinden." Jaakke sloot af met de woorden: "De nieuwe man komt zeker nog dit seizoen."
Booy maakt bij FC Utrecht indruk. De Fries veroverde twee jaar achter elkaar de beker, waarmee hij met de Domstedelingen Europa in ging. In het begin van het seizoen verraste hij vriend en vijand door in de ArenA Ajax te verslaan om de Johan Cruijff-schaal en door Feyenoord in De Kuip met 0-3 te vernederen. Utrecht staat momenteel op een vijfde plek die recht geeft op UEFA Cup-voetbal.
De 42-jarige vervult momenteel ook de functie technisch directeur in Utrecht.
Geen idee, ik heb 't van een Utrecht-gastenboek....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:15 schreef JeroenV het volgende:
voetbalzone.nl?
Net wakker ofzoquote:
had ik een langere reply moeten gevenquote:
Hier kon de medische staf niets aan doenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Booy hoeft van mij ook niet nee.
En Rosales weer geblesseerd, here we go again met de klucht van de Medische staf.
Peter Boevequote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Booy...
Ach, zou niet eens een verkeerde zijn...
Wie van jullie komt met een beter alternatief?
Om Winston B. te quoten "Dit is de eerste"quote:Op maandag 17 januari 2005 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van de Cup. Goed resultaat tegen de Beautiful Birds. Zag er prima uit.
En daarna weer zeiken dat de media Ajax-minded zijn zekerquote:Op maandag 17 januari 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:
Dit soort praktijken komt bij PSV nou nooit voorWat ben ik blij dat ik niet voor Ajax ben zeg. Al die Privé en Story binken zitten niet voor niets bij Ajax op de tribune
Huidskleur maakt me niet uit, het gaat om kwaliteit. Ik zeg hier alleen wat bij Ajax momenteel leeft en dat is dat Filipe zeer waarschijnlijk niet gekocht gaat worden. En ik had het over de match met Paraguay, jij maakt een andere wedstrijd bold.quote:Op maandag 17 januari 2005 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:@ Methodmich
Je probeert ook alles uit je duim te zuigen om Filipe onderuit te halen
Je lijkt wel een hetze tegen hem te voeren.
Je geef zo te zien meer de voorkeur aan negers(Tiberkanine, Emanuelson) dan aan Zuid-Amerikanen(Filipe). Het zegt trouwens meer als je voor de jeugd van Brazilië mag spelen dan voor de jeugd van Marokko.
die beelden blijven echt geniaalquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:58 schreef keeper het volgende:
Om Winston B. te quoten "Dit is de eerste".
Laten we Arie maar eens naar PSV sturen. Die kunnen nog wel een boekhouder gebruiken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Alleen komt die niet zolang Arie er zit.
onze boekhouding is prima op ordequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laten we Arie maar eens naar PSV sturen. Die kunnen nog wel een boekhouder gebruiken.![]()
Ik ben voor PSV vanwege het club-karakter, de sfeer, de spelers en omdat een groot deel van m'n familie voor PSV is voor die club. Jij bent blijkbaar voor de club die het best presteert gedurende een aantal jaar, dus als Roman Abramovich Cambuur op koopt dan ben jij opeens voor Cambuurquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:43 schreef Robar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, daar worden ze opgepakt wegens het verkopen van illegaal vuurwerk.![]()
hulde, voor zo een club zou ik dan wel willen zijn!
moraal: Het gaat om de prestaties op het veld. Dat jij kijkt naar randgebeurtenissen en op basis daarvan besluit voor PSV te zijn zegt mij alweer genoeg over jou! ........ .................Come to think of it, eigenlijk is het logisch, geen enkel normaal persoon zou op basis van het voetbal voor PSV zijn
Pfoei.. Kunnen we eindelijk weer rustig slapenquote:Trouwrel bij Ajax gesust
De heibel die binnen Ajax was ontstaan over de huwelijksdatum van zowel Rafael van der Vaart als Maarten Stekelenburg, is weer geluwd. Beide spelers treden naar tevredenheid op 10 juni aanstaande in het huwelijk en aangezien ze niet dezelfde vriendenkring delen, zou er ook voor de bruiloftsgasten geen keuzeprobleem bestaan naar welke feestelijke gebeurtenis ze zullen gaan.
Voetbalmanager Laurens Scholten, die zowel Rafael als Sylvie vertegenwoordigt, geeft zijn visie over wat er precies is voorgevallen. „Het is een storm in een glas water”, zegt hij. „Voetballers hebben nu eenmaal niet zo veel aaneengesloten vrije dagen, dus het kiezen van een huwelijksdatum als je daarna op huwelijksreis wilt, ligt gecompliceerd. Dit jaar komt eigenlijk alleen begin juni in aanmerking. Op 3 juni wordt de laatste interland gespeeld en daarna is er een periode van vier weken beschikbaar. 10 juni was voor beiden de meest logische dag. Kunnen ze daarna nog drie weken genieten van de wittebroodsweken.”
De verhalen dat de spelers moeite zouden hebben met de keus voor de bruiloft van Rafael of Maarten gelooft Laurens ook niet. „In Ajax spelen momenteel slechts drie Nederlanders. Ik denk dus dat de rest van de selectie na 3 juni linea recta naar gezin en vrouw thuis in het buitenland vertrekt. Op de echt heel goede vrienden na.”
In het kamp van bruidegom Maarten, die trouwt met verloofde Kim, zit nog wel wat ’zeer’. „Maarten is om de huwelijksrel van manager gewisseld. Hij vindt het onzorgvuldig van zijn oude zaakwaarnemer dat hij de trouwdatum van Rafael blijkbaar belangrijker vond dan die van hem”, vertelt een ingewijde. „Maarten was de eerste die voor 10 juni koos. Hij heeft zich er nu maar bij neergelegd. Binnen de selectie wordt er niet meer over gepraat. Het gaat om het voetballen tenslotte.”
Hahahahaha, nou die heb je even uitgeluld!quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV vanwege het club-karakter, de sfeer, de spelers en omdat een groot deel van m'n familie voor PSV is voor die club. Jij bent blijkbaar voor de club die het best presteert gedurende een aantal jaar, dus als Roman Abramovich Cambuur op koopt dan ben jij opeens voor Cambuur
* Hives van de beademingsapparatuur gaatquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pfoei.. Kunnen we eindelijk weer rustig slapen
Waarom mag een PSV-er hier niet posten? Voel je je ongemakkelijk hier?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hahahahaha, nou die heb je even uitgeluld!![]()
![]()
![]()
![]()
Ga dan lekker terug naar het altijd sfeervolle Philips topic en val ons niet lastig met je gezever![]()
Een PSV'er mag hier best posten hoorquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom mag een PSV-er hier niet posten? Voel je je ongemakkelijk hier?
Oeh scherpquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Maar misschoen moet ik cultheld maar niet zo serieus nemen.
En nu ligt Hiddink in de clinch met z'n billenmaatje. Wat zeg ik, het is tot een rechtzaak gekomen.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daarmee copieert hij dan toch alleen het gedrag van sommige ajacieden?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Alleen heeft cultheld altijd de neiging om verongelijkt te doen en constant aan te geven hoe goed PSV wel niet is (in het Ajax topic).
Je moet hem inderdaad niet TE serieus nemen.quote:Maar misschoen moet ik cultheld maar niet zo serieus nemen.
Geweldig: een ajacied die Hiddink een Story-coach noemt...quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En nu ligt Hiddink in de clinch met z'n billenmaatje. Wat zeg ik, het is tot een rechtzaak gekomen..
Wat een Privé/Story coach is het ook.
Dus je geeft toe dat Ajax de beste is?quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV vanwege het club-karakter, de sfeer, de spelers en omdat een groot deel van m'n familie voor PSV is voor die club. Jij bent blijkbaar voor de club die het best presteert gedurende een aantal jaar, dus als Roman Abramovich Cambuur op koopt dan ben jij opeens voor Cambuur
Pak een woordenboek en zoek op: SAR-CAS-MEquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geweldig: een ajacied die Hiddink een Story-coach noemt...![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pak een woordenboek en zoek op: SAR-CAS-ME.
Mijn God, echt logisch nadenken zit er tegenwoordig bij die PSV-ers ook niet meer in hè?.
daar zit ik ook al jaren op te wachten. ik wil vooral een dvd van seizoen '95.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:15 schreef StarGazer het volgende:
FF tussen neus en (schaam)lippen door:
Nu feijenoord een van toen tot heden dvd heeft uitgebracht, hoe zit dat met een historisch overzicht van Ajax op dvd? Ik zit daar nl al heel lang op te w88
proestquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pak een woordenboek en zoek op: SAR-CAS-ME.
Mijn God, echt logisch nadenken zit er tegenwoordig bij die PSV-ers ook niet meer in hè?.
Die van Bergkamp heb ik ook, die blijf heerschend. Ook leuk om Feyenoord - Ajax terug te zien van die tijd. En idd een dvd van '95 is wel heel erg welkom.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar zit ik ook al jaren op te wachten. ik wil vooral een dvd van seizoen '95.
heb laatst wel een dvd van Bergkamp in zijn Ajax tijd gekocht![]()
en die dvd van Cruyff, nummer 20, lijkt me ook erg leuk.
En jij bent zeker net afgestudeerdquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:17 schreef Robar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb het net ondervonden!
Ik heb in ieder geval geleerd om de psv-ers die dit topic volspammen iets minder serieus te nemen!
cultheld!
en ondertussen verkopen ze wel ajax koffiequote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef The_Hives het volgende:
dat van die dvd's is al vaker aan Ajax voorgesteld. Ze haken er niet echt op in, net als andere artikelen die goed zouden verkopen. Ooit zou het wel komen zeiden ze volgens mij toen ....
tja, dat risico zullen ze waarschijnlijk zelf niet dragen als het mislukt. Dus alleen de naam er aan verbonden. Nou geef mij maar een licentie dan dat ik die dvd's mag makenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en ondertussen verkopen ze wel ajax koffie![]()
Kindje naar Kezman vernoemd?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:24 schreef PyTh het volgende:
Trotse vader van Mateja
Hij is niet puur alleen naar de voetballer Kezman vernoemd.quote:
De passie die je proeftquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en ondertussen verkopen ze wel ajax koffie![]()
nee ajax speelt altijd pracht en praal voetbalquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:43 schreef Robar het volgende:
[..]
]moraal: Het gaat om de prestaties op het veld. Dat jij kijkt naar randgebeurtenissen en op basis daarvan besluit voor PSV te zijn zegt mij alweer genoeg over jou! ........ .................Come to think of it, eigenlijk is het logisch, geen enkel normaal persoon zou op basis van het voetbal voor PSV zijn
He, je weet toch, wij kijken alleen naar de toekomst!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:15 schreef StarGazer het volgende:
FF tussen neus en (schaam)lippen door:
Nu feijenoord een van toen tot heden dvd heeft uitgebracht, hoe zit dat met een historisch overzicht van Ajax op dvd? Ik zit daar nl al heel lang op te w88
Tsja, het kan niet altijd goed gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ajax speelt altijd pracht en praal voetbal![]()
![]()
Sweetquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij is niet puur alleen naar de voetballer Kezman vernoemd.
Het is ook een combinatie van de namen van zijn Opa's Mathijs en János.
Denk niet dat Rosales zal spelen aangezien hij op de laatste training in ZA een zware teenblessure heeft opgelopen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
De vermoedelijke basiself voor zondag:
Maarten
Hatem, Zdenek, Julien, Maxwell
Wesley, John, Rafael
Mauro, Aggelos, Nicolae
Dat is nog maar de vraag, hij is niet helemaal fit iig.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:
Dan zal Steven wel op rechts gaan.
quote:In een interview met News24.com liet Steven Pienaar weten te verwachten op tijd in de selectie terug te keren voor het duel tegen FC Utrecht van aanstaande zondag. Hij miste de laatste oefenwedstrijd in Zuid-Afrika uit voorzorg wegens een lichte blessure.
De krant meldt verder dat zowel Pienaar als Vonk hebben aangegeven beschikbaar te zijn voor de interland van Zuid-Afrika op 9 februari tegen Australie.
Daar kan ik best meeleven als vaste basis. Al zal Rosales zondag dus niet spelen. Hopelijk De Ridder.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
De vermoedelijke basiself voor zondag:
Maarten
Hatem, Zdenek, Julien, Maxwell
Wesley, John, Rafael
Mauro, Aggelos, Nicolae
Wie dan? Boukhari ?quote:
Laten we het hopen. Ook voor m'n VI-league.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:38 schreef Suijk het volgende:
3 goals van Charisteas dit weekend.
ja daar heb je deels gelijk inquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie dan? Boukhari ?
Mitea mag dan wel als een kip zonder kop ronddribbelen en totaal niet op zijn medespelers letten, maar toch zorgt hij wel voor gevaar met zijn snelheid en dribbels. Wanneer hij werkt aan zijn voorzet, dan hebben we echt wel een hele goede linksbuiten.
Inderdaad Boukhariquote:
is jou nooit opgevallen dat Boukhari nooit een mannetje voorbij gaat en geen enkele goede voorzet geeft? Mitea vind ik ook niet al te best maar daar gaat tenminste nog wat dreiging van uit.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad BoukhariIs je nooit opgevallen dat op het moment dat hij invalt, het als een wonder ineens een stuk beter loopt aan de linkerkant? Hij zo alleen nog aan zn scorend vermogen moeten werken.
Van dat kansloze, blinde gedribbel van Mitea heb ik inmiddels mijn buik al vol......
In eigen doel ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:38 schreef Suijk het volgende:
3 goals van Charisteas dit weekend.
quote:"Chelsea toont interesse in Maxwell"
Door Jasper (Da_Sandman) op donderdag 20 januari 2005 13:03
Bron: Voetbalonline
Naast verschillende Italiaanse clubs, met Juventus als meest concrete, toont nu ook Chelsea interesse in vleugelverdediger Maxwell. De Ajacied verbeterde onlangs zijn contract, maar een vertrek lijkt aanstaande.
Bij Chelsea zou de Braziliaan de opvolger moeten worden van Engels international Wayne Bridge. Chelsea-trainer José Mourinho lijkt het vertrouwen in Bridge kwijt te zijn, en ziet Maxwell als de ideale opvolger voor Bridge.
Jesper lag voor het oprapenquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:02 schreef Robar het volgende:Mitea
Boukhari
Niemand anders voor die positie
Dan maar Mitea
Why :Squote:Op donderdag 20 januari 2005 14:03 schreef Kang-He het volgende:
Maxwell mag - gezien de huidige situatie - volgens mij helemaal niet in Engeland spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |