Oh, dat is wel handig ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:31 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
handig om er naast te hebben: http://www.avro.nl/images/Relaties_Medea.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die film heb ik nog niet gezien, maar in wat andere rollen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:51 schreef SCH het volgende:
Caro Lenssen is in mijn ogen 1 van de meest veelbelovende actrices, ik vond haar in die film over de Utrechtse serieverkrachter ook erg goed. Maar ik was ook altijd al fan van haar moeder.
mee eenSCHquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:51 schreef SCH het volgende:
Caro Lenssen is in mijn ogen 1 van de meest veelbelovende actrices, ik vond haar in die film over de Utrechtse serieverkrachter ook erg goed. Maar ik was ook altijd al fan van haar moeder.
6.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:50 schreef thaleia het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk?
ja hij had zo z'n vaste clubje....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef marciemarcs het volgende:
Theo van Gogh had duidelijk zijn voorkeuren
Ja, Caro zat met haar moeder in Meiden van de Wit. Maar daar speelde Renee haar oma.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef marciemarcs het volgende:
Bovendien dochter van Renee Soutendijk toch?
Wat me wel opviel is dat bijna de hele cast van 06/05 in deze serie zit. Theo van Gogh had duidelijk zijn voorkeuren
Ik heb dan weer helemaal niets met Katja. Al kan ik haar nu beter uitstaan dan tijdens haar GTST-periode.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:58 schreef babette21 het volgende:
ja hij had zo z'n vaste clubje....
helaas ook met Tara Elders, daar heb ik dus niks mee.....
maar de rest - waaronder Thijs en Katja - is wel oke
En dat heb ik nou met Caro, trouwens met de meeste acteurs/actrices die beroemde ouders hebben, op een of andere manier kan ik ze niet serieus nemen...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet wat het is, maar van Tara gaan m'n nekharen altijd overeind staan...
kan zij verder ook niks aan doen.... ik vind haar 'n beetje overschat
Mee eens, ze heeft iets mysterieus waardoor ze erg aantrekkelijk isquote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
Tara Elders, een geweldige actrice
Katja vind ik echt een stoer wijf!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb dan weer helemaal niets met Katja. Al kan ik haar nu beter uitstaan dan tijdens haar GTST-periode.
haha nou dat heft elkaar dan mooi opquote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef niksan het volgende:
En dat heb ik nou met Caro, trouwens met de meeste acteurs/actrices die beroemde ouders hebben, op een of andere manier kan ik ze niet serieus nemen.... vergelijken etc)
Hoezo 'haast'?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Georgina wordt echt zo enorm getypecast. Ook hier speelt ze weer de domme doos.
Je zou haast denken dat ze niets anders kan.
toch?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je zou haast denken dat ze niets anders kan.
Ik zou Tara mijn bed inschoppen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tara zou ik m'n bed niet uitschoppen..
Jij (en alle andere vergeten-te-kijkers) kunnen alles terugkijken op http://www.avro.nl/afleveringen/main.aspquote:Op zondag 9 januari 2005 00:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zou Tara mijn bed inschoppen..
Helaas heb ik het deze week gemist...
van de avro:quote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef evert het volgende:
en het wordt ergens deze week ook nog herhaald. ik geloof dinsdag of woensdag rond half 9/9 uur op nl 3 (heb geen gids bij de hand)
quote:Vanaf zaterdag 8 januari, wekelijks om 22.30 uur bij de AVRO op Nederland 3.
Medea wordt herhaald op woensdagavond om 20.55 uur via Nederland 3.
Je kunt het ook op nemenquote:Op zondag 9 januari 2005 11:23 schreef mark_03 het volgende:
Woensdag ff de herhaling kijken... zo'n serie op zaterdagavond is ff wat too-much, te ingewikkeld om 't zo te zeggen
Maar als 't woensdag toch op herhaling isquote:
Zo'n slechte actrice is het toch niet? Ik vind haar juist wel okequote:Op zondag 9 januari 2005 17:19 schreef Woelli het volgende:
Alleen jammer dat Tara Elders mee doet.
dat zeg ik ook niet,, ze is wel een goeie actriese. Mag ik mag haar niet.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zo'n slechte actrice is het toch niet? Ik vind haar juist wel oke.
quote:Op zondag 9 januari 2005 18:07 schreef Zapper het volgende:
Doe eens wat aan je Nederlands zeg
Tara Elders is sweet![]()
Pas als je fatsoenlijk nederlans kunt typen maak ik een replyquote:Op zondag 9 januari 2005 17:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet,, ze is wel een goeie actriese. Mag ik mag haar niet.
Ik zag een keer een van een primere en toen moest zei op alle foto's staan. Werd er weer een foto van bijvoorbeeld alleen Katja gemaakt dan zag je haar der al aan rennen van ik moet er bij op.
omdat ik der niet mag.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pas als je fatsoenlijk nederlans kunt typen maak ik een reply.
dan zou ik off-topic gaan... dus:
Waarom vind je het jammer dat ze in Medea speelt als je haar wel een goede actrice vindt?
quote:Op zondag 9 januari 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
http://www.avro.nl/images/Relaties_Medea.pdf
Ik kan dit niet openen... Ik heb wel Acrobar Reader maar de pc kan bepaalde leestekens niet verwerken.
Zou iemand hier een printscreentje van willen maken? BVD.
MPquote:Op zondag 9 januari 2005 19:53 schreef bloempjuh het volgende:
Is die MP al in beeld geweest?
Zijquote:Op maandag 10 januari 2005 10:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Minister-President bedoelt hij, denk ik. En die is al in beeld geweest als ik het goed heb.
Ik dacht dat dat die dikke man was, die opeen gegeven moment een gesprek heeft met die Milligen en die fractieleider. Maar het is de eerste aflevering en pas het laaste kwartier begon ik te snappen wie wie was. Dus ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:48 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Zij
Ja, die bedoelde ik. Wie was dat dan en in welke scene heb je 'm gespot?
Ohja, natuurlijk! Ik was 'm even vergeten. Dus alle personen in het schema zijn al voorbij gekomen?quote:Op maandag 10 januari 2005 10:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat die dikke man was, die opeen gegeven moment een gesprek heeft met die Milligen en die fractieleider. Maar het is de eerste aflevering en pas het laaste kwartier begon ik te snappen wie wie was. Dus ik kan het mis hebben.
Heb ff een screencap gemaakt voor de duidelijkheid;
[afbeelding]
Volgens mij hebben we Frederik, de vriend van Medea, en Jensma Schutte nog niet ontmoet. Of wel?quote:Op maandag 10 januari 2005 12:16 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk! Ik was 'm even vergeten. Dus alle personen in het schema zijn al voorbij gekomen?
Jawel, Frederik was op de begrafenis (jongen met rood haar, beetje mollig) en Jensma Schutten had een eigen scene (hij had een zwarte blouse met witte stippen aan)..quote:Op maandag 10 januari 2005 14:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we Frederik, de vriend van Medea, en Jensma Schutte nog niet ontmoet. Of wel?
Enne Thomas (broertje van Medea) is toch die jongen die in de film loverboy (met Monique van der Werff) de loverboy is.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:27 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Jawel, Frederik was op de begrafenis (jongen met rood haar, beetje mollig) en Jensma Schutten had een eigen scene (hij had een zwarte blouse met witte stippen aan)..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Thijs Romer heel goed spelen.
En Katja vind ik voor het eerst echt leuk in een rol.
THOMAS (Dragan Bakema)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
In wat voor sekte-achtig iets zit Thomas?
yep dat was het eerste wat ik zei toen die man z'n scheur opentrok: He Fortuyn!quote:Op zondag 16 januari 2005 00:36 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Hadden meer hier het idee dat die man bij de vergadering die links vooraan zat (naast die man met de laptop) praatte met de intonatie als Fortuyn?
Ja, dat was volgens mij een klein grapje van van Gogh. Net zoals ik het wel heel toevallig vind dat die journalist Wester heet en de hoofdredacteur Oudkerk. Maar misschien zoek ik er wel teveel achter.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep dat was het eerste wat ik zei toen die man z'n scheur opentrok: He Fortuyn!![]()
Klopt. Zijn overigens vooral grapjes van de scenarioschrijvers, dus niet van Van Gogh.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja, dat was volgens mij een klein grapje van van Gogh. Net zoals ik het wel heel toevallig vind dat die journalist Wester heet en de hoofdredacteur Oudkerk. Maar misschien zoek ik er wel teveel achter.
Vinnikook! Hoe heet dat nummer van Spinvis trouwens?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het jammer dat niet echt duidelijk wordt wat voor politieke partij Jason nou heeft opgericht. Al zal dat wel de bedoeling zijn, omdat er geen echt programma is (gezien het interview met Jort Kelder).
Verder vind ik dat de spanning goed wordt opgebouwd. Nu die cliffhanger met Anne die iedereen naait, naar het lijkt. En natuurlijk de aanslag op Jason. En met de krant enzo.
Dit moeten ze echt op DVD gaan uitbrengen.
Parool hoofdredacteur Oudkerk moet toch mattijs van nieuwkerk voorstellen?quote:Op zondag 23 januari 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
Net even de video-opname van aflevering 3 gekeken.
Ik vind het steeds leuker vinden, qua afrekeningen van Van Gogh en Holman richting hun 'vijanden'.
Jason is Wouter Bos: zie bij vrouwen aantrekkelijke man, die consequent zonder stropdas rondloopt.
Die andere vastgoedmagnaat die opeens in bladen investeerde is Eric de Vlieger, maar leuk detail, zijn bodyguard heet Eric.
En verder herken ik nogal wat collega's van Het Parool.![]()
De (werk)titel is gewoon Medea. Ik las ergens dat het nummer niet is uitgebracht, maar alleen voor de serie is gemaakt.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:40 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Vinnikook! Hoe heet dat nummer van Spinvis trouwens?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:15 schreef -DailaLama- het volgende:
Ben ik de enige die die vrouwen in deze serie een beetje typisch vindt?
En BTW: die Maarten Wansink doet me nu niet 1 2 3 aan een vastgoedcrimineel denken. Hij lijkt nog steeds op die reclameman uit "Mijn dochter en ik"
Gelukkig is alles relatief..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
Heerlijk al die verwijzingen weer. Die ene in die nachtclub moest Ad Melkert voorstellen.
Erik de Vlieger gaat nu misschien werkelijk de politiek in. Zou hij ook naar Medea kijken?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een in en in slechte en harteloze vrouw is die bomenknuffelaarster zeg.
En wat is Anne nou van plan? Die fladdert echt maar wat rond, heb ik het idee.
En Jensma is misschien nog wel de engste van allemaal.
Topserie.
Dat vond ik zo'n mooie scene. Zo mooi in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Katja in 30 seconden...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goh.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef Airelle het volgende:
Voor de liefhebbers:
[best leuk om even te lezen]
het originele verhaal van Jason en Medea
Er zijn genoeg mensen die niet weten dat het een Griekse mythe is.quote:
ik sluit me hier bij aan... ben ook afgehaaktquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Persoonlijk vind ik de serie met de aflevering slechter worden. Begon de serie erg aardig en was aflevering 2 top. Vind ik het verhaal erg oppervlakkig blijven,. En de karakter uitdieping is van een minimaal laag niveau. En het acteerwerk is erg slecht enkele uitzonderingen daar gelaten. Die Tara Elders was helemaal niet om aan te zien in de laatste aflevering. Erg jammer, want de serie begon erg hoopvol.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:24 schreef -DailaLama- het volgende:
"Ja mijn politiek adviseur" Zit Theo van Gogh er opeens
Yeah right, en morgen Lil' Kim.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:33 schreef Airelle het volgende:
Die nieuwe vriendin van Frederick: Ashanti![]()
.
Griekse Mythologie! Heerlijk, dat is altijd smullen, mythologie in het alemeen overigens.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef Airelle het volgende:
Voor de liefhebbers:
denk je?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:48 schreef SCH het volgende:
Matig vanavond, het zeurt maar door.
Raar beeld dat Van Gogh van Fortuyn schetst, hij bewonderde hem toch zo?
Ik vind 25 euro nog een beetje veel, wacht dus nog eventjesquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:34 schreef Bubsel het volgende:
Zeker geweldig slot. En heb de dvd gelijk besteld
![]()
.
Ik ook, hij gaat na een paar weken vast wel goedkoper worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:36 schreef Airelle het volgende:
Ik vind 25 euro nog een beetje veel, wacht dus nog eventjes.
Als je het verhaal had gekend had je het einde ook al gewetenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook, hij gaat na een paar weken vast wel goedkoper worden.
Ik vond het een mooi slot. Ik vond het wel jammer dat je in de eerste aflevering het einde al kwam te weten. Maar ja. Mooie serie.
vind je het erg als ik bijna niks van je post snap?quote:Op zondag 13 februari 2005 03:22 schreef golfer het volgende:
vooral erg gelachen om het neerzetten door Theodor Holman en de andere mede scenario-schrijver van Fortuyn, Eric de Vlieger, Melkert, Matthijs van Nieuwkerk en nog erg veel bekenden
Hij wil graag even pochen dat Van Nieuwkerk etc. bekenden van hem zijn.quote:Op zondag 13 februari 2005 04:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je het erg als ik bijna niks van je post snap?
Raak je me niet mee, je doet alleen je zelf tekort knulquote:Op maandag 10 januari 2005 16:22 schreef kL0j00h het volgende:
Sorry voor de fans (?) maar ik ben in slaap gevallen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Thijs Romer heel goed spelen.
En Katja vind ik voor het eerst echt leuk in een rol.
Dat is het enige slechte aan deze seriequote:Op zondag 16 januari 2005 18:13 schreef SCH het volgende:
De muziek is toch van Spinvis, in ieder geval de titelsong
jaaa ik heb genoten! ik wilde al gaan zoeken maar nu hoeft t nie meer, cheers!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef Airelle het volgende:
Voor de liefhebbers:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |