we hebben hem ook niet eens meer nodig.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bron is The Sun, dus ws niet zo veel waard.
Inderdaad maar hopen dat die kale dat zooitje in de bundesliga houdt!quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef RayMania het volgende:
Als Gladbach degradeert dan komt Sonck terug.
Gladbach![]()
![]()
quote:West Brom manager Bryan Robson has dismissed reports that he wants to offload Nigerian striker Nwankwo Kanu.
Kanu joined the Baggies on a free transfer from Arsenal last summer but has only scored two goals.
And with the arrival of Kevin Campbell from Everton, Kanu's future was in doubt with Robson reportedly ready to sell the 29-year-old.
But Robson said: "Is Kanu going anywhere? No. All the strikers are part of the squad and we need them all."
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef RayMania het volgende:
Als Gladbach degradeert dan komt Sonck terug.
Gladbach![]()
![]()
Kanuquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zei ik al voor ie kwam. Bal springt op z'n Kuijt's vaak net van z'n voet.
Z'n uitschuifbenen maken wel weer een hoop goed dan.
Die gaat gewoon transfervrij weg hoor. Hopelijk redt ie het bij AZ wel. Het was wel een aardige voetballer, maar niet voor Ajax.quote:
Martin Jol (Tottenham) is idd geïnteresseerd....quote:
Doelde op de Spurs maar het blijkt nu dus dat ie gratis naar AZ gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die gaat gewoon transfervrij weg hoor. Hopelijk redt ie het bij AZ wel. Het was wel een aardige voetballer, maar niet voor Ajax.
Ik denk dat ze echt wel gaan als ze een leuk salaris krijgen aangeboden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:17 schreef jobosrulez het volgende:
Ik denk daat van de vaart en Sneijder zich te goed vinden voor de Spurs eerlijk gezegd
Waarvan het merdendeel van de keren op een voor hem oneigenlijke positie.............quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
2 jaar falen noem ik geen vormcrisis meer.
Dus als je veel talent hebt moet je op elke plaats kunnen spelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Vaart zou met zijn talent op elke plaats aardig moeten voetballen. Wat is volgens jou zijn eigenlijke postie, die van linkshalf?
Hij speelde tegen Cape Town gewoon goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
2 jaar falen noem ik geen vormcrisis meer.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad maar hopen dat die kale dat zooitje in de bundesliga houdt!
Eensch isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:11 schreef Radegast het volgende:
Ik word een beetje moe van het gezeik op Van der Vaart...
Waarom zou je in godsnaam je beste speler verkopen als hij net weer beter gaat spelen na een vormcrisis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |