dat mag/kan daar nietquote:
PeuRac gaat voorop, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:14 schreef Youp het volgende:
[..]
dat mag/kan daar nietdacht ik... das link man kom je daar omlaag als een projectiel op je onbestuurbare slee
buts boem iedereen omver en dwars door het glas
* Youp die het helemaal voor zich ziet
LOLquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:14 schreef Youp het volgende:
[..]
dat mag/kan daar nietdacht ik... das link man kom je daar omlaag als een projectiel op je onbestuurbare slee
buts boem iedereen omver en dwars door het glas
* Youp die het helemaal voor zich ziet
nee... als het mij niet lukt kan jij niet sturen en ga je rechtdoor de berg af.... en als je je dan niet wilt laten vallen ga je recht voor de grote glazen wand (met betonnen pijlers oid er tussen)quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:14 schreef BazzoS het volgende:
ja en als het niet lukt, ga ik wel skien ofzo
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
PeuRac gaat voorop, ik zie het probleem niet![]()
dat laten vallen is geen probleem, ik val zelfs zonder dat het mijn bedoeling isquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:18 schreef Youp het volgende:
[..]
nee... als het mij niet lukt kan jij niet sturen en ga je rechtdoor de berg af.... en als je je dan niet wilt laten vallen ga je recht voor de grote glazen wand (met betonnen pijlers oid er tussen)
ohquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat laten vallen is geen probleem, ik val zelfs zonder dat het mijn bedoeling is
Ik heb al wel eens kennis gemaakt met 'een leven'...quote:
ohquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens kennis gemaakt met 'een leven'...En dat was eng...
ik heb val angstquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:18 schreef Youp het volgende:
[..]
nee... als het mij niet lukt kan jij niet sturen en ga je rechtdoor de berg af.... en als je je dan niet wilt laten vallen ga je recht voor de grote glazen wand (met betonnen pijlers oid er tussen)
quote:
Neequote:
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee
Ik probeer die herinneringen daaraan juist te verdringen...
IS NIET LEUKquote:
Hele lekkere...quote:
Das waar... Ben ik ook altijd wel voorstander van...quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:05 schreef Youp het volgende:
[..]
geen beter vermaak als leedvermaak eh
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das waar... Ben ik ook altijd wel voorstander van...
heb ik gister gedaan... om half 4 in slaap gevallen en om kwart voor 7 weer wakkerquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:22 schreef Fwnk het volgende:
zucht.....
Als ik thuis ben ga ik lekker op me bed liggen
jah zelfde verhaal hier gisteren... de hele dag op school gezeten NIKS gedaan.. ja wat rondgefokt en gebaft maar daar wordt je ook zo gaar van op een gegeven moment hequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:29 schreef Fwnk het volgende:
Mja, maar ik heb nu een heel vaag loom gevoel, echt kut
rare smaak in mijn mond (en nee, ik heb gisteravond gewoon geslapen)
en licht hoofdpijn
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:32 schreef Youp het volgende:
[..]
jah zelfde verhaal hier gisteren... de hele dag op school gezeten NIKS gedaan.. ja wat rondgefokt en gebaft maar daar wordt je ook zo gaar van op een gegeven moment he
klopt.. maar nou is het zo dat dit kind ook op een volwassen tijd op moet staan en zich aan volwassen tijdsschema's moet houdenquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het is dan ook allang kinderbedtijd geweest
quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:33 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt.. maar nou is het zo dat dit kind ook op een volwassen tijd op moet staan en zich aan volwassen tijdsschema's moet houden
oftewel, ik had er al lang in moeten liggen
Doe nou eens een keer braaf dan en schiet eens op.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:33 schreef Youp het volgende:
[..]
oftewel, ik had er al lang in moeten liggen
quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:55 schreef slashme het volgende:
[..]
Doe nou eens een keer braaf dan en schiet eens op.
Wordt de rest van het forum ook niet zo moe.
In jouw geval 3 dus...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:55 schreef slashme het volgende:
[..]
Doe nou eens een keer braaf dan en schiet eens op.
Wordt de rest van het forum ook niet zo moe.
Hoi fWnkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |