abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:19:17 #101
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_24544920
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:16 schreef Meki het volgende:

[..]

wat is pesten erg

waarom zeg je niks over de nederlandse crimineel die hiermee bezig was
Die mensen die het gedaan hebben mogen ze van mijn part allemaal kapot trappen.. marokkaan, turk, nederlander, chinees... wat dan ook. Allemaal reltuig. Ik maak daar geen onderscheidt tussen, wel heb ik zoiets, alweer zijn er marokkanen bij betrokken, dat vind ik wel erg, ik zeg niet alle marokkanen, jij bent zover ik weet ook geen relmarokkaan, en mijn beste vriend, is er ook geen. Maar het is gewoon een feit, dat de meeste marokkanen van 10 tot 24 jaar relmarokkanen zijn wat de boel terroriseren, vooral als ze in groepen samenhangen.
pi_24544931
@Risale-i_Nur

Moet dat dan speciaal benadrukt worden? Ik dacht dat dat wel duidelijk was.
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:46:35 #103
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_24545349
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 21:11 schreef SCH het volgende:
Tja, dat is wel een relevante vraag die je je zelf zou mogen stellen. Waarom kies je ervoor een bepaalde bevolkingsgroep verantwoordelijk te stellen voor van alles wat er mis gaat. Waarom kies je er voor de feiten niet onder ogen te zien maar mee te gaan in een bepaalde beeldvorming a la types als Hirsi Ali? Dat is een vraag die je toch zelf zult moeten beantwoorden.
Nederland is Nederland niet meer. En dan weten de meeste mensen wel wat ik bedoel.

De veroorzakers van alle ellende mogen echter niet aangewezen worden, want dan ben je een racist, heb je plotseling geen vrijheid van meningsuiting meer, en loop je zelfs kans op vervolging. Politieke onderdrukking is ook een feit, kijk maar naar het verbod op het Vlaams Blok.

Ondertussen gaat Nederland naar de klote door een stel op macht beluste idealisten die samen met een gehersen spoelde bevolking het spoor bijster zijn.
I'm nobody's sheep
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:50:01 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24545404
Wat een mieterige homo zeg. Ik vind dit artikel meer in het nadeel van de homo-ist in kwestie spreken dan de Marokkaanse deugnieten. Kom op zeg, verman jezelfs eens

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:54:18 #105
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24546479
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een mieterige homo zeg. Ik vind dit artikel meer in het nadeel van de homo-ist in kwestie spreken dan de Marokkaanse deugnieten. Kom op zeg, verman jezelfs eens

Wat vind je precies in het nadeel spreken van de man die werd gedwongen te verhuizen vanwege zijn sexuele voorkeur voor mannen BansheeBoy
Vind jij dat straattereur, mishandeling en intimidatie goedgepraat moet worden als het om jongens tussen de 13 en pak hem beet 20 gaat?

Ik breng je nog even het bewuste artikel in herinnering
quote:
Fout politie in Retiefstraat

AMSTERDAM - De mishandeling, maandag, van een man in de Transvaalbuurt door homohaters, is door de politie 'verkeerd ingeschat', erkent een woordvoerder. Zo kon het gebeuren dat hij pas dagen later aangifte kon doen.

Deze week vertelde een bewoner van de Retiefstraat, Detlev, hoe hij na maandenlange pesterijen en dreigementen, heeft besloten zijn buurt te verlaten. Hollandse overburen en Marokkaanse jeugd maakten hem het leven zuur vanwege zijn homoseksuele geaardheid.

Stadsdeelbestuurder Antoinette Tanja van Oost, onder meer verantwoordelijk voor buurtbeheer, neemt geen blad voor de mond. Wat Detlev is overkomen noemt ze 'ronduit schandalig'. ''Amsterdam is een vrijplaats waar iedereen kan leven en denken zoals hij wil. Het liefst zou ik die klootzakjes oppakken. Ze horen te weten hoe het hier gaat in Amsterdam.''

En structurele pesterijen van homoseksuelen of wie dan ook horen daar niet bij.
--knip--
Bron: Laura de bruin en Corry Verkerk: Fout politie in Retiefstraat. Rubriek: Nieuws, het Parool 8 junuari 2005.

Ik zou niet over deugnieten spreken als
  • maandenlange pesterijen
  • dreigementen
  • mishandeling
    aan de orde is. Ik heb het dan over hufterig en crimineel gedrag dat een aanpak verdient om de leefbaarheid in een stad op peil te houden. Want als de overheid niets doet om haar monopolie op geweld te handhaven komt het eens zo ver dat een buurt het zat wordt en zelf de orde gaat herstellen. Dat kan bijvoorbeeld door het inhuren van een knokploeg die mensen die zich ronduit asociaal gedragen direct lik op stuk geeft.

    Zo'n situatie lijkt me verre van wenselijk omdat het spelen van eigen rechter doorgaans leidt tot een escalatie van geweld. Indien echter hufters en criminelen geen correctie en ook geen weerstand ondervinden zullen zij hun grenzen verder oprekken en daardoor medebewoners van zo'n buurt verder het leven zuur gaan maken. Dat gaat dan leiden tot een verregaande onleefbaarheid in een buurt en een groei van maatschappelijke vooroordelen jegens de daders en degenen die ermee geafficieerd zullen worden. In zo'n situatie helpt natuurlijk geen kopje thee met de burgemeester om de samenleving leefbaar en de boel bij elkaar te houden.

    Wat dan helpt is het erkennen, benoemen en beschrijven van de maatschappelijke misstanden en het aanpakken van maatschappelijke ontsporingen binnen afzienbare termijn. Om de ontspoorders in een voor anderen leefbaar gareel te houden kan het nodig zijn dat er sanctiemaatregelen achter de hand zijn die worden uitgevoerd zodra iemand het nodig vindt wederom te ontsporen en zijn naasten het leven zuur te maken. Al te goed is immers buurman's gek.

    Intussen is buurman het een beetje zat geworden met haar al te goede burgervader, zijn bestuurders en hun door de jaren heen zichtbaar geworden labbekakkerigheid als het gaat om de aanpak van dit soort maatschappelijke misstanden. Dit alles betekent dat het laat maar waaien principe op termijn zal leiden tot meer doorbreking van het officiële monopolie op geweld dat immers toch al niet gehandhaafd werd. Van de burgervader en zijn bestuurders wordt actie op straat gevraagd om een spiraal van geweld op straat te voorkomen. Het ophalen van de schouders en het sluiten van de ogen bewerkt niet langer uitstel. Wie zelf niets kan verhuist, wie geen keuze heeft bewapent zich via vechtsporttrainingen en/of met verdedigingswapens of deze laat zich chanteren en kwijnt weg.

    Resultaten van het labbekakkerige beleid zijn intussen zichtbaar in een uittocht uit de nauwelijks gecontroleerde delen van de stad van hen die het wat beter gaat. Zo krijgt segmentatie van bevolkingsgroepen langzaam maar zeker vorm. Ik zou als Partij van de Arbeid niet trots zijn op dit resultaat van het eigen jarenlange gedoogbeleid.

    Laat Job Cohen zich dus als burgemeester van alle amsterdammers gaan gedragen of gewoon opstappen als hij het niet aankan om de noodzakelijke maatregelen te nemen om herhaling van afpersing, wegtreiterij en andere vormen van intimidatie tegen te gaan. Ik verwacht van amsterdamse bestuurders een lik op stuk beleid dat daders daadwerkelijk aanpakt en oppassende burgers afdoende beschermt. Laten zij dat na dan verliezen zij hun greep op de stad aan mensen die zichzelf zullen gaan beschermen. Het is helaas langzamerhand van tweeën een geworden omdat er al jarenlang nauwelijks sprake is van noodzakelijk bewustzijn van dubbele solidariteit.

    Hierdoor ligt er een electoraal terrein braak voor politici die appeleren aan daadkracht en maatregelen. Hun electoraat is niet per definitie extreem-rechts, dit electoraat tracht slechts de leefbaarheid in eigen leefomgeving te bewerken en is tot de conclusie gekomen dat de spreekwoordelijke aai over de bol zulks in geen dertig jaar bewerkt heeft. Om tegen te gaan dat racisten met deze mensen aan de haal gaan is het zaak dat
  • maatschappelijke misstanden ook gewoon als zodanig benoemd kunnen worden;
  • er binnen afzienbare tijd actie wordt ondernomen om deze misstanden zichtbaar te bestrijden;
  • de mythe van het eeuwige slachtoffer kritisch wordt belicht
  • bewustwording optreedt van noodzakelijke dubbele solidariteit ter bewerking van een leefbaar en betaalbaar maatschappelijk evenwicht.
  • Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
    pi_24546727
    Volledig mee eens Sjun.
    pi_24548114
    jammer dat er weer een Job Cohen ding van gemaakt wordt
      donderdag 13 januari 2005 @ 15:29:45 #108
    92076 Petomaan
    Life in the fast lane
    pi_24548175
    No Soup For You!
      donderdag 13 januari 2005 @ 15:42:03 #109
    85750 N_I_
    Free Bizantium!
    pi_24548341
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
    Staat er nog ergens wat er echt is gebeurd???
    Het zal vast zoiets zijn:

    ('Nep'-Interview)

    V(erslaggever): Hey jongens weten jullie wat hier laatst gebeurd is? Er schijnt hier een homo zijn weggepest.

    M(ohammed)1: Ja joh, je weet toch. Wij zaten te voetballen weet je. Dus ik schiet die bal tever weet je. Ik ben sterk, je weet toch.

    M(ohammed)2: Wat jij sterk? Ik ben sterkste hier weet je.

    V.: Het jongens, wat is er nou gebeurd?

    M1: Dus ik schiet die bal. Die bal komt in de tuin van zo'n man terecht. Die man die ons altijd vies aankijkt. Hij pakt die bal en geeft hem niet terug.

    M2: Ja ja, is echt zo. WALLAH BILLAH! ALLAH AKHBAR!

    M1. Wij zeggen zo: Hey wat flik je ons nou. Toen werd die mannetje echt boos. Hij zei iets van depresso en discriminaliteit ofzo. Allemaal lange woordjes enzo.

    M2: ja ja. Maar wij zijn niet agressief ofzo dus ik pak mijn bal en we gaan weer verder. Ineens zien we bezoek bij die slechte mannetje weet je.En je weet toch, ik ben sterkste hier. Dus ik schiet kei hard zoals altijd. En ik raak per ongeluk die bezoek bij die slechte man.

    M1: Eh eh Swa! Nu weet ik het weer. Die mannen rennen toen naar binnen en we zien ze wouten bellen enzo.

    M2: Ja ja, ik vertel nu, ik ben sterkste. Dus police komt alles checken enzo maar zij zagen dat alles chill was enzo, je weet toch. Dus de wouten waren hem gepeerd. Nu is die man naar de krant gegaan om zo voorrang te krijgen bij huizenwissel. Hij wilde namelijk naar zijn vriendje in Arnhem verhuizen.

    V.: Ah, ok jongens. Nu snap ik het allemaal. See ya peeps! PEACE OUT!

    M1+M2: Jo chille man! Je weet toch.

    -------------



    Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
    христианский солдат
      donderdag 13 januari 2005 @ 15:55:56 #110
    111811 Risale-i_Nur
    anti-Islam == extreem-rechts
    pi_24548556
    Ja, stoer man.
    pi_24548748
    Gelukkig staat het in Nederland vrij om te verhuizen, misschien kan hij naast Bert en Marja gaan wonen
      donderdag 13 januari 2005 @ 17:27:49 #112
    17550 machteld
    Arafat should have dyed
    pi_24548882
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 17:17 schreef SCH het volgende:
    Gelukkig staat het in Nederland vrij om te verhuizen, misschien kan hij naast Bert en Marja gaan wonen
    Misschien kunnen we een apart eiland of zo voor al die verhuizers creeren, gewoon verhuizers onder elkaar
    Koranfascisme bedankt Islam
      donderdag 13 januari 2005 @ 17:38:52 #113
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_24549030
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 17:27 schreef machteld het volgende:

    [..]

    Misschien kunnen we een apart eiland of zo voor al die verhuizers creeren, gewoon verhuizers onder elkaar
    Precies, alle homo's deporteren naar Ameland, zijn we meteen van al dit soort problemen af
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
    pi_24549038
    dubbel
    pi_24549046
    quote:
    Op woensdag 12 januari 2005 10:00 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Hoezo waarschijnlijk? Jij denkt dat Nederlanders niet kunnen pesten? Het bericht zegt er niks over.
    Het verschil is dat Nederlanders doorgaans in Marokko geen mensen uit wijken wegpesten op basis van het christendom.
    pi_24549099
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 17:17 schreef SCH het volgende:
    Gelukkig staat het in Nederland vrij om te verhuizen, misschien kan hij naast Bert en Marja gaan wonen
    Mag ik zeggen dat ik dit een ronduit walgelijke opmerking vind ?
      donderdag 13 januari 2005 @ 17:46:51 #117
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_24549157
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 17:43 schreef rentmeester het volgende:

    [..]

    Mag ik zeggen dat ik dit een ronduit walgelijke opmerking vind ?
    Is het ook .

    Maar SCH heeft vanwege zijn eigen minderhedenstatus nu eenmaal alleen empathie met andere minderheden zoals die kut-Marokkaantjes. Dat kun je hem ook niet kwalijk nemen.
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
    pi_24549193
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 17:43 schreef rentmeester het volgende:

    [..]

    Mag ik zeggen dat ik dit een ronduit walgelijke opmerking vind ?
    Je mag op Fok tegenwoordig alles zeggen maar het is wel fijn dat je het uitlegt.

    Ik ken deze homo niet maar ik denk niet dat hij zich erg thuis zal voelen naast de xenofobe Bert en Marja, dan heeft hij opnieuw een probleem, dus het was inderdaad niet zo'n goed idee van me
    pi_24549490
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 17:49 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Je mag op Fok tegenwoordig alles zeggen maar het is wel fijn dat je het uitlegt.

    Ik ken deze homo niet maar ik denk niet dat hij zich erg thuis zal voelen naast de xenofobe Bert en Marja, dan heeft hij opnieuw een probleem, dus het was inderdaad niet zo'n goed idee van me
    Mag ik vragen waar je het vandaan haalt dat deze Bert en Marja xenofoob zijn ?
      donderdag 13 januari 2005 @ 18:12:39 #120
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_24549604
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 18:07 schreef rentmeester het volgende:

    [..]

    Mag ik vragen waar je het vandaan haalt dat deze Bert en Marja xenofoob zijn ?
    Dat verzint hij zelf.

    Ze zijn immers niet homo en ook niet Marokkaan, en tòch zijn ze weggepest uit hun buurt. Tsja, dan moeten ze in de ogen van SCH natuurlijk wel xenofoob zijn
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
    pi_24549633
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 18:07 schreef rentmeester het volgende:

    [..]

    Mag ik vragen waar je het vandaan haalt dat deze Bert en Marja xenofoob zijn ?
    Oh, dat is in diverse media en gesprekken naar voren gekomen maar wordt natuurlijk niet al te hard geroepen want dat is niet het beeld dat men wil neerzetten. De schuld moet natuurlijk eenzijdig bij de Marokkanen liggen.

    Lees onder andere het kerstnummer van Elsevier er eens op na.
    pi_24549662
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 18:12 schreef Lemmeb het volgende:

    [..]

    Dat verzint hij zelf.

    Ze zijn immers niet homo en ook niet Marokkaan, en tòch zijn ze weggepest uit hun buurt. Tsja, dan moeten ze in de ogen van SCH natuurlijk wel xenofoob zijn
    Ze stonden als zodanig bekend en in het politie-onderzoek is men ook op dat spoor beland, maar blijf vooral je ogen sluiten voor hoe het echt zit.
      donderdag 13 januari 2005 @ 18:17:32 #123
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_24549687
    Gewoon aanpakken die ventjes, fikse boete er overheen.
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_24549757
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 18:13 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Oh, dat is in diverse media en gesprekken naar voren gekomen maar wordt natuurlijk niet al te hard geroepen want dat is niet het beeld dat men wil neerzetten. De schuld moet natuurlijk eenzijdig bij de Marokkanen liggen.
    Ik heb weleens een aflevering van Barend en Van dorp gezien waarin men een van de 2 slachtoffers, dacht dat ze Marja heete inderdaad, aan de lijn had. Daar vertelde Marja dat ze een SP-stemster was.

    Maar goed, vage omschrijvingen over artikeltjes in Elsevier zeggen mij he-le-maal niks. Kom eerst maar eens met bewijzen of ga je anders gewoon schamen.
    quote:
    Lees onder andere het kerstnummer van Elsevier er eens op na.
    Wie eist bewijst. Of corrigeert zichzelf.
    pi_24550439
    Retiefstraat-agressor gearresteerd

    De Amsterdamse politie heeft een 14-jarige jongen gearresteerd die deel uitmaakte van de groep jongeren die een homoseksuele bewoner in de Retiefstraat in de Transvaalbuurt hebben weggepest.

    De man moest naar een andere woning omzien nadat een groepje Marokkaanse jongens van 15 jaar en jonger, aangespoord door Hollandse overburen, de van oorsprong uit Duitsland afkomstige Detlev wegtreiterden vanwege zijn homoseksuele geaardheid. Een logé van hem werd zelfs in elkaar geslagen.

    De politie wilde aanvankelijk geen aangifte opnemen en bood daar naderhand zijn excuses voor aan. De hermandad denkt dat de nu opgepakte 14-jarige jongen de meest agressieve van de groep is, maar ook de andere knapen wil men publiekelijk verantwoordelijk stellen voor hun daden. Verder wil de politie ouders en verzorgers kunnen aanspreken op het gedrag van de jongens.

    13-01-2005

    Goede zaak!
    Ik vind wel dat ze die Hollandse overburen ook eens stevig aan de tand moeten voelen!

    [ Bericht 0% gewijzigd door mineo39-76 op 13-01-2005 19:34:28 ]
    pi_24550492
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 17:49 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Je mag op Fok tegenwoordig alles zeggen maar het is wel fijn dat je het uitlegt.

    Ik ken deze homo niet maar ik denk niet dat hij zich erg thuis zal voelen naast de xenofobe Bert en Marja, dan heeft hij opnieuw een probleem, dus het was inderdaad niet zo'n goed idee van me
    Triest figuur. Alle vuilspuiterij is blijkbaar geoorloofd bij jou, van leugens tot valse beschuldigingen.
      donderdag 13 januari 2005 @ 19:15:57 #127
    73006 PaRaR
    Geboren en getogen
    pi_24550575
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 19:06 schreef mineo39-76 het volgende:
    Retiefstraat-agressor gearresteerd

    De Amsterdamse politie heeft een 14-jarige jongen gearresteerd die deel uitmaakte van de groep jongeren die een homoseksuele bewoner in de Retiefstraat in de Transvaalbuurt hebben weggepest.

    De man moest naar een andere woning omzien nadat een groepje Marokkaanse jongens van 15 jaar en jonger, aangespoord door Hollandse overburen, de van oorsprong uit Duitsland afkomstige Detlev wegtreiterden vanwege zijn homoseksuele geaardheid. Een logé van hem werd zelfs in elkaar aangeslagen.

    De politie wilde aanvankelijk geen aangifte opnemen en bood daar naderhand zijn excuses voor aan. De hermandad denkt dat de nu opgepakte 14-jarige jongen de meest agressieve van de groep is, maar ook de andere knapen wil men publiekelijk verantwoordelijk stellen voor hun daden. Verder wil de politie ouders en verzorgers kunnen aanspreken op het gedrag van de jongens.

    13-01-2005

    Goede zaak!
    Ik vindt wel dat ze die Hollandse overburen ook eens stevig aan de tand moeten voelen!
    Ik vind ook dat die Hollandse buren eens flink onderh anden moeten worden genomen ... die marokkanen hebben vast niks gedaan en werden waarschijnlijk opgestookt door die nederlanders.

    Vieze nederlanders, je weet tog.

      donderdag 13 januari 2005 @ 19:27:40 #128
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_24550717
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 19:15 schreef PaRaR het volgende:

    werden waarschijnlijk opgestookt door die nederlanders.
    Dat staat er ja.
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_24551635
    Die Hollandse overburen zijn ook de dupe van de Marokkaanse terreur, dat snap je toch wel.

    Maar vergelijkbaar met de diamantbuurt dus.
      donderdag 13 januari 2005 @ 21:52:45 #130
    17550 machteld
    Arafat should have dyed
    pi_24551814
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 21:42 schreef SCH het volgende:
    Die Hollandse overburen zijn ook de dupe van de Marokkaanse terreur, dat snap je toch wel.

    Maar vergelijkbaar met de diamantbuurt dus.
    Praat jij wel eens met pestslachtoffers?
    Of met flikkers die in elkaar zijn gebeukt?
    Of met meisjes met een korte rok die peuken op hun lichaam krijgen uitgedrukt?
    Koranfascisme bedankt Islam
    pi_24551970
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef machteld het volgende:

    [..]

    Praat jij wel eens met pestslachtoffers?
    Of met flikkers die in elkaar zijn gebeukt?
    Of met meisjes met een korte rok die peuken op hun lichaam krijgen uitgedrukt?
    Ja, ik wil altijd wel graag het volledige verhaal weten en niet afgaan op wat goedkope retoriek. En het hele verhaal is hier binnen een dag al behoorlijk anders dan aanvankelijk werd gesuggereerd en de TT doet vermoeden. Het gaat blijkbaar om een buurtprobleem, om meer dan alleen wat lastige pubers.
    pi_24552727
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 15:26 schreef SCH het volgende:
    jammer dat er weer een Job Cohen ding van gemaakt wordt
    Tja, zulks zijn de bijwerkingen van: pappen - nathouden - theedrinken.
    Amsterdam's Burgervader: "Weggetreiterde homoseksueel had bij de politie aan de bel
    moeten trekken."
    Cohen wil bekijken hoe gepeste homo's beter geholpen kunnen worden. Hierbij wordt gedacht aan instanties als: de politie en het COC.
    D66 Saskia Bruines namens CDA en SP: " U hebt het hier over preventie, terwijl hier sprake moet zijn van repressie."
    Bron Parool 13 - 01 - '05.

    Benieuwd naar; hoe gaat Roze in het Blauw [homo - dienders] met de kwestie om.
    Zwaarwegende adviserende stem voor genoemde groep en COC? Is er dienaangaande al enig landelijk beleid in ontwikkeling?
    iedere engel heeft een duivelse kant.
      donderdag 13 januari 2005 @ 23:28:03 #133
    91300 pieter_pontiac
    For whom the bell tolls..
    pi_24553905
    Ik ga maar in Marokko wonen denk ik, lekker rustig nu al die relschoppertjes hier zitten...
    hostes ad pulverum ferire
    Spatie is kapot.
    's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
    pi_24555177
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 21:59 schreef SCH het volgende:
    Je gaat verder niet meer in op mijn vraag aan jou ?

    Vind je een beetje goedkoop: van alles roepen, "feiten" aanhalen die je niet weet te onderbouwen, en vervolgens gewoon doorgaan en een verdere roep om tekst en uitleg negeren.

    Conclusie: of je weet niet waar je het over hebt. of je bent gewoon een vervelende stokebrand die de sfeer een beetje loopt op te porren.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 00:55:03 #135
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_24555722
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 15:26 schreef SCH het volgende:
    jammer dat er weer een Job Cohen ding van gemaakt wordt
    Is je verder nog iets opgevallen SCH?
    Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 01:00:46 #136
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_24555795
    quote:
    Op woensdag 12 januari 2005 23:30 schreef Meki het volgende:

    [..]

    Juist

    ik snap er niks meer van

    Nederlander was erbij betrokken
    Niemand die daar over iets zegt
    Het is goed dat jij daar even de aandacht op vestigt. Zo kweken we gezamenlijk een nauwkeuriger totaalbeeld van de situatie. Die weinig aangepaste hollander die meent dat geweld jegens mensen met een wat ander leefpatroon moet worden aangemoedigd hoort natuurlijk eveneens op zijn/haar burgerplichten ter bevordering van de leefbaarheid te worden gewezen .
    Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 01:15:31 #137
    62129 De-oneven-2
    Wir sind so leicht...
    pi_24556005
    Laat je het ook even weten als een groepje relnichten dat ene marokkaantje hebben weggepest?
    ...dass wir fliegen.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 01:21:12 #138
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_24556078
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 21:59 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ja, ik wil altijd wel graag het volledige verhaal weten en niet afgaan op wat goedkope retoriek. En het hele verhaal is hier binnen een dag al behoorlijk anders dan aanvankelijk werd gesuggereerd en de TT doet vermoeden. Het gaat blijkbaar om een buurtprobleem, om meer dan alleen wat lastige pubers.
    Zo zijn er nog zo'n 80 buurtjes in Amsterdam met vergelijkbare problematiek over de actoren daarbij is momenteel nog minder bekend. Ook buiten Amsterdam zullen er ongetwijfeld soortgelijke buurtjes met soortgelijke problematiek ontstaan. Het lijkt me goed dat er daarom doorheen Nederland buurtsociologisch onderzoek komt naar invloedsfactoren op de leefbaarheid waarbij gewoon maatschappelijke problematiek, maatschappelijke ontsporing, daderprofielen en actoren kunnen worden benoemd. Slecht dan kan er adequaat beleid worden gemaakt en worden ingezet op en helder beeld van de diverse situaties. Het moet niet zo zijn dat een indruk achterblijft dat politiek correcte taboes ten koste gaan van de leefbaarheid in buurten. Daarbij zou niemand gebaat zijn.
    Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 01:21:54 #139
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_24556085
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
    Laat je het ook even weten als een groepje relnichten dat ene marokkaantje hebben weggepest?
    Dat zou weer eens wat nieuws zijn
    Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 10:34:17 #140
    3647 B.R.Oekhoest
    Taalpotpourrist Berend Rinus
    pi_24559180
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
    Laat je het ook even weten als een groepje relnichten dat ene marokkaantje hebben weggepest?
    Moeten ze wel de goede strategie toepassen. Dus eerst hem een klap verkopen met de handtas en daarna direct zijn (gestolen) GSM afpakken, anders blijft het niet beperkt tot dat ene Marokkaantje.

    Alternatieven voor de klap met de handtas kunnen zijn: hem verblinden met je fosforiserende roze truitje, of de Ronnie Tober methode.
    De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
    Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
      vrijdag 14 januari 2005 @ 11:17:49 #141
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_24559993
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 10:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

    [..]

    Moeten ze wel de goede strategie toepassen. Dus eerst hem een klap verkopen met de handtas en daarna direct zijn (gestolen) GSM afpakken, anders blijft het niet beperkt tot dat ene Marokkaantje.

    Alternatieven voor de klap met de handtas kunnen zijn: hem verblinden met je fosforiserende roze truitje, of de Ronnie Tober methode.
    Waar kan ik dan aan denken? Worden dan de nagels ingezet, breedstraalt een verblindende glimlach ineens menig potentieel onverlaat tegemoet of bezorgt een weloverwogen volkomen onverwacht toegeroepen 'Boe' de slachtoffers van deze nieuwe dadendrang onverklaarbare hartkloppingen?

    Intussen zullen de rozen al wel bij Sandra zijn bezorgd en zijn de aanmoedigingen van Berry -vooRal dooRgaan- Stevens ook al gehoord.
    Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 11:25:28 #142
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_24560156
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 11:17 schreef sjun het volgende:

    Waar kan ik dan aan denken?
    Ronnie Tober was enkele jaren geleden in het nieuws toen hij zich verzette tegen zijn arrestatie door de desbetreffende agenten te bedreigen met een bloedende hand, uitroepende "Ik heb aids! Ik heb aids!"
    Ik neem aan dat dhr. Oekhoest aan dit incident refereert.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 11:32:27 #143
    3647 B.R.Oekhoest
    Taalpotpourrist Berend Rinus
    pi_24560284
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 11:25 schreef Frollo het volgende:

    [..]

    Ronnie Tober was enkele jaren geleden in het nieuws toen hij zich verzette tegen zijn arrestatie door de desbetreffende agenten te bedreigen met een bloedende hand, uitroepende "Ik heb aids! Ik heb aids!"
    Ik neem aan dat dhr. Oekhoest aan dit incident refereert.
    Inderdaad. Het gerucht ging trouwens dat de agenten droog antwoordden: "als je maar niet gaat zingen vind ik alles best"....
    De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
    Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
    pi_24560572
    Weggepeste homo/lesboleraren, mishandelde en geminachte vrouwen. Allemaal uitwassen van moslimwaanzin. De strijd tussen Achterlijkheid en Beschaving woedt nog immer voort. En Den Haag zwijgt stille. Nou ja op kamerhomo Dittricht [D66] na. Hem wordt het slechts koud om het hart. Of is iemand enig krachtdadig handelen van regerings- kamerwege opgevallen? Merkwaardig bij de bestrijding van de Zuid - Afrikaanse Apartheid verdrong men elkaar. De bevolking werd sterk aangeraden om géén Zuid - Afrikaanse producten te kopen. [Ouspan sinaasappelen] Uiteindelijk resultaat: opheffing apartheid. Gelijke actie t.a.v. islamitische winkels dunkt mij in de rede te liggen.
    iedere engel heeft een duivelse kant.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 12:05:07 #145
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_24560950
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 11:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

    Inderdaad. Het gerucht ging trouwens dat de agenten droog antwoordden: "als je maar niet gaat zingen vind ik alles best"....
    pi_24562460
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 01:21 schreef sjun het volgende:

    [..]

    Zo zijn er nog zo'n 80 buurtjes in Amsterdam met vergelijkbare problematiek over de actoren daarbij is momenteel nog minder bekend. Ook buiten Amsterdam zullen er ongetwijfeld soortgelijke buurtjes met soortgelijke problematiek ontstaan. Het lijkt me goed dat er daarom doorheen Nederland buurtsociologisch onderzoek komt naar invloedsfactoren op de leefbaarheid waarbij gewoon maatschappelijke problematiek, maatschappelijke ontsporing, daderprofielen en actoren kunnen worden benoemd. Slecht dan kan er adequaat beleid worden gemaakt en worden ingezet op en helder beeld van de diverse situaties. Het moet niet zo zijn dat een indruk achterblijft dat politiek correcte taboes ten koste gaan van de leefbaarheid in buurten. Daarbij zou niemand gebaat zijn.
    Daar ben ik het in grote lijnen wel mee eens. Laat er geen misverstand over bestaan dat ik vind dat mensen een veilige leefomgeving moeten kunnen hebben waar ze natuurlijk ook zelf deels medeverantwoordelijk voor zijn. Ieder mens zou in volle vrijheid de keuze voor een bepaalde wijk moeten kunnen maken.

    Helaas is dat laatste natuurlijk al decennia een illusie. Daar is nu het probleem van vervelende Marokkanen bijgekomen, of andere pubers. Wat mij echter stoort is dat daar weer zo snel een eenzijdig karikaturaal beeld van geschetst wordt. Ik zou hier in Utrecht als homoseksueel zijnde bijvoorbeeld als allerlaatste kiezen voor de Sterrenwijkj. Dat is een wijk waar denk ik 0 allochtonen wonen maar wel al eerder o.a. een lesbisch stel is weggetreiterd. Ws. gaat het hier in Amsterdam om een combi van beiden, van homo-onvriendelijke Marokkanen en homo-onvriedenlijke Hollanders.
    Dus ga ik niet zo'n wijk wonen. Jammer maar zo zit het.

    Homo-onvriendeljikheid of zelfs homofobie is een maatschappelijkbreed probleem en ik weiger consequent om me als homo voor het karretje te laten spannen van de groep die homo's gebruiken in hun strijd tegen de multi-culturele samenleving.

    De hele teneur van dit topic en de openingspost zijn in die trant en daar kan ik weinig mee. En wat ik over Bert en Marja zei is toch echt een redelijk bekend gegeven in de Amsterdamse politie- en politieke sferen. Het is niet zo dat dingen die niet meteen geciteerd kunnen worden hier, ook per definitie niet waar zijn. Het zou prettiger zijn om dat wel te kunnen, maar dat kan niet altijd.
    pi_24562904
    Dit topic gaat over de achterlijkheid van homotreiteraars en zwakzinnig gedoogbeleid.
    iedere engel heeft een duivelse kant.
      vrijdag 14 januari 2005 @ 14:23:11 #148
    3647 B.R.Oekhoest
    Taalpotpourrist Berend Rinus
    pi_24563400
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 13:18 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik zou hier in Utrecht als homoseksueel zijnde bijvoorbeeld als allerlaatste kiezen voor de Bruine Sterrenwijk. Dat is een wijk waar denk ik 0 allochtonen wonen maar wel al eerder o.a. een lesbisch stel is weggetreiterd.
    Wat gek, dat zou je daar juist niet verwachten.
    De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
    Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
    pi_24564935
    Nu weet ik eindelijk waar je vrouwenhaat zijn duistere wortels vandaan heeft SCH.
    pi_24565028
    Hou toch op troll, ik zou vrouwen haten???
    Blijf nou gewoon eens on-topic.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')