abonnement Unibet Coolblue
pi_24514281
Goedemorgen.
pi_24514356
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:13 schreef Sidekick het volgende:
Pff, dat Abu Ghraib-schandaal is echt zo overtrokken. Dat waren geen gevangenen, het waren cheerleaders. Doh!
Womack played down the photographs that showed naked prisoners stacked in pyramids. "Don't cheerleaders all over America make pyramids every day?" he said. "It's not torture."
pi_24515470
Waarom is het zo dat als ik net een heel verhaal heb geschreven (als reactie op iemand anders) dat dan de server ermee kapt op het moment dat ik invoeren druk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24515595
quote:
Jewish community in Morocco lives in safety

MAP 06/01/2005 | 16:12 GMT

Representatives of the centuries-old Jewish minority in Morocco live in safety throughout the country, where the government actively promotes tolerance, underlined a Report on Global Anti-Semitism published Wednesday by the US Department of State.

“Annual Jewish commemorations normally take place all over Morocco, and Jewish pilgrims from around the region regularly come to holy sites in the country,” noted the report.

The document explained that “government officials and private citizens often cited the country's tradition of religious tolerance as one of its strengths.”

The report, submitted by the Department of State to the Committee on Foreign Relations and the Committee on International Relations, recalled that after the terrorist attacks of May. 16, 2003, which, among other things, targeted a Jewish community center in Casablanca, “Muslims marched in solidarity with Jews to condemn terrorism.” The attacks killed 45 people, including the 12 suicide bombers.

The annual Report on Global Anti-Semitism, the first to be elaborated in conformity with a law adopted by the American Congress, highlights the rise of anti-Semitism in several regions and various countries, including France, Germany, the UK, Belgium, the Netherlands, Russia and Belarus.

The document defined anti-Semitism as “hatred toward Jews —individually and as a group— that can be attributed to the Jewish religion and/or ethnicity.” It cited as an example of anti-Semitic acts the profanation of cemeteries or attacks against persons or synagogues.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 11 januari 2005 @ 11:54:06 #105
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24515606
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom is het zo dat als ik net een heel verhaal heb geschreven (als reactie op iemand anders) dat dan de server ermee kapt op het moment dat ik invoeren druk.
Misschien is je IP-nummer bekend?

Ik heb dit ook al meer dan eens gehad dat ineens de server niet gevonden werd waardoor ik soms meer dan een uur werk kwijt was. Zo raakte ik de aardigheid kwijt om in WFL te gaan reageren. Je combineert een aantal overdenkingen tot een tekst waarin je direct opkomende gedachten verwoord en dan ineens is die tekst, een resultaat van meer dan een uur denkwerk verdwenen.

En denk maar niet dat je je complete gedachtengangen wederom zo treffend geconstrueerd krijgt inclusief de vele verwijzingen naar verdere informatie die je in de betreffende tekst geplakt hebt.

Mij helpt het tegenwoordig om eerst mijn verhaal even te kopieren naar een tekstverwerker voordat ik op invoeren druk. Je kunt natuurlijk ook meteen in een tekstverwerker aan de gang gaan maar voor mij is dan de lol van de 'directe' reactie weg.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24515670
quote:
Women's Rights
Fighting violence with education

MAP 11/01/2005 | 10:23 GMT

Good education of children is an efficient way to eliminate violence against women and prevent future generations from suffering from it, said participants in a Study Day on Violence against Women Jan. 8 in Rabat.

A lack of education inside as well as outside children's homes, and bad examples given by certain parents to their children can lead to the transmission of violent behaviour from one generation to another, agreed the participants convened by the Association of Women Jurists (AFJ).

They also insisted on the need to use a language more accessible to Morocco's illiterate population during awareness campaigns, adding that mosques and universities can play an important role by transmitting messages condemning violence against women, said MAP.

“This meeting was organized by AFJ. This association gives great importance to training and awareness in the area of women's and children's rights, and seeks to reinforce the links with those civil society partners which are in direct contact with the population”, said Nadia Oulehri, the President of AFJ.

AFJ, which was created in May 2004, aims at keeping an eye on the application of current legal texts relative to women and children's rights; advising and assisting women with small and medium projects; providing women in difficulty with legal assistance; and participating in the education of women at the legal, economic and citizenship levels.
Als het daar kan, kan het hier ook. Dit is de poster die ze gebruiken: (het lijkt wel Nederland 30 jaar terug!?)



Allah Al Watan Al Malik
pi_24516393
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom is het zo dat als ik net een heel verhaal heb geschreven (als reactie op iemand anders) dat dan de server ermee kapt op het moment dat ik invoeren druk.
Ja vervelend is dat, ik maak er tegenwoordig een gewoonte van om het hele verhaal eerst te kopieren voordat ik op invoeren druk.


Goedemiddag
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:51:12 #108
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24518054
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:54 schreef sjun het volgende:

[..]

Misschien is je IP-nummer bekend?

Ik heb dit ook al meer dan eens gehad dat ineens de server niet gevonden werd waardoor ik soms meer dan een uur werk kwijt was. Zo raakte ik de aardigheid kwijt om in WFL te gaan reageren. Je combineert een aantal overdenkingen tot een tekst waarin je direct opkomende gedachten verwoord en dan ineens is die tekst, een resultaat van meer dan een uur denkwerk verdwenen.

En denk maar niet dat je je complete gedachtengangen wederom zo treffend geconstrueerd krijgt inclusief de vele verwijzingen naar verdere informatie die je in de betreffende tekst geplakt hebt.
Dat meen je niet? Eigenlijk had ik toch wel wat meer zelfredzaamheid van je verwacht ..

[ Bericht 5% gewijzigd door Harry_Sack op 11-01-2005 15:00:50 ]
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24518653
quote:
Discotheken weren omstreden kleding
GRONINGEN - Verscheidene discotheken in Groningen gaan actief de strijd aan met omstreden merkkleding. Ze zullen voortaan onder meer de merken Lonsdale en Karl Kani niet meer gedogen. Karl Kani wordt veelal gedragen door asielzoekers, Lonsdale wordt vaak geassocieerd met de racistische White Power-beweging.

Volgens de eigenaren van discotheken in Delfzijl en Wildervank heeft het verbod niets met racisme te maken. De dragers van bepaalde kledingmerken vormen in de disco's groepjes. Andere bezoekers blijven daardoor weg, zeggen ze.

Koninklijke Horeca Nederland heeft geen bezwaar tegen de maatregelen, omdat de kleding bepaalt wie toegelaten wordt, en niet huidskleur, ras of geloof.
bron:http://www.telegraaf.nl/b(...)streden_kleding.html

Als dit landelijk word gaat het effect volgens mij snel verloren omdat ze dan wel een ander merk kiezen.

quote van de FP
quote:
ik vint dit niet waar wamt hoe kan een iemand nou drugsveslaaft zijn aan computer speletjes
pi_24519111
DEBKAfile’s Military and US sources reveal: Bush has ordered US Iraq commander Gen. Casey to prepare February attack on Syria. Assad sends Syria’s chief of staff Gen. Habib to establish command post on Iraqi border. Israel braces for Hizballah backlash.
pi_24519248
Ah kunnen we weer met een biertje en een bak chips naar CNN gaan kijken
pi_24519310
Ik was net in Amsterdam. Hoererij en drugs en wanorde, dat was het.
pi_24519386
Zelfs FoxNews spreekt er schande van
pi_24519396
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:36 schreef Monidique het volgende:
Ik was net in Amsterdam. Hoererij en drugs en wanorde, dat was het.
Hoe kan dat nou, ik was er niet eens
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_24519721
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:54 schreef sjun het volgende:

[..]

Misschien is je IP-nummer bekend?

Ik heb dit ook al meer dan eens gehad dat ineens de server niet gevonden werd waardoor ik soms meer dan een uur werk kwijt was. Zo raakte ik de aardigheid kwijt om in WFL te gaan reageren. Je combineert een aantal overdenkingen tot een tekst waarin je direct opkomende gedachten verwoord en dan ineens is die tekst, een resultaat van meer dan een uur denkwerk verdwenen.

En denk maar niet dat je je complete gedachtengangen wederom zo treffend geconstrueerd krijgt inclusief de vele verwijzingen naar verdere informatie die je in de betreffende tekst geplakt hebt.

Mij helpt het tegenwoordig om eerst mijn verhaal even te kopieren naar een tekstverwerker voordat ik op invoeren druk. Je kunt natuurlijk ook meteen in een tekstverwerker aan de gang gaan maar voor mij is dan de lol van de 'directe' reactie weg.
CTRL-C sjun, de oplossing voor elk lang bericht wat door een langzame server heen moet.
pi_24519730
Wil pberends overigens niet meer mijn vaste telefoonnummer spammen?
pi_24520797
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 18:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wil pberends overigens niet meer mijn vaste telefoonnummer spammen?
.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 20:46:51 #118
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24520833
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

.
Bel jij of bel ik?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24520874
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 20:46 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Bel jij of bel ik?
SMS al je namen...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 20:57:29 #120
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:13:40 #121
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24521321
Deus, zoals een wijs man eens zei, wat een brak forum.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:16:01 #122
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24521374
Waar blijven de nieuwe servers en betere verbindingen?

Dit kan echt niet zo.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:24:14 #123
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24521507
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:13 schreef Sidekick het volgende:
Deus, zoals een wijs man eens zei, wat een brak forum.
Wie is hier de autoriteit, Sidekick? Doe er wat aan, werp je op als martelaar namens pol-sc!
Misschien krijg je dan een beetje respect
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:31:57 #124
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24521633
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:16 schreef PJORourke het volgende:
Waar blijven de nieuwe servers en betere verbindingen?

Dit kan echt niet zo.
Wij eten genadebrood van een gratis digitaal café waarin zelfs de consumpties niet verplicht zijn. Van mij mag er daarom zo nu en dan best eens wat haperen...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:36:09 #125
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24521716
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:31 schreef sjun het volgende:

[..]

Wij eten genadebrood van een gratis digitaal café waarin zelfs de consumpties niet verplicht zijn. Van mij mag er daarom zo nu en dan best eens wat haperen...
Is het slim om ons de lading van je posts op waarde te laten schatten, Sjun?
(http://forum.fok.nl/topic/657785/5/25#24515606)
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:37:38 #126
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24521744
Wat een gedoe om een web-form server in de lucht te hebben en te houden..........
"Is dit het begin van het einde of het einde van een begin ?!"

Of is de AIVD nu als een geen aan het streamen over het Fok! netwerk om ongewenste elementen te verwijderen uit onze samenleving.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:52:36 #127
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:54:25 #128
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24522026
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:31 schreef sjun het volgende:
Wij eten genadebrood van een gratis digitaal café waarin zelfs de consumpties niet verplicht zijn. Van mij mag er daarom zo nu en dan best eens wat haperen...
Fok is afhankelijk an banners en reklame en dus van publiek. Wat haperingen zijn onontbeerlijk en uiteraard vergeeflijk maar structurele traagheid is toch wel heel irritant. Het "borrelplezier" wordt daardoor wel verminderd.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24523078
Jaja.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:55:51 #130
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24523112
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:54 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Fok is afhankelijk an banners en reklame en dus van publiek. Wat haperingen zijn onontbeerlijk en uiteraard vergeeflijk maar structurele traagheid is toch wel heel irritant. Het "borrelplezier" wordt daardoor wel verminderd.
Een groter groeiend publiek zou dan toch juist voor verbetering moeten zorgen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:41:46 #131
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_24523737
Zou het er dan toch eens van komen?
quote:
VVD wil af van ministerie van Ontwikkelingssamenwerking

door Ron Korver

DEN HAAG - Als het aan de VVD ligt kan het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking worden opgeheven. VVD-Kamerlid Zsolt Szabo vindt dat geen enkele minister van Ontwikkelingssamenwerking tot op heden "een deuk in een pakje boter heeft kunnen slaan als het gaat om duurzame ontwikkeling in Afrika".

Bovendien zijn andere ministeries volgens hem veel beter toegerust om ontwikkeling gestalte te geven. "Belangrijke thema's als economische ontwikkeling of veiligheid en stabiliteit kan je beter overlaten aan het ministerie van Economische Zaken, Binnenlandse Zaken en Defensie. Zaken als hulp en noodhulp kun je net zo effectief via de Verenigde Naties, het Rode Kruis of Artsen zonder Grenzen organiseren. En voor onderhandelingen over vrede hebben we een minister van Buitenlandse Zaken." "Wat voor Ontwikkelingssamenwerking overblijft is het onderhouden van de NOVIB's en ICCO's van deze wereld", schrijft Szabo het VVD-blad Liberaal Reveil dat volgende maand uitkomt.

In het stuk, getiteld 'Nederlands ontwikkelingsbeleid: onderweg naar niets', trekt de liberaal opnieuw van leer tegen, wat hij noemt, "de zichzelf in stand houdende ontwikkelingsindustrie". Deze bestaat volgens hem uit "belangengroeperingen binnen en buiten de politiek die zich verschansen achter het mantra dat er altijd en overal meer geld noodzakelijk is".

De VVD'er pleit voor meer aandacht aan corruptiebestrijding, economische ontwikkeling, handel en vrede.

Bron
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:48:20 #132
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24523848
Het is alleen geen ministerie, maar een directoraat-generaal op BZ.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:53:00 #133
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_24523925
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:48 schreef PJORourke het volgende:
Het is alleen geen ministerie, maar een directoraat-generaal op BZ.
Nooit geweten. Is dat ook de reden dat er een minister voor Ontwikkelingssamenwerking is en een minister van Justitie?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:56:41 #134
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24523982
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:36 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Is het slim om ons de lading van je posts op waarde te laten schatten, Sjun?
(http://forum.fok.nl/topic/657785/5/25#24515606)
Zeker. Ieder kan op basis van eigen waardebepaling aan gevoerde argumentatie een waarde toekennen aan berichtjes van Sjun. Sommigen zullen er het beste aan doen over deze berichten heen te lezen. Anderen gebruiken de mogelijk opgewekte ergernis om zichzelf aan te zetten tot een gevat antwoord, al was het maar om de eigen woordenschat en formuleringsmogelijkheden uit te breiden. Weer anderen zijn met dank aan de berichtgeving van Sjun uiterst bedreven geworden in de hantering van de scroll-knop.

Ik verneem het vanzelf wel als mijn berichtgeving enkelen van hun slaap berooft. Vooralsnog ga ik daar niet van uit
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24524103
Welterusten, .
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:05:25 #136
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24524121
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nooit geweten. Is dat ook de reden dat er een minister voor Ontwikkelingssamenwerking is en een minister van Justitie?
Denk het wel. Officieel is het een minister zonder portefeuille, net als De Graaf.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24524974
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:18 schreef pberends het volgende:
Geniaal, dat NIPO.
Je hebt mail.
pi_24525094
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:48 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je hebt mail.
antwortet.
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:54:48 #140
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24525101
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:56 schreef sjun het volgende:

[..]

Zeker. Ieder kan op basis van eigen waardebepaling aan gevoerde argumentatie een waarde toekennen aan berichtjes van Sjun. Sommigen zullen er het beste aan doen over deze berichten heen te lezen. Anderen gebruiken de mogelijk opgewekte ergernis om zichzelf aan te zetten tot een gevat antwoord, al was het maar om de eigen woordenschat en formuleringsmogelijkheden uit te breiden. Weer anderen zijn met dank aan de berichtgeving van Sjun uiterst bedreven geworden in de hantering van de scroll-knop.

Ik verneem het vanzelf wel als mijn berichtgeving enkelen van hun slaap berooft. Vooralsnog ga ik daar niet van uit
Volgens mij zullen de meeste van ons prima slapen vannacht
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:56:10 #141
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24525122
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:54 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Volgens mij zullen de meesten van ons prima slapen vannacht
Goede vooruitzichten voor de SP in Amsterdam zullen er zeker aan bijdragen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:57:01 #142
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24525135
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:56 schreef sjun het volgende:

[..]

Goede vooruitzichten voor de SP in Amsterdam zullen er zeker aan bijdragen.
Neem gerust contact op met Laurens zou ik zeggen, hij heeft vooralsnog geen ambitie om naar de 2e kamer te verhuizen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:14:09 #143
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24525452
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:57 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Neem gerust contact op met Laurens zou ik zeggen, hij heeft vooralsnog geen ambitie om naar de 2e kamer te verhuizen
Het valt me op dat er nogal wat mensen een dubbelfunctie binnen bestuur en fractie hebben.

Meta Meijer
- Organisatiesecretaris
- Dagelijks bestuur
- Raadslid

Leen Beukelaar
- Penningmeester
Fractiemedewerker van Willem Paquay

Remine Alberts
- Fractievoorzitter gemeenteraad
- Scholingscoördinator
- Dagelijks bestuur

Willem Paquay
- Raadslid
- Algemeen bestuurslid

Met Wilem heb ik het meest. Die man hoort nagenoeg bij het meubilair van de amsterdamse SP. Ook kan ik me helemaal vinden in de volgende strofe uit het amsterdamse SP programma:

De SP wil de oude wijkraden in ere herstellen. Deze werden destijds vervangen door stadsdeelraden onder het mom dat ze de politiek dichter bij de burger brengen. De praktijk heeft het tegengestelde laten zien. Waar de wijkraad het verzet van buurtbewoners tegen de overheid nog bundelde, zijn de stadsdeelraden verworden tot een extra bureaucratische laag waar maar moeilijk doorheen te komen is.

Verderkan ik me zeker vinden in hetverhaal over de sociale woningen die niet verkocht zuden moeten worden maar als reserve moeten dienen om minvermogenden aan een onderkomen te kunnnen helpen.

Ik vrees echter dat ik verder al vlot buiten de gegeven kaders terecht kom en dat dit ten koste gaat van de gewenste partijdiscipline. Ik wil dat Laurens en de mensen die momenteel gelukkig zijn in hun bewuste keuze voor het huidige SP-program niet aandoen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:16:21 #144
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24525486
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:14 schreef sjun het volgende:

[..]

Het valt me op dat er nogal wat mensen een dubbelfunctie binnen bestuur en fractie hebben.

Meta Meijer
- Organisatiesecretaris
- Dagelijks bestuur
- Raadslid

Leen Beukelaar
- Penningmeester
Fractiemedewerker van Willem Paquay

Remine Alberts
- Fractievoorzitter gemeenteraad
- Scholingscoördinator
- Dagelijks bestuur

Willem Paquay
- Raadslid
- Algemeen bestuurslid

Met Wilem heb ik het meest. Die man hoort nagenoeg bij het meubilair van de amsterdamse SP. Ook kan ik me helemaal vinden in de volgende strofe uit het amsterdamse SP programma:

De SP wil de oude wijkraden in ere herstellen. Deze werden destijds vervangen door stadsdeelraden onder het mom dat ze de politiek dichter bij de burger brengen. De praktijk heeft het tegengestelde laten zien. Waar de wijkraad het verzet van buurtbewoners tegen de overheid nog bundelde, zijn de stadsdeelraden verworden tot een extra bureaucratische laag waar maar moeilijk doorheen te komen is.

Verderkan ik me zeker vinden in hetverhaal over de sociale woningen die niet verkocht zuden moeten worden maar als reserve moeten dienen om minvermogenden aan een onderkomen te kunnnen helpen.

Ik vrees echter dat ik verder al vlot buiten de gegeven kaders terecht kom en dat dit ten koste gaat van de gewenste partijdiscipline. Ik wil dat Laurens en de mensen die momenteel gelukkig zijn in hun bewuste keuze voor het huidige SP-program niet aandoen.
Oeh, Paquay is juist een van die autoritaire klootzakken waarmee je het eerste ruzie krijgt, gevolgd door penningmeester Beukelaar overigens (heb ik aan den lijve mogen ondervinden )
Ik had je nota bene bijna gelijk gegeven over de sp-doctrine op lokaal nivo
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24526025
Ik neem afscheid;


  woensdag 12 januari 2005 @ 02:17:32 #146
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24526423
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:16 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Oeh, Paquay is juist een van die autoritaire klootzakken waarmee je het eerste ruzie krijgt, gevolgd door penningmeester Beukelaar overigens (heb ik aan den lijve mogen ondervinden )
Ik gaf toch al aan dat ik het meeste met Willem had. Ik heb hem ooit eens te dom voor de landelijke politiek genoemd en kon volledig begrijpen dat Harry van Bommel destijds wel wat uitgekeken raakte in Amsterdam vanwege een gebrek aan intellectuele uitdaging...
quote:
Ik had je nota bene bijna gelijk gegeven over de sp-doctrine op lokaal nivo
Wat weerhield je ervan?

[ Bericht 7% gewijzigd door sjun op 12-01-2005 02:23:46 ]
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24526704
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik neem afscheid;


[afbeelding]
Maak dan ook eens een keertje je huiswerk.
pi_24526865
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 02:48 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Maak dan ook eens een keertje je huiswerk.
Wat is dat?
pi_24526942
Je weet wel, iets (voor je opleiding) klaar maken.
pi_24526951
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 03:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je weet wel, iets (voor je opleiding) klaar maken.
Why don't we call it quits, ey, fatso?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')