Oeh scherpquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Maar misschoen moet ik cultheld maar niet zo serieus nemen.
En nu ligt Hiddink in de clinch met z'n billenmaatje. Wat zeg ik, het is tot een rechtzaak gekomen.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit soort praktijken komt bij PSV nou nooit voorWat ben ik blij dat ik niet voor Ajax ben zeg. Al die Privé en Story binken zitten niet voor niets bij Ajax op de tribune
Daarmee copieert hij dan toch alleen het gedrag van sommige ajacieden?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Alleen heeft cultheld altijd de neiging om verongelijkt te doen en constant aan te geven hoe goed PSV wel niet is (in het Ajax topic).
Je moet hem inderdaad niet TE serieus nemen.quote:Maar misschoen moet ik cultheld maar niet zo serieus nemen.
Geweldig: een ajacied die Hiddink een Story-coach noemt...quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En nu ligt Hiddink in de clinch met z'n billenmaatje. Wat zeg ik, het is tot een rechtzaak gekomen..
Wat een Privé/Story coach is het ook.
Dus je geeft toe dat Ajax de beste is?quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV vanwege het club-karakter, de sfeer, de spelers en omdat een groot deel van m'n familie voor PSV is voor die club. Jij bent blijkbaar voor de club die het best presteert gedurende een aantal jaar, dus als Roman Abramovich Cambuur op koopt dan ben jij opeens voor Cambuur
Pak een woordenboek en zoek op: SAR-CAS-MEquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geweldig: een ajacied die Hiddink een Story-coach noemt...![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pak een woordenboek en zoek op: SAR-CAS-ME.
Mijn God, echt logisch nadenken zit er tegenwoordig bij die PSV-ers ook niet meer in hè?.
daar zit ik ook al jaren op te wachten. ik wil vooral een dvd van seizoen '95.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:15 schreef StarGazer het volgende:
FF tussen neus en (schaam)lippen door:
Nu feijenoord een van toen tot heden dvd heeft uitgebracht, hoe zit dat met een historisch overzicht van Ajax op dvd? Ik zit daar nl al heel lang op te w88
proestquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pak een woordenboek en zoek op: SAR-CAS-ME.
Mijn God, echt logisch nadenken zit er tegenwoordig bij die PSV-ers ook niet meer in hè?.
Die van Bergkamp heb ik ook, die blijf heerschend. Ook leuk om Feyenoord - Ajax terug te zien van die tijd. En idd een dvd van '95 is wel heel erg welkom.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar zit ik ook al jaren op te wachten. ik wil vooral een dvd van seizoen '95.
heb laatst wel een dvd van Bergkamp in zijn Ajax tijd gekocht![]()
en die dvd van Cruyff, nummer 20, lijkt me ook erg leuk.
En jij bent zeker net afgestudeerdquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:17 schreef Robar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb het net ondervonden!
Ik heb in ieder geval geleerd om de psv-ers die dit topic volspammen iets minder serieus te nemen!
cultheld!
en ondertussen verkopen ze wel ajax koffiequote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef The_Hives het volgende:
dat van die dvd's is al vaker aan Ajax voorgesteld. Ze haken er niet echt op in, net als andere artikelen die goed zouden verkopen. Ooit zou het wel komen zeiden ze volgens mij toen ....
tja, dat risico zullen ze waarschijnlijk zelf niet dragen als het mislukt. Dus alleen de naam er aan verbonden. Nou geef mij maar een licentie dan dat ik die dvd's mag makenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en ondertussen verkopen ze wel ajax koffie![]()
Kindje naar Kezman vernoemd?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:24 schreef PyTh het volgende:
Trotse vader van Mateja
Hij is niet puur alleen naar de voetballer Kezman vernoemd.quote:
De passie die je proeftquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en ondertussen verkopen ze wel ajax koffie![]()
nee ajax speelt altijd pracht en praal voetbalquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:43 schreef Robar het volgende:
[..]
]moraal: Het gaat om de prestaties op het veld. Dat jij kijkt naar randgebeurtenissen en op basis daarvan besluit voor PSV te zijn zegt mij alweer genoeg over jou! ........ .................Come to think of it, eigenlijk is het logisch, geen enkel normaal persoon zou op basis van het voetbal voor PSV zijn
He, je weet toch, wij kijken alleen naar de toekomst!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:15 schreef StarGazer het volgende:
FF tussen neus en (schaam)lippen door:
Nu feijenoord een van toen tot heden dvd heeft uitgebracht, hoe zit dat met een historisch overzicht van Ajax op dvd? Ik zit daar nl al heel lang op te w88
Tsja, het kan niet altijd goed gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ajax speelt altijd pracht en praal voetbal![]()
![]()
Sweetquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij is niet puur alleen naar de voetballer Kezman vernoemd.
Het is ook een combinatie van de namen van zijn Opa's Mathijs en János.
Denk niet dat Rosales zal spelen aangezien hij op de laatste training in ZA een zware teenblessure heeft opgelopen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
De vermoedelijke basiself voor zondag:
Maarten
Hatem, Zdenek, Julien, Maxwell
Wesley, John, Rafael
Mauro, Aggelos, Nicolae
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |