eensquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:10 schreef slashyou het volgende:
wat een gedrocht.
voor in de woonkamer met jaren 80 interieur,quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:24 schreef twiFight het volgende:
[..]
eens
alleen die stoelen zien er wel comfortabel uit
ik ga ook zo eens pitten, trustequote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:27 schreef Fugie het volgende:
zou die nieuwe megane ervan afgeleidt zijn ? Die is net zo lelijk namelijk.
ownee wacht, het zijn gewoon allebei renaults
ik ga slapen, mijn kater wegpitte
ik heb het idee dat dat voor de aandrijving van de auto is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:40 schreef Youp het volgende:
oja trouwens... wat moet ins hemelsnaam zo'n krachtige motor in zo'n (uber lelijke) gezinsbak?
dan kunnen ze (renault kennende) er ook een of ander uber underpowerede 1,8 ofzo in kwijtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb het idee dat dat voor de aandrijving van de auto is.
wild guess
gat in de muur slaan en klaarquote:
Dat kan kloppen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:15 schreef D-Devil het volgende:
Gisteren was het ook een tijdje zo snel.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:34 schreef Redux het volgende:
Mooie bak die initiale.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat kan kloppen.
omdat er meer bandbreedte voor de mods wordt gereserveerd wordt het trager zodat de crew nog wel fatsoenlijk kan fok!ken. Er zijn nu niet zoveel mods online.
het hele disign, het interieur... allesquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:50 schreef Redux het volgende:
Wat vind je er niet mooi aan?
Het is natuurlijk erg persoonlijk, maar toch wint renault internationaal prijzen met haar vormtaal, en met de studies zoals de initiale. In het designwereldje (lees: de mensen die leren voor design en blijkbaar verstand hebben van design) wordt het desing van renault blijkbaar gewaardeerd..quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:55 schreef Youp het volgende:
het hele disign, het interieur... allesnet als die nieuwe 'geweldige' mobielen van relault... allemaal pukeable
ja in frankrijk misschien.. en blijkbaar hebben die mensen die dat disign maken er toch geen verstand van want t zijn lang niet de meest verkochte auto's (die nieuwe megane en die andere rommel met zo'n lelijke kont)quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:07 schreef Redux het volgende:
[..]
Het is natuurlijk erg persoonlijk, maar toch wint renault internationaal prijzen met haar vormtaal, en met de studies zoals de initiale. In het designwereldje (lees: de mensen die leren voor design en blijkbaar verstand hebben van design) wordt het desing van renault blijkbaar gewaardeerd..
t jammere is dat je er niet mee kan duikenquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:08 schreef D-Devil het volgende:
Het logo op de grille. Het ding lijkt wel op de Nautilus onderzeeër uit eurodisney.
http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?jaar=2004quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef Youp het volgende:
[..]
ja in frankrijk misschien.. en blijkbaar hebben die mensen die dat disign maken er toch geen verstand van want t zijn lang niet de meest verkochte auto's (die nieuwe megane en die andere rommel met zo'n lelijke kont)75% van de mensen vind ze gewoon lelijk...
en renault had ook al zo'n uber disign tic in de jaren 70 en toen ging t ook bijna mis
Nee, internationaal wint renault prijzen met haar design. Patrick le quement wordt zeer gewaardeerd in de designwereld, kun je lezen in verschillende bladen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef Youp het volgende:
[..]
ja in frankrijk misschien.. en blijkbaar hebben die mensen die dat disign maken er toch geen verstand van want t zijn lang niet de meest verkochte auto's (die nieuwe megane en die andere rommel met zo'n lelijke kont)75% van de mensen vind ze gewoon lelijk...
en renault had ook al zo'n uber disign tic in de jaren 70 en toen ging t ook bijna mis
Jawel, zo van een viaduct of tegen een brugpijler aanquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:11 schreef Youp het volgende:
[..]
t jammere is dat je er niet mee kan duikendomme auto...
kutquote:
en zo hoort hetquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:14 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Jawel, zo van een viaduct of tegen een brugpijler aan.
niet! opelquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, internationaal wint renault prijzen met haar design. Patrick le quement wordt zeer gewaardeerd in de designwereld, kun je lezen in verschillende bladen.
Over de verkopen van renault, renault staat nog steeds op de 1e plaats europees gezien..
Net zoals je dat met een multivlaai moet doenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:14 schreef D-Devil het volgende:
Rellen. Vliegveld 16-hoven krijgt status groot vliegveld!
ey... wanneer komt die bijschrijving van mij binnen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:18 schreef Fwnk het volgende:
Godverdomme, nou sta ik nog rood ook
Saldo (¤)
-7,51
12-01-2005 BIJDRAGE GIROPAS 2005
PASNUMMER ***
POSTBANK NV PRODUKTREKENING -9,95
Naaiers
Ik kan niet eens die 5 cent van brad pit veilig zetten
9.95 aan je eigen bank? Jaarlijks mag ik toch wel hopen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:18 schreef Fwnk het volgende:
Godverdomme, nou sta ik nog rood ook
Saldo (¤)
-7,51
12-01-2005 BIJDRAGE GIROPAS 2005
PASNUMMER ***
POSTBANK NV PRODUKTREKENING -9,95
Naaiers
Ik kan niet eens die 5 cent van brad pit veilig zetten
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:19 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Net zoals je dat met een multivlaai moet doen.
Alaaf? Dude, vier je carnaval ?quote:
Okay, ik nam aan dat je toch wel verstand had van auto's aangezien je een bmw logo als user icoon hebt, en in het PTA sc topic post, maar blijkbaar zit ik fout.quote:
Hij heeft gelijk, kijk naar de verkoopcijfers die ik neerzettequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Okay, ik nam aan dat je toch wel verstand had van auto's aangezien je een bmw logo als user icoon hebt, en in het PTA sc topic post, maar blijkbaar zit ik fout.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Okay, ik nam aan dat je toch wel verstand had van auto's aangezien je een bmw logo als user icoon hebt, en in het PTA sc topic post, maar blijkbaar zit ik fout.
Waar?quote:
Postbank is klotequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:23 schreef Fwnk het volgende:
Youp, dunno
D-Devil, ja, maar ik had een nieuwe pas aangevraagd in december, á 8 euro en ze schrijven dit nu gelijk af, ze zijn nog niet klaar met me
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, kijk naar de verkoopcijfers die ik neerzette.
Nog maar even, dan heb je hem weer rijdend terugquote:
Nee dat klopt, maar dan leen je toch 10 euroquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:24 schreef Fwnk het volgende:
Ja, ik wil ook overstappen, maar dat mag niet met een negatief saldo, denk ik
dat zal idd niet gaanquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:24 schreef Fwnk het volgende:
Ja, ik wil ook overstappen, maar dat mag niet met een negatief saldo, denk ik
Blijkbaar kun je ook niet lezen, want ik had het in mijn post over europese verkoopcijfers..quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:23 schreef Youp het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?jaar=2004
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:14 schreef Redux het volgende:
Over de verkopen van renault, renault staat nog steeds op de 1e plaats europees gezien..
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:25 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nog maar even, dan heb je hem weer rijdend terug.
.
quote:
bron?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je ook niet lezen, want ik had het in mijn post over europese verkoopcijfers..
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:46 schreef BoJo het volgende:
pff belasting telefoon heeft niet eens een wachtmuziekje.
http://www.dealersupportn(...)rs%20nov.%202004.xls bijvoorbeeld. Puur gekeken naar merk.quote:
Je denkt dat de duitsers niet chauvinistisch zijn? Echt hilarisch die posts van je, maar je hebt over het algemeen niet veel kaas gegeten van de autowereld, wel?quote:trouwens met al die chauvinistische fransen kom je wel aan een hoog europees marktaandeel
toch wel, maar het is vroeg en ik zit op school en ik ben moequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:50 schreef Redux het volgende:
[..]
http://www.dealersupportn(...)rs%20nov.%202004.xls bijvoorbeeld. Puur gekeken naar merk.
[..]
Je denkt dat de duitsers niet chauvinistisch zijn? Echt hilarisch die posts van je, maar je hebt over het algemeen niet veel kaas gegeten van de autowereld, wel?
Ah, je mening over het uiterlijk van de initiale is gebaseerd omdat jij altijd op de havo herrie had met de frans leraar/leraessen.. Hilarisch, werkelijk!quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:52 schreef Youp het volgende:
[..]
toch wel, maar het is vroeg en ik zit op school en ik ben moe
duitsers zijn ook chauvinistischmaar ik heb iets tegen frankrijk (omdat ik op de havo altijd herrie had met al mijn frans leraren/leraressen)
nee ik vind ze gewoon lelijkquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:57 schreef Redux het volgende:
[..]
Ah, je mening over het uiterlijk van de initiale is gebaseerd omdat jij altijd op de havo herrie had met de frans leraar/leraessen.. Hilarisch, werkelijk!
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:03 schreef Fwnk het volgende:
,, •° Yv0nn3 °• •° Jo0st °• ,, Ik wil me nieuwe telefo0n !! --» [ ¤ Ik H0u Van J0u ¤ ] «-- zegt:
haai !
Fwenk :: wtfbbq :: Help Frank aan een Lancia Delta HPE, stort geld op Giro 7831009 tnv F M Schothorst zegt:
ma
Ik kon het niet laten BoJo
begrijp me niet verkeerd, bijvoorbeeld een renaultje clio (wel beetje sportieve uitvoering) vind ik ook leukquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:08 schreef Redux het volgende:
Je vindt renaults over het algemeen lelijk maar je vindt de saxo die jullie zelf hebben echtwel mooi. Right.
Succes verder met posten!
balenquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef BoJo het volgende:
wat kloothommels bij die verzekeringsmaatschappijen. Stap ik eind Oktober over naar een andere (goedkopere) met ingangsdatum 1 januari 2005 van FBTO naar Proteq. Zie ik dat ze allebei premie geincasseerd hadden. Dus ik bellen weet die FBTO van niks en sta ik bij allebei verzekerd
Kloothommels![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:03 schreef Fwnk het volgende:
,, •° Yv0nn3 °• •° Jo0st °• ,, Ik wil me nieuwe telefo0n !! --» [ ¤ Ik H0u Van J0u ¤ ] «-- zegt:
haai !
Fwenk :: wtfbbq :: Help Frank aan een Lancia Delta HPE, stort geld op Giro 7831009 tnv F M Schothorst zegt:
ma
Ik kon het niet laten BoJo
Ja klein beetje want nu moet ik nog die duurdere blijven dokken tot 1 juli 2005. Van die nieuwe krijg ik de premie deze maand nog terug gestort.quote:
Heet jij Joost dan ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Alleen haar naam, voor de rest is ze tof mên
grotere tafelpoot nodig...?quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja klein beetje want nu moet ik nog die duurdere blijven dokken tot 1 juli 2005. Van die nieuwe krijg ik de premie deze maand nog terug gestort.
ooooh ik was al een grotere pot vaselina gaan kopenquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:24 schreef Youp het volgende:
[..]
niet voor in je holom die verzekeringskereltjes meet te meppen
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooooh ik was al een grotere pot vaselina gaan kopen![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:28 schreef Youp het volgende:
[..]
btw tsjek dit:
http://games.flabber.nl/concentratietest/
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:31 schreef Fwnk het volgende:
http://www.regroup.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=4093
Zijn nick is "Baffurtjuh"
ik las "zijn nichtje"quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:31 schreef Fwnk het volgende:
http://www.regroup.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=4093
Zijn nick is "Baffurtjuh"
dat wou ik net wetenquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:20 schreef BoJo het volgende:
Sta ik te zeiken, moest ik ineens niezen zeek ik zo over m'n voet heen![]()
Gelukkig wilde ik net gaan douchen![]()
Tuurlijk mag dat, ik postte al dat smaak persoonlijk is. Maar jij kwam aanzetten met het verhaal dat de mensen van renault blijkbaar geen verstand van design hebben omdat volgens jou renault 'lang niet' de meest verkochte auto's zijn, wat dus niet waar is. Renault is europees gezien al een aantal jaar koploper wat de verkopen betreft, en nationaal gezien staat renault dit jaar op de 2de plek. Dus die onderbouwing van je klopt van geen kant.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:10 schreef Youp het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, bijvoorbeeld een renaultje clio (wel beetje sportieve uitvoering) vind ik ook leuken de wat oudere megane coupe ook.. en zo nog wel een enkele auto.. maar dat nieuwe disign vind ik om te kotsen.. mag dat dan niet?
nee klopt, ik heb toch ook toegegeven dat ik dat fout hadquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:27 schreef Redux het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, ik postte al dat smaak persoonlijk is. Maar jij kwam aanzetten met het verhaal dat de mensen van renault blijkbaar geen verstand van design hebben omdat volgens jou renault 'lang niet' de meest verkochte auto's zijn, wat dus niet waar is. Renault is europees gezien al een aantal jaar koploper wat de verkopen betreft, en nationaal gezien staat renault dit jaar op de 2de plek. Dus die onderbouwing van je klopt van geen kant.
het was wel lekker warmquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:22 schreef Youp het volgende:
[..]
dat wou ik net wetent is hier bijna etenstijd man
ik zeik met alle plezier jullie onder hoorquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:32 schreef Youp het volgende:
[..]
nou dan weet je wat je moet in snowworld binnekort
ik zorg er wel voor dat ik t niet koud heb...quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zeik met alle plezier jullie onder hoor![]()
Ey GeluidsDraakquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
Eej Bo.....wat was er nou mis met je waggie ???
en jij armquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ey GeluidsDraak![]()
-koppelingscyllinders gaar
-drukgroep + koppelingsplaten gaar
Als het goed is eind van de middag gefixt![]()
toen was hij bijna volquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:41 schreef Fwnk het volgende:
Toen ik niet ingelogd was had deze SC 6 pagina's
Dat klopt... Ik zal het ff uitleggen...quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:41 schreef Fwnk het volgende:
Toen ik niet ingelogd was had deze SC 6 pagina's
voor 540 euro heb ik geen andere auto die zo fijn rijd en waar net nieuwe brembo schijven onderzitten en achter nieuwe koni's.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:40 schreef Youp het volgende:
[..]
en jij armtrouwens.. als die bak al 280k gelopen heeft... waarom koop je voor dat geld wat je nou kwijt bent dan geen andere mobiel die iets minder gelopen heeft?
gaat vast wel
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat klopt... Ik zal het ff uitleggen...
Als je niet ingelogd bent, dan staan er 25 posts op een pagina, als je ingelogd ben, dan zijn het er 50 (dat kun je instellen... zie opties uit m'n hoofd gezegd) Vandaar dat het nu de helft lijkt...
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat klopt... Ik zal het ff uitleggen...
Als je niet ingelogd bent, dan staan er 25 posts op een pagina, als je ingelogd ben, dan zijn het er 50 (dat kun je instellen... zie opties uit m'n hoofd gezegd) Vandaar dat het nu de helft lijkt...
ik weet toch niet wat je er allemaal aan verbouwd hebtquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor 540 euro heb ik geen andere auto die zo fijn rijd en waar net nieuwe brembo schijven onderzitten en achter nieuwe koni's.![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:51 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat je er allemaal aan verbouwd hebt
ik snap hem nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:36 schreef Youp het volgende:
[afbeelding](jaja ik weet t, t is grof
)
tsunami... soep >> gemaakt van water... duitsers op vakantie daar in het rampgebied... valt het kwartje al?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:57 schreef Youp het volgende:
[..]
tsunami... soep >> gemaakt van water... duitsers op vakantie daar in het rampgebied... valt het kwartje al?
ik staar me nergens blind opquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
iedereen staart zich blind op die deuk en die gare velgen. Hij rijd gewoon prima.![]()
Beetje zout en een koekje derbij ????quote:
hoezo, rijdt die dan al weer?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:59 schreef Youp het volgende:
[..]
ik staar me nergens blind opdr zijn ook mensen die zich blind staren op de leeftijd van mijn gebakje.. en dan staan ze ineens naast me bij het stoplicht
Bijna is nog geen stoplicht sprintjes winnenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje zout en een koekje derbij ????![]()
ey, ik heb ook nog zat km's gemaakt met dat ding voor het ongeval hequote:Op woensdag 12 januari 2005 13:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
Bijna is nog geen stoplicht sprintjes winnen![]()
quote:† ßeNfìCå Gì®L (K)..:tw0 hearts..0ne l0ve..4 Ever:.. (K) :^) WhateveR.. :^) DreYnA MiSsi0n(H)Kib Pib Aib Mib (K)
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
LOL krijg net een smsje van D-Devil "Ik sta naast een 300 ZX"
't lijkt wel een ragequote:ღ I Believe In Y.Ou _♥_ ॐ ReamOn,, Juh Bent Un Schatjee :$(K) _♥_ zegt:
ik moet als ik straks thuis ben ook maar eens kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:33 schreef BazzoS het volgende:
ik denk, ik ga ook even kijken, de schade viel mee, maar 1 persoon:
[..]
't lijkt wel een rage
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:37 schreef BazzoS het volgende:
LOL ja dat is me een breezerslet zeg, niet te filmen
En ik heb zat vriendjes bij de forummodsquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:42 schreef Youp het volgende:
[..]
jawel op de FP... dus ze zit nog in de kroew
wie moet er een note krijgen ??quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
En ik heb zat vriendjes bij de forummods
daar doelde ik opquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
en ik heb zat vriendjes bij de forumcrew
Notes kan ik zelf ook nog wel zetten...quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wie moet er een note krijgen ??
roept u maar![]()
nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Notes kan ik zelf ook nog wel zetten...
Evenals slotjes...
quote:
ooh dan kun je die ban zelf ook nog wel aanvragenquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Notes kan ik zelf ook nog wel zetten...
Evenals slotjes...
Ff kijken... alle fa's staan in m'n msn... evenals een aantal a's... Er zijn er een aantal online op IRC...quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ooh dan kun je die ban zelf ook nog wel aanvragen![]()
quote:
quote:
ja nouquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel lol ik erom heb gehad... (en nog steeds heb)
ha!quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
[PTA SlowChat] Panther Blunt 385 Chrome Rims
Een leven is eng...quote:
dat mag/kan daar nietquote:
PeuRac gaat voorop, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:14 schreef Youp het volgende:
[..]
dat mag/kan daar nietdacht ik... das link man kom je daar omlaag als een projectiel op je onbestuurbare slee
buts boem iedereen omver en dwars door het glas
* Youp die het helemaal voor zich ziet
LOLquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:14 schreef Youp het volgende:
[..]
dat mag/kan daar nietdacht ik... das link man kom je daar omlaag als een projectiel op je onbestuurbare slee
buts boem iedereen omver en dwars door het glas
* Youp die het helemaal voor zich ziet
nee... als het mij niet lukt kan jij niet sturen en ga je rechtdoor de berg af.... en als je je dan niet wilt laten vallen ga je recht voor de grote glazen wand (met betonnen pijlers oid er tussen)quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:14 schreef BazzoS het volgende:
ja en als het niet lukt, ga ik wel skien ofzo
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
PeuRac gaat voorop, ik zie het probleem niet![]()
dat laten vallen is geen probleem, ik val zelfs zonder dat het mijn bedoeling isquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:18 schreef Youp het volgende:
[..]
nee... als het mij niet lukt kan jij niet sturen en ga je rechtdoor de berg af.... en als je je dan niet wilt laten vallen ga je recht voor de grote glazen wand (met betonnen pijlers oid er tussen)
ohquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat laten vallen is geen probleem, ik val zelfs zonder dat het mijn bedoeling is
Ik heb al wel eens kennis gemaakt met 'een leven'...quote:
ohquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens kennis gemaakt met 'een leven'...En dat was eng...
ik heb val angstquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:18 schreef Youp het volgende:
[..]
nee... als het mij niet lukt kan jij niet sturen en ga je rechtdoor de berg af.... en als je je dan niet wilt laten vallen ga je recht voor de grote glazen wand (met betonnen pijlers oid er tussen)
quote:
Neequote:
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee
Ik probeer die herinneringen daaraan juist te verdringen...
IS NIET LEUKquote:
Hele lekkere...quote:
Das waar... Ben ik ook altijd wel voorstander van...quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:05 schreef Youp het volgende:
[..]
geen beter vermaak als leedvermaak eh
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das waar... Ben ik ook altijd wel voorstander van...
heb ik gister gedaan... om half 4 in slaap gevallen en om kwart voor 7 weer wakkerquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:22 schreef Fwnk het volgende:
zucht.....
Als ik thuis ben ga ik lekker op me bed liggen
jah zelfde verhaal hier gisteren... de hele dag op school gezeten NIKS gedaan.. ja wat rondgefokt en gebaft maar daar wordt je ook zo gaar van op een gegeven moment hequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:29 schreef Fwnk het volgende:
Mja, maar ik heb nu een heel vaag loom gevoel, echt kut
rare smaak in mijn mond (en nee, ik heb gisteravond gewoon geslapen)
en licht hoofdpijn
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:32 schreef Youp het volgende:
[..]
jah zelfde verhaal hier gisteren... de hele dag op school gezeten NIKS gedaan.. ja wat rondgefokt en gebaft maar daar wordt je ook zo gaar van op een gegeven moment he
klopt.. maar nou is het zo dat dit kind ook op een volwassen tijd op moet staan en zich aan volwassen tijdsschema's moet houdenquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het is dan ook allang kinderbedtijd geweest
quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:33 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt.. maar nou is het zo dat dit kind ook op een volwassen tijd op moet staan en zich aan volwassen tijdsschema's moet houden
oftewel, ik had er al lang in moeten liggen
Doe nou eens een keer braaf dan en schiet eens op.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:33 schreef Youp het volgende:
[..]
oftewel, ik had er al lang in moeten liggen
quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:55 schreef slashme het volgende:
[..]
Doe nou eens een keer braaf dan en schiet eens op.
Wordt de rest van het forum ook niet zo moe.
In jouw geval 3 dus...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:55 schreef slashme het volgende:
[..]
Doe nou eens een keer braaf dan en schiet eens op.
Wordt de rest van het forum ook niet zo moe.
Hoi fWnkquote:
I knowquote:
vespaquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:21 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga in me bed liggen, ciao!
quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:21 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga in me bed liggen, ciao!
quote:
quote:
niet zo schijnheilig jij!!quote:
Moest je mijn rijtje weer verpesten??quote:
Volgens mij ook...quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:30 schreef Youp het volgende:
[..]
niet zo schijnheilig jij!!
hmmz dat heb ik al eens eerder gezged volgensmij
Volgens mij ook ja...quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:33 schreef Youp het volgende:
[..]
en volgensmij ook tegen de zelfde persoon
Wat een eigendunk...quote:
Eigenlijk wel, maar dat wil ik nog niet hardop zeggen...quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:42 schreef Youp het volgende:
[..]
jaja, ben je dat niet van me gewend?![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:42 schreef BoJo het volgende:
Alfa is weer terug![]()
En hij rijd weer prima, sponzige koppeling is ook weg en ik hoef nu maar een klein stukje te koppelen, heel vaag gevoel.![]()
Alleen is mijn bankrekening gillend weg gerent na die pin actie van daarnet![]()
Ik heb geen idee wat ik krijg...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat wil ik nog niet hardop zeggen...
Alleen is mijn bankrekening gillend weg gerent na die pin actie van daarnet![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:48 schreef Youp het volgende:
[..]
misschien wel niks
ik weet wel dat ik nog vol zit met tosties
Alfa is weer terug![]()
En hij rijd weer prima, sponzige koppeling is ook weg en ik hoef nu maar een klein stukje te koppelen, heel vaag gevoel.![]()
ik weet niet wat jij gezellig noemt.....quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:52 schreef BazzoS het volgende:
ga eens gezellig doen en ga bij je moeder en vader zitten eten, hebben wij ook geen last van je hier![]()
Das waar... Wij eten erwtensoep met poffertjes volgens mij...quote:
Etenstijdquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:00 schreef BazzoS het volgende:
LOL
ik schrik me de tering, fok is verbijsterend snel!
Gatverdamme, das toch geen combinatiequote:Op woensdag 12 januari 2005 18:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das waar... Wij eten erwtensoep met poffertjes volgens mij...
poffertjes gaat wel... erwtensoep is wel eens lekker maar de combinatie brrrr.... mijn moeder doet dat ook altijdquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das waar... Wij eten erwtensoep met poffertjes volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |