t jammere is dat je er niet mee kan duikenquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:08 schreef D-Devil het volgende:
Het logo op de grille. Het ding lijkt wel op de Nautilus onderzeeër uit eurodisney.
http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?jaar=2004quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef Youp het volgende:
[..]
ja in frankrijk misschien.. en blijkbaar hebben die mensen die dat disign maken er toch geen verstand van want t zijn lang niet de meest verkochte auto's (die nieuwe megane en die andere rommel met zo'n lelijke kont)75% van de mensen vind ze gewoon lelijk...
en renault had ook al zo'n uber disign tic in de jaren 70 en toen ging t ook bijna mis
Nee, internationaal wint renault prijzen met haar design. Patrick le quement wordt zeer gewaardeerd in de designwereld, kun je lezen in verschillende bladen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef Youp het volgende:
[..]
ja in frankrijk misschien.. en blijkbaar hebben die mensen die dat disign maken er toch geen verstand van want t zijn lang niet de meest verkochte auto's (die nieuwe megane en die andere rommel met zo'n lelijke kont)75% van de mensen vind ze gewoon lelijk...
en renault had ook al zo'n uber disign tic in de jaren 70 en toen ging t ook bijna mis
Jawel, zo van een viaduct of tegen een brugpijler aanquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:11 schreef Youp het volgende:
[..]
t jammere is dat je er niet mee kan duikendomme auto...
kutquote:
en zo hoort hetquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:14 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Jawel, zo van een viaduct of tegen een brugpijler aan.
niet! opelquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, internationaal wint renault prijzen met haar design. Patrick le quement wordt zeer gewaardeerd in de designwereld, kun je lezen in verschillende bladen.
Over de verkopen van renault, renault staat nog steeds op de 1e plaats europees gezien..
Net zoals je dat met een multivlaai moet doenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:14 schreef D-Devil het volgende:
Rellen. Vliegveld 16-hoven krijgt status groot vliegveld!
ey... wanneer komt die bijschrijving van mij binnen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:18 schreef Fwnk het volgende:
Godverdomme, nou sta ik nog rood ook
Saldo (¤)
-7,51
12-01-2005 BIJDRAGE GIROPAS 2005
PASNUMMER ***
POSTBANK NV PRODUKTREKENING -9,95
Naaiers
Ik kan niet eens die 5 cent van brad pit veilig zetten
9.95 aan je eigen bank? Jaarlijks mag ik toch wel hopen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:18 schreef Fwnk het volgende:
Godverdomme, nou sta ik nog rood ook
Saldo (¤)
-7,51
12-01-2005 BIJDRAGE GIROPAS 2005
PASNUMMER ***
POSTBANK NV PRODUKTREKENING -9,95
Naaiers
Ik kan niet eens die 5 cent van brad pit veilig zetten
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:19 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Net zoals je dat met een multivlaai moet doen.
Alaaf? Dude, vier je carnaval ?quote:
Okay, ik nam aan dat je toch wel verstand had van auto's aangezien je een bmw logo als user icoon hebt, en in het PTA sc topic post, maar blijkbaar zit ik fout.quote:
Hij heeft gelijk, kijk naar de verkoopcijfers die ik neerzettequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Okay, ik nam aan dat je toch wel verstand had van auto's aangezien je een bmw logo als user icoon hebt, en in het PTA sc topic post, maar blijkbaar zit ik fout.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Okay, ik nam aan dat je toch wel verstand had van auto's aangezien je een bmw logo als user icoon hebt, en in het PTA sc topic post, maar blijkbaar zit ik fout.
Waar?quote:
Postbank is klotequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:23 schreef Fwnk het volgende:
Youp, dunno
D-Devil, ja, maar ik had een nieuwe pas aangevraagd in december, á 8 euro en ze schrijven dit nu gelijk af, ze zijn nog niet klaar met me
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, kijk naar de verkoopcijfers die ik neerzette.
Nog maar even, dan heb je hem weer rijdend terugquote:
Nee dat klopt, maar dan leen je toch 10 euroquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:24 schreef Fwnk het volgende:
Ja, ik wil ook overstappen, maar dat mag niet met een negatief saldo, denk ik
dat zal idd niet gaanquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:24 schreef Fwnk het volgende:
Ja, ik wil ook overstappen, maar dat mag niet met een negatief saldo, denk ik
Blijkbaar kun je ook niet lezen, want ik had het in mijn post over europese verkoopcijfers..quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:23 schreef Youp het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?jaar=2004
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:14 schreef Redux het volgende:
Over de verkopen van renault, renault staat nog steeds op de 1e plaats europees gezien..
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:25 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nog maar even, dan heb je hem weer rijdend terug.
.
quote:
bron?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je ook niet lezen, want ik had het in mijn post over europese verkoopcijfers..
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:46 schreef BoJo het volgende:
pff belasting telefoon heeft niet eens een wachtmuziekje.
http://www.dealersupportn(...)rs%20nov.%202004.xls bijvoorbeeld. Puur gekeken naar merk.quote:
Je denkt dat de duitsers niet chauvinistisch zijn? Echt hilarisch die posts van je, maar je hebt over het algemeen niet veel kaas gegeten van de autowereld, wel?quote:trouwens met al die chauvinistische fransen kom je wel aan een hoog europees marktaandeel
toch wel, maar het is vroeg en ik zit op school en ik ben moequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:50 schreef Redux het volgende:
[..]
http://www.dealersupportn(...)rs%20nov.%202004.xls bijvoorbeeld. Puur gekeken naar merk.
[..]
Je denkt dat de duitsers niet chauvinistisch zijn? Echt hilarisch die posts van je, maar je hebt over het algemeen niet veel kaas gegeten van de autowereld, wel?
Ah, je mening over het uiterlijk van de initiale is gebaseerd omdat jij altijd op de havo herrie had met de frans leraar/leraessen.. Hilarisch, werkelijk!quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:52 schreef Youp het volgende:
[..]
toch wel, maar het is vroeg en ik zit op school en ik ben moe
duitsers zijn ook chauvinistischmaar ik heb iets tegen frankrijk (omdat ik op de havo altijd herrie had met al mijn frans leraren/leraressen)
nee ik vind ze gewoon lelijkquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:57 schreef Redux het volgende:
[..]
Ah, je mening over het uiterlijk van de initiale is gebaseerd omdat jij altijd op de havo herrie had met de frans leraar/leraessen.. Hilarisch, werkelijk!
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:03 schreef Fwnk het volgende:
,, •° Yv0nn3 °• •° Jo0st °• ,, Ik wil me nieuwe telefo0n !! --» [ ¤ Ik H0u Van J0u ¤ ] «-- zegt:
haai !
Fwenk :: wtfbbq :: Help Frank aan een Lancia Delta HPE, stort geld op Giro 7831009 tnv F M Schothorst zegt:
ma
Ik kon het niet laten BoJo
begrijp me niet verkeerd, bijvoorbeeld een renaultje clio (wel beetje sportieve uitvoering) vind ik ook leukquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:08 schreef Redux het volgende:
Je vindt renaults over het algemeen lelijk maar je vindt de saxo die jullie zelf hebben echtwel mooi. Right.
Succes verder met posten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |