balenquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef BoJo het volgende:
wat kloothommels bij die verzekeringsmaatschappijen. Stap ik eind Oktober over naar een andere (goedkopere) met ingangsdatum 1 januari 2005 van FBTO naar Proteq. Zie ik dat ze allebei premie geincasseerd hadden. Dus ik bellen weet die FBTO van niks en sta ik bij allebei verzekerd
Kloothommels![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:03 schreef Fwnk het volgende:
,, •° Yv0nn3 °• •° Jo0st °• ,, Ik wil me nieuwe telefo0n !! --» [ ¤ Ik H0u Van J0u ¤ ] «-- zegt:
haai !
Fwenk :: wtfbbq :: Help Frank aan een Lancia Delta HPE, stort geld op Giro 7831009 tnv F M Schothorst zegt:
ma
Ik kon het niet laten BoJo
Ja klein beetje want nu moet ik nog die duurdere blijven dokken tot 1 juli 2005. Van die nieuwe krijg ik de premie deze maand nog terug gestort.quote:
Heet jij Joost dan ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Alleen haar naam, voor de rest is ze tof mên
grotere tafelpoot nodig...?quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja klein beetje want nu moet ik nog die duurdere blijven dokken tot 1 juli 2005. Van die nieuwe krijg ik de premie deze maand nog terug gestort.
ooooh ik was al een grotere pot vaselina gaan kopenquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:24 schreef Youp het volgende:
[..]
niet voor in je holom die verzekeringskereltjes meet te meppen
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooooh ik was al een grotere pot vaselina gaan kopen![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:28 schreef Youp het volgende:
[..]
btw tsjek dit:
http://games.flabber.nl/concentratietest/
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:31 schreef Fwnk het volgende:
http://www.regroup.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=4093
Zijn nick is "Baffurtjuh"
ik las "zijn nichtje"quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:31 schreef Fwnk het volgende:
http://www.regroup.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=4093
Zijn nick is "Baffurtjuh"
dat wou ik net wetenquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:20 schreef BoJo het volgende:
Sta ik te zeiken, moest ik ineens niezen zeek ik zo over m'n voet heen![]()
Gelukkig wilde ik net gaan douchen![]()
Tuurlijk mag dat, ik postte al dat smaak persoonlijk is. Maar jij kwam aanzetten met het verhaal dat de mensen van renault blijkbaar geen verstand van design hebben omdat volgens jou renault 'lang niet' de meest verkochte auto's zijn, wat dus niet waar is. Renault is europees gezien al een aantal jaar koploper wat de verkopen betreft, en nationaal gezien staat renault dit jaar op de 2de plek. Dus die onderbouwing van je klopt van geen kant.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:10 schreef Youp het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, bijvoorbeeld een renaultje clio (wel beetje sportieve uitvoering) vind ik ook leuken de wat oudere megane coupe ook.. en zo nog wel een enkele auto.. maar dat nieuwe disign vind ik om te kotsen.. mag dat dan niet?
nee klopt, ik heb toch ook toegegeven dat ik dat fout hadquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:27 schreef Redux het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, ik postte al dat smaak persoonlijk is. Maar jij kwam aanzetten met het verhaal dat de mensen van renault blijkbaar geen verstand van design hebben omdat volgens jou renault 'lang niet' de meest verkochte auto's zijn, wat dus niet waar is. Renault is europees gezien al een aantal jaar koploper wat de verkopen betreft, en nationaal gezien staat renault dit jaar op de 2de plek. Dus die onderbouwing van je klopt van geen kant.
het was wel lekker warmquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:22 schreef Youp het volgende:
[..]
dat wou ik net wetent is hier bijna etenstijd man
ik zeik met alle plezier jullie onder hoorquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:32 schreef Youp het volgende:
[..]
nou dan weet je wat je moet in snowworld binnekort
ik zorg er wel voor dat ik t niet koud heb...quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zeik met alle plezier jullie onder hoor![]()
Ey GeluidsDraakquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
Eej Bo.....wat was er nou mis met je waggie ???
en jij armquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ey GeluidsDraak![]()
-koppelingscyllinders gaar
-drukgroep + koppelingsplaten gaar
Als het goed is eind van de middag gefixt![]()
toen was hij bijna volquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:41 schreef Fwnk het volgende:
Toen ik niet ingelogd was had deze SC 6 pagina's
Dat klopt... Ik zal het ff uitleggen...quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:41 schreef Fwnk het volgende:
Toen ik niet ingelogd was had deze SC 6 pagina's
voor 540 euro heb ik geen andere auto die zo fijn rijd en waar net nieuwe brembo schijven onderzitten en achter nieuwe koni's.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:40 schreef Youp het volgende:
[..]
en jij armtrouwens.. als die bak al 280k gelopen heeft... waarom koop je voor dat geld wat je nou kwijt bent dan geen andere mobiel die iets minder gelopen heeft?
gaat vast wel
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat klopt... Ik zal het ff uitleggen...
Als je niet ingelogd bent, dan staan er 25 posts op een pagina, als je ingelogd ben, dan zijn het er 50 (dat kun je instellen... zie opties uit m'n hoofd gezegd) Vandaar dat het nu de helft lijkt...
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat klopt... Ik zal het ff uitleggen...
Als je niet ingelogd bent, dan staan er 25 posts op een pagina, als je ingelogd ben, dan zijn het er 50 (dat kun je instellen... zie opties uit m'n hoofd gezegd) Vandaar dat het nu de helft lijkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |