Hier kon de medische staf niets aan doenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Booy hoeft van mij ook niet nee.
En Rosales weer geblesseerd, here we go again met de klucht van de Medische staf.
Peter Boevequote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Booy...
Ach, zou niet eens een verkeerde zijn...
Wie van jullie komt met een beter alternatief?
Om Winston B. te quoten "Dit is de eerste"quote:Op maandag 17 januari 2005 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van de Cup. Goed resultaat tegen de Beautiful Birds. Zag er prima uit.
En daarna weer zeiken dat de media Ajax-minded zijn zekerquote:Op maandag 17 januari 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:
Dit soort praktijken komt bij PSV nou nooit voorWat ben ik blij dat ik niet voor Ajax ben zeg. Al die Privé en Story binken zitten niet voor niets bij Ajax op de tribune
Huidskleur maakt me niet uit, het gaat om kwaliteit. Ik zeg hier alleen wat bij Ajax momenteel leeft en dat is dat Filipe zeer waarschijnlijk niet gekocht gaat worden. En ik had het over de match met Paraguay, jij maakt een andere wedstrijd bold.quote:Op maandag 17 januari 2005 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:@ Methodmich
Je probeert ook alles uit je duim te zuigen om Filipe onderuit te halen
Je lijkt wel een hetze tegen hem te voeren.
Je geef zo te zien meer de voorkeur aan negers(Tiberkanine, Emanuelson) dan aan Zuid-Amerikanen(Filipe). Het zegt trouwens meer als je voor de jeugd van Brazilië mag spelen dan voor de jeugd van Marokko.
die beelden blijven echt geniaalquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:58 schreef keeper het volgende:
Om Winston B. te quoten "Dit is de eerste".
Laten we Arie maar eens naar PSV sturen. Die kunnen nog wel een boekhouder gebruiken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Alleen komt die niet zolang Arie er zit.
onze boekhouding is prima op ordequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laten we Arie maar eens naar PSV sturen. Die kunnen nog wel een boekhouder gebruiken.![]()
Ik ben voor PSV vanwege het club-karakter, de sfeer, de spelers en omdat een groot deel van m'n familie voor PSV is voor die club. Jij bent blijkbaar voor de club die het best presteert gedurende een aantal jaar, dus als Roman Abramovich Cambuur op koopt dan ben jij opeens voor Cambuurquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:43 schreef Robar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, daar worden ze opgepakt wegens het verkopen van illegaal vuurwerk.![]()
hulde, voor zo een club zou ik dan wel willen zijn!
moraal: Het gaat om de prestaties op het veld. Dat jij kijkt naar randgebeurtenissen en op basis daarvan besluit voor PSV te zijn zegt mij alweer genoeg over jou! ........ .................Come to think of it, eigenlijk is het logisch, geen enkel normaal persoon zou op basis van het voetbal voor PSV zijn
Pfoei.. Kunnen we eindelijk weer rustig slapenquote:Trouwrel bij Ajax gesust
De heibel die binnen Ajax was ontstaan over de huwelijksdatum van zowel Rafael van der Vaart als Maarten Stekelenburg, is weer geluwd. Beide spelers treden naar tevredenheid op 10 juni aanstaande in het huwelijk en aangezien ze niet dezelfde vriendenkring delen, zou er ook voor de bruiloftsgasten geen keuzeprobleem bestaan naar welke feestelijke gebeurtenis ze zullen gaan.
Voetbalmanager Laurens Scholten, die zowel Rafael als Sylvie vertegenwoordigt, geeft zijn visie over wat er precies is voorgevallen. „Het is een storm in een glas water”, zegt hij. „Voetballers hebben nu eenmaal niet zo veel aaneengesloten vrije dagen, dus het kiezen van een huwelijksdatum als je daarna op huwelijksreis wilt, ligt gecompliceerd. Dit jaar komt eigenlijk alleen begin juni in aanmerking. Op 3 juni wordt de laatste interland gespeeld en daarna is er een periode van vier weken beschikbaar. 10 juni was voor beiden de meest logische dag. Kunnen ze daarna nog drie weken genieten van de wittebroodsweken.”
De verhalen dat de spelers moeite zouden hebben met de keus voor de bruiloft van Rafael of Maarten gelooft Laurens ook niet. „In Ajax spelen momenteel slechts drie Nederlanders. Ik denk dus dat de rest van de selectie na 3 juni linea recta naar gezin en vrouw thuis in het buitenland vertrekt. Op de echt heel goede vrienden na.”
In het kamp van bruidegom Maarten, die trouwt met verloofde Kim, zit nog wel wat ’zeer’. „Maarten is om de huwelijksrel van manager gewisseld. Hij vindt het onzorgvuldig van zijn oude zaakwaarnemer dat hij de trouwdatum van Rafael blijkbaar belangrijker vond dan die van hem”, vertelt een ingewijde. „Maarten was de eerste die voor 10 juni koos. Hij heeft zich er nu maar bij neergelegd. Binnen de selectie wordt er niet meer over gepraat. Het gaat om het voetballen tenslotte.”
Hahahahaha, nou die heb je even uitgeluld!quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV vanwege het club-karakter, de sfeer, de spelers en omdat een groot deel van m'n familie voor PSV is voor die club. Jij bent blijkbaar voor de club die het best presteert gedurende een aantal jaar, dus als Roman Abramovich Cambuur op koopt dan ben jij opeens voor Cambuur
* Hives van de beademingsapparatuur gaatquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pfoei.. Kunnen we eindelijk weer rustig slapen
Waarom mag een PSV-er hier niet posten? Voel je je ongemakkelijk hier?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hahahahaha, nou die heb je even uitgeluld!![]()
![]()
![]()
![]()
Ga dan lekker terug naar het altijd sfeervolle Philips topic en val ons niet lastig met je gezever![]()
Een PSV'er mag hier best posten hoorquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom mag een PSV-er hier niet posten? Voel je je ongemakkelijk hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |