En dat heb ik nou met Caro, trouwens met de meeste acteurs/actrices die beroemde ouders hebben, op een of andere manier kan ik ze niet serieus nemen...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet wat het is, maar van Tara gaan m'n nekharen altijd overeind staan...
kan zij verder ook niks aan doen.... ik vind haar 'n beetje overschat
Mee eens, ze heeft iets mysterieus waardoor ze erg aantrekkelijk isquote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
Tara Elders, een geweldige actrice
Katja vind ik echt een stoer wijf!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb dan weer helemaal niets met Katja. Al kan ik haar nu beter uitstaan dan tijdens haar GTST-periode.
haha nou dat heft elkaar dan mooi opquote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef niksan het volgende:
En dat heb ik nou met Caro, trouwens met de meeste acteurs/actrices die beroemde ouders hebben, op een of andere manier kan ik ze niet serieus nemen.... vergelijken etc)
Hoezo 'haast'?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Georgina wordt echt zo enorm getypecast. Ook hier speelt ze weer de domme doos.
Je zou haast denken dat ze niets anders kan.
toch?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je zou haast denken dat ze niets anders kan.
Ik zou Tara mijn bed inschoppen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tara zou ik m'n bed niet uitschoppen..
Jij (en alle andere vergeten-te-kijkers) kunnen alles terugkijken op http://www.avro.nl/afleveringen/main.aspquote:Op zondag 9 januari 2005 00:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zou Tara mijn bed inschoppen..
Helaas heb ik het deze week gemist...
van de avro:quote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef evert het volgende:
en het wordt ergens deze week ook nog herhaald. ik geloof dinsdag of woensdag rond half 9/9 uur op nl 3 (heb geen gids bij de hand)
quote:Vanaf zaterdag 8 januari, wekelijks om 22.30 uur bij de AVRO op Nederland 3.
Medea wordt herhaald op woensdagavond om 20.55 uur via Nederland 3.
Je kunt het ook op nemenquote:Op zondag 9 januari 2005 11:23 schreef mark_03 het volgende:
Woensdag ff de herhaling kijken... zo'n serie op zaterdagavond is ff wat too-much, te ingewikkeld om 't zo te zeggen
Maar als 't woensdag toch op herhaling isquote:
Zo'n slechte actrice is het toch niet? Ik vind haar juist wel okequote:Op zondag 9 januari 2005 17:19 schreef Woelli het volgende:
Alleen jammer dat Tara Elders mee doet.
dat zeg ik ook niet,, ze is wel een goeie actriese. Mag ik mag haar niet.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zo'n slechte actrice is het toch niet? Ik vind haar juist wel oke.
quote:Op zondag 9 januari 2005 18:07 schreef Zapper het volgende:
Doe eens wat aan je Nederlands zeg
Tara Elders is sweet![]()
Pas als je fatsoenlijk nederlans kunt typen maak ik een replyquote:Op zondag 9 januari 2005 17:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet,, ze is wel een goeie actriese. Mag ik mag haar niet.
Ik zag een keer een van een primere en toen moest zei op alle foto's staan. Werd er weer een foto van bijvoorbeeld alleen Katja gemaakt dan zag je haar der al aan rennen van ik moet er bij op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |