abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24560880
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet op elke plek even goed, maar hij zou zich bijna overal wel staande moeten kunnen houden. Het meerendeel van de wedstrijden heeft hij wel gewoon op dezelfde plek gespeeld als ik me niet vergis. Ik denk nog altijd dat hij achter de spitsen het beste tot zijn recht komt, al denkt hij er zelf anders over.
Hij heeft gefaald omdat hij niet uitblonk; om te bewerwen dat hij zich niet staande kon houden de afgelopen twee jaar gaat mij te ver

Volgens mij heeft het spits, hangend op links, op tien en heeeeel af en toe linkshalf gespeeld.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_24562057
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:01 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij heeft gefaald omdat hij niet uitblonk; om te bewerwen dat hij zich niet staande kon houden de afgelopen twee jaar gaat mij te ver

Volgens mij heeft het spits, hangend op links, op tien en heeeeel af en toe linkshalf gespeeld.
Die bewoordingen van mij over staande houden waren niet de goeie. Ik bedoelde dat hij ook op de voor hem 'vreemde' posities met zijn talent wel zou moeten uitblinken. En of linkshalf zijn beste positie is waar hij het best uit de verf komt kun je over discussieren.
That's all folks!
pi_24562631
ja v.d.Vaart speelt gewoon ver onder zijn kunnen, ongeacht op welke positie hij speelt, hij kan veel en veel beter. hij lijkt nu wel weer wat beter te gaan spelen maar dat heb ik wel vaker gedacht.
pi_24563363
Nee, vd Vaart speelt nu gewoon op zijn kunnen en dat voldoet wel om in Ajax1 te spelen, maar hij excelleert niet. Hij scoorde veel in die periode dat het zo goed ging, het leek allemaal vanzelf te gaan. Nu niet meer, het is gewoon niet de nieuwe Johan Cruijff, maar een goede speler uit de jeugdopleiding.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24563683
Volgens een zekere Dick in Londen is ene Arjen R. de nieuwe Johan Cruijff
Comfortably numb
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 14:41:59 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_24563726
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:39 schreef Denni5 het volgende:
Volgens een zekere Dick in Londen is ene Arjen R. de nieuwe Johan Cruijff
Familie van Martin ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24563853
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Familie van Martin ?

Hij bedoelde natuurlijk de engelse term "Dick" !!!
pi_24564242
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:49 schreef Robar het volgende:

[..]

Hij bedoelde natuurlijk de engelse term "Dick" !!!

Zat nog met die vervelende Dick uit Mönchengladbach die ons van Sonck af gaat helpen in m'n hoofd. Bedoelde natuurlijk Martin Jol.

Is er trouwens al bekend wanneer Ajax eindelijk iets bekend gaat maken over de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Auxerre? De site blijft daar lekker vaag over.
Comfortably numb
pi_24565328
Vdv is niet te vet, gewoon een beetje bigboned.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:28:44 #100
82589 S-Two
barba macacu
pi_24565478
Ik denk dat we juist nu VDV moeten steunen. Okay, hij speelt al 2 jaar ver onder zijn niveau maar ik heb het idee dat hij steeds weer een stapje dichterbij zijn niveau gaat komen...

En mensen die zeggen dat we hem direct moeten verkopen zijn gewoon gek .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_24565613
Prijzen en verkoopdata voor Auxerre zijn inmiddels bekend:

Vanaf za. 22-01-05 t/m di. 25-01-05 18.00 uur:
Ajax SCC eigen plaats met 10% korting

Vanaf wo. 26-01-05:
Ajax SCC

Vanaf za. 29-01-05:
Ajax SCC/Supp. CC/KCC

Vanaf di. 01-02-05:
Alle Ajax CC

Vanaf do. 03-02-05:
Alle CC

Vakken en prijzen (kortingsprijs SCC-houders die geldt tot 25-01, 18.00 uur staat tussen haakjes)
412, 413, 414, 427, 428, 429: ¤ 15- (¤ 13,50,-)
112, 113, 114, 115, 116: ¤ 17,50,- (¤ 15,75)
125, 126, 127, 128, 129: ¤ 17,50,- (¤ 15,75)
401, 410, 411, 415, 425, 426,430: ¤ 22,25 (¤ 20,-)
402, 403, 408, 409,418,423,424: ¤ 28,75 (¤ 25,90)
117, 118, 123, 124: ¤ 30,50 (¤ 27,45)
404, 405, 406, 407: ¤ 35,50 (¤ 31,95)
419, 420, 421, 422: ¤ 35,50 (¤ 31,95)
119, 120, 121, 122: ¤ 38,- (¤ 34,20)
018, 023: ¤ 42,50 (¤ 38,25)
019, 020, 021, 022: ¤ 50, (¤ 45,-)

Zijn er hier nog mensen die gaan? Ik vind dat ze vrij laat zijn met de verkoop, en de prijzen eigenlijk nog wel goedkoop zijn. Verwachten ze dat het niet zo druk wordt dan, met vier kaarten per Club Card? Ik dacht eigenlijk dat het toch wel vol zou zitten. Moet je om 9 uur voor de deur staan met je supp.clubkaart of loopt het niet zo'n storm? Ik wil er zeker wel heen, heb er wel zin in.
pi_24565786
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoezo Manucharyan krijgt hoogstwaarschijnlijk geen contract? Bullshit.
Hij heeft in de minuten dat hij speelde, zeer degelijk gespeeld en ook op de trainingen is hij in een positieve wijze opgevallen en heeft hij zelfs indruk gemaakt.
Ze willen wachten met het aanbieden van een contract in verband met zijn blessure.

Emanuelson is geen Nederlander dus dat slaat ook al nergens op.
Tevens heeft Filipe heeft meer potentie dan Emanuelson ooit zal krijgen.
Jij was toch ook de man die zei dat Sonck een basisplaats zou krijgen?

Maar dat terzijde, de kans dat Edgar mag komen bij Ajax is vrij miniem.

En Urby is jeugdinternational voor Nederlander en wel degelijk een Nederlander. Filipe is ook lang niet zo goed, die valt in veel gevallen zelfs ronduit tegen. Emanuelson was daarintegen de man die samen met Maduro en Babel de beste was in de jeugdteams. Dus het slaat wel degelijk ergens op.

Hoe vaak zie jij Jong Ajax overigens?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24565836
Van der Vaart is zeker niet de meest getalenteerde speler in de Ajax-selectie. Al lang niet meer. Hij blijkt een vrij trage middenvelder te zijn geworden en als momentenvoetballer faalt hij nog te vaak. Als Ajax hem verkoopt, ben ik er niet rouwig om. In het ideale middenveld zie ik persoonlijk toch al geen plaats meer voor hem, hoogstens als hangende linksbuiten.
www.thuisuiteten.nl
pi_24565980
Van der Vaart maakt Ajax kampioen!
pi_24566009
Nou, dat zou hij wel eens aan zijn stand verplicht zijn ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_24566037
Wie vind jij dan de meest getalenteerde speler in de selectie?

Ik durf het eigenlijk wel te raden, maar zeg het maar...
pi_24566087
Uiteraard heeft Wesley Sneijder de meeste natuurlijke aanleg van de hele eredivisie en wellicht het Nederlandse voetbal, samen met Arjen Robben. Ook Maxwell is beter dan VdV.

En verder vind ik Nigel de Jong als speler veelzijdiger en zie ik in feite ook nog meer in Babel, Maduro, Heitinga en Pienaar. Trabelsi misschien ook nog wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_24566100
Van der Vaart.. Tja. Het is een voetballer met talent, maar zoals MM ook zegt, hij is absoluut niet de meest getalenteerde voetballer. Ik hoop wel dat hij zijn niveau van twee jaar geleden gaat redden, maar ik betwijfel het. Toch zou ik het wel jammer vinden wanneer hij verkocht wordt in de zomer, want dat is misschien ook wel weer een jaar te vroeg.

Laat hem dit halfjaar maar nog een beetje zijn vorm terug proberen te krijgen. Dan moet hij er volgend seizoen staan en kan hij hopelijk na een goed WK voor een mooi bedrag Ajax verlaten.
pi_24566279
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard heeft Wesley Sneijder de meeste natuurlijke aanleg van de hele eredivisie en wellicht het Nederlandse voetbal, samen met Arjen Robben. Ook Maxwell is beter dan VdV.

En verder vind ik Nigel de Jong als speler veelzijdiger en zie ik in feite ook nog meer in Babel, Maduro, Heitinga en Pienaar. Trabelsi misschien ook nog wel.
Oh, dus hij staat nog in je top-10

Waarom moet Van der Vaart het trouwens ontgelden, terwijl op de rest die je noemt ook nog wel wat valt aan te merken?
pi_24566361
Niet ontgelden, ik vind hem op dit moment gewoon niet goed genoeg voor een basisplaats op het middenveld van Ajax. Hij is ook een beetje een jankerd buiten het veld, dat stoort me ook.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 januari 2005 @ 17:38:25 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24566453
Nu moet je het ook weer niet gaan overdrijven hoor mm, bij jou zie je altijd zo'n trend dat er ineens allemaal gezeur over een bepaalde speler naar buiten komt. Nu Sonck weg is zal Van der Vaart wel het volgende slachtoffer worden. Van der Vaart kan gewoon goed voetballen. Hij heeft behoorlijk wat talent, alleen is hij gewoon veel te belangrijk gemaakt nadat 'ie anderhalf seizoen gewoon overal stond waar hij moest staan. Nu zit er anderhalf jaar de slop in z'n ontwikkeling, en elke wedstrijd laat 'ie weer een paar procent meer zien. Hij is nu eenmaal geen leider, hij is geen snel talent en heeft geen dribbel a la Robben. Hij wordt in de spits en achter de spits gegooid, maar hij moet gewoon voetballen waar hij hoort te staan, links op het middenveld.

En ook Sneijder en Maxwell hebben talent, maar die laten dat ook veel te weinig zien. Sneijder probeert het teveel waardoor het er niet uit komt, en Maxwell is veel te nonchalant geworden, wat komt omdat 'ie eigenlijk al een anderhalf jaar deze competitie is ontgroeid. Met zo'n instelling mag 'ie ook wel eens op de bank belanden, alleen zijn de opties voor linksachter niet zo talrijk als voor het middenveld. Waarom het er met Pienaar niet meer uit komt, is me ook een raadsel. Blessures, zal ik het dan maar noemen.

De enige waarin ik echt mee kan gaan over wie duidelijk meer talent heeft is Trabelsi, da's gewoon de beste Ajacied op het moment, week in week uit z'n werk uitvoerend. Helaas niet zo goed als voorheen, maar nog steeds ruim voldoende. Alle andere genoemden moeten het nog maar bewijzen. Ook Heitinga die na een fantastische periode, en een diep dal nu eindelijk weer kan bewijzen dat 'ie definitief echt goed kan voetballen (maar dan ook weer op een voor hem niet zo'n natuurlijke positie).

Ik vind 't prima als je Sonck afschrijft omdat 'ie niet presteert, maar ik snap niet waarom je een Pienaar het hand zo boven z'n hoofd houdt en van der Vaart als een baksteen laat vallen (hun persoonlijke karakter voor zover wij daar over kunnen oordelen daargelaten). Beiden zitten ongeveer in dezelfde situatie dat ze een tijd lang geen pepernoot goed hebben geraakt en alleen af en toe eens aardig in de wedstrijd zitten.
pi_24566528
nou dat Maxwell veel te nonchalant is geworden ben ik het niet mee eens, hij heeft een paar slechte wedstrijden gespeeld maar heeft zich nu goed herstelt als je het mij vraagt.
pi_24566553
Hoe doet Lindgren het op dit moment? Zo goed dat ie misschien Galásek in de toekomst kan vervangen?
pi_24566579
Nou, dat ben ik niet met je eens. Pienaar presteert ook als hij minder in de wedstrijd zit nog altijd beter dan VdV in zo'n geval. Van der Vaart staat meer in de picture, omdat hij af en toe een trucje doet. Maar wat is er nog over van die jongeling die zich destijds zo presenteerde? Weinig. Dat heeft hij aan zichzelf te wijten. Hij schijnt totaal niet scherp te trainen en zeker niet toen hij net bij het eerste zat. Vandaar ook veel van die blessuregevallen. Daarna werd hij een momentenvoetballer en deed dat in 2002/03 gewoon goed. Maar vanaf vorig seizoen zijn zijn momenten zo spaarzaam geworden, zeker op topniveau in de CL.

Dan zie je direct zijn beperkingen: traag, niet echt een knokker, weinig verdedigende arbeid (ja, af en toe een sliding om alle keren dat ie niet gaat te compenseren). Met name Pienaar is daar dit seizoen een paar keer slachtoffer van geworden, want die moest het werk dat VdV niet deed dan gaan doen en kreeg dan kritiek dat hij aanvallend zoveel minder bracht.

Een moderne middenvelder moet veel loopvermogen hebben, dat heeft VdV niet. Hij parasiteert nu op zijn fraaie trap en de status die hij nog altijd heeft, maar hij is al tijden niet meer beslissend geweest voor Ajax.

In mijn ogen is Ajax dan ook veel beter af met een middenveld zonder Van der Vaart. Ik zie in hem nog wel iemand die in een soort vrije rol vanaf links van waarde kan zijn, met zijn voorzet en af en toe trucjes en voor de goal opduikend gevaar stichtend. Ongeveer als Ronaldinho bij Barcelona vaak doet. Daar is zijn gebrek aan snelheid en arbeid ook minder funest.

En het lijkt me vrij duidelijk dat Sneijder, ondanks dat die nog niet altijd zijn stempel op een match kan drukken, een veel betere voetballer is. Die heeft vrijwel alles wat Van der Vaart heeft ook en wat VdV mist vaak ook nog.

Daarom vind ik een 4-3-3 met twee aanvallende middenvelders (Pienaar en Sneijder) en een controleur (Galásek, maar liever Heitinga of Maduro) veel beter voor Ajax.
www.thuisuiteten.nl
pi_24566600
Bovendien, soms dik ik het wel een beetje aan, maar dat moet soms.

Zie Sonck. Toen ik daarmee begon, vonden velen dat Sonck nog wel goed was als Ajax-spits. Uiteindelijk kan je niet ontkennen dat ik in die column destijds gelijk heb gehad.
www.thuisuiteten.nl
pi_24566697
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:39 schreef JeroenV het volgende:

Zijn er hier nog mensen die gaan? Ik vind dat ze vrij laat zijn met de verkoop, en de prijzen eigenlijk nog wel goedkoop zijn. Verwachten ze dat het niet zo druk wordt dan, met vier kaarten per Club Card? Ik dacht eigenlijk dat het toch wel vol zou zitten. Moet je om 9 uur voor de deur staan met je supp.clubkaart of loopt het niet zo'n storm? Ik wil er zeker wel heen, heb er wel zin in.
volgende week zaterdag dan maar even kaartjes halen
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_24566820
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:34 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tuurlijk blijft BMG in de Bundesliga.
pssst bij subsidesports is het thuisshirt van BMG nu in de aanbieding
pi_24566849
Auxerre thuis zeker van de partij, over uit wordt nog gediscussierd hier
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_24567056
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Auxerre thuis zeker van de partij, over uit wordt nog gediscussierd hier
zat ik ook aan te denken, maar denk dat het heel moeilijk wordt om in het uitvak plaats te kunnen nemen aangezien de uitkaarthouders voorrang hebben. jammer dat die site van auxerre ook niet in het engels is want dan kon ik daar nog eens op kijken
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:54:58 #120
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24567601
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:16 schreef superjoden het volgende:

[..]

zat ik ook aan te denken, maar denk dat het heel moeilijk wordt om in het uitvak plaats te kunnen nemen aangezien de uitkaarthouders voorrang hebben. jammer dat die site van auxerre ook niet in het engels is want dan kon ik daar nog eens op kijken
in de thuisvakken is nog genoeg plaats . Als het goed is is het niet zo moeilijk om daar aan kaarten te komen
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')