Fok is afhankelijk an banners en reklame en dus van publiek. Wat haperingen zijn onontbeerlijk en uiteraard vergeeflijk maar structurele traagheid is toch wel heel irritant. Het "borrelplezier" wordt daardoor wel verminderd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:31 schreef sjun het volgende:
Wij eten genadebrood van een gratis digitaal café waarin zelfs de consumpties niet verplicht zijn. Van mij mag er daarom zo nu en dan best eens wat haperen...
Een groter groeiend publiek zou dan toch juist voor verbetering moeten zorgenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Fok is afhankelijk an banners en reklame en dus van publiek. Wat haperingen zijn onontbeerlijk en uiteraard vergeeflijk maar structurele traagheid is toch wel heel irritant. Het "borrelplezier" wordt daardoor wel verminderd.
quote:VVD wil af van ministerie van Ontwikkelingssamenwerking
door Ron Korver
DEN HAAG - Als het aan de VVD ligt kan het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking worden opgeheven. VVD-Kamerlid Zsolt Szabo vindt dat geen enkele minister van Ontwikkelingssamenwerking tot op heden "een deuk in een pakje boter heeft kunnen slaan als het gaat om duurzame ontwikkeling in Afrika".
Bovendien zijn andere ministeries volgens hem veel beter toegerust om ontwikkeling gestalte te geven. "Belangrijke thema's als economische ontwikkeling of veiligheid en stabiliteit kan je beter overlaten aan het ministerie van Economische Zaken, Binnenlandse Zaken en Defensie. Zaken als hulp en noodhulp kun je net zo effectief via de Verenigde Naties, het Rode Kruis of Artsen zonder Grenzen organiseren. En voor onderhandelingen over vrede hebben we een minister van Buitenlandse Zaken." "Wat voor Ontwikkelingssamenwerking overblijft is het onderhouden van de NOVIB's en ICCO's van deze wereld", schrijft Szabo het VVD-blad Liberaal Reveil dat volgende maand uitkomt.
In het stuk, getiteld 'Nederlands ontwikkelingsbeleid: onderweg naar niets', trekt de liberaal opnieuw van leer tegen, wat hij noemt, "de zichzelf in stand houdende ontwikkelingsindustrie". Deze bestaat volgens hem uit "belangengroeperingen binnen en buiten de politiek die zich verschansen achter het mantra dat er altijd en overal meer geld noodzakelijk is".
De VVD'er pleit voor meer aandacht aan corruptiebestrijding, economische ontwikkeling, handel en vrede.
Bron
Nooit geweten. Is dat ook de reden dat er een minister voor Ontwikkelingssamenwerking is en een minister van Justitie?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:48 schreef PJORourke het volgende:
Het is alleen geen ministerie, maar een directoraat-generaal op BZ.
Zeker. Ieder kan op basis van eigen waardebepaling aan gevoerde argumentatie een waarde toekennen aan berichtjes van Sjun. Sommigen zullen er het beste aan doen over deze berichten heen te lezen. Anderen gebruiken de mogelijk opgewekte ergernis om zichzelf aan te zetten tot een gevat antwoord, al was het maar om de eigen woordenschat en formuleringsmogelijkheden uit te breiden. Weer anderen zijn met dank aan de berichtgeving van Sjun uiterst bedreven geworden in de hantering van de scroll-knop.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is het slim om ons de lading van je posts op waarde te laten schatten, Sjun?
(http://forum.fok.nl/topic/657785/5/25#24515606)
Denk het wel. Officieel is het een minister zonder portefeuille, net als De Graaf.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nooit geweten. Is dat ook de reden dat er een minister voor Ontwikkelingssamenwerking is en een minister van Justitie?
antwortet.quote:
Volgens mij zullen de meeste van ons prima slapen vannachtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:56 schreef sjun het volgende:
[..]
Zeker. Ieder kan op basis van eigen waardebepaling aan gevoerde argumentatie een waarde toekennen aan berichtjes van Sjun. Sommigen zullen er het beste aan doen over deze berichten heen te lezen. Anderen gebruiken de mogelijk opgewekte ergernis om zichzelf aan te zetten tot een gevat antwoord, al was het maar om de eigen woordenschat en formuleringsmogelijkheden uit te breiden. Weer anderen zijn met dank aan de berichtgeving van Sjun uiterst bedreven geworden in de hantering van de scroll-knop.
Ik verneem het vanzelf wel als mijn berichtgeving enkelen van hun slaap berooft. Vooralsnog ga ik daar niet van uit
Goede vooruitzichten voor de SP in Amsterdam zullen er zeker aan bijdragen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij zullen de meesten van ons prima slapen vannacht
Neem gerust contact op met Laurens zou ik zeggen, hij heeft vooralsnog geen ambitie om naar de 2e kamer te verhuizenquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:56 schreef sjun het volgende:
[..]
Goede vooruitzichten voor de SP in Amsterdam zullen er zeker aan bijdragen.![]()
Het valt me op dat er nogal wat mensen een dubbelfunctie binnen bestuur en fractie hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Neem gerust contact op met Laurens zou ik zeggen, hij heeft vooralsnog geen ambitie om naar de 2e kamer te verhuizen
Oeh, Paquay is juist een van die autoritaire klootzakken waarmee je het eerste ruzie krijgt, gevolgd door penningmeester Beukelaar overigens (heb ik aan den lijve mogen ondervindenquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:14 schreef sjun het volgende:
[..]
Het valt me op dat er nogal wat mensen een dubbelfunctie binnen bestuur en fractie hebben.
Meta Meijer
- Organisatiesecretaris
- Dagelijks bestuur
- Raadslid
Leen Beukelaar
- Penningmeester
Fractiemedewerker van Willem Paquay
Remine Alberts
- Fractievoorzitter gemeenteraad
- Scholingscoördinator
- Dagelijks bestuur
Willem Paquay
- Raadslid
- Algemeen bestuurslid
Met Wilem heb ik het meest. Die man hoort nagenoeg bij het meubilair van de amsterdamse SP. Ook kan ik me helemaal vinden in de volgende strofe uit het amsterdamse SP programma:
De SP wil de oude wijkraden in ere herstellen. Deze werden destijds vervangen door stadsdeelraden onder het mom dat ze de politiek dichter bij de burger brengen. De praktijk heeft het tegengestelde laten zien. Waar de wijkraad het verzet van buurtbewoners tegen de overheid nog bundelde, zijn de stadsdeelraden verworden tot een extra bureaucratische laag waar maar moeilijk doorheen te komen is.
Verderkan ik me zeker vinden in hetverhaal over de sociale woningen die niet verkocht zuden moeten worden maar als reserve moeten dienen om minvermogenden aan een onderkomen te kunnnen helpen.
Ik vrees echter dat ik verder al vlot buiten de gegeven kaders terecht kom en dat dit ten koste gaat van de gewenste partijdiscipline. Ik wil dat Laurens en de mensen die momenteel gelukkig zijn in hun bewuste keuze voor het huidige SP-program niet aandoen.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Oeh, Paquay is juist een van die autoritaire klootzakken waarmee je het eerste ruzie krijgt, gevolgd door penningmeester Beukelaar overigens (heb ik aan den lijve mogen ondervinden)
Wat weerhield je ervan?quote:Ik had je nota bene bijna gelijk gegeven over de sp-doctrine op lokaal nivo![]()
Wat is dat?quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maak dan ook eens een keertje je huiswerk.
Why don't we call it quits, ey, fatso?quote:Op woensdag 12 januari 2005 03:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je weet wel, iets (voor je opleiding) klaar maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |